Jump to content

Accelerare intrerupta (smucita) Passat B6


bogdy_a
 Share

Postare recomandată

Cand nu accelereaza nu scoate fum..cand sunt scaparile alea turatia asa vad eu ca creste continuu doar vitrza are de suferit panabtrece de 2500 de ture dupa aia merge...si daca apas acceleratia mai tare si nu fin atunci nu mai face acele pierderi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa patineze ambreiajul-asta daca doar se tureaza si nu trage si nu da fum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am schimbat pompa de injectie merge mai ok si nu mai face tremuratu ala la pornire dimineata asa de tare dar tot mai face..la fel si scaparile la acceleratie..le mai face dar nu asa de amplu...o fi si pompa asta pe moarte?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După cum zici, eu cred că ambreiajul ar fi buba (ambreiajul sau elementele de acţionare).

Testează-l în felul următor: ia în maşină vreo 3-4 prieteni cât mai grei şi încearcă să urci o rampă cu înclinaţia cât mai mare, accelerezi brusc şi dacă motorul se turează dar viteză pauză, este destul de clară problema, sau uite pe aici altă metodă

http://vwforum.ro/topic/55766-ambreiaj-probleme/?p=689297

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.mersi.oricum am sa ma intorc la mecanic ca pe pompa am primit 1 luna garantie si ii spun sa se uite si la ambreiaj...eu anul trecut am schimbat volant si placa de presiune...sau asta nu are legatura cu ambreajul?( scz daca vorbesc prostii da nu is foarte priceput la masini :( :p )

Ok.mersi.oricum am sa ma intorc la mecanic ca pe pompa am primit 1 luna garantie si ii spun sa se uite si la ambreiaj...eu anul trecut am schimbat volant si placa de presiune...sau asta nu are legatura cu ambreajul?( scz daca vorbesc prostii da nu is foarte priceput la masini :( :p )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are legătură, numai că materialul de fricţiune care în timp se duce se află pe discul de ambreiaj pe care nu l-ai schimbat.

Dar dacă este problemă de ambreiaj trebuie verificată prima dată partea de acţionare, altfel schimbi ambreiajul degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aham..ok! Am inteles..o sa.merg la mecanic si ii spun sa se uite.Va multumesc!;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On Monday, October 08, 2012 at 10:50 PM, ceaunic said:

Salut

Ceva de genu asta am patit si eu

Verifica cablul care duce la sensorul de turatie

La mine un fir era intrerupt si la trepidatii mai mari nu facea contact si de aici motorul tragea intrerupt.

O seara buna!

Buna unde se afla mai exact senzorul de turatie la passat 2009?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care senzor de turatie, la ce cod de motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ca timpul s-a mai incalzit, mi-a revenit o problema mai veche de care nu-i dau de capat de ani de zile. Vara si doar vara cand este cald afara dimineata cand pornesc la drum pana se incalzeste, motorul smuceste de cateva ori pana cand  se tureaza. Dupa ce mtotorul s-a incalzit nu mai am nicio problema. Ceva de genul cum se comportau daciile vechi fara sa tragi socul. Repet asta se intampla nulai vara. Iarna nu am nici un fel de probleme.

Modificat de adihancis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea face asa, cred ca egr-ul este problema. Si nu e vorba de curatare sau ceva de genul, pentru ca l-am curatat si continua. Culmea, iarna nu face. 

Am banuit si pompa de motorina, dar am schimbat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
paul walter

salut..vw passat b6 2.0 tdi 170 cp cod motor bmr..da in nas, smuceste , oscileaza turometrul in treptele mici, pana in 2000 de ture, pana se incalzeste motorul nu tot timpul ,cateodata mai ales daca merg putin ..
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Egr. Blocheaza-l din soft sau mecanic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate Andrei_Tdi, o problema similara am avut si eu la 2 tdi BMP iar rezolvarea a fost o garnitura pentru EGR cu diametrul mai mic( reperul 028131547B, luat cu 17lei de la colegul "volksman") care are rolul de a reduce cantitatea de gaze recirculate.

La mine facea in zona 1800-2400rpm, in special cand afara era cald(peste 20*) sau era umezeala in aer, la acceleratii usoare sau mers constant. Fiecare intrerupere era insotita de un sunet ca de aer care trece fortat prin niste clapete, iar simptomele dispareau daca decuplam mufa de la debitmetru sau egr.

Pentru a te convinge ca EGR-ul este vinovat poti folosi si o garnitura plina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buun, e o informatie interesanta, avand in vedere ca sunetul respectiv l-am reclamat si eu in topicul filtrului de particule. Mai exact, in timpul regenerarii, are niste intreruperi de putere, concomitente cu sunetul de aer respectiv. La mine, doar in timpul regenerarii se aude, insa cred ca tot din cauza egr-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va supun si eu atentiei problema mea

sunt posesorul unui G5 1.9TDI BLS cu DPF an 2007, de aproximativ 2 sapatamani

ce am obs eu ca in treapta 1 si a 2 a la accelerare lina.undeva pe la 1900-2000 turatii uneori zici ca se plafoneaza acceleratia

daca accelerezi in continuare fractiune de secunda  isi da drumul(ca si cum ar intra turbo in functiune)

iar daca schimbi viteza in mom acela se aude un sughit la turbina

oare ma duc eu cu turatia in tr 1 si a 2a prea sus??

se simte si in tr 3 si 4 mica ezitare dar aproape insesizabil

este normal?

sau poate fac eu comparatie cu golful4 1.9 tdi PD 2003 pe care l-am avut inainte care se accelera indiferent lin sau brusc fara sa sesizezi vreo  mica ezitare

astept parerile voastre sa ma luminati si pe mine.

spor!

 

scuze,

dupa ce am postat am observat ca sunt in aria Passat, dar aici m-a dus cautarea initiala dupa problema mea

am gasit pana la urma si in aria de golf 5

Modificat de adu20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erori ?

Incarcare DPF?

Fa log in mers 3-10-11 ,BS 003,BS011 si posteaza-le in aria dedicata

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adu20

 

"Sughit-ul" ala e normal la 1.9 tdi pe golf5. 

Simptomele alea le aveam si eu si nu sunt de dpf. Eu nu am asa ceva. Curata EGR. Acceleratia smucita de la asta este 95% cazuri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand dpf-ul este incarcat ,gazele sub presiune pe unde au tendinta sa o ia? Pe la dpf infundat sau inapoi in motor pe la egr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Nu i-a dat nimeni de cap acestei probleme? 

Ma refer la masinile fara DPF ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai curatat/anulat EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, dar o voi face in curand.

"problema" la mine se manifesta de vreo 3 ani ... cu intermitente.

Am schimbat acel acutor (nu stiu exact cum se numeste) de la turbina, am curatat geometria variabila si am mai schimbat un senzor de "air intake" situat langa filtru de aer.

Rezultatul ... nicio schimbare :)

Am renuntat de aproape 2 ani sa rezolv aceasta problema si ma gandeam ca a gasit cineva solutia sigura ...

 

EDIT: se poate anula EGR-ul?! nu ramai cu eroare in bord?

Modificat de AMW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie eliminat si din soft ECU, in acest caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AMW Il poti elimina doar din soft. Sa ti-l blocheze. Eu asa am facut. Si in ciuda ceor spuse de unii sau altii, motorul in iarna s-a incalzit la fel de repede, consumul e tot ala. In schimb, turbina raspunde ceva mai repede. Ceea ce in cazul meu a fost un plus binevenit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Și eu am aceeași problema ,accelerez in treapta 2,3,4,5 întrerupe o secunda ,dar nu de fiecare data ,altădată de mai multe ori maxim 3ori.

daca e pe tempomat nu am problema ,poate sa fie de la pedala de accelerației?

mentionez ca am soft de mașina ,un passat 2.0 TDI motor bmp,posibil de la soft?

Modificat de Medarica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!