Jump to content

Accelerare intrerupta (smucita) Passat B6


bogdy_a
 Share

Postare recomandată

Postez si eu modul in care s-a rezolvat o problema similara la VW Tiguan 2.0 TDI 103kw common-rail. Desi nu e aria pentru Tiguan, cred ca poate fi utila prezenta acestui post aici intrucat poate si alti utilizatori ajungi aici de pe google, ca si mine, in urma unor cuvinte cheie cautate. Sper sa fie de ajutor cuiva.

 

Simptome:

In anumite moment (nu intotdeauna), la o acceleratie constanta in mers, undeva in intervalul de turatie 1900 - 3000 rpm, aveam cam o jumatate de secunda in care nu mai accelera dupa care revenea puterea brusc, desi tineam piciorul pe pedala de acceleratie in mod constant. De obicei se intampla pe la 1900 intr-a 3-a, dar nu era o regula. La mersul in gol nu aparea problema.

La diagnoza nu aparea nici o eroare.

Nu era o impresie de-a mea, au confirmat comportamentul si alte persoane de specialitate.

 

Rezolvare (nu sunt specialist, va scriu ce mi-au spus cei de la service):

- Inlocuire senzori presiune diferentiata

- Inlocuire electrovalva N75

- curatare turbina si galerie de admisie

- curatare filtru de particule

 

Dupa rezolvare, masina trage mai bine decat o facea inainte de aparitia problemei.

 

Un alt amanunt, poate e relevant: inainte de aparitia problemei cam cu o saptamana a trebui sa schimb o supapa si actuatorul, aparuse in bord semnul acela cu o spira galbena si eroarea "Engine fault".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal ...si mie mi s-a intamplat azi acea"   smucitura" ma gandeam ca este motorina proasta ( ciudat ,de 5 ani fac motorina acolo ),sa inteleg ca este de la pompa din reservor ,doamne fereste !!!:)   La mine mai tot timpul este masina pe rosu nu stiu daca fac 5-10 km pe saptamana ..de multe ori sta si oprita in strada ,asa ca fac un sfeert si asa merg pana ajunge autonomia la 30 km ...,azi am alergat-o un pic ,s-a gasit un destept sa imi infunde laterala spate ,si a trebuit sa merg pe la vopsitori sa vad ce ma costa ,ca sa descopar ca pocneste la motor :))Asa am aflat azi ca arzi pompa din rezervor daca mergi cu putina motorina ..:(   O vand...cineva interesat sa o cumpere ?:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare cine ar putea sa imi dea un mic sfat: uneori in treapta a doua si a treia de viteza (mai ales la urcare panta) intre 1800 si 2300 ture motorul are foarte mici intreruperi desi nu le pot numi asa mai degraba ezitari, iarna nu a facut asa am observat mai degraba dupa ce temperatura exterioara sare de 20 grade; la ralanti motorul toarce excelent, doar in sarcina apar aceste probleme. Am foat cu ea la baietii de la "La Service", au regenerat fortat filtrul de particule dar nu au rezolvat definitiv problema, mi-au zis de un sensor pe teava ce vine de la intercooler prin spatele motorului care imi controleaza turatia turbinei; am facut si eu un experiment am deconectat mufa de la MAF de pe tubulatura de admisie, nu mi-au mai aparut aceste simptome in schimb in bord imi aparea eroarea cu solenoidul.
Mentionez ca 99% din timp merg cu masina numai in oras prin aglomeratie, motorina pun de la rompetrol/omv, problema a aparut prima data anul trecut pe la inceputul iernii, si se manifesta haotic uneori intens alteori mai deloc.

Aveti vreo idee daca cei de la service nu ii dau de cap? Nu as vrea sa iau la rand si alte service-uri.

Masina Audi A4 B7 2.0 TDI BPW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate că nu e de la DPF, deoarece și "eu" am uneori exact același simptome deși nu am DPF. Dacă îi dai de capăt, te rog să postezi rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bgcnet: de curiozitate, cat ti-au luat pe regenerare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mult, 700 Roni, asta ca au mai investigat niste chestii si mi-au spus ca Luni vor schimba nu stiu ce sensor care controleaza turatia turbinei la decelerare, nu stiu ce indice are...deocamdata nu prea mi-au rezolvat problema, acum nu mai intrerupe in schimb se aud niste mici zgomote ca cele identice facute de aparatul de sudura sau cand dai cu smirghel pe perete, asa ca o razuire. Inainte pe langa aceste zgomote masina smucea, acum smuciturile au disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) exact de asta am intrebat. Mie imi ceruse 100 euro, pt o operatiune pe care o poti face singur daca ai VCDS, sau la oricine vrea sa te ajute. Ca sa nu mai zic ca nu aveam nevoie. In fine, vad ca nu s-a schimbat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Helllooooo....ai scris bine 700?. Poate e un zero in plus. Si cand ma gandesc ca unii spuneau ca 150 e mult :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da atat, e mult?????? Eu am lasat masina doua zile la ei, in 700 roni e inclus si pretul pt. acel sensor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Specifica ca e si acel senzor in banii astia-toata lumea am crezut ca 700 a fost regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, ideea e simpla: acel sensor e maxim 150 - 200 lei (am sa cer codul la piesa eventual fac o poza), plus manopera, am lasat-o la ei Miercuri seara si am luat-o Vineri seara, iar astazi ma duc sa imi schimbe si acel sensor care controleaza turatia turbinei; deci ar veni 700 roni pt.: sensor, regenerare filtru particule si diverse investigatii, iar problema nu s-a rezolvat complet, revin cu feedback dupa ce imi schimba si acel sensor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat se pare problema, piesa ce am schimbat-o se numeste manifold absolute pressure sensor (MAP sensor) (

); pe langa a facut si o regenerare fortata filtru particule, asta a fost problema la mine daca ajuta pe cineva.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca sa fie treaba completa ieri am ajuns din nou cu ea in service, mi-a aparut in bord la doar maxim 200 km dupa iesirea din service martorul cu filtrul de particule aprins. Ori baietii nu si-au facut bine treaba ori e altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as miza pe amandoua. Sa-ti plateasca senzorul ei, daca sunt incapabili ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate spune cineva unde este acest MAP la Passat B6 și cum se demontează?

Cu ce spray se curăță?

Cred că am citit pe undeva că trebuie „suflat” cu mare grijă și nu de la distanță mică pentru că este foarte sensibil...

Modificat de Michi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu am avut problema aceasta si abia dupa un an de cautari pe forumuri si bani cheltuiti pe la serviceuri am reusit sa gasesc problema.Pe scurt eu am passat 2.0 TDI din 2007 cu motor BMP si dupa ce masina ajungea la temperatura de 90 de grade incepea distractia, in momentul in care o acceleram in intervalul de 1400-2500rot/min masina smucea iar pe turometru se vedea cum scade turatia cu aproape 200-400 ture/min.Oscilatia aceasta de turatie dura cam 1secunda dar in acel moment masina se smucea foarte tare si facea mai des lucrul asta cand afara era mai cald.Masina pe tester nu dadea nici o eroare, injectoarele erau ok, cei de la Cardinal Motors mi-au spus sa o las sa se strice de tot poate apare o eroare pe undeva ca sa stie ce sa-i faca.

Pe scurt eu i-am curatat foarte bine clapeta de aer, EGR-ul si am verificat senzorii, cel de pana in clapeta de aer si senzorul dupa filtrul de aer(G70), practic la mine EGR-ul se bloca  iar senzorul G70 nu mai merge bine( am incercat sa curat senzorul cu alcool izopropilic dar nu merge asa ca o sa il inlocuiesc)Eu pana o sa comand senzorul G70 merg cu masina cu mufa soasa din senzor.

 

Bafta tuturor!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci Schvartz trebuie sa fii angajat seful mecanicilor de la Cacardinal Motors :) e clar ca aia sunt niste incompetenti... auzi, las-o sa se strice. Ba sa se strice masina lor, eventual cand pleaca in concediu cu familia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raspunsul asta l-am primit si eu din partea "cardinalistilor" de la Constanta. Niste incompetenti si hoti infumurati. Prostul daca nu e si fudul..nu e prost destul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Intampin urmatoarea problema cu un passat b6 cod motor BKP:

cand ajunge la 90 de grade incepe sa se simta timp de 2 secunde o intrerupere ca si cum ar fi infundata,totul se intampla intre 1600  si 2000 de turatii, doar cand accelerez usor.Pe tester nici o eroare,turbina a fost curatata.Pompa a mai fost schimbata,injectoarele inlocuite.

Modificat de laf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am citit intreg topicul si tind sa cred ca aceeasi problema o am si eu..multi descriu senzatia/zgomotul in diferite feluri. Eu am simtit aceste "ezitari" in accelerare de mai mult timp, chiar si in oras, incepand cu treapta a 2 -a. Zgomotul pe care il aud eu imi da senzatia de patinare a unei curele, ceva care nu prinde acolo..zilele trecute am facut un traseu de munte, masina cu bagaj, si cand eram in urcare pe traseu, in sarcina, ezitarile se repetau in timpul accelerarii de 3-4 ori. volant si ambreiajul sunt noi, schimbul de ulei si filtre facute de curand, egr curatat cand am segmentat motorul. Chiar nu stiu de ce sa ma apuc sau unde sa ma duc!!!

 

Deja incepe sa ma supere masina asta!!!

Modificat de giovani20x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut .

 

Aceeasi problema o am si eu cu smucire/intrerupere de 1 sec la 1600-2000rpm-

Am schimbat filtru din Mahle in Mann -la sugestia unui coleg de pe forum ...nimica nu s-a rezolvat.

Curatat clapeta acceleratie -nimica

 

Erori la scanare -nimica.

Valori normale la injectoare.

 

Asa ca sunt in aceeasi oala ca voi. :)

Modificat de makavellu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari!Am si eu o problema.Am un Bora ASV 1.9 TDI 110CP din 2001 si cand accelerez simt pierderi la acceleratie pana pe la 2500 de ture.Nu accelereaza continu ce intrerupt.Ca si cum ai apasa acceleratia dupa aia ai lua picioru de pe ea.Face si in a 3 a si in a 4 a doar ca nu asa amplu.Primele porniri de pe loc dimineata tremura si cand las de ambreiaj...dar tremura urat : ( si nici nu mai trage asa de bine cum o tras.Am fost la mecanic si a zis ca este pompa de injectie.am schimbat pompa(second hand) si tot mai face...nu mai face asa urat cum o facut inainte dar tot mai face :( oare ii stricata si pompa asta? Sau la ce sa ma mai uit? Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate fum atunci când nu se accelerează? Când nu se accelerează, cu turaţia ce se întâmplă? are şi ea ezitări sau turaţia creşte normal şi numai viteza maşinii are de suferit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!