Jump to content

Accelerare intrerupta (smucita) Passat B6


bogdy_a
 Share

Postare recomandată

Vreo idee cum se poate testa actuatorul vacuumatic ? La o inspectie vizuala are o cursa lina si se misca cand se porneste motorul si cand se accelereaza masina. Este posibil sa nu aiba miscarea completa ?
Alte idei cu ce pot testa ? Nu as vrea sa incep sa dau banii pe piese si sa le inlocuiesc degeaba.. sau daca este cineva din Bucuresti care ma poate ajuta ?
Thanks!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatorul daca tine vaccum e bun,deci e exclus sa fie partial defect..il testezi cu gura,bagi un furtunas in el si tragi aer,daca tija se misca atunci e bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine accelerarea  cu intreruperi a fost cauzata de stricarea filetului la rola de intindere la distributie (mecanicul care a schimbat distributia a strans o prea tare ...) 'la mana' si asa ca axul rolei  se misca...(ATENTIE  DACA NU SE STRANGE LA 40 DeN cum prevede cartea,riscati sa se rupa filetul si inplicit distributia )

Modificat de Formidabil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/27/2018 at 8:21 PM, ionut10a said:

actuatorul daca tine vaccum e bun,deci e exclus sa fie partial defect..il testezi cu gura,bagi un furtunas in el si tragi aer,daca tija se misca atunci e bun

Am scos furtunasul ce pleaca din actuator si intra intr-o pompita de vacuum (cred) si am tras cat am putut de tare.. dar nu s-a miscat tija.. desi cand un prieten a pornit motorul si a accelerat masina pe loc, am vazut cum tija s-a miscat.

Am verificat si carcasa filtrului de motorina, plina ochi cu motorina (rezulta ca pompa din rezervor functioneaza, cel putin asa sfatuia un alt user in paginile anterioare).

Modificat de teozuzu20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu masina B6 2006 2.0 TdI 136cp cod motor BMA fara filtru particule din fabrica. De aproximativ 3 saptamani a inceput sa faca figuri, adica la pornire sa nu se tureze mai mult de 2800/3000 si nu trage asa merge numai. Am pus tester pe ea a dat senzor presiune turbo, am comandat am schimbat aceeasi problema. Sunt momente cand porneste normal si merge fara probleme. Azi am fost la Tg Mures de au dat turbo sa il verifice si sa curete tot, dar aceeasi problema. Baiatu de acolo a zis ca face prea mare presiune 1400 pornita pe loc, dar ce a observat el ca nu citeste debimetru de aer deloc cand este pornita. A oprit masina si doar cu contactul pus a aparut valorile debimetrului dar cand a pornit a disparut. Am verificat ai schimbat si modulul de vaccum dar nimic. Egr este anulat din soft si fizic +soft stage 1 Intrebarea mea este daca poate sa imi dea cineva un sfat problema poate sa fie din soft sau ceva pe partea electrica? Ce am observat daca pornesc masina fara sa o tin cateva secunde pe bujii si dau cheie direct merge fara probleme masina. Daca o tin pe bujii nu merge nu se tureaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu ceva informatii noi dar si cu informatii "din episodul trecut" pentru a avea totul la un loc :D

Este vorba despre Passat B6, 2.0 140 CP cod motor CBAB din 2008. Masina daca merge bine, trage frumos, dar are urmatoarele simptome:

- daca tin pilotul automat (sau tin acceleratia constant o perioada de timp) undeva la 2000 rpm si apoi incep sa accelerez lent, sa o iau treptat asa.. undeva la 2300 rpm masina ingenuncheaza, nu pot sa o mai accelerez si am doua variante, ori schimb viteza, ori o las cateva secunde si apoi ma lasa sa o accelerez iar

- aceeasi poveste, dar daca de la 2000 rpm o accelerez mai brusc, cu pedala mai spre podea, masina trece de 2300 rpm, dar undeva la 3500 ingenuncheaza si de aici chiar ca nu am reusit sa trec, indiferent ce i-am facut.

In prima instanta, masina nu da vreo eroare, pur si simplu nu se mai accelereaza, dar daca insist sa calc pedala de acceleratie de multe ori, intr-un final se aprinde martorul de bujii, spirala si eroarea pe care VCDS o vede este P0088 cu urmatoarele detalii:

--------------------------

000136 - Fuel Rail/System Pressure
               P0088 - 000 - Too High - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 175149 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.06.23
                    Time: 21:29:48

             Freeze Frame:
                    RPM: 3289 /min
                    Inj. Quantity: 36.2 mg/str
                    (no units): 5.0
                    Pressure: 1456.0 bar
                    Pressure: 1728.0 bar
                    Temperature: 32.4∞C
                    Tank Cont.: 44.8 l
--------------------------

Am schimbat regulatorul de pe rampa fara vreun rezultat si am incercat chiar si cu regulatorul de pe pompa de inalte si la fel face! Singurul senzor care a mai ramas, este cel din stanga de pe rampa.. dar din cate stiam eu, acela are doar rolul de citire a valorilor.. deci banuiesc ca nu poate sa fie de acolo, sau ma insel ?

Voi ce parere aveti ?

senzori.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am si eu aceasta problema in principiu cand e rece motorul, mai ales in treapta 1 si a 2a, imi da o secunda nas dupa care functioneaza normal, nu a facut niciodata mai mult de 2 ori pe rulare gen, destul de rar dar totusi ma ingrijoreaza problema, skoda 2 BMN, filtru DPF inca activ, este posibil sa fie din cauza filtrului ? Mai sesizez uneori aceasta smuceala cand isi incepe regenerarea, o seara frumoasa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Din simptomele descrise pe aici nu este niciunul care sa fie asemanator cu al meu 1,9 BLS .De 2 luni nu gasesc cauza .La prima cheie , dimineata , porneste bine , stabila ,merge rotund , trage bine.Dupa 80-100  km apar mici intreruperi in orice treapta si in orice viteza si.....daca opresc masina(nu motorul)  dupa 10 - 20 secunde masina are un tremurat usor si se opreste la relanti.Reporneste imediat dar nu cu aceeasi fermitate ca la prima cheie , un pic mai prelungit si parca motorul la sunet e schimbat putin  .Merg mai departe , dupa alti 30 - 40 km situatia se agraveaza , intreruperile sunt mai dese si mai violente  si atunci cand trebuie sa franez din N motiv cum calc ambreiajul sa schimb treapta se opreste motorul , repornesc imediat si daca merg mai departe ajunge la intreruperi aproape continuu si deja trebuie sa opresc.Pe bord nimic , pe tester nici o eroare.

Ce am facut : am schimbat oringuri injectoare si  pompa din rezervor , curatat egr , clapeta de aer si senzor debitmetru.Daca mai aveti alte sugestii va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dogaru Olivian

Salut! Am un passat 2.0tdi...cod motor bmp...cand accelerez "imi pica pedala"...nu tot timpul...cand iau piciorul de pe acceleratie si o apas iar, nu mai face asa...deci practic masina se pune "in bot" cand ajung la 3000 de rpm desi am piciorul pe acceleratie masina isi reduce brusc din viteza...am facut scanare cu VAG COM si nu apare nimic...oare de la ce ar putea fi???Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata , cabluri rupte si la masa de sub radiator si de sub filtru de aer dintre care si ale senzorului G 28. Cost 490 lei   reprezentanta VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Si eu am patit cu vw meu sa mearga intrerupt ca si cum mergea in 3 pistoane si uneori venea in bot alteori se accelera pt cateva secunde singur. Am pus testu pe ea si imi dadea o pirdere de tensiune. Am schimbat alternator , cablaj injectoare am verificat instalatia electrica pana la compiuterul de bord. Cand am luat mașinade la mecanic intrerupea mai rau ca inainte. DAR de 2 zile nu imi mai face deloc acele intreruperi si nu am nici o explicatie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut tuturor. Mă alătur colegilor cu problema întreruperii in mers a motorului, smucituri, scuturări, oricum le-or mai spune. 

Pe scurt, Passat 2006, 2.0, cod BKP, a început la un moment dat sa întrerupă in depășiri, după care s-a manifestat la fel în momentul în care ii dadeam talpa. Cât merge lin, nu sunt probleme, când accelerez sa intru în depășire sau, pur și simplu sa merg mai repede, incep simptomele. 

Am mers la mecanic, demontat turbina, trimis la laborator, întoarsă cu verdictul de geometrie variabila blocata, refăcut, echilibrat pe stand, pus la loc, a mers in seara aceea după care a început să facă la loc. Am revenit la service, s-a desfăcut distribuția, mi s-au spus că e sărită de la punct, am schimbat tot kitul plus simering palier cu senzor, nu mai aduc în discuție costurile, a mers in acea zi, nu chiar în parametri, de a doua zi a început să facă la fel. Ulterior, am oprit într-o dimineață motorul într-o intersecție, din vina mea, fiind într-o treaptă de viteză nepotrivita, ocazie cu care a apărut o eroare in bord și am făcut rapid o scanare dând o eroare pe Engine Speed sensor (G28). Am desfăcut EGR, clapeta pe care le am făcut oglindă, am schimbat senzorul, scanat, EGR deschide instant, clapeta la fel , problema persista. Când am schimbat G28, unul dintre fire era piscat, l am tăiat, legat, cositorit, izolat. Imediat după ce am schimbat senzorul, când am plecat in probe cu mașina a sărit un furtun de la intercooler, având urechile de prindere uzate, am luat altul. După înlocuire, s-a desprins celălalt, dar nu de tot, stătea puțin cracanat. L am schimbat și pe acesta. La scanare injectoarele au valori normale. 

Altceva nu știu ce să îi mai fac. 

Mâine dimineață o sa fac un log in mers și revin cu postare. 

Pare mai curând ori o lipsă de alimentare, ori o întrerupere de comunicație pe vreun senzor ceva. 

Are momente când merg pe drum drept, intra într-un fel de limp mode că și cum aș tăia acceleratia, fara sa modific apăsarea pe pedala, sta vreo 5 secunde așa, după care iși revine și trage din nou. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin :)

azi am pornit mașina, am mers 2 km prin oraș, a început să bată motorul, m am oprit Intr o parcare, am oprit și nu a mai vrut să pornească. Scanat, nici o eroare. 

am schimbat filtrul de combustibil, am amorsat, a pornit după mai multe încercări, a mers 2-3 minute după care a început iar sa se înece, juca motorul f tare și s a oprit iar. Am incercat sa o mai pornesc dar a murit bateria. Iarăși scanat, iar nici o eroare. 

Poate fi oare pompa de transfer ?

Modificat de Aosreaper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bătea la modul că se zdruncina, ca și cum ar fi mers in 3 pistoane sau nu avea ceva....nu știu ce, că draci are sigur. Și am și eu :)

Uite așa face

 

După care a început să tremure mai tare până s-a oprit. Repet, după pornire a mers normal câteva minute iar apoi a început să facă ca in video.

Modificat de Aosreaper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfăcut astăzi carcasa filtrului de combustibil și era gol golut. Am pus contactul de mai multe ori, nu vine nici o picătură de motorina. Practic motorul a mers ieri până a terminat motorina pe care o pusesem in filtru. 

Mâine epopeea continua, schimb pompa combustibil și carcasa filtrului, am observat că nu se mai așează bine capacul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba pompa. Eventual verifica pompa actuala pe direct... Sa fi sigur ca e stricata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin...

Am schimbat astăzi pompa de combustibil și carcasa filtrului de motorina. Am luat o pompa de pe un Golf V și am adaptat o. După amorsare a mers că unsa. A pornit imediat și nu a mai făcut nici o smucitură, întrerupere, nimic....

Nu îmi vine sa cred nici acum, am făcut vreo 100 de km in toate condițiile de trafic, trage de o ia naiba...

Nu cred că mai umblu la pompa aia prea curând....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara am un passat b6 1.9 tdi din 2006 motor bkc 105 cp masina merge si porneste foarte bine nu are erori si are valori injectoare la relenti apropiate de 0 max 0.3 pozitiv sau negativ .... problema este ca la trepte superioare din 3 in 4 sau din 4 in 5 chiar si la treapta 5 cand o calci ca si cum ai vrea sa depasesti are niste intreruperi sacadate ca si cum ar da in nas dar dupa ce se tureaza peste 2800 - 3000 dispar....mentionez ca nu scchimb vitezele subturat schimb undeva la 2200 -2500.... am incercat si am fost la diversi meseriasi si autorizati si vestiti unii sau uitat pe la senzori altii pe la vacum altii au spus ca poate fi din injectoare intreruperea nu stiu ce sa mai cred ...un sfat ?

Show less

REPLY

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Vw 2l FSI 147 kw

Bună

Am și eu un passat b6 2.0 tfsi 147 kw și la 2100 și la 2200 de turații în 3 și 4 câteodată și 5 smuceste scade puterea pentru o secunda o accelerezi și îs revine când o las din accelerație și coboară turometru și ajunge la 2200 face iar. Dacă  ma poate ajuta și pe mine cu un sfat cineva. Mulțumesc 

Modificat de Vw 2l FSI 147 kw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primul pas - diagnoza. 

Diagnoza nu inseamna doar citire de erori, inseamna si citire parametrii, interpretare , etc

deci cauta pe cineva priceput. NU te sfii sa calci prin reprezentanta. Motoarele TSi sunt necunoscute pentru marea majoritate a mecanicilor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
HORATIU TOTH

Salutare,

Am si eu o problema cu intreruperea acceleratiei, insa la mine face asa:

- doar cand e motorul rece, dupac e merg putin si creste apa la 60-70 nu mai face

- doar la relanti si in prima treapta (sau asa am sesizat)

-la turele de 1800 / 2000 / 2200, aproximativ zic, si nu neaparat la fiecare treapta.

 

Acum nelămurirea este ca dupa ce trec in viteza doua, nu mai face nimic, iar după ce s-a încălzit putin motorul nu mai face deloc.

Am avut o eroare pe clapeta de acceleratie, am dat o jos, am curatat o si nu mai am niciun martor aprins in bord.

Totodata menționez ca sunt la limita cu revizie si acum trebuie sa o fac,deci filtre si ulei de anul trecut din primavara, dar nu am facut nici 10k km de atunci.

motor CFFB 2.0  tdi140 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa log la injectoare ,la rece 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HORATIU TOTH

Presupun ca pentru asta am nevoie de VCDS :), o sa vad unde gasesc pe cineva sa faca asta la mine in parcare sa fie rece motorul.

Dar intra-devar, chiar la motor cald, am 3 cu marja de 0.6, si unul cu -0.9 si -1.3/1.4, ma gandesc ca la rece sa fie si mai mare dezechilibrul.

Daca e asa, oare cand e nevoie sa fie schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
SebiSeb1909

Salutare! Am un passat b6 2.0 tdi 170 cp, cod motor BMR. Am remarcat ca de circa 2 saptamani uneori masina are o "smuncitura" intre 2000 rpm si 2200 rpm in trrapta 1 si 2, cel mai des cand e motorul rece. Eu am remarcat că toata trraba asta o face doar cand o accelerez usor, adica doar la o anumita pozitie a pedalei. Daca o accelerez "in blana", nu mai face deloc asa. 
am pus vcds-ul pe canalul 13 la engine, pe injectoare, si valorile atat la relanti cat si in mers sunt normale: la relanti se compenseaza intre ele cu maxim plus minus 0.4/0.6 iar in mers sunt evident pe 0.0

Mentionez ca am remarcat problema asta de cand am bagat motorina din OMV de la Piatra Neamt, pana atunci n-a facut niciodata probleme. 
Ar putea fi de la combustibil? A mai patit cinva asta? 
Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!