Jump to content

Accelerare intrerupta (smucita) Passat B6


bogdy_a
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor. Am si eu aceeasi problema cu acceleratia intrerupta si mici smucituri. Problema a aparut dupa ce am schimbat EGR-ul cu altul nou. L-am demontat si l-am montat din nou pentru a verifica garniturile si suruburile daca sunt stranse, dar la fel face. Pe vag com nu imi da nici o eroare, filtrul de motorina este schimbat acum cateva luni, iar vasul in care este pozitionat este plin cu motorina, deci probabil nu e pompa. Furtunele sunt toate fixate corect iar clapeta de cut-off pare functionala.

Ma puteti ajuta cu niste pareri si sfaturi  va rog ! 

 

Modificat de tirlosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Eu am reusit sa rezolv problema. EGR-ul nou era de vina. Am cumparat altul original, la mana a doua, l-am montat iar acum masina merge perfect.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce marca era EGR-ul cumparat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 6/29/2017 at 6:15 PM, qqq said:

Si masina mea de ceva timp are ceva "apucaturi" de-astea. Initial am crezut ca e de la motorina, dar simptomele au devenit tot mai dese. Mai mult mi se opreste motorul daca cumva smucitura se intampla atunci cand ma prinde cu piciorul pe ambreiaj pentru a schimba vreo treapta. Mentionez ca uneori daca pe acceleratie smuceste mai lung, se aprinde si spirala in bord. Nu stocheaza nici o eroare. Motor 1,9 BXE, 205.000 km. De unde incep? EGR? Pompa motorina (nivel in filtru)?

Inca nu am rezolvat problema. Nu face decat dupa ce masina e "incinsa" bine. Smuceste pe acceleratie ca si cum nu s-ar alimenta. Mi-a zis cineva ca ar putea fi de la oringurile de la injectoare. "Incurca" niste aer prin motorina. Ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr spalat, pompa din rezervor schimbata, clapeta verificata...masina merge ok pe distante scurte. Cum depasesc "limita" o ia razna. Nu inregistreaza nici o eroare. Deci... ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, qqq said:

Mi-a zis cineva ca ar putea fi de la oringurile de la injectoare. "Incurca" niste aer prin motorina. Ce parere aveti ?

daca iarna asta ti a pornit ok ,nu e de la oringurile injectoarelor...s ar fi dezamorsat circuitul de motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si acum porneste la "sfert". Merge foarte bine, dar cand o apuca smuceste si uneori se opreste. Daca e in mers reporneste singura, deci lipsa motorina in momentele acelea sau bule de aer in alimentare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IulianMihail
On 12.05.2018 at 18:51, qqq a scris:

Inca nu am rezolvat problema. Nu face decat dupa ce masina e "incinsa" bine. Smuceste pe acceleratie ca si cum nu s-ar alimenta. Mi-a zis cineva ca ar putea fi de la oringurile de la injectoare. "Incurca" niste aer prin motorina. Ce parere aveti ?

Problema rezolvata. S-au inlocuit oringurile injectoarelor. Doua dintre ele pierdeau compresie in circuitul de alimentare cu combustibil. Acum masina functioneaza perfect indiferent de modul in care este exploatata.:banghead::cheers::Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa ajunga compresia in circuitul de motorina trebuie sa treaca de saiba de foc si de 2 oringuri de cauciuc...oricum bine ca ai rezolvat

ciudat ca iti pornea bine la rece

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IulianMihail

Exact asta se intampla, pierdea compresie pe la saibele de foc la doua dintre injectoare si mai departe aceasta trecea de cele doua oringuri (care erau distruse), acestea nereprezentand o mare bariera in drumul catre circuitul de alimentare. Intradevar ciudat ca masina pornea bine la rece, motiv pentru care s-a si intervenit atat de tarziu la injectoare, tot timpul crezand ca este de vina altceva. Dar, ... bine ca s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 05.09.2012 at 9:04, STOE a scris:

Accelerarea asta intrerupta o aveam si eu acum 1an. Eu aveam clapeta acceleratie V157 dusa (asa au numit-o cei de la VW Euro Tehno Group-Pitesti). Am schimbat-o iar de atunci nu mi s-a mai intamplat decat o singura data, dar nu cred ca era neaparat de la acea clapeta. Intreruperile le aveam undeva pe la 2000-2200rpm.

inde se afla acea clapeta daca amai esti disponibil pe forum si acest post nu este prea vechi

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este clapeta de cutoff.

V157 flap_zps87lxjbog.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, salut!

Am un Passat B6, din 2008, cod motor CBAB Bluemotion si uneori are urmatoarele simptome: daca ies undeva mai la drum lung si o accelerez in ture mai mult, undeva intre 2500-3000, pur si simplu imi taie acceleratie si daca nu schimb viteza, superioara sau inferioara, sau daca nu iau piciorul de pe acceleratie cateva secunde... nu isi revine. In bord nu se aprinde vreun martor si nici pe VCDS nu apare vreo eroare.

A mai patit cineva asa? Ce pot sa verific? Ce teste sa ii fac?
Multumesc!

Modificat de Manuel N.
Citeste regulamentul forumului. First/last warning.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni, nimic ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa diagnoza cu o interfata originala cu update la zi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca un VCDS China nu ar vedea o eroare daca ar fi una ? Nici in bord nu mi se aprinde vreun martor.

In alta ordine de idei, ieri cu rezervorul 3/4 am incercat sa vad daca pot reproduce problema.. si odata a facut figuri, alta data nu a facut.. deci cred ca iese din calcul treaba cu sa mergi mai mereu cu rezervorul mai plin, cum se spunea pe paginile din urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA,o interfata china poate sa nu vada erori existente .(am probat eu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg. Ai vreo recomandare pe Ploiesti/Bucuresti cu cine are asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am mai facut ceva teste: in vitezele a2a, a3a si a4a (cu a5a deja aa fi avut o viteza prea mare) nu pot trece de 3250-3300 rpm.. cum ajunge acolo ingenuncheaza masina.. si daca incerc sa o mai accelerez in aceeasi viteza ori nu face nimic, ori tremura toata masina.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta in aria ''prestari servicii'' colegii care se ocupa cu diagnoze si sa-ti faca un log in mers. .Poate fi debitmetru,turbina sau o problema electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat, fara vreun avertisment.. cateva posturi ale mele si ale unui alt user au disparut :)

Dupa ce-am citit mai mult pe internet.. vad ca in cele mai multe cazuri, este vorba de actuatorul vacuumatic al turbinei. Am inteles ca acesta se poate proba cu un manometru cu pompita ? Daca nu face presiune este membrana stricata, iar daca face presiune inseamna ca functioneaza ok ?

Thanks!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era actuatorul trebuia sa intre in ''limp mode sau safe mode'' si sa se aprinda in bord martorul.Poti incerca-

Posibil sa aiba geometria blocata.

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai undeva la 3500 rpm imi taie acceleratia.. si daca tot insist sa calc acceleratia.. se aprinde martorul cu spirala.. si daca chiar insist.. se aprinde si check engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul vacuumatic pare ca functioneaza bine si are o miscare buna a tijei.

Postez aici si erorile si incerc astazi sa fac un log in mers, cum este descris intr-un alt thread.

--------------

  Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.CLB
Control Module Part Number: 03L 906 022 BL    HW: 03L 907 309
  Component and/or Version: R4 2.0l TDI G001SG  9977
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 48780 141 09962
                      VCID: 70E9A607636C25A19FB-8025
2 Faults Found:

000136 - Fuel Rail/System Pressure
               P0088 - 000 - Too High - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 175149 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.06.23
                    Time: 21:29:48

             Freeze Frame:
                    RPM: 3289 /min
                    Inj. Quantity: 36.2 mg/str
                    (no units): 5.0
                    Pressure: 1456.0 bar
                    Pressure: 1728.0 bar
                    Temperature: 32.4∞C
                    Tank Cont.: 44.8 l

000665 - Boost Pressure Regulation
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 175155 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.06.23
                    Time: 21:37:34

             Freeze Frame:
                    RPM: 2898 /min
                    Speed: 74.0 km/h
                    Load: 100.0 %
                    Absolute Pres.: 2346.0 mbar
                    Absolute Pres.: 1377.0 mbar
                    Lambda: 92.3 %
                    Lambda: 92.3 %


Readiness: 1 1 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

58 minutes ago, teozuzu20 said:

  Absolute Pres.: 2346.0 mb                 Absolute Pres.: 1377.0 mbar

actuator defect sau pierzi vaccum pe undeva...turbina nu reuseste sa faca pres ceruta de ecu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!