Jump to content

Accelerare intrerupta (smucita) Passat B6


bogdy_a
 Share

Postare recomandată

Lupo_bv, multumesc frumos pentru sfaturi. 

Am urmat ce mi-ai spus si astea sunt rezultatele scanarilor.

Erori pe motor nu sunt in afara de bujii arse dar repet, masina porneste la sfert.

Astept pareri, multumesc anticipat!

LOG-01-003-010-011.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV mers.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din câte îmi dau seama nu prea s-a mai repetat situaţia (mă refer la limp mode), văd că s-a accelerat destul de liniar, văd că ai ajuns şi pe la 4000 rpm, cam greu dar a ajuns.

EGR pare ok. Este puţin cam mare recircularea, dar la valoarea aia nu este motiv de plafonare

image.thumb.png.af07568e0f48cd3e0cdd63d06e361da8.png

 

La turbină ai ceva probleme, cred că este cam gripată, am însemnat pe desen problemele..

image.thumb.png.813a01b9300c4f428659a341af163cb4.png

Ar putea fi şi problemă de vacuum, dar după cum arată presiunea măsurată în mers (vezi că am pus nişte săgeţi) eu cred că este ancrasată. Adică ai o suprapresiune mare şi lungă care vine cam târziu urmată de o depresiune destul de mare

image.thumb.png.f5a2a562555869169a6111c9359f7eef.png

MAF este cam obosit, după 3000 rpm nu mai măsoară peste specificat chiar dacă este presiune

 

Părerea mea că sincopele alea de acceleraţie nu sunt din zona asta, uneori apar chiar când presiunea este ok sau în creştere.

Dacă ai DPF, ar trebui verificaţi parametrii şi pe acolo, vezi că este topic pe aria asta.

Mai fă un log pe 006,010,011 (să vedem dacă switch-ul de la ambreiaj are vreo problemă), dar când faci repriza cu acceleraţia la podea să o faci de pe la 1500-1600 rpm

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos, lupo_bv.

Am scanat cum ai zis (fisierul atasat). 

Intre timp, am schimbat filtrul de motorina si am pus combustibil mai bun decat era inainte (plinul trecut era de acum vreo 2 saptamani cand era nebunie mare in Anglia incat nu sunt sigur ca ce am luat de la pompa era de calitate, chiar m-am gandit la posibilitatea ca problemele sa fie din cauza motorinei proaste). Oricum, masina nu a mai intrat in limp mode dar tremura tare cand accelerez cu pedala la podea... . Culmea, la relanti merge rotund si fara ghionturi...Sper ca scan-ul sa fie relevant.

P.S. m-ai intrebat daca apare vreo eroare la scanare, am atasat si asta. Nu pare...

LOG-01-006-010-011.CSV Log-YD57 SHX-WVWZZZ3CZ8E032164-333090km-206972mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch-ul de la pedale sunt ok, deci nici de aici nu este. Dacă ai dubii asupra carburantului poate ar fi bine să pui un aditiv de curăţare injectoare.

Oricum este greu de determinat problema. Să mai încercăm şi alţi parametri pe partea de injecţie. Fă un log pe 004 (avans), 007 (să vedem şi temperaturile) şi 013 (compensările pe injectoare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus un aditiv cu ultimul plin dar mai pot pune unul acum.

Pentru 004, 007, 013 care e regimul scanarii, repaus sau mers?

Multumesc frumos ca iti rupi din timp sa ma ajuti!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru puţin. Şi la ralanti, dar şi în mers pentru că acolo se manifestă problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo_bv, LOG-01-004-007-013.CSVLOG-01-004-007-013.CSVLOG-01-004-007-013.CSVLOG-01-004-007-013.CSVLOG-01-004-007-013.CSVLOG-01-004-007-013.CSVLOG-01-004-007-013.CSV

Am scanat: relanti la rece, un pic de mers  cu motorul neincalzit apoi alta scanare cu motorul incalzit, in final relanti cu motorul cald. Acelasi "comportament", masina tremura cand accelerez cu piciorul la podea dar nu mai intra in limp mode.

Totusi am observat ceva, cred ca nu merge termostatul deoarece inainte statea exact la 90 grade dar acum pare sa stea mai mult in jur de 80 de grade. Totusi nu vcred ca din cauza asta tremura asa de tare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot vedea decât primul log pe care l-ai pus pentru că s-au cam lipit când le-ai ataşat şi nu reuşesc să descarc celelalte loguri (ataşează logurile unul câte unul şi dă Enter după fiecare)

Dar se pot vedea câteva probleme:

- pe cilindrul 4 este o problemă la rece pentru că are compensarea cam mare, la cald se diminuează. Posibil ceva probleme la injectorul respectiv sau axă came/tachet mai uzate la respectivul cilindru

- cea mai importantă problemă pe care o văd este distribuţia. Torsion value la EDC16 ar trebui să fie undeva la în intervalul -2,5/-1,5, dar la tine este -4,4 şi oscilează între -3,9 şi -5,5. Din punctul meu de vedere este un motiv suficient ca un motor să nu funcţioneze cum trebuie în anumite regimuri. Acum de ce problema a intervenit dintr-o dată nu pot să-mi dau seama, eu zic că ar trebui verificată distribuţia şi alinierea ei. Pentru documentare există un topic separat

 

10 hours ago, gabisivoglo said:

Totusi nu vcred ca din cauza asta tremura asa de tare

Nu, nu are legătură. Eventual o să ai un consum de carburant ceva mai crescut 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut am și eu o problema cu passatul B6 an 2009 CBBB 2.0 170cp ...se întrerupe destul de des nu contează turația și nici treapta ..menționez că i am schimbat motorul și am schimbat turbina de 3 ori de fiecare data mergea perfect 2 săptămâni după reapăreau întreruperile și recent am schimbat și senzorul presiune turbo ...am pus tester ul de cel puțin 10 ori și nimic nu reușesc să găsesc o rezolvare.. ma poate ajuta cineva cu o părere va rog 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
Merisan Daniel

Buna seara tuturor! Am si eu un passat b6 2009 2.0 tdi cbab euro 5 am schimbat de curand egr ul,conducta intercooler si masina merge in suturi. Am fost cu ea la service am schimbat piesele mai sus mentionate si are momente cand da in suturi. La rece se comporta absolut normal. Am fost la un alt service si cei de acolo mi au spus ca sonda lambda este anulata din soft. Masina o am de un de zile. Am cumparat de la un parc auto si dupa ce am cumparat o mi s a aprins martorul check engina si masina se comporta absolut normal. M am dus cu ea inapoi le am spus celor de la care am cumparat masina si au chemat pe cineva cu diagnoza si a facut o harta la sonda lambda ( o adaptare a sondei lambda) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Am un vw passat b6 din 2005 2.0 fsi 150 dsg. 

Cand pornesc mașina merge perfect normal, dar după ce se încălzește îmi întârzie schimbarea treptelor generând niște socuri puternice. Precizez ca mașina a fost stata în garaj ceva timp..nu s a circulat. 

Poate fi din cauza mizeriei sau a calaminei din uleiul de la cutie? Și reușesc doar prin a schimba uleiul și a curăța baia de ulei din cutie? 

 A mai pățit cineva? 

Mulțumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erori stocate pe cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nimic. Doar check engine aprins în bord.  

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Revin cu un update. Am facut schimbul de ulei în cutie...sorbul(filtrul) era plin de pilitura și mizerie..iar uleiul era negru...dar mașina în continuare imi da socuri dupa ce se incalzeste. Prima data are probleme in treapta a4a..iar dupa mers cu ea..in orice treapta superioara sau inferioara face socuri pana ajunge sa nu se mai accelereze deloc. La service mi s a zis " ca e ceva pe acolo"..atat s a putut. Daca s a mai confruntat cineva cu problema asta și ma poate ajuta. Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, EusebiuG said:

era plin de pilitura și mizerie

Tocmai ai gasit problema .

Inlocuirea uleiului NU repara nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și ce ar trebui sa fac în continuare? Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la cineva cu experienta ca sa repare cutia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
On 25.03.2021 at 10:26, lupo_bv a scris:

Pare că problema este în zona turbinei. Ai nevoie de un vcds şi să faci nişte loguri. Vezi AICI ce şi cum.

Salutare, cineva pe IASi care se pricepe la o diagnoză? Aceiași problemă cu smuceală la b6 BMP. Nu-i dau de capăt.mulțam fain

Modificat de Adymo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
ArhotFlorinG

Salut,am si eu un passat b6 cu motorizarea de 2.0 tdi 140cp si are niste probleme,in momentul in care accelerez mai tare masina incepe sa trepideze,stiti cumva de la ce poate fi?

Tin sa mentionez ca masina are si un consum mai crescut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Poate are cineva acceasi problema...

 

VW Passat B6 1.9 105CP BLS
- Mers in suturi / intrerupt / smucit la mers constant, ca si cum i-ar lipsi combustibilul, undeva la 130 km/h - 2500 rpm face cel mai des
- Filtru de combustibil a fost cu ulei pe el ultima data cand l am schimbat, am avut aceeasi problema si cu el schimbat

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!