Jump to content

Mod functionare preincalzitor lichid racire motor


Al Bundy
 Share

Go to solution Solved by marius1982.11,

Postare recomandată

Cosmin (moderatorul de pe aria Passat ) e tatic in electrica-electronica si se pricepe si la demontat borduri.

Poate o sa ajute cu niste informatii.

In principiu locasurile pentru relee si conexiunile neactivate exista in mod sigur ca folosesc acelasi PCB pentru toate modelele .Eu te pot ajuta cu schema de la instalatia electrica si ceva pdf-uri despre .

Pentru adaptari ...incearca deocamdata sa il aduci la stadiul sa anclasezi tu cu mana ta releele si sa functioneze si vedem ce facem si cu adaptarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi stupoare. Afara era 1*C. Am pornit masina, si in 30 secunde am plecat de pe loc. Odata cu plecarea dep e loc am dat climatronicul pe HI si inainte sa fac deja 1km de mers imi intra caldurica in masina. Oare sa am PTC. In cartea masinii nu apare nimic cu 7E. Adica nici ca as avea vreuna nici ca nu as avea. Mentionez ca se auzeau pacanituri in bord ca si cum ar fi actionate niste relee la 30 secunde de la pornirea motorului. Cum pot verifica cu vagcom existenta PTC. Parca am citit pe undeva, dar chiar nu mai gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai PTC

la climatronic ca sa porneasca trebuie setat pe HIGH

la climatic merge si pe o pozitie intermediara

7E6 e cod de PTC (si) pe Fabia 1

daca ti-a facut VW vreo surpriza fii fericit

oricum codul nu se trece in abtibildul din masina sau din service-plan; ca sa ai lista completa trebuie sa soliciti la dealer un listing

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neaparat pe High? Am impresia ca releele se aud lucrand si cand climatronicul e setat pe temperaturi mai joase de ex 24*C. Revn la intrbarea daca e vreo posibilitate sa vad cu vag com existenta z35. Sau poate il pot adapta sa lucreze la temperaturi mai inalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te sub bord, acolo unde e aeroterma, mai bine zis unde e caloriferul de la aeroterma si sub el e PTC-ul. Acolo tb sa fie 3 fire groase care alimenteaza PTC, e cea mai sigura verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu unde trebuie sa fie fiecare motoras, cablu, senzor, calorifer. Ma interesa sa aflu daca e pe masina fara sa fiu nevoit sa desfac vreo ceva. Oricum si acum am fost plecat putin. In nici 500m de la plecare baga caldurica cu climatronicul pe HI. Deci cred ca am PTC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca pe campurile pe care i le-am indicat in posturile de mai sus lui marius...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai campurile alea vad activarea releelor, care sunt acelesi si pentru bujii si pentru PTC. Asa ca nu e relevant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba este relevant din considerentul in care eu nu am bujii(adica nu le vad pe motor), dar daca totusi pot fi actionate acele relee, logica ma duce atunci cu gandul doar la PTC. :) Thanks

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citit postul meu cu nr. #31 aicisor!"]http://vwforum.ro/index.php?showtopic=52649&hl=aux*%20%20heater&st=20. Deci si cu PTC pe canalul 16 la Measuring blocks se vede Auxiliary Heating si modul cum cupleaza releele. :) Cu PTC intr-un minut baga caldura bine in masina, dar doar cu climatronicul pe HI. Cum schimbi temperatura pe 29*C gata, intra gerul :frigbaitata: . Am caldura ca vara si nu stiam de dotarea asta pe masina. O mai am si din august 2008 :blink: :Driver:

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant

eu nu ma pot lauda ca da nu stiu ca caldura imediat

o fi bateria de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatorul poate nu face fata si ECU mai taie din relee care actioneaza PTC. Altfel nu vad. Sau poate fi bateria dusa si fiind necesara incarcarea ei curentul trebuie directionat spre baterie si nu spre consumatori. asa ca iarasi ecu ar limita curentul consumatorilor. Zic si eu. Ideea e ca o baterie dusa e o sugatoare de curent care face o depresiune in volumul de curent produs de alternator. Logica ar fi ca odata ce curentul din instalatia electrica este mic, ori alternatorul nu baga destul, ori bateria e dusa si suge sa se incarce, ori consumatorii depasesc puterile alternatorului. Ultima nu cred pentru ca ecu protejeaza alternatorul. Deci e posibil ca bateria sa nu iti dea voie sa iti faca treaba alternatorul pentru partea de PTC. Daca gresesc asta e, oricum nu mai pot sterge postul. :icon_thumright: Eu dimineata la -7*C aveam bateria 12,32 V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria mea sub minus 5 grade face figuri, deci e pe duca

si asa cum postam undeva mai sus, cand intra releul de high, incarcarea scade la 13,8; cand intra cel de low e insesizabila diferenta de incarcare fata de 14,2 cat incarca fara PTC pornit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa e si la mine. Cu PTC pornit(ambele relee activate) incarcarea e la 13,7-13.8 si cu el oprit 14,2. Insa ai incercat sa pui ventilarea la jumatate pentru 1 minut si apoi sa o maresti ? Ideea e ca rezistenta e si ea rece si daca bagi ventilatie mare de la inceput pe ea, se va incalzi mai greu. Cu o ventilatie mai redusa la inceput ii dai voie sa se incalzeasca mai repede rezistenta(1 minut) si apoi poti sa ii dai ventilatie mai mare. Incearca si cu recirculare sa vezi. Totusi nu cred ca tine de baterie la tine. Ar fi trebuie sa scada mai mult incarcarea daca era bateria, semn ca bateria fiind dusa ia mai mult curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niciodata nu bag ventilatia pe 4

aproape mereu e pe 1 cand porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da corect. Si cum vrei sa afli daca baga caldura sau nu. Cu ventilatia pe 1 cand abia intra aer. Mareste ventilatia dupa 1 minut de la pornirea motorului sau chiar 1 minut si jumatate si o sa vezi. Daca nici asa baga recirculare. Daca nici asa mai lasa de la tine 1 minut hai 2. Atunci chiar ca trebuie sa bage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

indiferent cum as face tot nu sunt impresionat de caldura in primele 5 minute si nu sunt un friguros...;)

cosmin, tu ce zici? :icon_thumright:

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te invit aici...vorba melodiei. Poate tu intri in masina in tricou. Nu stiu ce sa mai zic. Trebuie sa ii dai de cap. Trebuie sa iei in calcul si faptul ca habitaclul e rece(aerul din masina). Eu in locul tau as porni masina si imediat as porni clima cu HI si recirculare dar cu ventilatia la 2 sau 3 si dupa 2 minute de la pornire as da clima la 6 sau 7 tot cu recirculare. Si ventilatia sa fie doar la fantele din bord care dau aer la fata. Nu la picioare, nu la parbriz. Si atunci mai vorbim.

Imi cer scuze pentru offtopic. Aici trebuia postat http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=905413 mea culpa

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

indiferent cum as face tot nu sunt impresionat de caldura in primele 5 minute si nu sunt un friguros...:wub:

cosmin, tu ce zici? :Driver:

Ce sa zic? Aici cam are dreptate Vlad. Trebuie luat in calcul si habitaclul rece. Nu mergi tu cu a mea sa vezi cum iti ingheata volanul in mana primii 15km... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baga si tu o aeroterma adevarata cu ventilator ca si taximetristii pe vremuri si o sa stai in maillot....

pai rece e la mine, rece e si la vicius

am auzit ca bate la C-ta o briza rece...:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manusi frate ca si eu merg cu clima oprita pana ajunge motorul la 70grade. Dar daca e motanul de fimiu in masina bag caldura maxima. Acum ca am descoperit ptc-ul nu mai ingheata coada la motan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vă salut! sunt "biban" pe forum dar vreau să-mi prezint părerea (părerea mea) punctual:

-dacă iarna, după o jumătate de oră max.,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumim bibane ca ne-ai luminat :frigbaitata:

insa la a 2 a *** ai amestecat 2 chestiuni diferite intr-o strutiocamila: bujiile despre care se vorbeste pe topicul asta sunt una, iar cele pt preincalzirea camerei de ardere sunt alta

3 + 4 = 7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A spus cele 3 si nu a gresit ca despre asta se discuta aici: bujii incalzire lichid nu pornire motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce au cele 3 cu depasirea a 2400 rpm ??

celelalte, da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!