Jump to content

Mod functionare preincalzitor lichid racire motor


Al Bundy
 Share

Go to solution Solved by marius1982.11,

Postare recomandată

Am verificat si eu azi de dimineata daca la pornire se incalzesc. Am pus mana pe ele si nu s-au incalzit deloc. Stie cineva cum se mai pot verifica inafara de a trage fire? Care este pretul lor pt a le schimba si, eventual un cod si un DYI? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si eu azi de dimineata daca la pornire se incalzesc. Am pus mana pe ele si nu s-au incalzit deloc. Stie cineva cum se mai pot verifica inafara de a trage fire? Care este pretul lor pt a le schimba si, eventual un cod si un DIY? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pornesc dupa 1 min de la pornirea motorului. Se verifica ca si bujiile de pe cilindri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

POti sa le verifici cu un aprat de masura digital,dar nu numai , rezistenta, am sa le masor eu si postez aici cati ohmi au la mine, si pretul orientativ.Vezi ca au 2 relee, sa nu fie duse. ceva J360, J370 daca tin bine minte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am masurat ,au rezistenta mica, ceva intre 1-3ohmi. Se trage jos mufa si se masoara intre capatul bujiei si masa. Daca nu iti indica nimic poti sa comuti pe tensiune, pornesti motorul si masori intre masa si interiorul mufei daca ai tensiune, cam 12-13V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si eu azi de dimineata daca la pornire se incalzesc. Am pus mana pe ele si nu s-au incalzit deloc. Stie cineva cum se mai pot verifica inafara de a trage fire? Care este pretul lor pt a le schimba si, eventual un cod si un DYI? Multumesc

Uite aici codul. Le poti testa cu VAG-com-ul prin output test pe engine. Daca stai cu plafoniera aprinsa, o sa vezi pe lumina ei cand cupleaza releele de la cele 2 trepte de incalzire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau le masori cu un aparat de masura care il pui intre masa si varful rezistentei. Eu nu am la output test acele "bujii", e normal sa fie asa?. Oricum stiu ca sunt bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba sigur ai, e ceva cu low si high pe engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fabia pe engine-01, grup 016, campul 3 arata operarea releelor J359(low) si J360(high):

3 trepte de incalzire:

01=low

10=high

11=low+high

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul cauta la output test si la GIV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi cand am pornit motorul rece ,cam -2*C ( fara nici o bujie incandescenta evident :Driver: ,si si racit fiind eu) am constatat ca pe engine-01, grup 016, campul 3 arata operarea releelor si anume

-primele 10 secunde : 10-High

-dupa 10 secunde: 11-high + low

-dupa la temp de aprox 60*C : 00- off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul cauta la output test si la GIV.

sunt asemanatoare G4 si Fabia, doar de asta i-am dat infos si vad ca i-au folosit

la output tests nu stiu daca se gaseste ceva legat de aux heat

marius> ordinea (cel putin la mine) e : 01, 10, 11, 00(peste 70 grade pe vag-com-uneori mai fct PTC chiar si dupa ce acul e pe 90 demult)

tu ai bujii sau PTC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi si tu la postul #150 ce am. Sunt 3 chestii. nush cum le-o chema, dar stiu ce rol au. PTC de la ce vine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiam ca la Fabie e la fel ca la Golf, si ezista acea optiune pe Output test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Output testul nu e(ca sa vad scaderea intensitatii luminilor) ,numai la measuring blocks. acolo imi arata ce am postat ,mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKD-ul are ceva de acest gen? Ca al meu se incalzeste foarte greu. Abia cand ajung la serviciu incepe sa bage ceva caldura insa nu ajunge la 90 de grade indicatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dieselurile de pe modelele generatii noi au PTC, exceptand clasa mica

stai relaxat ca nici eu nu circul in maiou, e alternatorul care nu ar face fata daca ar incalzi intr-un minut la 25 grade tot habitaclul

consumul e mare: in momentul in care cupleaza releul de high, incarcarea scade de la 14,2 V la 13,8 V

motorul (lichidul racire) oricum nu se incalzeste cu PTC, ci doar habitaclul

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat pe toate codurile si nu am gasit nimic despre incalzirea auxiliara. Ceva p-aproape este codul 8Z5 - Engine cooling system type 1. Aveti idee ce e asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul e mare: in momentul in care cupleaza releul de high, incarcarea scade de la 14,2 V la 13,8 V

Deci tot mai bine cu bujii. Incarcarea ramane la 14.2V :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am si bateria obosita

la mine codul e: 7E6 electric auxiliary air heater

codul acela cu "engine cooling" nu are legatura cu subiectul de fata (se refera la tipul de termostat si ventilator utilizate)

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici un fel de incalzire suplimentara :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am nici CGP, nici PTC. Dar vreau sa imi montez CGP. Am gasit schema electrica. E cineva cu passat ca al meu sa aiba aceasta instalatie. Aici e instalatia electrica de pe elsa(in poza erau mai multe pe acolo, dar am mai sters sa ramana doar instalatia ptr PTC). In poza unde e Z35 pot fi puse bujiile incandescente. Costurile pieselor(relee, rezistente, bujii, flansa bujii, mufe bujii siu cablaje) ma ajunge pe la maxim 400 ron. Atasez poza

post-15891-1232088643_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as alege o varianta putin mai comoda si anume as cauta la dezmembrari intregul ansamblu si l-as transfera pe masina proprie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord si cu tine dukku, eu nu sunt interesat sa folosesc vechituri(mai ales releele sau bujiile) pe masina mea. De la dezmembrari nu pot decat sa vad cum si unde e cuplata instalatia pentru a sti cum sa o montez la mine. Cel mai mult ma framanta unde gasesc niste conectori si cum sa fac niste conexiuni, apoi daca e nevoie de adaptare ceva la ECU prin vag com sa vada bujiile si relele pentru a le putea actiona ECU. E simplu in principiu, dar trebuie sa stiu exact unde gasesc anumite conexiuni. In plus nu gasesc dezmebrari in CT

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!