Jump to content

Mod functionare preincalzitor lichid racire motor


Al Bundy
 Share

Go to solution Solved by marius1982.11,

Postare recomandată

andREI nu cred ca intaleg ce vrei sa spui...?ce limbaj?

m-am saturat de specialistii ce citesc forumul numai pt a gasi greseli sau off topic-uri.cine stie cu adevarat ceva spune iar cand nu se pricepe acelasi tace si nu se baga.

mai ales ironic...."spor la lectura"

poate nu am intales eu...dar linkul mai era deja odata postat...sau nimeni nu mai citeste decat ultimele posturi?

am intales ca sunt si reguli...dar hai sa nu abuzam de ele.

GATA cine vrea sa se certe cu mine PM.

citeste tot ce s-a scris si vei vedea de ce am scris ca am scris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Sub 4 grade daca nu ma insel :D

<{POST_SNAPBACK}>

Eu tot nu m-am lamurit :D Aceasta dotare este standard pentru toate modelele de Octi 2 Diesel? Cum verific ca functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat bujiile conform metodei descrise la "pregatiri de iarna" si am ajuns la concluzia ca sunt bune toate si cele 4 de la motor si cele trei despre care vorbim.

cu toate astea tot se incalzeste greu. mai e si alta cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii despre incalzirea auxiliara la Octi 2 cu climatronic :

Deci se activeaza automat cand esti pe modul Auto la climatronic. Imediat cum pornesti, curentul pe rezistenta auxiliara este de 77 Amperi. Deci are in jur de 1000 W. Dupa cateva minute (4-5) incepe sa scada constant pana cand temperatura agentului de racire ajunge la 65 de grade si atunci se opreste. Valoare curentului pe rezistenta inainte sa se opreasca este de 40 A. Toate aceste informatii le-am luat din meniul de la climatronic nr 20 submeniul 0,1 si 2 Submeniul 2 iti arata valoarea curentului pe rezistenta!

Nu stiu daca pe masinile fara climatronic exista incalzirea auxiliara. Si am mai observat ca nu depinde de temperatura de afara ci numai de cea din inauntru si de la motor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare are si passat-ul meu aceasta optiune daca pornesc climatronicul pe modul AUTO?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat bujiile conform metodei descrise la "pregatiri de iarna" si am ajuns la concluzia ca sunt bune toate si cele 4 de la motor si cele trei despre care vorbim.

cu toate astea tot se incalzeste greu. mai e si alta cauza?

<{POST_SNAPBACK}>

Scuzati de :blink: , dar nu gasesc nici cum unde e topicul :pregatiri de iarna". Need help, please! Si eu trebuie sa fac verificarile astea neaparat. (cu search nu merge nicicum)

Multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nimeni nu ma poate ajuta? :banghead:

Chiar vreau sa citesc si sa pun in aplicare ca e nevoie, porneste in 3 pistoane cand e rece si sunt mari sanse sa fie o bujie incandescenta de vina!

Respecte, :santa:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii despre incalzirea auxiliara la Octi 2 cu climatronic :

Deci se activeaza automat cand esti pe modul Auto la climatronic.

<{POST_SNAPBACK}>

Ai idee daca este valabil doar la Octi2? In speta Octi1 stie asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii despre incalzirea auxiliara la Octi 2 cu climatronic :

Deci se activeaza automat cand esti pe modul Auto la climatronic. Imediat cum pornesti, curentul pe rezistenta auxiliara este de 77 Amperi. Deci are in jur de 1000 W. Dupa cateva minute (4-5) incepe sa scada constant pana cand temperatura agentului de racire ajunge la 65 de grade si atunci se opreste. Valoare curentului pe rezistenta inainte sa se opreasca este de 40 A. Toate aceste informatii le-am luat din meniul de la climatronic nr 20 submeniul 0,1 si 2 Submeniul 2 iti arata valoarea curentului pe rezistenta!

Nu stiu daca pe masinile fara climatronic exista incalzirea auxiliara. Si am mai observat ca nu depinde de temperatura de afara ci numai de cea din inauntru si de la motor!

<{POST_SNAPBACK}>

Inclin sa cred ca si la Audi A4 este la fel, deoarece in momentul in care pun climatronic-ul pe AUTO se aude - dupa 1-2 sec - un clik de releu(posibil se activeaza)...iar daca opresc apoi AUTO-ul iarasi se aude acelasi clik(dezactivare cred)...Nu am incercat cand temperatura motorului este la 90 de grade.

Daca mai are cineva informatii. despre acest sistem de incalzire auxiliara, va rog sa postati in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit am aflat si eu ce sunt de fapt cele 3 "chestii" din partea laterala a motorului.

Si eu am constatat ca atunci cand "da frigul" lichidul ajunge muuult mai greu la temperatura de 90 gr.

Ce nu inteleg eu este ca uneori ajunge la 90 gr. in 15 min., iar alteori abia in 20-25-30 min.

Oare nu functioneaza tot timpul? (e valabil si la Golf IV activarea automata pe AUTO prin Climatronic. Dar cum functioneaza la masinile fara clima atunci?)

Se intrerup automat peste o anumita turatie?

Sunt contactele proaste?

Cum se pot verifica aceste bujii?

Doar cu Vag Com se poate seta modul lor de functionare LOW-HIGH?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin iarasi cu informatii la Octi2 : am descoperit ca incalzirea auxiliara nu are legatura cu temperatura motorului ci numai cu cea din interior. Astazi dimineata in Brasov a functionat pana cand temperatura motorului avea 72 de grade!

Later edit:toata lumea care are climatronic poate sa verifice la meniul 20, sau sa se uite pe lista cu meniurile climatronicului si sa vada daca apare pe undeva "auxiliary heat". La Octi 2, Golf V, Seat, Audi, etc!

Modificat de redeagle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine dureaza f mult pana se incalzeste apa si nu m-am gandit pana acum sa verific cele 3 bujii ... de fapt nici nu stiam de existenta lor. Sunt vizibile la ridicarea capotei sau trebuie sa demontezi ceva sa ajungi la ele?

EDIT: legat de meniul climatronicului, se pare ca exista mai multe variante.

Modificat de BogdanS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EDIT: legat de meniul climatronicului, se pare ca exista mai multe variante.

<{POST_SNAPBACK}>

Normal! Octi2, Golf 5, ultimul Pasat au altfel de climatronic (bi-zonal) si de aceea este diferit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un subiect la care este greu de dat un raspuns :unsure:

De la fiecare bujie am tras un fir in masina , am pus LED legat prin rezistenta la masa. nu s-a aprins nici unul pina acum.Daca le alimentez direct de la plus apare o mica scinteie, semn ca bujia este buna (curent mare, o sa-l masor) si se aprind si LED-urile. Cu toate acestea in functionarea normala NU se aprind LED-urile. Rog pe cineva care are VAG-COM si 1.9 TDI 90 CP sa faca niste teste..., poate reusim sa dam un raspuns la aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal! Octi2, Golf 5, ultimul Pasat au altfel de climatronic (bi-zonal) si de aceea este diferit!

Nu la asta ma refeream, redeagle, la diferentele dintre bi-zonal si cel clasic... Ci la diferente intre doua climatronicuri de acelasi timp, din acelasi an (in speta 2000), nu bi-zonal, pe diferite masini. Exista diferente in ceea ce priveste nr de optiuni din meniuri si, deci, probabil, si in ceea ce presupune descifrarea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la asta ma refeream, redeagle, la diferentele dintre bi-zonal si cel clasic... Ci la diferente intre doua climatronicuri de acelasi timp, din acelasi an (in speta 2000), nu bi-zonal, pe diferite masini. Exista diferente in ceea ce priveste nr de optiuni din meniuri si, deci, probabil, si in ceea ce presupune descifrarea lor.

Se poate! Scuze, dar intelesesem eu gresit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.intrebare: aveti idee dc si la sharan, mai exact la modelul meu de 1.9tdi , an fab 2002 exista aceste bujii de incalzire a lichidului de racire? Va intreb pt ca le-am cautat si nu am dat de ele. Este adevarat, masina mea se incalzeste mult mai greu decat vw bora unui prieten (care are bujiile astea,le-am vazut). Ma gandesc ca poate nu or exista.... mersi mult pt raspunsuri...

RESPECT !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@B.77.JPA:

Sigur nu au cum sa lipseasca! La Passat sunt undeva prin spatele motorului si ceva mai greu de ajuns. Cunosc un mecanic la reprezentanta VW in Brasov, care mi-a verificat si mie bujiile de la motor nu si cele de pe circuitul de racire, care zice ca la cate a verificat el la nici una nu a gasit vreuna arsa.

Dar ramane totusi intrebarea de ce se incalzeste mai greu la unii? :D

Toate bune,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu ele sunt active pana in 2500 rot/min. Daca dupa ce o pornesti imediat pleci de pe loc si depasesti 2500 rotatii ele se dezactiveaza si nu mai pornesc dupa aceea. Si normal ca motorul se va incalzi mai greu

Daca gresesc, cineva poate sa ma corecteze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ieri dimineata cred ca au pornit bujiile deoarece s-a facut foarte repede cald in masina, nu am facut nimic deosebit fata de alte dimineti :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu ele sunt active pana in 2500 rot/min. Daca dupa ce o pornesti imediat pleci de pe loc si depasesti 2500 rotatii ele se dezactiveaza si nu mai pornesc dupa aceea. Si normal ca motorul se va incalzi mai greu

Nici pe asta cu dezactivarea bujiilor la 2500 de ture nu am mai auzit-o. Poate asa e, dar nu asta e cauza la mine... Eu pana nu atinge acul 90 gr si inca putin timp dupa nu trec de 2200 de ture... Si cu toate astea se incalzeste cam greu motorul...

Modificat de BogdanS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am testat practic dezactivarea bujiilor de chiulasa (cele pentru camera de ardere) pentru turatii peste 2500. Peste 2500 se aude un click si cand cade sub 2500 alt click. Asta doar in perioada de after-glow (2-3 minute parca)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine peste 2500 rpm clickaie. 1 singura data insa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!