Jump to content

Ulei caseta directie Golf 4


Mihai Mosulica
 Share

Postare recomandată

Trami are cont la noi pe forum ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

buna... eu am reconditionat cu GEGO ATTILA din Sighisoara, intr-o saptamana era totul pus la loc, m-a costat 500 lei plus curierul vreo 80 lei (Lugoj-Sighisoara si retur). Doar ca eu am mai avut si o alta problema dupa ce am primit si reinstalat caseta - am avut o garnitura slabita care pierdea ulei, cam o data la o saptamana puneam un litru...dar cum am schimbat acea garnitura e totul ok. Din Aprilie pana acum n-am completat ulei servo deloc. CONCLUZIA: sau 1) au facut baietii o treaba buna; 2) era de vina acea garnitura pentru toata problema;

P.S. Totusi aud si eu la franare sau la viraje maxim la 180grade un sunet ciudat parca ar pocni ceva pe acolo in caseta, dar cu drumurile noastre nu stiu sigur daca nu sunt ceva bucse... Eu totusi ii recomand zicand ca mi se pare ca au facut o treaba buna cei de la GECO. Bafta in reparati si sper sa alegi ce e mai bun pt tine

Modificat de Viorel_golfIV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine ma tine un litru de ulei 1 - 2 luna. in jur de 2500 de km,

merita sa reconditionez caseta?Se poate sa se uzeze mai rau?Pierd pe la burduful din stanga.

Eu in caseta n-am ulei nici rosu nici verde.E incolor.Am bagat pana acum numai swag (de ala cu bidon de plastic verde si capacul negru).Dar lichidul e incolor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, problema se va agrava. Ideea e ca se poate sa se intample cand esti plecat cu masina pe undeva... si atunci o sa fie grav.... ca nu poti merge cu ea fara ulei - se strica pompa.

Trebuie sa o reconditionezi sau sa o inlocuiesti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am implinit un an cu caseta reconditionata la Sighisoara, fara sa am vreo problema de atunci cu ea! Va recomand celor care patiti pocinogul cu caseta sa puneti burdufuri noi la bielete, coliere originale oetiker si mare atentie la stransul acestora pe caseta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

 Salut. ieri m am uitat pe la motor si am vazut pe un furtun care are si o camasa de panza pe deasupra ca prelinge ulei.Am urmarit traseul conductei si duce la caseta de directie in partea de jos(sant doua,probabil turul si returul). Trebuie schimbata conducta toata, sau numai aia de cauciuc(am vazut ca are si portiuni de teava metalica),sau se poate pune un colier mai lat peste acel por.Uleiul care a iesit e in cantitate foarte mica dar totusi a iesit si as vrea sa rezolv problema inainte sa se mai stice si altceva.Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

am fost sa`mi fac directia si SURPRIZA ! Caseta zicea mecanicu ca are putin joc.. nu mi-a zis sa piarda ulei, nu bate nu troncane , nu se aud zgomote suspecte totusi , ce ar fi de facut sa nu mai aiba joc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut.

Am verificat uleiul la servosi este sub minim.problema e ca as vrea sa ai completez si nu stiu de care să ai iau.am pus pe deget si mi se pare spe roșiatic uleiul.va rog da ti mi un sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golesti instalatia si pui lichid hidraulic (transparent verzui). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, matei stelu said:

Va salut.

Am verificat uleiul la servosi este sub minim.problema e ca as vrea sa ai completez si nu stiu de care să ai iau.am pus pe deget si mi se pare spe roșiatic uleiul.va rog da ti mi un sfat

Ulei se foloseste VERDE la Golf 4 costa aprox 32 lei si este doar la litru din cate tin minte.indiferent daca e diesel sau benzina,daca se foloseste alt ulei decat cel specificat de producator se mananca garniturile de la caseta in timp sau pompa servo nu mai functioneaza la parametri normali,se invarte greu volanul,etc.

 

On 2/16/2014 at 11:24 AM, vali0615 said:

 Salut. ieri m am uitat pe la motor si am vazut pe un furtun care are si o camasa de panza pe deasupra ca prelinge ulei.Am urmarit traseul conductei si duce la caseta de directie in partea de jos(sant doua,probabil turul si returul). Trebuie schimbata conducta toata, sau numai aia de cauciuc(am vazut ca are si portiuni de teava metalica),sau se poate pune un colier mai lat peste acel por.Uleiul care a iesit e in cantitate foarte mica dar totusi a iesit si as vrea sa rezolv problema inainte sa se mai stice si altceva.Multumesc. 

Salut,Vali e inceputul,asa a facut si la mine si maxim 2 luni s-a dus garnitura cu tot.Da,are tur-retur,daca nu e fisurata vreo parte,se inlocuiesc doar garniturile,daca ai avut un burduf rupt,pe acolo intra apa,nisip,etc si incet incet rugineste si scapa ulei.

 

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! Am un New Beetle care s-ar părea ca nu mai are ulei la servodirectie. Cel putin asta cred conform zgomotului. Chestia e ca habar nu am unde este borcanul unde se poate verifica nivelul. Daca puteti sa-mi spuneti, v-as fi recunoscător.

Aici este postata problema mea in detaliu:

http://forum.softpedia.com/topic/1063479-broasca-nu-mai-sare/

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca trebuie sa aibe un capac verde...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR
34 minutes ago, LauCalin said:

 

salut! Am un New Beetle

 

Exista arie separata pentru new beetle...si culmea...exista topic pe "problema"  ta...

De ce nu ai incercat acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca aria aia e cam moarta. Am mai scris acolo de cateva ori si mi s-a raspuns la o saptamana dupa ce am intrebat si pe aria Golf 4. Masinile astea dpdv tehnic sunt identice. Imi cer scuze, stiu ca nu e chiar fair play ce am facut. Dar daca ma bazam pe raspuns la aria New Beetle, ar fi fost ca si cum nu as fi intrebat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul verde din poza.(dreapta)

0564_st0640_050.jpg

nu conteaza neaparat motorizarea.uneori capacul e negru.dar poza e sugestiva.bafta!daca circuli fara ulei servo de ceva vreme degeaba completezi ca o sa vezi ca pompa nu mai o sa functioneze normal sau ca si inainte.

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc de ajutor! La masina mea acel bidon e lângă cel de apa (cum te uiti la motor, in partea stângă). Motorul e acelasi ca la Golf 4, adica un BCA.

In alta ordine de idei, am rezolvat problema. Am pus niste ulei (Febi), am stat câteva minute, am pornit motorul si minune: lucrurile au revenit la normal. Concluzia e ca masina a luat o lovitura in conducta cu ulei care intra in pompa servo si îmbinarea dintre cele doua s-a dereglat. Un mecanic a pus înapoi conduca si mi-a spus ca din când in când sa mai verific nivelul si daca mai curge. Pompa nu a fost afectata si nu are rost sa o schimb. Toata treaba m-a costat 100 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!