Jump to content

MS02TWI - Golf 4 GTI Jubi 25 Jahre edition


twilight

Postare recomandată

Superba! Votez negru arata mult mai frumos. Ar trebui sa fi foarte mandru deoarece nu au fost decat cateva mii de modele ca al tau

mult succes in planurile tale, si km cu multiiii de zero fara incidente neplacute

Link către comentariu

las-o mah ca merge asa. masina asta impresioneaza prin puterea ei nu prin "mici detalii" de efect. Baga benzina si ....brum brum sa sune alarmele in parcare

Modificat de dox99
Link către comentariu
  • 1 month later...

Cea mai buna "combinatiune" :icon_thumleft: Ii redai identitatea

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am convins-o sa o`mbrace! ;) Mai greu, mai timid, dar uite rezultatul:

buza_originala1.jpg

buza_originala2.jpg

:icon_bounce:

PS: mersi inca o data lui dox99 care, desi mai mult s-a uitat la mine cu tigara`n gura, a tinut macar de bara atunci cand am dat-o jos!

Modificat de twilight
Link către comentariu

nu mai fumez de 6 ani asa ca trageti concluziile cine era cu pipa in gura.

p.s. mai trebuie sa schimbam jantele si farurile sa fie OEM

Link către comentariu

Prelungirea e originala. Am gasit-o second la cineva, am vopsit-o si acum e pe masina.

M-am gandit si eu la grila vopsita in negru. Am sa incerc sa iau una neagra din dezmembrari. Mersi de idee! Sa nu le mai dau bani la vopsitori.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Inca un mic update la masina, dupa o incercare nereusita de resuscitare a discurilor vechi prin rectificare: Discuri ATE Powerdisc impreuna cu placute de frana ATE Ceramic.

atepowerdisc1.jpg

atepowerdisc2.jpg

atepowerdisc3.jpg

Modificat de twilight
Link către comentariu

sunt noi placutele? sau sunt cele de vw passat?

discurile vad ca sunt zgariate

Modificat de dox99
Link către comentariu

All brand new. Fiindca merita ;)

Zgarieturile nu stiu ce sunt, cele elicoidale, probabil un defect de turnare din fabrica. Culmea, totusi, franele prin al naibii de bine :P

Modificat de twilight
Link către comentariu

ATE Powerdisc nu sunt frane de concurs, sa trebuiasca incalzite. Nu scartaie si au eficienta unor frane normale, la rece. La caldura insa, zic ei ca ridurile ar disipa din caldura si din praf / gaz ce se formeaza din frecare, asadar o eficienta sporita la folosirea lor repetata. Banuiesc ca pe un circuit adevarat, cu un pilot la volan, nu ar rezista foarte mult.

Link către comentariu

Vezi sa nu fii prins o pietricica

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Circoloco, m-am gandit, am verificat, pietricica nu-i. Sa nu fii ramas ceva de la montaj, infipt in placuta de frana. Sau vreo ceramica iesita 2-3 mm si sa fi zgariat in opt-uri discul, asa perfect. Chiar nu stiu! Dar revin cu informatii dupa ce gasesc cauza ;)

:icon_thumleft: :icon_thumleft: :icon_thumleft:

Modificat de twilight
Link către comentariu

Inca un mic update la masina, dupa o incercare nereusita de resuscitare a discurilor vechi prin rectificare: Discuri ATE Powerdisc impreuna cu placute de frana ATE Ceramic.

atepowerdisc2.jpg

foarte tare poza asta...ai centrat tu janta pe disc sa se vada intre elipse sau asa s-a nimerit?cat au fost costat discurile + placutele? Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu

Aprox 1350 RON sunt discurile impreuna cu placute ceramice.

Pozitia jantei a fost aleasa. Se putea si invers, cu elipsele exterioare vizibile, dar asta pe viitor cand se vor curata complet de vopseaua protectoare.

Link către comentariu

Schimba mult masina si niste astfel de discuri! E frumoasa foc, mai ales ca ai stiut si cum sa asezi janta. :P O intrebare am: sunt mai bune astea desenate asa decat cele perforate sau cele perforate sunt alea de trebuie incalzite cum mai ziceau colegii mai sus?

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu

alexanderdj: Din discutii cu anumiti oameni, cat si din ceea ce se vede la TV, mai performante sunt cele gaurite. Vezi si la MotoGP, toate sunt gaurite. Insa depinde din ce categorie faci parte, sau daca te urci macar o data cu ele pe vreun traseu dedicat pentru viteza, ca sa poti beneficia de acele frane. Parerea mea este ca acestea ridate sunt putin peste cele simple, avand in vedere ca disipa particulele, gazul si pana la urma si caldura. Dar cat sunt de eficiente depinde de materialele folosite in disc precum si in placuta. Asadar poti gasi "gaurite" mai putin performante decat "ridate" si mai ales daca nu gasesti perechea de placute corecte pentru discul tau, s-ar putea sa nu te mai opresti pana la prima curba :) Pe de alta parte, intervine problema ovalizarii care pare sa fie destul de des intalnita atat pe discuri noi, chiar daca nu te-ai urcat pe vreun traseu de raliu.

jmf: toate se ovalizeaza, am tot ascultat pareri si idei. Despre ebc am aflat ca se ovalizeaza cel mai rapid. Brembo nu prea face pe marimea noastra, iar de Zimmermann s-ar putea sa fi fost mai multumit decat de ATE, insa nu stiu cum se comporta la rece. Plus de asta, daca tot acelasi mecanic ti-a schimbat discurile ce s-au ovalizat, incearca sa-l schimbi pe el, nu neaparat firma ce face discurile ;)

Link către comentariu

Si eu am discuri si placute exact ca si ale lui Twi si am facut aprox 4000km si nu s-au ovalizat

Link către comentariu
  • loghy locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!