Jump to content

Cat rezista un motor TSI


Andrei1980
 Share

Postare recomandată

Stiu ca sunt offtopic, dar de curios de la ce model de masina e cureaua de distibutie din poze? A fost curea originala sau after market ? Ce producator are cureaua?  Merci :)

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu scrie Dacia club - Reno pe poze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"La  cureaua de distribuie de mai sus procentajul de rupere este undeva la 2%, oare aici la lantul TSi care o fi procentajul de schimbare?! Daca se adauga si 1.2 tsi cred ca iesim f prost."

 

Daca studiezi si forumurile internationale unde s-au vandut ceva TSI-uri vei observa ca nici procentajul de la 1,4 tsi nu te ajuta vizibil! iar daca mai culegi si informatii de prin reprezentanta s-ar mai adauga ceva, ca nu toti intra pe forumuri!

 

In schimb la voi se pare ca lantul e mai longeviv! E tratat cu Gerovital! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Si km si anii, la fosta skoda curelele erau brici la 90000 si 5 ani dar pompa era praf asa ca "verificarea ochiometrica din 30 in 30k" e frectie.

Deviem, sa revenim la tabla noastra.

Nu puteau idiotii aia de ingineri sa puna o gaura de vizitare la intinzator? Asa vedeai ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai spus acest lucru si il mai spun.Aceste motoare pe lant 1.2 tsi si 1.4 tsi inca se monteaza pe skoda rapid si seat toledo si vreti sa spuneti ca dupa ce concernul vw stie de pb cu lantul il monteaza in continuare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Nu sunt destu le clare pozele? Acelasi lant, aceeasi configuratie de zale, intins? Generatia noua de lant se intinde. Ai dovada mai sus. Crezi ca ei nu stiu asta? L-au facut oare din titan? Mie tot a fier mi-a dat impresia. CAXA si CAXC nu mai sunt din cate aud, sunt cele cu curea in loc de lant. Am tot discutat asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Scuze pentru lipsa de litere dar scriu de pe telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4TSi cu lant a ramas in productie doar pt Polo GTi, Seat Ibiza Cupra, Skoda Fabia RS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cel de pe Rapid si Toledo nu e cu lant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acest post e pentru Bogdan Mararu pe care il rog sa ne dea cateva lamuriri:

ce ulei ai folosit? 5w40 sau 5w30

am o nelamurire mare: lantul ca si arhitectura pare ca e generatia a 2-a nu a 3-a, ultimulfiind cu dubla za doar pe mijloc. Piesele le-ai luat OEM sau producator.

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Salutare. Masina a mancat pana acum 5w30 pe care il si papa. Acum are 5w40 si este mai bine. Piesele sunt OE dupa cum vezi in poze :) generatia 2 nu mai e in productie. Lantul e fab. 2012 decembrie. Faza ca lantul se incarca de la 5w40 e o poveste. A 2-a gen de lant se rupea nu se intindea :) acum e liniste si pace, nem zgomot si am si liniste pana la 200.000. Va salut de pe a3 :)

Ps: Moraru :))

Cine n-are tempomat, sa isi puna :p

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! As pune(tempomat) de nu ar fi masina mea MY2011(Model Year)...adica incepand cu acest model s-a schimbat soft si hardware...costuri enorme pentru o placere extra mica 1500-2000 lei total fata de 4-500 lei cat era pana la MY 2011.

Scuze de offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi mi-a fost pornita masina dupa 30 de zile si n-a avut parte de niciun zgomot deosebit. Urmatoarea pornire de genul va fi insotita si de o filmare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

1.8...cred ca difera un pic constructia. Nu am auzit de asa multe cazuri la motorul tau. Au fost cateva dar le putem incadra in categoria "normale, se mai intampla 1 la 100000".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nici n-au fost atat de multe vandute... ma gandesc ca au gandit o tehnologie de distributie si au aplicat-o la toate motoarele TSI; eu n-am nici multi km cu masina (~ 23.000Km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi aveti vapori de ulei in jurul turbinei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

iwolffy -  nu m-am documentat despre motorul de 1.8 deci nu ma pot exprima

 

rittler - este normal, toti avem vapori acolo. Este perfect normal. In unele cazuri ajung si in filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vapori de ulei in jurul turbinei, adica la imbinarea turbinei cu motorul?  Eu iti spun sincer chiar m-am uitat si totul este curat si uscat pe acolo. La o alta masina insa am avut pe tubulatura care vine de la filtrul de aer, cum spunea mai sus si Bogdan Moraru si da, era considerat ceva normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

si a mea are vapori de ulei la tubulatura de turbina spre filtru de aer.

apropo am trecut la ulei motul si surpriza.....am ajuns la 600 km cu el si la toate pornirile nu mi a mai zornait lantul,chiar dc masina a stat nepornita si 4 zile. oricum motorul se aude mai bine si merge mai rotund. Per total super multumit :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat inca odata la imbinari, la tubulatura, tot. Uscat ca desertul Sahara. 50 060 km pe masina. De cand s-a incalzit vremea tacane si la mine mult mai rar la porniri ca si inainte . Foarte multumit de acest 0W-40 (Mobil New Life) in 10 000 km nici macar cu un mm nu a scazut nivelul uleiului in motor.

@dakino2008: multi km fara probleme de acum incolo si fara probleme de genul  macar in urmatorii 100 000km :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

momentan schimbat aparatori praf amortizoare spate si pompa apa care are pierderi minime,dar imi sta pe creier .......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

imi poate spune cineva cat ar costa schimbarea distributiei pe lant la 1.2 tsi ?

deocamdata masina e in garantie, dar sunt curios cat e costul aproximativ .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.500 - 2.000 de lei, pe acolo pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

1100 ron manopera inclusa, piese oem. 1.4 tsi. Presupun ca si 1.2 e cam aceeasi branza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de raspunsuri ! nu stiu de ce aveam impresia ca ar fi mult mai mult .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!