Jump to content

Cat rezista un motor TSI


Andrei1980
 Share

Postare recomandată

Razvan zicea bine. Practic cand il schimbi pe banii tai ai garantie 2 ani ca va functiona bine, fara zgomote. In caz in care incepe sa scoata zgomote anormale atunci se schimba free of charge. Eventual te fereste de lucruri mult mai nasoale.

 

Sunt curios cum se va auzi lantul cand il pornesc dupa 2 zile de repaus.

Eu am lasat masina oprita 2 luni si jumatate si cand am pornit-o nu a zis "crr". A ezitat putin cu relanti-ul dar lantul nu a comentat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi o tineti pe a voastra si .........

 

Deci eu sustin ca daca ai schimbat lantul pe banii tai, kulanza nu se mai aplica! De ce??? Pai pentru ca l-ai schimbat fara recomandarea service-ului. Ca daca il schimbai la recomandarea service-ului atunci trebuia sa iti dea kulanza. Ce-i asa greu??

 deci in cazul asta , te duci si te bati cu service-ul, importatorul si fabrica cam iesind din discutie!

 

Tu zici ca daca ma duc acum la o reprezentanta vw si cer pe banii mei sa-mi schimbe lantul ei o si fac, asa de dragul meu??? Chiar crezi ca ei nu stiu la ce se inhama???

 

iar cu mersul la Bucuresti , nu chiar am certitudine ca rezolv ceva!!!! Si mama ei de masina, chiar imi petrec viata pe drumuri de ascultat lanturi????

Am trei sesizari scrise??? Am! Ultima, chiar la revizia de acum 2000 de km, in care ei imi spun ca totul e in regula! Am sesizari facute la Porsche si raspunsurile d-lui Radu Petrica? Am! Imi fac reviziile la timp si doar la reprezentanta?? imi fac! La urmatoare revizie voi face iar sesizare scrisa, etc, etc.........

Acum, daca Doamne Fereste de ceva( eu sper ca in caz de agravare a zgomotului sa nu mai faca pe visatorii si sa nu ajung la stricat motor, etc,etc) mai exista si justitie!

 

Acum, din pacate astia suntem,. desi avem drepturi suntem plini de bani si preferam 1000 de lei pierduti , etc, etc

Minuscului popor chinez a zis pas. 10000(zece mii ) de fete galbene sau dus la OPC-ul lor si urmarea o stiti! recall!

Romanica..........1000 de lei sa dorm linistit, etc, etc, etc! De asta vw ii place piata de est! ca injectoarele se schimba dupa 5 ani, ca lanturile poate niciodata, ca dsg-urile asa trebuie sa tremure sau sa fie o placere doar pana la 45000 de km, etc,etc

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Dupa cum stim, traim in tara asta superba, pacat ca e locuita. Hai sa zicem asa, nu zornaie destul de tare. Pai dobitocii aia de unde stiu cand zornaie tare sau in et, care e zornaitul normal, care e ala de "mijloc" si care e ala de a"acum se rupe". Au o plansa de valori masurata in decibeli? Sau au o ureche mecanico-muzicala acordata dupa lantul cu pricina? Daca Jean aude mai bine decat Stefan, ce se intampla? Daca zice ca nu face destul si maine se rupe ce face? E raspunzator ca nu a auzit bine? Daca era racit si avea urechea infundata? Suntem inconjurati de cretini ai idioti, si mai dam si bani sa le cerem o parere. La Bmw nu am auzit vreodata un lant sa faca asa decat in pragul ruperii. Acolo sunt lanturi din aur?

Referitol la carait, daca face dupa urmatorii 2000km, sa tot faca, lantul nu ai cum sa il folosesti necorespunzator...e imposibil sa ii alterezi buna functionare. Producatorul il garanteaza. Face poc...suporta service-ul si producatorul. Ca si cele pe garantie, credeti ca vw nu a dat in cap producatorului? Ii convine respectivului concern ca nu mai face lanturi si ca motoarele au trecut iar la curele?

Bogdan zice bine...dar avem de ales? Eu nu mai am garantie si am 88000. Nu imi permit riscul asta si nici luxul de a ignora. Voi vedea maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai exact ceva de genul spun si eu! de ca sa schimb ceva care inca nu face extrem de tare cu ceva care e posibil sa faca in curand la fel???

cand acel lant schimbat pe banii mei va carai prima data nu voi fi exact in aceeasi situatie de acum?? Doar lantul ce il am acum nu e schimbat de nea marcel de la brutaria din coltul blocului, e schimbat in reprezentanta skoda LA RECOMANDAREA FABRICII IN URMA INREGISTRARII FACUTE PE MASINA MEA SI CU PIESA TRIMISA EXPRES DE EI, PENTRU REMEDIEREA ACELUI NEAJUNS.

 

E mai ok decat un lant schimbat pe banii mei chiar in reprezentanta vw, dar comandat ca si piesa nu stiu pe ce cale de aprovizionare si fara recomandarea service-ului(repet, service-ul nu va sustine ca lucrul acesta este necesar, in caz contrar ar trebui obligat sa ceara kulanza).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Producator este unul singur pentru cel de-al 3-lea, depinde de service, in cazul meu, se rupe, ei suporta tot. Nu il schimb la nea' gica. Nici la reprezentanta nu ma duc, poate doar sa dau un ban in plus. Tot inteleg ca e ceva legat si de anul de fab al lantului. Daca tot asa face, norocul nostru, mergem pe strada cu masina de cusut.

Cred ca ne-a si speriat putin mediatizarea problemei. Pana sa citesc, dupa cum ziceam mai sus, nu il auzeam deloc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai schimbat lantul pe banii tai, kulanza nu se mai aplica!

Il schimb apeland la kulanza in prima faza, daca ei nu vor atunci il schimb pe banii mei, nu kulanza ma intereseaza, ci garantia pe care mi-o acorda!

In rest... mai calmati-va oameni buni, sau daca stiti ca va enervati asa de fiecare data cand cititi thread-ul asta... Nu-l mai cititi!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

BIne punctat Rave! :) Sa revenim la cat rezista si sa lasam restul. A remapat cineva motorul de 1.4 122?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BiCos il are remapat.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Si am de gand sa il duc pana la 200 k km. I-am pus si putin duralube de pe la 3000km, remap de la 30 k km, filtru sport ce il trezeste sub 2000 rpm, iar din cand in cand vede si 5-6000 rpm.

Il menajez doar pana se incalzeste, dupa pedala la capat.

In rest merg cu ea la consum(cat de cat la limita legalitatii) si in principiu in afara B-ului. Adika 95%extraurban.

Are 40 k km  si nu s-a auzit lantul, am o pornire vara dupa 30 de zile de stat si a fost õk, ceva zgomat de culbutori.( youtube.com/watch?v=C-nrroT9XzY )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornire dupa 2 zile de repaus:

Masina are aproape 24.000km.

Am vazut ca este acelasi zgomot ca la BiCos. Sa inteleg ca nu este zgomot de lant, ci de la culbutori?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Si uite cum au aparut pozele.

 

Puteti vedea daca observati atent pozitia intinzatorului inainte de schimbare si dupa.

De asemenea configuratia lantului este aceeasi cu cel nou fabricat 2012 decembrie deci ultima generatie.

Uneltele necesare pentru efectuarea schimbarii.

 

Dubios ca nu are blocaree pe vilbrochen decat pentru strangere sau desfacere dar aici nu ma exprim pentru ca nu am asistat chiar la toata operatiunea stiu ca este un surub care blocheaza ceva pe acolo la vilbrochen, unde e rola daca nu ma insel.

 

Si cam asta a fost, deci si generatia 3 se lungeste :)

Una dintre patine, cea tinuta de intinzator era zgariata, avea un sant in ea de parca a agatat ceva si a sapat acolo, nu cum sunt zgarieturile normale de frecare a lantului.

post-22182-0-45451400-1364491968_thumb.j

post-22182-0-01998500-1364491969_thumb.j

post-22182-0-49130400-1364491969_thumb.j

post-22182-0-01338900-1364491970_thumb.j

post-22182-0-52141100-1364491970_thumb.j

post-22182-0-87402500-1364491970_thumb.j

post-22182-0-23069900-1364491971_thumb.j

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu cati km ai cu acesta generatie a treia??? Nu mai retin, e din fabrica sau ai inlocuit-o!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

ti au dat motorul jos?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Pe rand:

 

Sunt 88.300 KM acum, atat am rulat cu generatia asta

 

Nu, nu au dat motorul jos, dar se desface suportul stang, se desfac ceva conducte, vasul de expansiune, canistra de vapori, baia de ulei, evacuarea si vreo 2 furtune de la turbo pentru a ajunge la distributie si trebuie suspendat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Acum vad topicul asta si informatiile sunt utile.Problema sta asa: sunt posesor de passat b6 ,cumparat nou in 2005  de la pbn cu preafrumosul motor de 1.6 FSI.Masina are 115000 km.Motorul se comporta ca nou dar LANTUL ,cand vine frigul se aude un pic pana se incalzeste.Intr-adevar, nu cred ca facea acest zgomot in primii ani de viata ,dar nu ma deranjeaza .In rest zero probleme.As vrea sa il vand anul acesta si sa imi iau un B7 cu motor 1.4 TSI din 2011.Ar trebui sa ma mai gandesc? E motorul al carui lant face figuri adica cu prima generatie de lant?

Modificat de TVS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E si zgomot de culbutori, dar se aude si lantul. Asa s-a auzit si la mine de cand am luat masina, primele 2-3 secunde, dupa pornirea masinii, pana circula uleiul si ajunge in intizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Da, zgomotul ala de masina de cusut vine de la tacheti, injectie. "Toate face asa"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul de masina de cusut se aude tot timpul, George se refera la zgomotul mai puternic, metalic, care se aude imediat dupa pornire si care in cateva secunde dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In limita a cateva secunde la pornirea la rece este normal sa se auda pana isi face ungerea.

 

@TVS: 1.4TSI din 2011 nu ar trebui sa mai faca probleme.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si uite cum au aparut pozele.

 

Puteti vedea daca observati atent pozitia intinzatorului inainte de schimbare si dupa.

De asemenea configuratia lantului este aceeasi cu cel nou fabricat 2012 decembrie deci ultima generatie.

Uneltele necesare pentru efectuarea schimbarii.

 

Dubios ca nu are blocaree pe vilbrochen decat pentru strangere sau desfacere dar aici nu ma exprim pentru ca nu am asistat chiar la toata operatiunea stiu ca este un surub care blocheaza ceva pe acolo la vilbrochen, unde e rola daca nu ma insel.

 

Si cam asta a fost, deci si generatia 3 se lungeste :)

Una dintre patine, cea tinuta de intinzator era zgariata, avea un sant in ea de parca a agatat ceva si a sapat acolo, nu cum sunt zgarieturile normale de frecare a lantului.

Si care a fost costul total?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

1060 RON manopera inclusa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, tu ai avut zgomot la pornire mai mare decat mine, stii in situatiile alea cand parcai in panta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...Am si acum zgomotele...nu s-au intensificat, dar sunt acolo, numai la prima pornire, dimineata. Insa ieri si astazi de exemplu a pornit frumos...Momentan am 50 000km . Parchez si acum in panta, nu am ce face, asa sunt parcarile la mine la bloc.

@Bogdan MOraru: multumesc de raspuns.

Deci imi tin pumnii ca sa fie mai mult schimb de lant, decat acel variator ax cu came care este mult mai scump. 1000 lei hai, ca mai merge...2500 deja este mult(schimb variator)

Eu asta nu inteleg: daca s-a lungit lantul, de ce nu suna de fiecare data macar dimineata la prima pornire cand cica este dezamorsat acel intinzator hidraulic. In timpul mersului, motorul functioneaza, frumos si silentios.

Si luand cazul lui Bogdan Moraru, este cel mai bun si clar caz de ce a hotarat VW sa treaca de la lanturi la curea la motoarele TSI. Si-au dat seama ca pot sa scoata cate versiuni de lant vor, ca tot se lungesc dupa un timp si numai probleme au cu ele...Ca deoara au avut cobai destui care pe langa asta au si platit bani grei pentru acest "privilegiu nobil" de a fi specialisti de testare pentru concernul VW.

Daca intr-adevar testau live pe masini sute si sute de mii de km aceste motoare, nu exista pe pamantul acesta sa nu se fi lungit aceste lanturi si la ei....Dar mai nou pentru orice se folosesc programe de testare si laboratoare...a da si bineinteles clienti pe post de cobai.

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Intinzatorul este partial hidraulic. Are un arc foarte puternic in el si un orificiu prin care se incarca cu ulei. Saracul e vinovat doar cand se descarca si nu ca merge cursa completa in cazul in care se intinde lantul. De variator...habar nu am

Trebuie aa ne vedem toti tsistii sa ne punem masinile una langa cealalta sa vedem care si cum tacane, uruie, zornaie, pacane.

:) personal spun ca am scapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici noroc cu carul!!! 80 k km si 6 ani in loc de 60 k km si 4 ani.

post-54742-0-74477200-1364551540_thumb.jpost-54742-0-55244700-1364551548_thumb.jpost-54742-0-16573100-1364551559_thumb.j

 

Daca asta pe lant face vreo surpriza, adika sa nu tina 250 k km si 10 ani, atunci am facut o alegere proasta.

 

La  cureaua de distribuie de mai sus procentajul de rupere este undeva la 2%, oare aici la lantul TSi care o fi procentajul de schimbare?! Daca se adauga si 1.2 tsi cred ca iesim f prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!