Jump to content

Cat rezista un motor TSI


Andrei1980
 Share

Postare recomandată

Asa e, piesa inlocuita in garantie pastreaza garantia piesei pe care a inlocuit-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele modele de lanturi de distributie au fost "gresite" din fabrica si se schimbau gratuit in garantie.

Initial si cele cu care se schimbau erau tot cu probleme dar mai nou cica s-au rezolvat.

Ca simptom era un zgomot deranjant la pornire, din ce in ce mai tare, si ca problema finala era saritul distributiei de la punct, care duce implicit la pistoane care lovesc valvele si bujiile rezultand problema ta.

Daca erai atent de la inceput scapai doar cu un schimb al distributiei in garantie, asa te-ai ales cu un motor nou. Tot e bine!

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma uit in ultima perioada la evacuare si este neagra-neagra teava de esapamament, ca la un motor diesel.

Asa este si la voi ?

Modificat de ritter1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa le dau un mail la VAG sa puna in manual chestia cu zgomotul la pornire. Sau revenim la Dacia cu lada de scule la pachet. Nu stiu daca pentrru asta am dat 15k EUR. Daca se stiau cu probleme trebuiau sa verifice lanturile alea la 5-10k km. Zgomotul la pornire nu era prea deosebit de cel de la o Skoda Fabia cu distributia pe lant care merge bine mersi.

Motorul era silentios in mers, nici un martor la bord [exceptand perioada cu figurile facute de turbina-> inainte de resoftare], nici o eroare ECU [detin un VCDS original si la 2 sapt mai verificam]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista o actiune oficiala ca sa dispuna rechemarea masinilor pentru schimbul lantului.

Daca sesizezi un zgomot ciudat si il reclami in reprezentanta ti-l schimba in garantie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau daca se chinuiau ei putin la revizie sa verifice seria si eventual sa o asculte putin! Sau sa te intrebe, sa te puna in garda, etc, etc! Nu toti se nasc cu diapazonul in ureche!

Asta-i deranjant, ca daca pateai minunea noaptea pe autostrada in Ungaria cu nevasta si copilul dupa tine le umpleai frigiderul cu multa carne! 

Asta-i lucrul care pe mine ma deranjeaza cel mai tare la firma asta de r...at, pardon, cea mai tare firma!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma uit in ultima perioada la evacuare si este neagra-neagra teava de esapamament, ca la un motor diesel.

Asa este si la voi ?

 

Da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este negru si la mine(chiar de la inceput era) .

 

Dar cu aceste motoare TSI trebuie sa fi un inpatimit al forumurilor de marca si cu un auz de mecanic ca sa nu o patesti ca saracul de coleg???? Bogdanpiatra are dreptate!!!

La revizii trebuiau din oficiu sa asculte motorul sau macar sa atentioneze clientul ca daca aude ceva tacanit la pornire sa mearga neaparat pentru cheking lant!!!! Si daca era iesit din garantie??? Platea acum o caruta si jumatate de bani ca nu are urechi de mecanic specialist in motoare tsi? Si daca pe deasupra era undeva peste mari si tari? Mai cheltuia alti bani grei pentru tractare, reparatii sau ajuns acasa...si bineinteles timp pierdut si nervi cat duce trenul!!!Bataie de joc nu altceva. Deci fiecare cu urechea  si norocul lui cu aceste motoare.

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io' sunt cu generatie noua de TSI (curea, 16V, turbina montata altfel), n-am belele unora dintre voi.

Porneste silent, merge silent, totul este silent :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu spune hop cu fiabilitatea vw de acum! Si noi 10000 de km radeam pe forumuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io' sunt cu generatie noua de TSI (curea, 16V, turbina montata altfel), n-am belele unora dintre voi.

Porneste silent, merge silent, totul este silent :beer:

Bine drag coleg de forum, dar tu ai Golf VII din cate vad! Iar Golful VII are deja generatia a doua de TSI, cel cu curea cu insertie metalica, care pana acum pare a fi mai reusita ca si acele din generatia I, cu lantul acela buclucas. Multi km fericiti si chiar doresc din tot sufletrul sa fie o evolutie acest motor, fiindca cand functioneaza bine sunt placut utilizabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate colegul a avut ghinionul sa aiba generatia a doua de lant, laturi care se rupeau Au fost putine masini care au fost echipate cu acel lant...

 

 De curiozitate ce ulei ai folosit in motor? 5w30 sau 5w40. Marca?

 

Sunt putine motoare care au avut probleme atat de radicale. 

 

Cat despre inlocuirea lanturilor acestea se inlocuiesc in garantie numai daca prezinta anumite simptome, nu e o actiune la nivel national. Dupa iesirea din garantie se acorda culanta, daca ai toate interventiile in service autorizat.

 

restul...Dumnezeu cu mila

 

 

Din fericire, daca e de schimbat numai lantul costurile nu sunt mari daca faci schimbul intr-un service independent (Din nou multumiri Coso Garaj)

Modificat de Cib_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vrei sa spui cu generatia a doua de lant????????? Stiam ca lanturile din 2010 si inceputul lui 2011 se rupeau. Si Blitz sustine pe aici ca nu exista a treia generatie, ci doar alte coduri la skoda fata de vw, de aici confuzia ca ar fi a treia!

si daca generatia a doua de lant se rupea, prima generatie ce patea??? dezvolta putin subiectul daca ai mai multe informatii. Merci!

 

Adica aceasta generatie s-a pus si la cei care au inlocuit lantul in garantie( am inlocuit lantul in Octombrie 2011) e posibil sa fie acesta generatie)????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima generatie se lungeau, apoi au schimbat rezistenta materialului, fara sa schimbe configuratia zalelor. Apoi a doua generatie se rupeau (cele cu rezistenta materialului mai mare) in zona stantei producatorului de lant (se gaseste pe lateralul fiecarei componenta) A treia generatie a venit cu o modificare a structurii.

 

sunt unele idei care nu fac diferenta intre prima si adoua, pentru ca nu s-a schimbat configuratia, considerand ca e aceeasi generatie

 

Lanturile care se lungeau au fost montate pe 1.4 tsi la golf 5 (am avut si eu problema aceasta), apoi restul nu mai stiu

 

Eu am schimbat lantul cu unul care are configuratie diferita, deci generatia a 3-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai idee cand a aparut generatia a treia???????

 

Si altceva, lanturile care se rupeau aveau ceva simptome inainte sau pur si simplu poc si motor varza????????

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea este fabricatie feb 2011, probabil modelul care se rupe.

Astept si eu sa vad, dupa cei de la porsche dau "solutia" tehnica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a desfacut motorul.

Concluzia: distributia sarita de la punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Mirific. Sunt curios de o chestie care inca nu e generala la noi si ma intreb de xe nu o fac toti dupa ce masina iese din garantie. Schimbarea lantului. Producatorul garanteaza lantul 120.000km. Se rupe, bafta lor. Service da garantie la manopera si scrie in carte operatiunea efectuata. Pentru 1000 ron e cazul sa nu mai dormim noaptea sau sa dam la automat cu frica?

Maine am sa fac poze cu schimbul lantului si sunt extrem de curios daca intinzatorul este aproape de cap de cursa, lant daca e intins si daca zornaiala aia e normala, daca va mai face si dupa. Daca face, atunci e normal dar totusi pentru un motor de generatie noua lansat in piata e penibil. Zici ca merg cu o bicicleta cu lant uscat. Jenant, vedem maine si revin cu pareri/poze/feedback

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va recomand si eu schimbarea lantului, imdiat ce masina iese din garantie. Aveti 2 ani garantie la piesa si 6 luni la manopera. Eu zic ca merita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce nu-l schimbam?

Pai pentru ca eu l-am schimbat in garantie si a reinceput sa faca de la 4000 de km de la schimb(in conditiile in care cel original a facut prima data in jur de 10500 km), drept ca mai putin zgomotos ca primul, si am 20000 cu cel de-al doilea!

Pentru ca altii l-au inlocuit si pe cel de-al doilea si a inceput sa zornaie si acela la 2000 de km!

Pentru ca nu stim un cod al variantei  asa zise bune! Pentru ca nu stim care este momentul in care trebuie schimbat: la 2000, la 4000, la fiecare revizie, etc!

Si ma refer la 1.2 tsi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan zicea bine. Practic cand il schimbi pe banii tai ai garantie 2 ani ca va functiona bine, fara zgomote. In caz in care incepe sa scoata zgomote anormale atunci se schimba free of charge. Eventual te fereste de lucruri mult mai nasoale.

 

Sunt curios cum se va auzi lantul cand il pornesc dupa 2 zile de repaus.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar daca in aia 2 ani sare de la punct, esti acoperit. Preferi sa risti pierderea motorului pt 1000lei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a reinceput sa faca de la 4000 de km de la schimb

Tocmai asta e faza! :)

Daca il schimbi pe banii tai dupa ce masina a iesit din garantie primesti garantie de 2 ani la lant si ce alte componente se schimba si 6 luni la manopera.

Asta inseamna ca daca in 2 ani lantul face din nou zgomote te duci iar cu el la ei sa-l schimbe.

Gratuit de data asta, pentru ca e in garantie! Si daca face si ala zgomot te duci iar, samd

Eu cred ca am depasit 5.000 Km cu noul lant si nu a facut niciodata zgomot. Daca o sa faca eu asta am de gand sa fac.

Si nici nu e o suma mare, pana la urma mi-am luat scaune mai scumpe decat schimbul distributiei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbim si vorbim!

Al doilea lant imi face si am 3 sesizari facute, cu mentionare scrisa in istoricul masinii, si hartii la mine in mapa acasa,  la 2 reprezentante diferite. Explicatia lor e ca nu face suficient de tare ca sa fie schimbat, etc, etc, ca e un zgomot aproape normal, etc, etc, etc. Si ca sa stau linistit, ca lantul sare cand va face foarte tare, etc, etc, etc.

Si tu crezi ca daca dau 1000 de lei sa-l schimb la peimele zgomote care apar se vor repezi sa-l schimbe??? E aceeasi marie, doar ca dau eu banii! Adica vw se va grabi acum , ca daca tot l-am platit, sa mi-l schimbe urgent?? Haida-de!

Si, daca il schimbi pe banii tai, abia acum cred ca nu mai capeti kulanza: cine ti-a spus sa-l schimbi fara o constatatre tehnica care sa spuna acest lucru! E un cerc vicios!

Si daca-l schimbi pe bani si ai 6 luni garantie la manopera, cine ii impiedica sa spuna la 6 luni si 3 zile ca lantul a picat din alte cauze, mai putin defect de fabrcatie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si prin kulanza beneficiezi de garantie. Si ai 6 luni garantie la manopera, asta e standard.

Dar la piese ai 2 ani garantie si daca lantul face zgomot este un defect al piesei, nu al manoperei...

Eu in continuare zic sa faci un drum pana la Bucuresti si sa duci masina la "ascultat lanturi" aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!