Jump to content

Cat rezista un motor TSI


Andrei1980
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca ar fi rezistat,era mai economic si mai profitabil pt ei sa puna curea.Se poate sa aiba legatura cu plaja de turatii la care este supusa.

Am vazut motor de 170.000 fara lant schimbat si in afara de tacanitul specific nu avea nimic,de cand a ajuns lantul sa fie un lucru negativ?

In curand o sa zici ca de ce ai motor si nu pedale...

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiindca sunt probleme cu duiumul la lanturi la motoarele 1.4TSI : http://www.autobild.de/artikel/vw-tsi-motorschaeden-3393757.html

Si ca sa stii ca desi am grija de motor ca un bezmetic si am numai 34500 km pe masina mi-a zdranganit deja lantul la pornirea rece...ca normal lantul art trebui sa fie o alegere mult mai buna pentru un motor asta credeam si eu pana acum...dar vezi ca nu prea este asa., pana acum mai multe probleme cu ea. A si sa stii ca la noul motor 1.4TSI cu cilindrii decuplabili de 140CP o sa fie cu curea!!!! Oare Doamne de ce...???

Cum am zis , altfel motorul este unul care imi place foarte mult, si este placut utilizabil, putere - silentiozitate - cuplu... dar vezi ca acel lant daca sare iti produce pagube de iti vine sa-i dai foc in fata reprezentantei. Oricum acel lant este o sursa de problema in plus....tot nu inteleg de ce nu ar fi rezistat o curea??? Daca rezista la un motor cu cuplu asa mare cum este 2.0TDI de 170 CP si 350 Nm. Te asigur ca in acel motor sunt forte mult mai mari ca si intr-un 1.4TSI....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai VW are probleme cu duiumul cu ele?

In ultima vreme nu doar VW au probleme cu complexitatea motoarelor noi (mici sau mari). Probabil la ei se vede mai usor pentru ca sunt mai ieftini si vand mai multe masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salve,

 

Mi-am cumparat de o saptamana un Touran 1.4 TSI, 140 CP inmatriculat prima data in martie 2007 in RO. Are 121.000 km si merge foarte fain. Este rulat doar in RO, a avut reviziile facute cam la 10.000-15.000 km in mod constant. La 110.000 km i-a fost schimbata distributia, la recomandarea celor de la service, nu pentru ca manifesta vreo problema. Tipa de la care l-am luat a fost foarte atenta cu masina ei. Consumul pe care l-am avut de la Vaslui pana in Bucuresti a fost de 6.7(8)l/100km, masina goala si nu am depasit 120km/h (trebuie sa-i fac schimbul de ulei).

Daca exista interes, incerc sa va tin la curent cu evolutia acestui motor. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pt. masina!

Dar de ce i s-a recomandat schimbarea distributiei? Trebuie sa fi fost un motiv...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este o diferenta intre carait de lant la rece, mai ales cand masina sta parcata pe bordura si facut ca trenu (des intalnit la 1.2tsi) in orice conditii. Vali_devil e plictisit de cate ori i-am amintit de Coltul 1.3 90cp aspirat al mamei care a fost luat de nou in 2005 (masina anului in a el moment) si care a suportat un real regim si test de anduranta! Au fost revizii amanate, pornirile la rece au fost defapt plecari pt ca nu s-a asteptat niciodata sa scada relantiul, de incalzit in prealabil nu poate fi vorba! Lantul a carait la fiecare pornire 1-2 secunde de la 0km pana la aprox 125.000km cand a fost vanduta. In afara de o baterie si revizii nu a vazut nimic.

ps: nu e criminala de masini, doar nu s-a simtit bine cu acea masina. Dar se pare ca masina a suportat :)

Pt mine, babuinul lui vali este o dovada ca un tsi poate tine cu buzunarul. Exceptii pot sa fie bineinteles, ca la orice marca sau model dar sa speram ca nu o sa fim noi ghinionistii!

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez un jpg ce reprezinta un scan dupa un articol autobild ultimul
numar. Aici se precizeaza avantajele si dezavantajele cumpararii unui
Golf VI sh. Binenteles este vorba si de tsi... dar mai multe motorizari
cu probleme la distributie: 1.2, 1.4 si 2.0.!!!
Si scrie asa: "Multe
din motoarele tsi... au probleme cu distributia... lantul de
distributie..." Banuiesc ca acest lucru este preluat din autobild.de,
dar si aceea au luat niste date autorizate de undeva...
De
1.2 clar, dar nu stiu daca "multe", de 1.4 parca era vorba de unele
modele fabricate prin 2010, de 2.0 chiar nu am auzit... poate pe afara.
Cand spui , este peste 50% sau cum?? Acum la 1.4 chiar mai adauga ceva
in plus...
Si autobild sa scrie asa ceva??!!

Alt lucru mai
interesant este faptul ca la 1.4 s-ar fi adaugat nu stiu cand un "scut
termic" pentru protectia supraincalzirii turbinei. Sau se va adauga...
nu e clar deloc. Ce parere aveti?

 

post-32528-0-94483400-1361820608_thumb.j

Modificat de laur_vd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici ma astept sa citesc ca un TSi tine 200-300k km. Pentru probleme in alta parte!

Am revista, si am 1.4 TSi cu 40000 km. La cati mai multi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu TSI are 87000 si nu are nicun fel de problema sau durere de cap :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan 49 000 km si in afara de acele mici tacanituri la prima pornire la rece(probabil o au si altii cu aceasta motorizare dar nici nu o sesizeaza ca fiind o problema), nici o problema, pot sa zic. Deocamdata linistit

E bine de citit ca totusi unii au efectuat cat de cat mai multi km fara probleme majore!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

85000 km la 2.0 TSI - trage impecabil, parametrii functionali pe tester OK. Consuma cam 1,5 l ulei la 10000 km. Am fost la suficiente service-uri si mecanici care mi-au spus (argumentat) ca motorul/turbina/accesoriile sunt OK, iar consumul asta pare a fi normal pentru genul asta de motoare. Am luat masina pe la aproximativ 60000 km si fostul proprietar mi-a spus ca are consumul asta de noua.

 

Cu toate astea imi place mult motorul si cum se comporta pe masina :) Sper sa mai tina cel putin 100000 km :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat consumul de ulei. Nu e placut sa tii ulei in masina pentru completat. La capitolul asta 1.4 TSi sta bine, nu consuma deloc. Primul si al doilea schimb a fost Castrol iar acum am LiquiMolli 4200.

De ce oare consuma Tsi-ul de 2 si chiar 1.8 ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-a consumat ulei in primii 8000 km. si e normal, scrie in carte. nu mai faceti afirmatii de genu' "motoru' tau face asa, al meu nu" urmate de intrebari retorice cu subinteles. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi interesant sa facem o statistica/tabel sau fiecare sa spuna exact, cu tipurile de ulei pe care le folosim/le-am folosit la fiecare revizie. Parca era un topic cu recomandari... dar oricum un lucru "ciudat" e faptul ca tsi-ul, dupa introducerea unui ulei proaspat este mai silentios. Lucru foarte clar si nu numai de mine observat. Asta se manifesta, cred, in prima mie de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu cele spuse de Laur_vd. Orice ulei as folosi motorul este drastic mai silentios la rece in prima 1000 km(dupa schimb)  decat dupa. Pana acum am folosit Mobil 5W-30ESP si acum folosesc Mobil 0W-40 New Life. Nu mi-a consumat ulei niciodata motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti pot spune personal ca la un stil sportiv, prea sportiv poate, motorul papa ceva ulei, cel putin 5W30. La mers omenesc, nu deranjeaza cu nimic. Referitor la silentiozitatea motorului dupa schimbarea uleiului cred ca este ceva normal, ungerea lantului si a celorlalte chitibusuri de acolo este mai buna. Daca lantul e uscat, sta masina 3-4 zile, tacane de ii sar zalele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar asta nu inseamna ca ...dupa 1000 km uleiul isi pierde din unele proprietati si numai asigura.... nu stiu ce... si motorul devine mai zgomotos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Si eu am 1.4 tsi si pisca ulei cam 500g/14.000 km ,in rest este un  motor ok. Lantul mai se aude cateodata (asta vara) cand pornesc masina rar la 4-5 zile,In iarna aceasta nu mi a facut deloc figuri. Insa am avut o mica problema o pierdere de 1.5 litri de antigel,pe unde nici acum nu stiu,cert este ca a pierdut cu motorul rece masina stand in garaj. Inca este sub investigatie-banuiesc pompa de apa.

Cat de fiabil este acest motor este prematur de spus 83 mii am cu el,dar citind si pe afara si pe la noi se pare ca acest motor nu este facut pentru turatii f mari si constante deoarece :

1. nu isi asigura f bine ungerea la turatii mari fie pe pistonul 4 fie pistonul 3(probleme de uzura in bloc iremediabile)

2. turbina fiind cu racire pe apa ,nu este la fel ca cea pe aer cum este la 2.0 tsi sau fratele mai mare 1.4 tsi 170 cp.....

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Treaba asta cu ungerea pistonului 3 sau 4 nu este numai la motorul de 160 CP? Eu parca asa am auzit...dar cine stie cu adevaratelea? Oricum la acest motor nu-i vad rostul sa-l duci peste 4500-5000 rpm ca efectiv trage mai prost peste acele turatii decat intre 3000-4500 rpm. Si la mers constant oricum cu viteza a 6-a nici macar la peste 160 km/h nu are turatii inalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

rex a patit la fel si tot la pistonul 3 ,si are motor ca al nostru +revo 150 cp,iar drumul pe circuit si a spus cuvantul.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca nu te mai baga in scaun dupa 5000rpm e una, dar nu poti spune ca nu mai trage. uita-te la vitezometru.

as vrea sa citesc si eu patania lui rex, daca poate cineva sa ma indrume pe PM as fi tare recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am auzit si eu de patania lui Rex, eu gandesc in felul urmator: puterea marita impreuna cu turatiile constant mari si foarte mari pe acele track days si-au spus cuvantul, desi stiu ca folosea ulei special si il schimba la max 10 000km . Din cate stiu a trebuit sa isi schimbe motorul la 60 si ceva de mii km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si pe mine ma intereseaza ungerea la motorul asta. Mai ales ca optimizat trage demential de la 3500 rpm in sus, de  curand am schimbat la ~6000 rpm si asta pt ca ma uitam la turometru!

In rest merg cu el la 2000-3000 rpm si e f ok.

Turatii inalte inseamna si temperaturi mari ale uleiului. cred ca se impune un ulei W40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!