Jump to content

Motorul se opreste la 1-2 secunde dupa pornire cand e incins si apa la 90grade


COSMIN27
 Share

Postare recomandată

cand ma opresc pentru cateva momente si dau sa pornesc motorul fiind incalzit cu apa la 90 de grade,el se porneste o secunda ,maxim doua si apoi se opreste.Ii dau cheie uneori chiar si de 7-8or daca nu si mai mult si abia porneste auzindu-se cum actioneaza si motorasul ala pas-cu-pas dar la turatii se ridica cam greu de pe la 500rpm.in timp ce incercam sa o pornesc si nu vroia,mai incercam apasand un pic si pedala acceleratiei dar tot degeaba.

toate aceste figuri au inceput de vreun an jumate,nu se intampla in fiecare zi dar e jenant ca odata oprisem motorul asteptand intr-o coloana din cauza unui accident ,toti pornise motoarele si eu ma chinuiam incercand sa pornesc si ma agitam inutil primind injuraturi si claxoane,alta data alimentasem la un Petrom si nu am putut pleca de la pompa pana nu am incercat de 10 ori sa o pornesc,imi venea sa mor.

la capitolul bujii,fise,bobina,delcou,capac delcou,rotor delcou e ok,clapeta de acceleratie am curatat-o cum trebuie,filtrele de benzina si de aer le schimbasem asta vara si tot n-a incetat problema.

senzorul de temperatura e cam dubios,cand apa e la 90grade si ii scot mufa cu motorul pornit,ii scad turatiile la relanti.functioneaza normal???trebuie sa cresca sau sa scada turatiile la relanti daca i-am scos mufa de la senzorul de temperatura?nu mai stiu exact

am dat aproape pe la toate mufele,cele ce sunt la clapeta de acceleratie,la bobina,fise,delcou si alte mufe cu spray de contacte,am sters frumos si tot degeaba.

ma gandesc ca daca era pompa de benzina de vina nu mai pornea deloc,ca am rezervorul mereu cel putin 1/3 plin,bujiile bune si nu-s afumate.

mi s-a intamplat si dimineata sa imi faca aceeasi figura cand dadeam sa o pornesc prima data.

ce sfaturi imi dati,idei,ce sa verific?

m-am mai gandit sa ii bag un aditiv pt benzina,gasisem ceva DuraLube la Petrom,tot aici alt aditiv la o sticluta din plastic galbena(nu mai stiu cum se numeste) pe care scria ca o sa curete calamina,mizerii de pe instalatia de alimentare,injector,supape,si tot ce atinge benzina pana la ardere revigorand motorul ...

ce sa ii fac ca parca nici nu i-as da foc dar nici banii nu ma dau afara din casa sa investesc inutil daca nu s-ar rezolva probema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza ai facut? De ce sa bagi aditiv cand nu ai tras inca o concluzie? Pana nu afli o cauza posibila nu face nimic...parerea mea!

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bine sa nu ai microfisuri in bobina de inductie. De regula , la cald asta face figuri.

Cand nu pleaca scoate mufa de la sonda de temperatura sa vezi atunci daca o ia. La fel faci si cu mufa la sonda lambda. Mai poate fi si de la senzor Hall din delco dar asta depistezi doar cu vag com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa urmaresc cu urmatoarea ocazie sa vad daca o ia cu mufa scoasa de la senzorul de temperatura,cu toate ca nu as crede ca va porni pt ca am verificat de cateva ori cand n-aveam ce face cum merge motorul cu mufa scoasa de la acel senzor si cand o scoteam scadeau si turatiile ,mentionez ca apa inca nu era la 90 de grade,de aceea intrebam in postul anterior cum ar trebui sa faca motorul cand e senzorul defect?sa cresca in turatii cand ii scoti mufa sau sa scada?

o sa verific si bobina dar nu stiu,crezi ca se vor vedea acele micro fisuri?pe ce parti ale ei sa ma uit?ca habar nu am...

mufa de la sonda lambda unde vine si aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda uita-te pe traseul evacuarii ca s-o localizezi si apoi te tii dupa firele care pleaca din ea si la un moment dat trebuie sa intre intr-o mufa care nu stiu exact unde e localizata la voi la Polo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu de vreun an de zile, am fost la service, mi-au facut diagnoza si nu mi-au gasit nici o defectiune, e foarte jenant si frustrant, daca cineva a mai avut o asemenea experienta sa ne spune rezolvarea. multumiri!

Modificat de damis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am avut azi timp de masina sa stau sa o puricesc,poate maine,dar nu mi-a mai facut figura,banuiesc ca iar trebuie sa stau la vreo coada ca sa o patesc sa incerc sezorul lichidului de racire.

si totusi nu cred ca e de la el ca altfel nu mai reactiona motorul cu mufa scoasa in niciun fel,mi-e tare frica si cred ca se trage de la bobina ,cu ce sa o izolez daca are microfisuri???Poxipol, Scuipinol... :lol: ,cu ce sa-i dau fara sa o schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o solutie speciala folosita in electronica pt. izolarea fisurilor transformatoarelor FIT (din tv-uri ).Vezi pe la Adelaida sau Conex electronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o sa mearga si poxipolul daca o sa cureti bine zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine voi avea timp sa ma uit la ea linistit,culmea e ca nu a mai facut nicio figura zilele astea,are toane...

va tin la curent cu ce am mai facut si va transmit,multumesc de sfaturi tuturor ...si nu in ultimul rand va urez un Paste fericit!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!