Jump to content

Vw Golf 6 HL


prunaionutz

Postare recomandată

Din ce am mai vazut pe diverse forumuri din afara, nu variatorul se strica, ci senzorul de pozitie ax, care ramane blocat din cauza mizeriei din ulei si citeste aiurea -  si din cauza lui variatorul ajusteaza gresit si masina trage de lant la pornire.. 

 

Am vazut oameni care periodic scoteau senzorul de pe masina, il bagau in ulei curat pus intr-un borcan si cu senzorul legat la tensiune corespunzatoare il porneau/opreau de mai multe ori pt a scoate jegul din el, dar din ce am vazut nici asta nu e o solutie pe termen lung.

 

Din ce am vazut, lantul meu era intins destul de mult iar intinzatorul era si el deschis la maxim, lucru care m-a pus si pe mine pe ganduri. Am decis sa schimb si intinzatorul si pompa de apa, nu are rost sa fac treaba pe jumatate daca tot s-a intamplat ce s-a intamplat.

 

Ma documentez in continuare pana ajung pistoanele, poate gasesc o solutie.

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • prunaionutz

    618

  • The_Ego

    148

  • Rave

    78

  • mike.

    75

Top Posters In This Topic

Posted Images

Referitor la demontarea senzorului, il poti testa si comanda din vag, tacane destul de tare si daca nu o face, atunci trebuie intervenit mecanic asupra lui.

 

Din filmarea ta nu mi-am putut da seama de intinzator, in filmare pare foarte ok. La mine era iesit foarte mult la 90K, moment in care l-am schimbat.

 

Da-ne de veste cand isi revine bestiuta:)

 

Spor!

Link către comentariu
aurelian.paratu

Pana la urma pe ce pistoane mergi? Oem sau ceva AM pe comanda,la fel si la biele,cuzineți etc

Link către comentariu

As dori sa aveti amabilitatea de a respecta Regulamentul si sa incetati cu discutiile tehnice. Am inteles, e o problema, insa s-a dezbatut destul.

Urmatoarele posturi vor fi tratate drept off topic si sanctionate ca atare.

Link către comentariu

Well.. In alta ordine de idei, nimic nou cu masina, urmeaza o serie de reparatii total neinteresante dupa care ii voi face plinul si o voi spala.

Probabil ca dupa sarbatori ii voi cumpara cauciucuri de vara si un odorizant.

Discutia se poate muta dpmdv pe un forum de gradinarit.. E aiurea ca pe un forum auto sa nu discut chestii tehnice legate de masina mea pe topicul masinii mele. My 2 cents!

Bafta!

Link către comentariu

 Nu e vorba de un schimb de ulei. Plus ca era un update legat de starea masinii, nu intrebari fara noima legate de niste banalitati (cum se intampla pe alte arii).

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

' Fie ca.. noul an sa va aduca pistoane rezistente, segmenti de calitate si lanturi de distributie facute ca la carte. In noul an sa aveti parte de boost cat mai mult si wutututu cat cuprinde'.

La multi ani!

P.S. Ultima poza cu masina de anul asta, cum era de asteptat, in curtea service-ului asteptand noile pistoane.

Link către comentariu

Postul tau mi a adus aminte de The Fast and the Furious, cu scena mesei, cand se zice rugaciunea.

Asa ca, Amin!

La multi ani!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Piston who?

Piston One.

 

No news is bad news, ceva vesti?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Nu e de la lant intins, asta e o problema comuna a motoarelor CAXA. Recomand un test de compresie pt a depista problemele din timp.

 

Ce compresie ti-a iesit pe pistonul 1 (pistoanele 2-4, daca ai mai apucat sa faci testele)? De la ce numar de km ar trebui sa se faca testul de compresie preventiv?

Link către comentariu

Pistonul 1 a avut 4, restul au avut peste 10.5-11.

Pt motorul asta as zice sa se faca un test de pe la 65-70k km. recomand si verificarea lantului.

Bafta!

Link către comentariu

Aha, good to know. Din ce am vazut in technical data, compression rate default e 10. Dar banuiesc ca 10-11 sunt valori normale. 

 

Thanks!

Link către comentariu

grav este o diferenta foarte mare de compresie intre pistoane , dar daca toate pistoanele au ~10 e ok. ... chiar daca unul e sub 10 , spre exemplu 9.5

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!