Jump to content

Vw Golf 6 HL


prunaionutz

Postare recomandată

Mda, acolo ma enervase un destept care nu isi tinea banda :))

Poate te dau o tura dupa ce termin cu softul si cu ambreiajul

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • prunaionutz

    618

  • The_Ego

    148

  • Rave

    78

  • mike.

    75

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Sa incepem cu inceputul.. masina a avut missfire destul de urat - am presupus ca e de la benzina, soft, etc..

 

Dar nu. m-am trezit cu ulei aruncat pe la carter, MULT ULEI!

 

Ok, am zis.. sa fie segmentii dusi, clasica problema de la CAXA.

 

Verific bujiile, cea de la pistonul 1 uda de ulei. E clar, sunt dusi segmentii. Dupa testul de compresie m-am convins ca trebuie desfacut motorul.

 

Iau masina pe platforma (trist rau momentul) si o duc la garajul unui prieten.

 

IMG_3549_zps685280bd.jpg

 

Desfac oamenii de acolo masina si problemele apar rand pe rand..

 

Prima problema: lant intins, dar intins destul de bine! In schimb intinzatorul e aparent ok.

http://vid1361.photobucket.com/albums/r679/prunaionutz/IMG_3557_zps8mwkjlak.mp4

 

Trecem mai departe, dam motorul jos de pe masina si il desfacem. Ca sa vezi, in baia de ulei gasim doua bucatele de segment. Dar nu asta e marea problema.. Dam jos chiulasa si gasim pistonul 1 rupt si camasa pistonului julita destul de urat. Pics below:

 

IMG_3556_zps44c128e4.jpg

 

WP_20141211_005_zps3381cb52.jpg

 

WP_20141211_004_zps932ebf7f.jpg

 

WP_20141211_001_zps6bd4e58e.jpg

 

WP_20141211_002_zps2daccbc5.jpg

 

Intre timp am primit si kit-ul de ambreiaj de la Sachs Performance:

 

IMG_3546_zps3970763c.jpg

 

IMG_3547_zpsea36d8ca.jpg

 

 

Mai departe nu stiu exact ce o sa fac, posibil o sa iau pistoane forjate si sa rectific camasa cilindrului.. plus schimbarea lantului si a kitului de ambreiaj.

 

Sper sa reusesc sa o repar..

 

P.S. o recomandare pt cei care cred ca motorul asta a scapat de probleme, masina mea e MY2012 si are ultima versiune de lant. Faceti un test de compresie si verificati lantul daca puteti, poate evitati situatii de genul asta.

 

Bafta!

Link către comentariu

Se repara si partea plina apaharului e ca poate sa iasa mai bine ca noua. ;)

Link către comentariu

Hai cu piese de performanta acum. Si dupa le trimiti celor de la vw poze si un diy pentru :cum sa construiesti un caxa bun!

Link către comentariu
aurelian.paratu

wow.......este al doilea motor pe care il vad cu aceasta problema,numai ca la celalalt era pe pistonul 4. Fiabilitatea VW se vede in reducerea de costuri.

bafta in continuare si sper sa rezolvi cat mai repede aceste probleme si neajunsuri ale motorului.

Link către comentariu

Nu e de la lant intins, asta e o problema comuna a motoarelor CAXA. Recomand un test de compresie pt a depista problemele din timp.

Link către comentariu

am bagat prea mult in motorasul asta ca sa renunt tocmai acum la el, nu-l abandonez!

Link către comentariu

Yep, that's just plain sad..

 

L.E. Signature fixed :D

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu

Hai totusi de data asta nu se poate da vina pe vw, motorul e un "picut" modificat. Cand te apuci de genul asta de modificari nu trebuie sa te mire ca mai ai si astfel de momente, din fericire nu e f grav, daca sarea distributia si se rupea o valva atunci era trist, asa blocul motor se poate rectifica, chiulasa e intacta asa ca tot raul spre bine. Eu m-am ingrozit mai mult de lantul ala intins care putea distruge lejer tot motorul. Chiar zilele astea ma uitam la filmuletul asta pe yt: http://youtu.be/cW3-icpXQYQ?list=UUidMrO_BbCrugARNdm4PFzA

 

Spor la reparatie si la viitoare modificari. :icon_thumleft:

Link către comentariu

Ehm.. ar trebui sa consider si restul motoarelor de genul asta cu pistonul 1 crapat o coincidenta? 

 

Srsly, nu zic ca nu am grabit oarecum procesul de degradare al motorului cu turbinuta asta, dar CAXA si CAVD au baza comuna, cum CAVD si derivatele acestui motor pot lucra la o presiune de 1.5 bari asa poate si al meu.. cel putin teoretic.

 

Pistoanele 2,3,4 aveau compresie 11, ma gandesc ca daca era de la turbo se cam stricau toate, nu intra pe rand presiunea in ele :))

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

No, chiar pacat ca ai aceasta problema acum. Capul sus si multa rabdare ca toate se repara si se rezolva doar sunt fiare :)

 

Totusi sunt surprins de lantul tau. Teoretic daca aveai atat de mult decalaj intre admisie si evacuare trebuia sa ai missfire de ceva vreme incoace. Pe scurt, daca puneai cala de reglaj distributie pe axe nu intra nici batuta nici rugata. Din punctul meu de vedere, pe langa faptul ca materialul din care pistonul 1 a fost mai prost, fisurarea a fost data de detonatiile incorecte date de decalajul distributiei. Fie a fost umblat acolo, fie variatorul distributiei a dat chix. In acest moment nu cred ca softul sau boost-ul au fost de vina ci o hiba a distributiei.

 

LE: la montajul distributiei cartea zice foarte clar, daca respectiva cala de reglaj are abatere mai mare de 3mm, aceasta trebuie inlocuita. Dand un decalaj mai mare intre axe, lantul este predispus intinderii, axa de la evacuare "tragand" tot timpul de lant cand pornesti motorul. De aici banuiala mea ca ceva a fost in neregula cu distributia.

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!