Jump to content

Vw Golf 6 HL


prunaionutz

Postare recomandată

Setup-ul 312/286 e ft ok daca mergi, asa cum ai spus, pe lichid bun, furtunase si niste placute mai de doamne-ajuta. Eu am facut trecerea asta de la 288/256 si desi placutele sunt aceleasi, diferenta este semnificativa. Plus ca masina mea are cam 1500 kg.

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • prunaionutz

    618

  • The_Ego

    148

  • Rave

    78

  • mike.

    75

Top Posters In This Topic

Posted Images

prunaionutz

Se pare ca au aparut iar probleme cu softul, avem din nou o eroare. Dar de data asta eroarea nu afecteaza modul in care trage masina in WOT. Thank god!

Link către comentariu
prunaionutz
Publicat (modificat)

Si inca un mic update: pt ca am cumparat 15m de Thermotec si am folosit doar pt downpipe o parte din el (foarte eficient produsul, recomand!), m-am gandit sa mai izolez din tevi, sa fie cat mai rece aerul care intra in motor. Rezultatul:

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu

Cum se descurca intercooler-ul pe temperaturile acestea?

Link către comentariu
prunaionutz

E ok, dar n-ar strica ceva mai mare. Pacat ca nu e loc destul..

 

Se simte totusi diferenta intre temperaturile de pe zi si cele de pe seara.

 

Intre timp am descoperit o garnitura cu probleme, probabil nu a fost inlocuita si a facut putin mizerie pe langa conducta de retur ulei de la turbo. Garnitura cu probleme a fost comandata si zilele astea va fi schimbata.

Link către comentariu

Injectie apa/metanol in loc de intercooler mai mare ? :D

Link către comentariu
prunaionutz

Cred ca am o pierdere de vacuum.. Am decuplat clapeta de acceleratie si masina se comporta exact ca atunci cand aveam un furtunas de vacuum sarit. Probabil de aici si eroarea care apare dupa 20-24h..

Zilele astea schimb garnitura de la returul de ulei de la turbo si caut pierderea de vacuum.

Sper sa se rezolve cat mai repede..

Link către comentariu

Ce tip de eroare primesti ? Eu aveam constant dupa soft: Boost pressure regulation -> control range not reached; dar nu aveam nici o problema reala.

Link către comentariu
prunaionutz

Sigur am o pierdere de vacuum.. Cand stau pe loc si 'fac pedala' din frana creste turatia.. Nici nu stiu de unde sa incep..

Link către comentariu

Pai daca banuiesti ca trage aer fals, primul lucru care trebuie sa-l faci este un vacuum test, asa vezi daca pierzi/tragi aer fals pe undeva. In rest nu stiu ce sa iti spun despre acel cod de eroare.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Astazi am incercat sa spal luneta la un semafor (dupa ce un puradel a spoit-o pe toata) si am observat ca nu mai mergea duza de pe spate.. La urmatoarea oprire am constatat ca toata apa care trebuia sa iasa pe duza curge prin plasticele de la haion,in afara masinii sau chiar in masina.

Saptamana viitoare o sa vad exact ce si cum nu merge cum trebuie pe acolo, probabil e un furtun fisurat.

Ah,da. Am dar iar cu bara fata in bordura; a rezistat saraca doar o luna si ceva neatinsa.. :) my bad..

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu

Ai toate sansele sa te trezesti cu vreun "cunoscator" la geam sa ti spuna ca are masina ceva, ca e stricata :icon_thumleft:

Link către comentariu

" fratioare...ce motor ai de se aude asa?"

 

" 1.4 pe gaz"!!!

 

Chiar, fa-ti un sticker cu GPL  :censur:

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!