Jump to content

Vw Golf 6 HL


prunaionutz

Postare recomandată

Da,m-am axat pe look cu ele dar nu vreau air ride.

Momentan la suspensie nu umblu, poate prin primavara.

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • prunaionutz

    618

  • The_Ego

    148

  • Rave

    78

  • mike.

    75

Top Posters In This Topic

Posted Images

La cum e vopseaua, par replica. Arată foarte bine, să te bucuri de ele.

sunt handmade, facute dintr-o plastilina speciala de el acasa, in timpul liber, dar hei - arata aproape la fel

-----------------

le-am vazut live; lasand la o parte calitatea lacului..si lipsa lui cu desavarsire :d sunt ce trebuie, e pr0n curat.

Link către comentariu

Thanks mike!

Cand trec la cele de iarna le vopsesc cum trebuie.. Pana atunci benzina sa fie!

Link către comentariu

2.0TSI costa prea mult, momentan sunt multumit de performantele masinii (bineinteles ca e loc de mai bine :)) ), poate pe viitor o resoftare, o admisie buna si niste bujii mai reci.

Pana atunci km multi si fara incidente sa avem!

Link către comentariu

Nu merita sa incerci tuning cu motorul asta. Mai ales ca te trage in jos greutatea rotilor.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Ma gandeam ca esti chiar hotarat sa iei 2.0 TSI.

2.0 TSI va fi urmatorul motor pt mine, mi se pare cea mai buna varianta pe masina VAG..

2.0TSI costa prea mult, momentan sunt multumit de performantele masinii (bineinteles ca e loc de mai bine :)) ), poate pe viitor o resoftare, o admisie buna si niste bujii mai reci.

Pana atunci km multi si fara incidente sa avem!

Modificat de Hayate
Link către comentariu

Nu merita sa incerci tuning cu motorul asta. 

 

Chiptuning merita banii pentru diferenta care chiar e simtibila bine. Si asta ti-o spune unul care a patimit un an de zile cu diverse probleme rezultate din asta, insa macar traiesc cu speranta ca respectivul tuner cunoste mult mai bine motorul acum.

Link către comentariu

Sunt hotarat pe 2.0 TSI pt urmatoarea masina, pana atunci merg cu Golf-ul meu de 1,4 :))

 

Tuning se poate face pe orice motor pana la urma, cu o investitie mai mica sau mai mare, fiecare face ce-l taie capu'.

Link către comentariu

Corect! Dar una obtii cand bagi 3.000 de euro intr-un GTI si alta cand bagi 3.000 de euro intr-un Golf 1.4 (sau 1.2... :S )

Link către comentariu

Eu as fi dat banii pe un GTI daca i-as fi avut :))


In alta ordine de idei, dupa cum se vede si in poza de mai sus masina nu s-a lasat uniform dupa schimbarea de arcuri.

 

Ma cam deranjeaza acest lucru si as vrea sa o fac cumva sa stea la nivel cu partea din fata.

 

Am auzit persoane care au scos bucata de cauciuc de la baza arcurilor spate si au pus furtun pe prima spira a arcurilor pt protectia vopselei la frecare.

 

E safe aceasta modificare? Pt look ar venii cam la fix :)

Link către comentariu

Misto rau de tot jantele, mai ales daca le mai si reconditionezi....

Sunt absolut perfecte!

Eu as fi dat banii pe un GTI daca i-as fi avut :))


In alta ordine de idei, dupa cum se vede si in poza de mai sus masina nu s-a lasat uniform dupa schimbarea de arcuri.

 

Ma cam deranjeaza acest lucru si as vrea sa o fac cumva sa stea la nivel cu partea din fata.

 

Am auzit persoane care au scos bucata de cauciuc de la baza arcurilor spate si au pus furtun pe prima spira a arcurilor pt protectia vopselei la frecare.

 

E safe aceasta modificare? Pt look ar venii cam la fix :)

Si pe mine m-ar interesa exact aceiasi chestie, sta mai ridicata de spate. Cum se rezolva fara taiat din arcuri?

 

vzwb.jpg

Link către comentariu

Ce arcuri ai tu?

Poate se mai lasa in timp.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu

Am vazut azi Talladega 19" argintii pe un GTD negru. Arata senzatie. Spre deosebire de cele de 18, am impresia ca sunt mai concave putin si cu 235 par foarte late din spate.

Cam cat de mare e diferenta intre spate si fata?

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu

Ah alea VW nu sunt cine stie ce, mai bine mergi pe Eibach Prokit sau H&R Sport

Link către comentariu

VWR sunt facute tot de Eibach, dar m-a bucurat faptul ca le-am luat dupa greutatile de pe punti.. Poate in weekend imi fac timp sa ma bag pe sub ea, sa vad ce si cum ii fac sa o mai cobor putin.

 

Ca feeling, sunt foarte multumit de arcurile astea! E o schimbare in bine pe cam toate planurile, exceptand confortul, unde se simte putin rigiditatea crescuta (bine,aici nu stiu pe cine sa mai dau vina, pe jante sau pe suspensie :)) ).

 

Per total sunt ok! Recomand.

 

Pana una-alta, exista bujii mai 'reci' pt motorul de 1.4 TSI CAXA? Ma intereseaza unele mai eficiente decat cele stock, poate asa scap de tremuratul de la relanti..

Link către comentariu

Daca e rupt cablul de la senzorul de nivel de pe puntea spate, apare ceva martor in bord?

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!