Jump to content

Vw Golf 6 HL


prunaionutz

Postare recomandată

Exact, un drop de 10-15 maxim, exact cat vroiam!

Link către comentariu
  • Replies 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • prunaionutz

    618

  • The_Ego

    148

  • Rave

    78

  • mike.

    75

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Foarte bine arata acum, exteriorul este complet 100%. Sa o intretii intotdeauna cu aceeasi grija ca acum ! :)

L.E.: Ai idee daca se potrivesc si la Golf 5 pragurile de Golf 6? Arata mult mai bine, de aceea te intreb.

Link către comentariu

Multumesc! Trebuie sa mai reglez farurile si directia saptamana viitoare.

@sor!n : stiu ca pragurile de G5 se potrivesc pe G6 :) deci ar trebuii sa mearga.

Bafta!

Link către comentariu

Superb arata felicitari! Cum o simti acum la drum? A mai disparut din comfort?

Link către comentariu

@rave: exact asa mi se pare si mie!

@mede: multumesc, se simte exact ca inainte doar ca raspunde mai bine pe franare, viraje, schimbari bruste de directie (nu se mai deplaseaza asa mult greutatea) dar e putin mai rigida.

Recomand acest upgrade!

Link către comentariu

Arata super , sa te zguduie sanatos! e complet la exterior .Ai masurat cat e dropu fata de suspensia standard?

Le -am pus si eu pe lista mea lunga.

Tapatalked

Link către comentariu

Din pacate nu am avut timp sa le masor, dar teoretic s-a lasat 15mm

Link către comentariu

Am si eu o problema.. azi am fost sa fac geometria la roti. Toate bune si frumoase, urc masina, o regleaza oamenii, plec, si pe drum observ ca masina tragea spre stanga.. Ma intorc la service, fac presiunea, plec din nou sa o probez- din nou tragea spre stanga da' mai putin.

 

Urc din nou masina pe elevator si masuram distanta de la podea pana la aripi pe fata-spate si observ ca e diferenta de 1 cm intre partea stanga si dreapta. 

 

Oamenii de acolo mi-au zis ca e posibil sa nu pice bine arcurile cu flansa, in plus e diferenta fata-spate la drop, adica pe fata a coborat aprox 15mm iar pe spate a coborat mai putin (am zis la inceput ca e din cauza ca nu avea foarte multa benzina in ea).

 

Au trecut 10 zile de cand am montat arcurile, sa nu se fi asezat bine? 

 

Ma gandesc sa o mai las o saptamana,doua si dupa sa vad cum se comporta..

Link către comentariu

Geometria a iesit ok? Valorile sunt in limite?

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu

Am vorbit aseara cu un prieten care mi-a sugerat sa verific daca arcurile sunt toate puse cum trebuie, sa nu fie puse invers si din acest motiv sa cada aiurea pe flanse.. Astept sa o urc pe un elevator sa vad ce se vede pe sub ea :)

Link către comentariu

Lista cu probleme continua.. Azi am observat ca pragul din dreapta a plesnit chiar pe muchia aripii si ambele praguri au inceput sa 'se ridice' si freaca putin usile in ele.. Asa ca weekend-ul asta jos cu ele si le prind din nou, de data asta cu ceva mastic de parbriz mai puternic.. Si cu ocazia asta poate le bag si niste suruburi ca sa nu se mai ridice.

Link către comentariu

Mmmm asta nu imi place mie...

La inceput lista cu probleme e 0 si lista cu retrofit e plina, pe parcurs se inverseaza situatia.

Sper sa rezolvi problema cat mai usor ;)

Din pacate si eu trebuie sa dau bara jos, sa o reasez, ca nu prinde in 2 cleme....

Modificat de mede
Link către comentariu

Mie pragul drept a inceput sa imi frece in usa. Mai exact agata usa spate la fiecare deschidere, dar la inchidere nu sunt probleme. Eu le am prinse cu surub in ambele contraaripi.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Eu cred ca ar trebuii prinse si in partea de jos, sa nu se mai deplaseze deloc..

 

Maine ma apuc de dat jos si remontat, dupa care trebuie iar sa las masina nemiscata/nespalata 24h.

 

@mede: toate retrofit-urile pun probleme, da' e placut cand le rezolvi sa tai de pe lista inca un rand :)

Link către comentariu

Am si eu problema asta la praguri , le-am lipit pentru a doua oara , intial al folosit mastig negru pentru parbrize a tinut pana la prima spalare , apoi am dat ceva banuti in plus pe o solutie speciala de lipit spoilere si alte prostioare la masina , se numeste SUDAN solutia . Dupa nici 1 luna pragul din partea dreapta a inceput sa se dezlipeasca usor in partea din spate , vad ca cel de pe partea soferului este inca intact . Sper sa nu am surprize in iarna sa ma apuc de dat gauri in praguri , tu ce anume ai folosit la lipire ?

Link către comentariu

Nu da gauri in pragurile originale ale masinii. Sunt foarte greu de izolat suruburile si este riscul sa se corodeze.

Link către comentariu

Eu am folosit lipiciul primit la praguri si un tub de silicon pt parbriz. Am observat ca unde am folosit silicon de parbriz nu exista probleme, in schimb unde am folosit lipiciul primit la praguri s-a deplasat in sus pragul..

 

Nu o sa dau gauri in pragurile masinii, dar o sa caut o solutie sa le fixez. 

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu

Foloseste siliconul de parbriz...nu are moarte! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!