Jump to content

Ulei de motor Ravenol


olteanu82
 Share

Postare recomandată

nu, poate necesita simeringuri noi la supape doar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am ~10.000 de km cu Ravenol wiv III, 5w30 si pot spune ca NU  sunt multumit de acest ulei. Pe la 9000 motorul a inceput sa se auda desi e CR. Per total impresie medie spre proasta. Cred ca revin la Rheinol Primus DPF pentru ca Fuchs C3 nu gasesc si nu are rost sa ma complic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, noi iti multumim ca ai incercat Ravenol, este decizia ta sa treci pe alt ulei, dar motivul tau este pueril, daca spuneai ca la 10.000 km masina a consumat peste un litru, daca desfaceai busonul de ulei si gaseai mizerie, sau pornirea la rece era cu sunete metalice si ca nu ai niciun fel de pelicula de ulei, , etc, adica motive serioase te intelegeam. 

Sarbatori fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 9000 de km si sunt multumit de ulei. Nu am pretenti extratereste de la o marca de ulei ci doar sa-si faca treaba.Iar in cei 9000 de km am mers peste 50% in mediu urban si nu am avut un consum  de ulei mai mare sau mai mic fata de alt ulei, cu golful 4, tdi.Voi face schimbul la 11 000 de km.

Dar combinatia intre acest ulei si motorina de la MOL asta iarna am avut o pornire la sfert, cu motorul rece.Deci conform zicalei "ce merge nu trebuie schimbat" mergem inainte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

POUR POINTUL LA MOTUL e   -36grd   e de  semisintetic  are pour point ca UN  VALVOLINE DURABLEND  10W40

 

 

http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/2647/original/8100_X-clean_5W-30_(GB).pdf?1302202191

 

 

POUR POINTUL DE SINTETIC E -45GRD   cum e la MOBIL 1

 

http://www.mobil.com/USA-English/Lubes/PDS/GLXXENPVLMOMobil_1_ESP_Formula_5W-30.aspx

 

DECI   cauta un ulei cu pour point de la -45 grd in jos...cam de acolo incep "sinteticele"   restul sant amestecuri cu multe  parafine frumos etichetate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de -39 dar nu ma deranjeaza, oricum 100% sintetic nu este si nici nu vreau mai mult sintetic pur in blend ca nu am chef sa imi curga simeringurile in acea perioada sa la revenirea pe un ulei mai slab, plus ca doar partea de mineral poate mentine aditivii in suspensie fiindca aditivii nu se amesteca bine cu sinteticul pur si se sedimenteaza

 

nu ma intereseaza un ulei cu pour point mai mic cum e cel de -45 fiindca nu locuiesc in siberia, mai degraba caut un ulei cu flash point mai mare (242 zic eu ca e bn fata de altele) sa nu mi se arda asa mult ulei in motor de la gazele ce scapa pe langa segmenti si astfel sa am tot felul de depuneri prin motor pana pe admisie prin recircularea gazelor de carter

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UNDE ai vazut  RAVENOL cu CLEAN SYNTO(contin bioester)  sau MOBIL1 ? cu depuneri in motor  sant printre putinele uleiuri care lasa motoarele lacrima inauntru. Iar aditivii se amesteca in ce vrea fabricantul lor  (LUBRIZOL sau ORONITE)ce detin aproape toata piata mondiala. In general in 2014 LA ULEIURILE premium  considerate "fluide subtiri dpdv ale vascozitatii"se folosesc aditivi solizi   (boron nitride) ce au o deosebita rezistenta la uzura.

 

Se poate vedea aici  cum un motor uns cu RAVENOL e clean 100%

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/111708-comportament-uleiuri/

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu desfac motoare...

 

asta e optiunea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt posesor sharan1,9tdi 116cp  sunt din maramures ce tip de ulei imi recomanzi avind 313000km la bord, in prezent folosesc castrol dar in 7000km am completat 1,7l , ce tip de ravenol imi trebuie, merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este AJM ? Dacă da, atunci este Pumpe-Duse, deci ai nevoie de un ulei cu norma VW 505.01. Uleiurile de la Ravenol cu norma aceasta sunt: VMO, VPD, WIV III. Eu am băgat VPD la un 1.9 TDI ASV 110CP (Non-PD) și se comportă foarte bine.

Modificat de G.I.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, noi iti multumim ca ai incercat Ravenol, este decizia ta sa treci pe alt ulei, dar motivul tau este pueril, daca spuneai ca la 10.000 km masina a consumat peste un litru, daca desfaceai busonul de ulei si gaseai mizerie, sau pornirea la rece era cu sunete metalice si ca nu ai niciun fel de pelicula de ulei, , etc, adica motive serioase te intelegeam. 

Sarbatori fericite!

 

Sarbatori fericite si tie! Intr`adevar nu am sunete metalice la pornire, masina nu a consumat ulei deloc, nu este mizerie sau spuma la buson dar, fiind vorba de un long life ma asteptam sa nu isi piarda proprietatile atat de repede. Oricum il schimbam la 10-12000 de km dar, mi-ar fi placut sa nu imi faca masina ca un tractoras cand accelerez. Nu atat de repede! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu ne-ai descris efectiv și cum ai făcut acei km. S-a tot discutat pe aici despre problema orelor de funcționare, pentru că la 5000 km făcuți prin București, de ex., poți avea mai multe ore de funcționare decât altcineva care circulă mixt sau extra-urban și care a făcut 10.000 km. Bine, fiind din Aiud nu cred că se pune problema așa, dar ar fi bine de știut. Vorbind din punct de vedere statistic, informativ.

Modificat de G.I.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G.I. cred ca am avut un parcus obisnuit. Cam 50%-50% urban-extraurban. Poate ca am o opinie subiectiva, nu contest asta, dar...nu imi place cum suna motorul la 9000 de km. Fiind la primul schimb de ulei la aceasta masina nu am cu ce il compara. O sa revin cu informatii dupa ce pun alt ulei dar inca nu sunt decis de care sa pun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, ca să fiu sincer, eu nu ți-aș recomanda WIV III. Cel puțin nu cu rețeta pe care o are acum. Și ai putea merge pe un ulei low-saps cu norma 505.01, pentru că 507.00 se referă la intervale lungi de schimb. Lucru pe care nu l-as recomanda nimănui, mai ales la noi în țară unde drumurile sunt așa cum sunt. Să mă corecteze cineva dacă greșesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot folosi doar ulei cu norma 507.00. Am DPF. Nu ma deranjeaza sa platesc mai mult pe un ulei long life dar, sa isi faca treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treci pe vmp, daca iti cere norma 507, daca nu poti incerca HLS are norma de DPF., insa daca nu ti s-a evaporat inseamna ca puteai sa mai mergi mult si bine cu uleiul, ai verificat cat de imbacsit este filtrul de aer? sau daca ai avut sintetic, filtrul de ulei deja se cere afara..., sunt multe cauze care te pot face sa crezi ca uleiul e dus dar in realitate sa nu fie chiar asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu tot HLS am vrut să recomand. Chiar dacă nu are norma 507.00, este un ulei Low SAPS adică potrivit pentru motoarele cu DPF. Asta am încercat să explic mai devreme, că diferența între 507.00 și 505.01 este faptul că 507.00 este un ulei de tip Long Life. Dar atâta timp cât îndeplinește celelalte condiții, adică potrivit pentru PD și conținut redus de cenușă sulfatată, nu văd de ce nu ar fi potrivit pentru motorul tău. 

Modificat de G.I.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saptamana trecuta am schimbat si eu uleiul...tot ravenol TEG 10W40 am puspost-61401-0-95255900-1398263857_thumb.j,dar am o dilema...si la ultimul schimb si aku mi-au intrat numai 3 L,prima data m-am grabit si am zis ca nu am lasat tot uleiul sa se scurga...dar aku? aveti ideie de ce?

Modificat de ASLAN_B4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil masina nu are inclinatia corecta cand il scurgi... Pana acum nu pateai la fel? Daca nu, inseamna ca ai schimbat ceva la modul in care schimbi uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de locul unde este poziționat bușonul de golire. La mine este pe partea laterală a băii de ulei (partea șoferului) astfel că trebuie ridicată mașina pe o parte ca să se scurgă tot uleiul. Dacă și la tine este la fel, atunci trebuie să faci același lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și eu tot HLS am vrut să recomand. Chiar dacă nu are norma 507.00, este un ulei Low SAPS adică potrivit pentru motoarele cu DPF. Asta am încercat să explic mai devreme, că diferența între 507.00 și 505.01 este faptul că 507.00 este un ulei de tip Long Life. Dar atâta timp cât îndeplinește celelalte condiții, adică potrivit pentru PD și conținut redus de cenușă sulfatată, nu văd de ce nu ar fi potrivit pentru motorul tău. 

 

Colegul AkaManah are CR nu PD, eu cred ca acel motor e facut sa mearga cu 5w30 nu 5w40, deci oricum ai da-o dansul are nevoie de norma 507 cu sau fara DPF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa este, corect. Îmi asum greșeala făcută prin acea afirmație.

 

If you use an oil that doesn't meet VW 507.00 in a common-rail engine, there is a risk that the additive package in the oil will be incompatible with the (very expensive) emission control system - and it's not only the emission control system at risk. These engines deliberately squirt an extra shot of fuel into the cylinder on the exhaust stroke to heat up the catalytic converter in order to "regenerate". A portion of this fuel will end up on the cylinder walls, be scraped up by the piston rings, and end up in the crankcase, where it will dilute the engine oil. The engine oil must be designed to tolerate a certain amount of fuel dilution on these engines.

Modificat de G.I.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa VW Norma vw50700   le inglobeaza pe cele dinaintea sa  adica e mai performanta  cu exceptia motoare v10 si r5 care cer alta norma (vw50601)  DECI  VW 50700 POATE FI PUS in orice motor vw  dupa anul 2000   ce nu consuma ulei mult intre schimburi.

VW recomanda ca poate fi folosita (nu obliga) norma pt toate motoarele de dupa anul 2000.(excluzandu-le pe cele doua de mai sus)

 

http://www.oilspecifications.org/volkswagen.php

 

click pe sagetile negre pt comparare

 

http://origin-qps.onstreammedia.com/origin/lubrizol/Markets/EngineOilAdditives/100132RPtool2012Deploy/rp/pc/index.html

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, m-am hotarat si eu sa trec pe Ravenol. Pana acum am folosit numai Castrol Edge 5w40 (cel cu capac rosu pt. benzina nu turbo diesel), dar m-am saturat sa tot aud ca e posibil sa fie contrafacut. Ce ulei Ravenol ar trebui sa folosesc ? Oilfinderul imi recomanda asa:

 

Use : Normal   Intervals : Change 15000 km / 12 months   Products : RAVENOL WIV III SAE 5W-30     : RAVENOL HCL SAE 5W-30     : RAVENOL HLS SAE 5W-30     Use : Extended drain (max)   Intervals : Change 30000 km / 24 months   Products : RAVENOL WIV III SAE 5W-30     : RAVENOL WIV SAE 0W-30     :

RAVENOL VMP SAE 5W-30

 

Dintre aceste uleiuri cel mai bun mi se pare WIV III.

Mentionez ca am o Skoda Octavia tour 1, din 2006, 1.4 16v, 55kw, BCA. Chestia este ca in cartea de service am service variabil QG1 (stiu ca asa ceva nu e valabil in Romania), iar eu pana acum am pus ulei 502 00 si nu 504 sau 507 cum trebuia, dar am inteles ca nu sunt diferente intre motoarele cu interval de service fix sau variabil, deci nu cred ca i-am facut rau, doar daca uleiul e contrafacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!