Jump to content

arcuri noi - prea ridicata de bot


jail
 Share

Postare recomandată

salutare,

cum ziceam in titlu, am schimbat arcurile pe fata ca mi s-a rupt unu' si acum e mult mai ridicata. pe langa faptul ca arata urat, am pierdut destul de mult din stabilitate, deci e destul de incomod. am comandat unele cu acelasi cod de culoare (ceva visiniu, caramiziu) da' nu am fost de fata cand mi-au fost montate, deci nu sunt 100% ca's asa.

ce e de facut?

am inteles de la mecanic ca s-ar mai lasa putin.. asa e? cat de putin? in cat timp?

mai pot fi stranse din flanse/piulite?

merci

Modificat de jail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca sunt aceleasi, au cod pe ele. Cu cat mai ridicata exact?

Se lasa e adevarat, dar nu peste noapte, va mai dura ceva.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am schimbat si eu, originale, acum 6 luni, si, masurand, constat ca stanga fata e cu 1,5 cm mai jos decat dreapta. O fi de la cele 110 kg? E normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego: cred ca cu ~3-4 cm (ochiometric masurat).

iar cu lasatul, va mai dura ceva.. de ordinul zilelor/lunilor? si se va lasa de ordinul mm-lor/cm-lor?

ah, si, cum suna taiat din arc o juma' de spira, o spira? ar merge?

Modificat de jail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Arcurile se mai lasa dar nu mai mult de max 1-1,5cm. Cam intr-o saptamana.

In cazul tau esti sigur ca ai pus arcuri de Ibiza cu 1.4benzina si nu de ceva diesel 1.9 ca alea is mai tari (pt ca si motorul e mai greu) si de aia s-ar putea sa stea mai ridicata. Arcurile 14 vs 1.9 arata identic si se potrivesc perfect dar masina va sta ciudat. Sau poate aveai arcuri joase pe masina inainte.

La genul asta de piese e recomandabil sa aflii codul piesei care iti trebuie (cu care a venit masina din fabrica) prin VIN, chiar daca nu le iei de la reprezentanta.

@KOPETDAG: Nu nu e normal, 1,5cm stanga-dreapta e mult. Poate fi din cauza calitatii arcurilor (adica proaste) sau amortizoarele sunt obosite, daca nu le-ai schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego: cred ca cu ~3-4 cm (ochiometric masurat).

ah, si, cum suna taiat din arc o juma' de spira, o spira? ar merge?

Sub nicio forma sa tai din arc, este cea mai proasta solutie si aduce numai probleme. Masoara exact, iar daca este asa de mare nu-i de bine. Acum cat timp le-ai inlocuit?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca arcurile noi din fata pot fi bune, exact codul care trebuie, dar masina pare acum mai ridicata de bot pentru ca sunt lasate arcurile din spate ca au 11 ani vechime. Daca ai avea cifrele exacte cu garda la sol a masinii noi ca sa vezi daca este corecta sau prea inalta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se lasa arcurile, am pus eu KYB luate dupa codul de echivalenta si statea ca avionul de fata. Am mai pus un rand de arcuri de data aceasta luate dupa seria de sasiu si tot aiurea... Nu gasesc echivalentul la KYB pt masina mea :( Golf variant TDI-alh.

27032012518.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@KOPETDAG: Nu nu e normal, 1,5cm stanga-dreapta e mult. Poate fi din cauza calitatii arcurilor (adica proaste) sau amortizoarele sunt obosite, daca nu le-ai schimbat.

Pai crezi ca amortizorul tine greutatea masinii? Ma indoiesc...

Amortizoarele-s OEM, cu tot cu suportii de cauciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Master_Blaster: nu, nu sunt sigur. le-a comandat nenea de la service in fata mea si stiu ca a specificat 1,4 benzina si nr de kilowati, insa nu am fost langa masina cand au venit si le-a montat. cum imi dau seama daca's de diesel, ca m-am gandit si eu la varianta asta..

de asemenea ma indoiesc ca nu aveam arcuri stoc pe masina.

@The_Ego: la ce probleme te referi cu taiatul din arc? le-am inlocuit luni.

@Ebi: nu prea cred sa arate asa din fabrica. e prea inaltata, o sa fac o poza sa vedeti.

am gasit ceva interesant, niste cleme de comprimat arcu' - 2 buc pe arc si cica ar face treaba. ati auzit/incercat vreodata?

Modificat de jail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poze:

post-16154-0-55049300-1333553142_thumb.j

fata:

post-16154-0-25651600-1333553167_thumb.j

spate:

post-16154-0-78262400-1333553195_thumb.j

Modificat de jail
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reformulez: Nu fata cu arcurile noi este prea ridicata, ci spatele cu arcurile vechi de 11 ani este lasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Cum sa fie normal asa? Dar ce ii suv. Nici Logan-ul nu are distanta asa mare intre aripa si cauciuc.

Eu zic ca aia au gresit si au comandat sau au primit arcurile gresite, pt alta motorizare. Nu stiu cum sunt marcate arcurile dar trebuie sa fie niste marcaje pe ele. Da jos o roata si uita-te cu atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat la ele fara sa dau roata jos si nu am vazut nimic (la cele vechi si originale se vedea un punct caramiziu, da' la astea nu, ma gandesc ca pt ca sunt ceva aftermarket) .

insa pe cutie scria un cod de piesa pe care l-am cautat pe net si a reiesit ca e pt ibiza ca e mea, modelu' si motorizarea care trebuie + montare pe fata -> deci totul ok ca piesa.

in continuare ma gandesc la taiat o spira (da' mai putin dupa ce am citit pe net) sau la clema de prins 2 spire. ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat si flansele la amortizoare? daca da , atunci asta e motivu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, am schimbat doar arcurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am noroc ca mi-e prieten bun baiatul cu magazinul de piese auto si mi-a adus atat ”KYB” cat si ”Lesjofors” si nu se potrivesc 100% cu originalul, singurele arcuri care sant 90% la fel cu cele de pe masina au fost ”CS Germany”...

Am hotarat sa nu mai fac teste si cu al 3-lea rand si mi-am comandat originale...dau un ban in plus dar stiu ca nu-l mai am :P

Nu degeaba cele originale au atatea combinatii de buline colorate si tin cont de nivelul de echipare al masinii ca sa contrabalanseze corect greutatea si s-o distribuie uniform!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci in afara de taiat din arc, clema de comprimat sau schimbat de tot arcurile, alte posibilitati de lasarea botului masinii nu stiti, nu?

o sa incerc clemele alea sa vad cum se simt/apar, pt inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa inlocuirea arcurilor ai slabit articulatiile pe la bascule si le-ai strans cu masina pe sol? Nu stiu exact cum e bascula la masina ta insa e posibil sa ramana ceva tensiune prin bucse si sa o tina mai ridicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SORAN: nu stiu ca nu am fost de fata cand au fost schimbate, da' e un punct de vedere, o sa ma interesez.

am pus clemele respective, a coborat cam cu 2, 3 cm. tot nu e cum era da' e o imbunatatire. nu se aude nimic dubios, nu se simte nimic dubios, pana acum totul ok. ma gandesc ca pe termen lung nu o sa faca bine la arcuri, da' aia e ca oricum nu puteam merge asa cu masina si le-as fi schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Poti te rog sa pui niste poze cu clemele respective?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

io mi-am luat ca astea (10 ron bucata) :

post-16154-0-77344800-1335196895_thumb.j

si mai gasisem undeva asa (76,46 ron 2 bucati - pt un arc) dar pot fi folosite si pt intindere :

post-16154-0-64128300-1335196911_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru poze. Eram aproape sigur ca le folosesti pe cele din prima poza. Eu am vazut acest model de cleme in dedeman, si acolo nu cred ca erau pentru comprimat arcuri insa am vazut pe internet ca se vand cu acest scop. Esti multumit de ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, deocamdata n-am avut nicio problema.

le-am pus si cate o saiba grover pt o mai multa siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

update: clemele fac fata cu succes si dupa un an

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!