Jump to content

Inchidere centralizata defecta


littlebaby
 Share

Postare recomandată

dupa parerea mea cred ca sunt bune telecomenzile pentru ca cea de-a doua telecomanda a fost testata si a mers, dupa care am pus-o undeva si nu a mai umblat nimeni cu ea. cel mai probabil acel modul de confort este defect ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

O poblema tot cu inchiderea centralizata am si eu, am tot cautat si nu gasesc nimic care sa ma ajute. Masina din semanatura nu intra in safe mod, mai exact nu taie curentul consumat, masina se inchide normal, ledul de pe usa clipoceste, toate usile sunt incuiate, am probat din masina si nu se deschid.

Consumul consumat este de 230mA cu masina incuiata.

La scanarea cu vag-com 409 am urmatoarea eroare:

VAG-COM

Windows Based VAG/VAS Emulator

Version: Release 409.1-S

www.Ross-Tech.com

Dealer/Shop Name:

Workshop Code: 000 00000

Diagnostic Trouble Code Report

Saturday, 18 August 2012, 11:41:13

VIN Number: License Plate:

Mileage: Repair Order:

Control Module Part Number: 1J0 959 799 Q

Component and/or Version: 5G Zentral-SG Komf. 0001

Software Coding: 04097

A d d i t i o n a lW oIrnkf oS:h o1pU 4C9o5d9e8:0 1WBS C 53G1 4T8õ0rsteuerger. FS0002r

Additional Info: 1U4959802B 5G Tõrsteuerger. BF0002r

Additional Info: Steuergerát HL antwortet nicht

Additional Info: Steuergerát HR antwortet nicht

1 Faults Found:

01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode

35-00 - -

Readiness: N/A

dupa cum se vede si din scan am un modul confort cu seria 1J0 959 799 Q, masina fiind din 2000.

as vrea sa trec la un modul confort care sa inceapa cu 1C 959 799 XX care sa aiba si receptor telecomanda.

am recuperat un astfel de modul de pe o masina avariata, cu mufe cu tot, dar in mufa mare T23 are mai putine fire decat am eu, am facut corespondenta firelormodul confort.xls dar acest modul nu vrea sa inchida/deschida portbagajul si nu ma pot loga pe el cu VAG-ul :(post-16812-0-97324900-1346180689_thumb.j post-16812-0-09554900-1346180698_thumb.j daca vrea cineva sa piarda timpul cu mine si daca mai sta si prin militari :) ar fi super cei care va ocupati mai mult cu aceste mici probleme.

Va doresc o seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai geamuri electrice si pe spate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da Cristi e masina la care m-ai ajutat sa pun immo3 peste immo2 si modulu cu 1C0 959 799 B provine tot de de pe aceeasi masina il am de atunci dar nu am avut timp de el

Modificat de BogdanLitoiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb deoarece, vechiul modul al tau, la diagnoza, nu vede modulele de usi de pe spate. acolo trebuie verificata problema, nu schimbat modulul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am toate geamrile electrice pe masina, si merge orice comanda catre orice usa (geamuri, inchidere) dar aceasta eroare nu se sterge, (01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode), am verificat toate firele in cele 2 usi spate. si masina consuma tot timpul 230mA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codeaza cu 2 geamuri si 2 usi., scoate mufele de la cele din spate si vezi daca intra in standby.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok o sa incerc deseara cand ajung acasa

fratele meu are tot o octavia 1 din 98, tot cu 4 geamuri electrice dar la el taie curentul chiar daca are masina deschisa din cheie, dar nici o usa deschisa, am probat inclusiv cu motorasele de geamuri spate de la el, dar fara succes. masina mea are aceasta problema de cand am luat-o din 2007 dar nu ma deranja pentru ca mergeam zilnic cu ea, acum daca sta o saptamana aproape ramane fara curent :(, pot sa incerc sa iau sw de la el si sa incerc sa-l scriu pe modulul meu confort (a lui are si trapa) iar modulul de inchidere centralizata se termina in alta litera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau scoate cate o mufa, pe rand, din calculatoarele de la usi si vezi daca sunt ceva modificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc deseara sa scot la fiecare usa ca sa vad ce se inatmpla, daca intra in standby

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti cate o usa, incui masina, incui si yala de capota si vezi cum se modifica sau daca se modifica consumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la capota nu am switch pe iala, amsina neavand senzor nivel ulei, am verificat si nu am, vine doar cablul capota acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur caci am schimbat tragarul dupa un mic incident in tragic si am pastrat incuietoarea mea :), dar o sa simulez inchiderea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am terminat de facut probe rand pe rand cu doar cu cate o mufa cuplata:

  • am inceput cu usa din stanga fata, singura cuplata si portbagajul, masina are 0.09A cu usile inchise doar fara a rasucii cheia in yala, iar dupa rauire in 15-20s scadea la 0.03A,
  • usa stanga si usa dreapta cuplate 0.14A atat cu usile inchiese dar masina neinchisa din yala cat si cu masina inchisa din yala
  • usa stanga cu oricare alta usa la fel face, nu intra in stendby

avand yala si la usa din dreapta am zis sa incerc si doar cu acea usa cuplata la instalatia masinii sa vad ce se intampla, asa ca am decuplat clelalte 3 usi si am ramas doar cu usa fata dreapta cuplata, treaba sta in felul urmator:

  • usa dreapta inchisa fara a rasucii cheia in yala 0,09A iar dupa 30s 0.03A
  • usa dreapta cu yala inchisa (cu cheia) trecea aproape intantaneu (3-5s) de la 0.23A la 0,03A
  • usa dreapta cu celelalte usi cuplate, mai putin usa stanga fata, masina inchisa, dar nu inchuiata, in 30s scadea curentul consumat la 0,03A
  • usa dreapta cu celelalte usi cuplate, mai putin usa stanga fata, masina inchuiata, in 3-5s intra in stendby (0.03A)

Deci problema este la calculatorul din usa sofer.

Stie cineva daca calculatorul din usa sofer se poate inlocui cu unul din usa pasager fata, dar masina are volan pe dreapta?

cum reusesc sa scriu sw la modulde confort mai nou, sa-l fac sa-mi inchida si portbagajul? vreau sa-l montez pe acesta pentru ca are si receptor de telecomanda.

Chiar daca unl este 1J XXX iar celalalt 1C XXX cred ca se poate monta fara prea multa bataie de cap, doar ca la mine acesta nu comanda actuatorul portbagajului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt sigur ca acolo e problema, dar ... incearca sa-l schimbi. Nu cred ca merge cu unul de anglia de pasager.

Nu comanda portbagajul deoarece este diferenta de fire acolo, ma uit pe scheme si iti spun. Din ce an e modulul tau actual? Din ce an e modulul nou ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi mai sus este un XLS atasat cu corespondentele, masina mea este din 2000 iar modulul celalalt este din 2001 sau 2002

unde crezi ca ar fi problema :) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca o sa mearga ce vrei tu. LA 2002 comunicatia este pe can cu ceasurile de bord si poe K line si ai nevoie de amandoua sa-l accesezi, la 2000 e doar pe K line.

2000.zip

2002.zip

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg, ce nu o sa comunice? doar intre modul si ceasuri e problema? sau nu o sa comunice nici cu alte module de pe masina? pentru ca la mine momentan nu merge doar portbagajul cu el montat, in rest merge totul ca si cu celalalt, sau cel putin aa cred eu

zi-mi te rog ce sa verific cu acest nou modul montat sa vaf ce ar trebui sa mearga (intreb penru ca nu am avut timp sa ma uit peste cele doua diagrame electrice).

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa mearga la diagnoza si cred ca nu iti indica usa deschisa pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

difera modul de comunicare cu - instrument cluster, calculatoare usi -

Atentie - 1C0 xxx xxx , in locul la 1J0 xxx xxx - difera conexiunile si alimentarea - si daca il pui fara sa modifici instalatia electrica, risti sa dai foc la masina.

In rest, nu conteaza ca-i de Anglia (volan pe dreapta) sau berlina, variant.... etc - se modifica eepromul si se rezolva.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa mearga la diagnoza si cred ca nu iti indica usa deschisa pe bord.

La diagnoza este eroarea atasata in primul meu post din acest topic, unde am trecut si corespondenta firelor, Cristi nu ma intereseaza usa deschisa, aceasta nu este prezenta nici azi si nu a fost niciodata pe bordul acestei masini, nu am vazut acest martor pe nici un bord mai vechi de 2001

difera modul de comunicare cu - instrument cluster, calculatoare usi -

Atentie - 1C0 xxx xxx , in locul la 1J0 xxx xxx - difera conexiunile si alimentarea - si daca il pui fara sa modifici instalatia electrica, risti sa dai foc la masina.

In rest, nu conteaza ca-i de Anglia (volan pe dreapta) sau berlina, variant.... etc - se modifica eepromul si se rezolva.

Florin, in primul meu post am aratat corespondenta firelor la modulul 1C XXX, care cred ca este OK potrivit schemelor electrice dein autodata, acum a atasat Cristi se schemele din ELSA, pe care o sa le verific sa vad daca bate cu ce am eu acolo, eu am recuperat acest modul de confort 1C XXX cu tot cu mufe si o palma de fire pe care le-am legat la instalatia masinii, iar partea de diagnoza se face tot pe firul T23/11, nu inteleg de ce nu ar merge diagnoza .... dar poate asa e, nu merge, nu am avut timp sa sap mai mult singur, tocmai de accea cer ajutorul :)

Intrebarea daca merge cel de la modelul de anglia era motorasul/calculatorul geam usa sofer (chair daca vine in dreapta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge diagnoza deparece are nevoie si de can si de k line. Si nu merge nici ala de anglia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi ai scros mai sus:

Nu sunt sigur ca acolo e problema, dar ... incearca sa-l schimbi. Nu cred ca merge cu unul de anglia de pasager.

Unde crezi ca ar fi buba de nu intra in standby? Ai multa experienta cu ele si de aceea te intreb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut la toata lumea,

Am si eu o intrebare,cum iti dai seama daca cheia are cip?

La masina din semnatura cheia de are cip?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!