Jump to content

VW Passat, ce motorizare diesel este mai dezirabila?


felix12xwk
 Share

Postare recomandată

Usor de zis,greu de facut.sunt incomparabil mai multe 1.4 1.6 1.9 tdi decat 3.0 4.2 5.0 tdi.asta apropos de placerea de a conduce.

Romanul e un animal fraier ce nu va gandi practic niciodata,fata de un cetatean european.

My 2 cents,no

offence

Brgds

Pt cum se conduce? Interesant! N-am mai auzit sa existe un diesel care sa se conduca mai bine decat alternativa pe benzina.

Vezi: GTI, RS, M, AMG etc. Nu mai vorbim de sunet :).

Da, pentru cum se conduce pentru ca nu vorbim de GTI, RS, M, AMG :) Am facut afirmatia pe care-am facut-o pentru ca eu sunt un exemplu f bun pentru acest aspect. Am condus cam toate motoarele de la VAG (cu mici exceptii), si voi prefera intotdeauna un 1.9TDI unui 1.6 benzina sau un 3.0TDI unui 2.0T. Pentru ultimele doua am facut test-drive si cu unu si cu altu inainte de a-mi alege masina, iar pentru mine concluzia a fost clara. Eu nu vreau sa spun ca parerea mea este universal valabila, asa ca va rog nu veniti cu argumente gen elasticitate, turatii multe, sunet si toata gama de clisee care apare in discutiile diesel vs benzina. Eu spun doar ca exista oameni (cum sunt eu) care prefera diesel-ul. C-o fi bine, c-o fi rau, asta decide fiecare in functie de gusturile sale. Eu doar aduc in vedere faptul ca nu 100% din posesorii de diesel l-au cumparat "pentru consum".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un Passat consider ca motorizarea 2.0 TDI este optima in raport cu greutatea.

Daca iei masina sa mergi ocazional si faci 10-12k pe an, foarte putin la drum lung, atunci merge si motor mai mic.

Daca mergi suficient de mult si extraurban, merita 140 cp, te ajuta in depasiri si cand esti cu masina incarcata.

DSG cred ca este cel mai indicat pe un motor diesel, datorita lipsei de elasticitate - dieselul necesita schmibarea vitezelor mult mai frecvent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic Nu am adus nici un cliseu,de aia am si adus in discutie motorizarile mari diesel,tocmai pt ca acelea dau fiori...asa cum ti-ai luat si tu masina.

Dar ca tine sunt putini,daca intelegi ce vreau sa zic.

Sau placerea inseamna sa rup un logan dci sau polo tdi 1.4 pe autostrada cu fum,si toate cele?nu cred.

Exista placeri pe care ti le permiti si ti le satisfaci,si cand nu poti,iei ce abia poti lua,desi nu iti convine.apoi brusc incepe sa placa,ba chiar ajunge sa se exagereze.

Uite,exemplu de prostie la mine in familie,unchiul meu a cumparat audi diesel pt ca face pe an maxim 5 mii de km.degeaba i-am explicat ca pt ce are el nevoie era suficient si un 1.6,nu mai zic ca nici nu avea nevoie de masina,putea merge cu taxiul,nu doar sa mergi la billa cu masina.

Ca el sunt destui.

Oricum este un subiect fara sorti de clarificare.

End offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la noua generatie de motoare vw 2.0 tdi 140 cp dupa 2009 mai exista probleme ca la precedenta motorizare si anume cea cu INJECTOARELE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul lot 2.0 TDI CR a fost in 2008 cam din luna mai.

Nu mai sunt probleme cu injectoarele, dar un lot din 2009 are ceva cu vibratiile etc - informatia este la topicul B6 si B7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu mai sunt asa la curent cu motoarele diesel pe passatul B6 din 2010.

Dar, ma gandesc ca deja au rezolvat din probleme!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au mai rezolvat problemele sau daca nu, s-a "lasat vorba" catre reprezentante sa rezolve problemele oamenilor pe garantie, ceea ce mi se pare normal.

Felix: cred ca cel mai bine mergeti voi in Germania si va alegeti masina dupa ce v-ati interesat ca lumea pe site-urile lor de anunturi cu masini Sh, va uitati p-acolo si alegeti cateva masini, cel putin 5 zic eu, si le vedeti live. Daca vreti sa dea bine la ochi puteti si voi sa dati kilometrajul inapoi fara probleme, asta nu e un lucru rau, nu va taie nimeni capul, dar corect din punct de vedere moral este ca la o eventuala revanzare sa aduceti kilometrii la actualitate.

Insa putina lume ar alege sa faca asta cu actualizarea kilometrajului la revanzare datorita mentalitatii romanului. Si aceasta mentalitate nu este nefondata si irationala, ci s-a capatat de la Dacii si de la Aro care putine au prins 100.000 de km fara sa fie "facut motorul" macar o data.

La o masina cu motor bun, ca si cele din discutie-Passat B6 cu motor 2.0 Tdi-eu sunt de parere ca daca ele au rulat 200-250 de mii de km in Germania nici nu se pune problema sa nu mai reziste inca 200 de mii si in Romania exploatat cum trebuie. Eventual sa pice turbina, dar aia din punctul meu de vedere este consumabila, nu se poate numi piesa de sine statatoare care cedeaza doar in cazuri particulare. Pur si simplu se duce, in mare parte datorita faptului ca nu stiu romanii nostri nici acum cum se conduce corect un motor Tdi...

Sunt intru totul de acord cu Ice-2k in legatura cu placerea de a conduce. Daca tot iti iei o masina si ai niste bani destui pentru ea, e bine sa alegi ceva care sa-ti placa cum se conduce si sa-ti poti face damblaua cu ea atunci cand se pun piticii pe creier.

Sper sa nu ma injurati foarte tare, dar am ceva de povestit: O cunostinta cu un Vectra C 1.9 Tdi Gts resoftat pe la vreo 200 de cai si-a activat la cineva o chestie din Ecu ca motorul sa mai stea pornit 2 minute dupa ce iese din masina. Intrebarea mea este daca e posibil asa ceva si la Vag?

Nu pot spune daca motorul ramane pornit mereu, cred ca are niste conditii prestabilite...

Scuze pentru post-ul obositor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine vrea masina buna, cauta in Germania, dar la reprezentanta - e mai scumpa.... cam 20% fata de pretul celor din parcuri, dai ai garantia km reali - oricum, se pot verifica dupa VIN - ultima intrare in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in Germania cautam si noi, dar nu vrem sa ne grabim si sa luam prima masina aparuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit ceva, un passat din 09.2009, 2.0 TDI, 170 cp, 135.000 km ???, dar am auzit tot felul de pareri despre motorul asta, ca i-ar pica injectoarele s.a..

Acuma intrebarea intrebatoare este daca are km reali?

Plus ca omu cere cam multi bani (11500 euro), mie unu asa mi se pare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@felix12xwk. era un cod motor BMM , si era la 140 cp ! oricum pretul cam asa este..!cele cu pret mai mic ai sanse mai mari ca sa fie manarite, avariate s.a.m.d.! depinde de cazuri..la km ma referm poti gasi masini de 10 ani cu 20 k km originali.am gasit..din diferite cauze propietar mort, mers putin cu ea etc ! pretul este facut si de obtiuni si uzura masini in acei km !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde are masina pretul ala? La roMania sau in Germania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o cautare pe mobile, Passat 2009, combi, 170 CP, km intre 110000-150000, pret maxim 12000 euro, sunt vreo 4 masini(acum), dintre care una e in Polonia.

Deci ma gandesc ca pretul acela e pentru o masina care e deja in Romania!

La cati romani(si alte natii) sunt prin Germania dupa masini, cand apare o masina valabila la pret bun, se vinde cat ai zice "okazie", nu mai ai timp nici sa te gandesti daca ti-ar place sau nu!

@CT91MOC-daca ne referim la Passaturi din 2009, adica cu motoare CR, nu prea sunt probleme cu injectoarele(insa am mai vazut pe mobile masini VAG cu CR care aveau motoarele schimbate).

Daca ne intoarcem in timp la motoarele PD, atunci probleme exista atat la cele de 140CP cat si la 170 CP, insa codurile de motor cu probleme sunt altele, nicidecum BMM. Ceea ce nu inseamna ca nu cad injectoare si pe alte coduri de motor, doar ca nu este o "obisnuinta" la km rezonabili.

D@ny a postat motoarele PD cu probleme: BKP, BMR, BMN, BMA, BUZ, BVE, BWV.

LE: obtiuni=optiuni(in cazul acestui cuvant de cele mai multe ori litera "b" este in apropierea literei "p" pe tastatura)

Modificat de Tilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina era in Romania adusa din Germania, dar am refuzat oferta intrucat, dupa ce ne-am intins antenele, am aflat ca fusese cu ea la modificarea nr. de km si, in plus, ne-au enevrat niste chestii: ii inlocuise roata de rezerva cu o janta de tabla cu un cauciuc ordinar pe ea, avea anvelopele de iarna care erau de doua feluri si, pe deasupra, incerca sa ne vanda jantele de aliaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

De ce nu te uiti la masinile colegilor de forum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile care sunt aduse din Germania in Romania , majoritatea au intre 100-130 km in bord si defapt reali are 200de mii , stiu din experienta lui taicameau , care si-a luat passat b5 1.9tdi din 99' prin anul 2004 si avea 120mii si defapt am aflat acum un an cand masina avea 270 de mii km ca ea defapt are 350 de mii :sly: .

Nu cred ca ar fi problema km , bn la passat b6 am auzit ca au probleme si chiar azi dimineata am vazut unu pe avarii in mijlocul drumului pe ocolotioarea brasov.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!