Jump to content

VW Passat, ce motorizare diesel este mai dezirabila?


felix12xwk
 Share

Postare recomandată

Va salut dragi colegi, deschid acest topic pentru ca nu stiu ce motorizare diesel sa-i recomand fratelui meu care vrea sa-si cumpere un passat b6, fabricatie 2010.

Cateva aspecte pe care le are in vedere:

- familist, 3 persoane, el, sotia si un copil de 4 ani (fetita);

- face cam 20.000 km/an, 60% urban, 40% extra;

- obligatoriu climatronic;

- fara cutie automata;

- inclina spre break;

Ca si buget, dispune de ~ 12.000 E.

Va multumesc anticipat pentru sprijin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorizare diesel .... passat b6 si break si normal la fel de fiabile.....clima oricum o gasesti pe dotari minime....cutia automata nu merita.....

La banii care ai zis tu , poate sa isi ia un passat cu cele descrise de tine ca dotarii cu motorizare 2.0 tdi , cu care va avea sufucuent pentru drumurile extraurbane iar pt urban este si cat de cat economica si putere mai mult decat suficienta....La achizitie va fi putin mai scumpa ca o benzina , dar daca o gaseste pana in 80 000 km reali nu o sa bage bani prea multi in ea pt urmatorii 2-3 ani . Filtre ulei distributie daca nu o sa o aiba schimbata .....si in principiu cam atat......

desi sunt fan banzina , iti recomand cu mare caldura 2.0 tdi diesel care e o masina cu suficient cuplu si putere iar consumul este ok....

cu respect, este o parere pe care ti-am putut-o da din experienta personala cu passat-ul.....cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca nu am gasim nimic cu km putini.

Nu stiu motorul de 1.6 TDI daca se descurca bine pentru o masina asa de grea.

Modificat de felix12xwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la banii aia isi poate cumpara passat break 2009, 2.0 CR - merge de pomana masina aia cu dotari suficiente si nerulata in ro, la aprox 9000 - 9500 de euro, iar de restul banilor o inscrie si ii face o revizie completa....ca si km majoritatea pe la 90.000 sau poate chiar peste 100 dar nerulate la noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate Fane. 2.0Tdi-CR este un motor bun si fiabil. Nu o sa se simta zvacul ala asa brutal ca la generatia veche de motorinare, insa el o sa fie tot acolo doar ca pe mai multe ture, ceea ce e foarte bine. Din cate stiu motoarele astea sunt Euro 5, iar taxa de inmatriculare e pana-n 5-600 de euro din ce am auzit pe la diverse persoane, deci mie mi se pare ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la banii aia isi poate cumpara passat break 2009, 2.0 CR - merge de pomana masina aia cu dotari suficiente si nerulata in ro, la aprox 9000 - 9500 de euro, iar de restul banilor o inscrie si ii face o revizie completa....ca si km majoritatea pe la 90.000 sau poate chiar peste 100 dar nerulate la noi

Da-mi te rog un link unde ai vazut o asemenea masina la km aia ca maine o ia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a nu se considera reclama: http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C22567544.html

gasesti de la 8500 euro fara probleme, daca este euro 5 taxa este foarte mica, daca e euro 4 taxa sare de 1000 de euro. cand te duci sa cumperi masina obligatoriu sa o verifici (km,lovita/nelovita/istoric/etc...etc)

la banii de care dispui , cu un pic de rabdare, gasesti o masina buna si bine dotata, singura chestie e sa nu te grabesti, alege cateva masini, mergi sa le vezi, te hotarasti, mergi cu ea la tester (unde vrei tu, nu unde vrea vanzatorul) si daca e totul ok......

uite si una mai ieftina http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C22865781.html

iar la ~11.000 poti lua asa ceva http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C22933914.html

este o chestie subiectiva, tu decizi, toata chestia e sa nu te grabesti........ nu e prost ala care cere, ci ala care da

inca una: http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C23185962.html

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va hraniti cu sperante desarte..... real.

Masinile de mai sus, au in jurul la 200.000km... si sunt aduse din Germania de cei care se ocupa de asa ceva - samsari, adica - le dau km inapoi si in Autovit cu ele.... Pretul lor in Germania e in jurul la 7000-7500 euro... sau mai sus, pentru cele mai dotate.

Passat 2009, pana in 100.000km - curate, cumparate de la o reprezentanta, dealer serios, etc... nu de la toti turcaletii, albanezii, etc... sun in jurul la 12000euro si peste, in Germania.

Tot ce v-am scris e garantat.

P.S. - sapt trecuta, cineva a adus un Passat 2009 Highline - piele, navi, DGP, xenon adaptativ, volan comenzi... tot... 220,000km - il gasiti in Autovit, la 11500 euro....si 80.000 km... din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti chiar optimist cu km aproximativi ~ 220.000 .Pot fi mult mai mult in majoritatea cazurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 da...OF.a mea are 137 k km mai mult decat arata bordu'..dar am luat-o inainte sa aflu.. dar nu am avut absolut nicio problema cu ea..VW , MB cred ca sunt cele mai fiabile masini din lume...ma refer la diesel !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu zice nimeni ca nu merg, dar Passat 2009, in Germania, cu peste 200.000 km este cu mult mai ieftin (in jurul la 1500 euro sau mai bine) decat ce gasesti in Autovit - cu 80.000 km...cica.

Asa ca, mai bine te duci acolo, o alegi personal...stii ca are 200.000 km si asta e....decat sa cumperi de la samsari...care mai se si lauda dupa aia cat de destepti sunt ei (ca le dau inapoi km) si prosti sunt cumparatorii - ca asa e la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ilogic ca un passat din 2009 cu 80.000 de km sa coste doar 8700 de euro... Ganditiva, ca acele masini sunt vandute la pretul asta in conditiile in care samsarul iese in castig. Daca va uitati pe mobile.de, nu veti gasi Passat din 2009, care sa aiba 80.000 de km si sa coste sub 10.000 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista. In Germania incep de la 10500-11000 euro...in sus. Exact asta vreau si eu sa le zic colegilor. Ale din Autovit - Vitan - arata ok, le-am vazut si eu ieri... toate au pana sau in jurul a 100.000km... (peste 200,ooo in realitate) si costa in jurul a 10.000 euro...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Din ce am auzit ,masina are pana la 100.000 -120.000 km reviziile facute la reprezentanta si dupa ,inca 100.000 km pe la diverse service-uri. Se da seria de caroserie si gata are km reali, unic propietar ....

Modificat de b97dmt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am deviat un pic discutia, dar treaba cu pret mic si km putini ma pusese pe ganduri, credeam ca nu mai stiu unde sa caut.

Credeti-ma, ne uitam pe mobile.de de vreo 3 saptamani si nici macar cele din 2010 nu au sub 100.000 km, daramite cele din 2009.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca fapt divers legat de nr de kilometri, am vazut duminica in targ un golf 6 din 2011, mirosea inca a nou in el, adus din germania, avea deja 65000 km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E riscanta treaba cu nr reali de km. Nu stiu cati vanzatori din autovit sunt dispusi sa mearga la reprezentanta(odata cu proba de drum) ca sa i se faca o verificare completa. Iar ca idee generala, in DE, e aproape imposibil sa gasesti Passaturi diesel - ca si alte masini de altfel - care sa faca mai putin de 40-50.000km/an(iar asta este cam un minim). Cand te gandesti la un model din 2010, trebuie sa te astepti ca el sa fie sarit lejer de 100.000 km. Desi, ti-au mai spus colegii mai sus, ca sansele cele mai mari sunt ca majoritatea masinilor sa fie sarite de 200.000km reali. Desigur, pot fi foarte ok din pdv mecanic, estetic, si asa mai departe, dar nu te imbata cu apa rece, cand pe bord vezi numere de km placute ochilor. Cei ce se ocupa cu importul de masini din DE si o fac "for a living" nu vor avea niciodata interesul sa plateasca in DE 12-13 mii E pe o masina putin rulata pentru ca nu-i va da nimeni ~15.000 sau mai bine de E pe ea aici in tara cand peste tot in jur sunt numai "chilipiruri". Nu ar mai renta, nu ar mai castiga o suma satisfacatoare. Si niciun vanzator nu este o intruchipare a bunului-samaritean, interesat de satisfactia clientului mai mult decat de buzunarului propriu. Recunosc ca si eu mi-o mai furam inainte, si ma lasam vrajit de unele oferte de pe autovit, dar fiind pus la un moment dat in situatia de a-mi cauta o alta masina, am vazut de fapt cum stau lucurile. Dovada ca m-am lasat pagubas, si nu am dat vrabia din mana pentru cioara de pe gard.

In opinia mea, mai bine interesati-va de un model 2008-2009, eventual achizitionat din tara, cu istoric complet si asa mai departe. in 12.000 euro iti gasesti o masina foarte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu 40000 de km pe an in Germania nu este valabila 100%. Eu cunosc o gramada de persoane printre care si eu, care desi au masini diesel nu fac mai mult de 20000 de km pe an.

Insa sunt si foarte multe oferte pe mobile. de care nu adevarate. Cand ii suni afli ca are masina o gramade de propietari sau ca a fost lovita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma sa inteleg ca oricare dintre motoarele diesel este bun, totul depinde de cat de bine au fost intretinute si de modul de exploatare. Insa aceste aspecte la o masina sh, necunoscuta, nu ai de unde sa le sti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala care cumpara masina de noua in germania, si o cumpara diesel, are in plan minim 40k pe an. Altfel nu se justifica dieselul. Nu da nic un neamt mai multi bani pe un motor diesel doar ca sa auda un tractoras sub capota in fiecare zi. Sunt mult mai rationali ca noi.

In .ro, marea majoritate vrea diesel, chit ca nu isi scot investitia niciodata. Noua ne iau ochii consumurile alea de 4-5 %. Am mai citit si pe aici pe forum despre oameni care au dat peste 20k de E pe masina, merg max 15k pe an si se plang si se intreaba daca e normal sa le consume 5%!! De parca ar face mare economie intr-un an. Cateva sute de E. Pe care oricum i-au platit de 6 ori in plus cand au luat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista oameni care-si iau diesel pentru cum se conduce, nu 100% il iau pentru consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usor de zis,greu de facut.sunt incomparabil mai multe 1.4 1.6 1.9 tdi decat 3.0 4.2 5.0 tdi.asta apropos de placerea de a conduce.

Romanul e un animal fraier ce nu va gandi practic niciodata,fata de un cetatean european.

My 2 cents,no

offence

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt cum se conduce? Interesant! N-am mai auzit sa existe un diesel care sa se conduca mai bine decat alternativa pe benzina.

Vezi: GTI, RS, M, AMG etc. Nu mai vorbim de sunet :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Hmm, deviem discutia si pe Felix nu prea cred ca-l ajuta asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

diferenta intre cele 2 alternative ,benzina si motorina, e faptul ca dieselurile au cuplu mai mare la turatie mica , pe cand benzinarele au cuplu mare la turatie ridicata. Per total, sunt unii carora le place ca la apasarea acceleratiei in orice turatie sa simta ca ii baga in scaun dintr-o data, si nu liniar cum o fac benzinarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!