Jump to content

Coduri eroare A6


RALLYMAN
 Share

Postare recomandată

OK, acum sunt mult mai lamurit :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bica_Lucian

    13

  • razvand

    12

  • F l o r i n

    9

  • EEXCALADE

    7

Vestea buna e ca nu a mai aparut eroarea ... cu toate ca am mers peste 3500 rpm ... mai mult ca sigur a fost de la motorina ceva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna tuturor :icon_cheesygrin: ...am si eu o problema..merg linistit cu masina si dintr-o data sau urca sau scade acul de la motorina si totodata km care-i mai am de parcurs. S-a mai intamplat cateodata ca in momentul in care pun contactul sa imi bipuie ca si cum ar fi gol rezervorul, la fel acul indicator este pe 0...km de parcurs=0...unde oare sa fie problema?!? ca nu vreau sa ma trezesc ca raman in pana de motorina :icon_redface: pentru ca deja nici nu mai stiu cat am in rezervor...ii aiurea... :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
doru.tanasoiu

Salut,

Va rog sa imi spuneti si mie ce reprezinta erorile de mai jos si cum pot sa le sterg.Erorile sunt de pe un A6 din 2006

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 4F0 910 401 Q HW: 4F0 907 401 C

Component and/or Version: 3.0L V6TDI G000AG 0030

Software Coding: 0011372

Work Shop Code: WSC 10140 111 74892

2 Faults Found:

005495 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Open Circuit

P1577 - 001 - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 136346 km

Time Indication: 0

Date: 2012.05.11

Time: 17:58:03

Freeze Frame:

RPM: 756 /min

Torque: 70.2 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 13.38 V

Bin. Bits: 0

Bin. Bits: 0

Bin. Bits: 0

005491 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Open Circuit

P1573 - 001 - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 136346 km

Time Indication: 0

Date: 2012.05.11

Time: 17:58:03

Freeze Frame:

RPM: 756 /min

Torque: 70.2 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 13.38 V

Bin. Bits: 0

Bin. Bits: 0

Bin. Bits: 0

Readiness: 0 0 1 1 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tampoanele de la motor. Au reaparut dupa stergere? Nu-s ieftine deloc daca trebuie schimbate...

L.E. Tu chiar intrebi cum sa le stergi? Daca da, nasul meu are o vorba: "Daca nu te pricepi, de ce te bagi?" Ai acolo dupa ce faci un autoscan-> erase fault codes...

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doru.tanasoiu

Stiu cum sa sterg o eroare numai ca imediat dupa ce o sterg reapare.Ce probleme pot aparea daca nu se schimba aceste tampoane?

Nervoss - postam aici deoarece sunt anumite lucruri pe care nu le stim si le putem invata nu trebuie sa fii ''nervoss'' ;)

Merci de raspuns oricum :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica-i, dar verifica si mufele/firele care intra in mufe.

Problema nu este la suportii motor (tampoane) .... e la solenoidul din interiorul lui.

Uite ce trebuie sa verifici:

post-25544-0-03967500-1336839497_thumb.j

post-25544-0-37239200-1336839506_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema,..noua.

Dupa ce am curatat clapeta de acceleratie, pentru ca-mi aprea martorul "check engine" in bord, am fost la reprezentanta sa controlez, sa vad mai vad daca si cat e infundata tubulatura aia de plastic, neagra si EGR-ul. Totul era OK, eram si in criza de timp, asa ca nu am mai curatat nimic altceva.

Dupa vreo luna (nu prea am mers cu masina), mi s-a aprins iar martorul galben "Check engine".

Oare sa fi atins mecanicul de la reprezentanta ceva pe acolo ? Pentru ca acum, cauza nu mai e "Insufficient EGR Flow...bla bla bla..."

Am facut o autodiagnoza la un atelier si...:

"Supapa pentru pompa/injector cilindru 12, semnal implauzibil (STO)

Cod eroare: 19582"

Pe alt program: "19582 P3126 Valve for Pump - Jet Cylinder 12 (N308) Implausible Signal"

Codul 19582 nu-l avea in baza de date, nici la ross-tech nu l-am gasit.

Cineva spunea ca e vorba de niste cabluri, dar nu era cineva avizat.

Habar nu am ce-ar insemna acel "Jet Cylinder 12".

Sigur nu e al 12-lea cilindru. :dry:

Sa spunem ca trebuie sa inlocuiesc cablul, sau sa strang acei papuci,..dar la care injector ?

Cum il pot identifica ?

In rest, masina nu tremura, nu are niciun simptom de "boala".

Poate a pierdut din putere, dar nu-mi dau seama (demaraj superb, viteze si peste 200 la ora).

Sper sa nu fie ceva grav, trebuie sa plec in concediu si as vrea sa rezolv cumva treaba, sau macar sa stiu despre ce e vorba, cat de grav e.

Daca sterg eroarea,....ramane asa o perioada. De aparut (de vreo 2 ori a reaparut pana acum) apare cand o taie capul. Odata cand mergeam cat de cat tare, ieri, mergeam la pas prin Bucuresti.

Intre timp am gasit ceva despre problema, pe un site olandez.

(traducere Google)

cod de eroare : 19582 P3126

com Injector supapă 12 (N308), dă un semnal de neînţeles

du Ventil für Pumpe / Duse Zyl. 12 (N308) unplausibles semnal

şi Pompa-Jet Valve: Cilindru 12 (N308) semnal Metode neplauzibile

Informaţii suplimentare cu privire la coduri de eroare. intermitent

Posibile simptome:

De conducere nu este "frumos"

A redus capacitatea

Motor rulează dur

Valorile de emisie deteriorate

Posibile cauze:

Intervale de timp de injectare a depăşit

A lua legatura cu rezistenţă

Soluţii posibile:

Verificaţi injectorului şi cabluri de ea

Valoare de măsurare a se vedea rubrica 018

Verificaţi rezistenţa a injectoarelor / cablare

Care ar fi problema, din variantele de mai sus si care ar fi injectorul cu problema ?

Repet, nu vad/simt modificari in functionarea motorului...

Daca nu ar aparea martorul,...ar fi totul Ok.

Pe luni incerc sa iau legatura cu cineva de la reprezentanta, nu pot sa jung acolo, dar sper sa ma lamureasca.

Oricum, astept si parerea voastra, ca sa nu ma las doar la "mana lor", ca stim cu totii cum e sta treaba la ei...

Multumesc mult...

Modificat de G@bryel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad legatura intre clapeta de acceleratie care ai curatat-o si eroarea cu EGR, ma rog ....

Posibil, daca scanezi cu un VCDS original sa obtii alt cod de eroare.

De ce zic asta: N308 intr-adevar este inj 12.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca atat la un atelier unde am curatat clapeta de aceeleratie, cat si la reprezentanta, la eroarea data de "EGR Insufficient Flow", toti s-au aruncat din prima sa curete acea clapeta si nu EGR-ul. Rezultatul ? Eroarea a disparut si nu am mai avut treaba de atunci. Toti au spus ca EGR-ul se infunda mai greu..."la motoarele astea".

Adevarul e ca tubulatura ce duce de la clapeta la EGR si EGR-ul aveau doar ... un fel de coaja de zgura, nici pe departe sa fie infundate.

Da, iti dai seama ca si eu vroiam din prima sa curete EGR-ul, ca doar de asta m-am dus apoi la reprezentanta, dar s-a dovedit ca stiau mai bine de unde vine problema. De la "narile" alea ce pleaca imediat de dupa clapeta de acceleratie. Cred ca stii despre ce vorbesc.

Dar asta e alta discutie.

Spune-mi te rog, poate stii, care din cele 6 injectoare e cel cu buba ?

Pana una alta, sa ma uit la firele alea ce vin la el...

Chestia aia, ca semnalul e ... implauzibil, m-a dat pe spate. Alt cuvant mai ciudat,...nu puteau gasi...

Habar nu am cat de grav poate fi.

Ma gandesc ca poate masina e mai "puturoasa" si chiar as vrea sa-i redau tot potentialul, daca e cumva afectat.

Multumesc mult.

post-81596-0-72129700-1341696372_thumb.j

Modificat de G@bryel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Hai ca sa nu ramana in coada de peste problema... :)

Am controlat restul de tubulatura si EGR-ul la reprezentanta, aratau bine, aveau doar o crusta de vreo 3mm pe pereti.

Era tarziu, nu am mai vrut sa stau la curatat, asa ca au montat la loc ca sa plec...

Deci pana acum totul era OK, nu aveam vreo eroare.

Dupa miontaj, a intrat cu VAG-ul sa vada ce mai apara la diagnosticare, sa stearga, sa fie totul bine....dar a aparut eroare la admisia din dreapta.

De atunci, aparea eraorea in mers, apoi cand lasam masina in garaj 2-3 zile, disparea.

Dupa vreo 2-3 curse, a ramas aprinsa, "semnalul impluzibil" era din ce in ce mai prezent...

In final am schimbat admisiile, am curatat tubulatura, EGR-ul si....gata cu problemele.

Deci, sa fi fost acele eroari pornite de la admisie ? Nu stiu...

Sa fi deranjat ala de la service admisia, sa fi fost cu "jocul" la limita si atat i-a trebuit ? Dar nu a demontat-o, nu a atins-o.

In fine de acum mai putin conteaza.

Acum tot caut pe Net sa gasesc o informatie despre adaptarea noilor admisii.

Unii spun ca trebuie facuta asta, numai la reprezentanta, chiar daca totul merge perfect. Pana si clapeta de acceleratie cica ar trebui adaptata dupa curatare, sau din timp in timp. Am auzit asa ceva si despre EGR. .

Astept sa ajung la reprezentanta si ce spun ei ca poti si trebie facut, o s-o fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, am facut o scanare pe clima si au aparut 3 erori :4F7,4F8 si 4FA, am inteles ca ar fi ceva probleme de ''clapeta aer la picioare'' sau ceva de genul asta... stie cineva la ce face referire si cum se poate remedia? stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca convertesti 4f7 = 1271 :

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68): Faulty

Possible Causes:

* Wiring/Connectors from/to Positioning Motor for Temperature Flap (V68) faulty

* Positioning Motor for Temperature Flap (V68) blocked

* Positioning Motor for Temperature Flap (V68) faulty

Possible Solutions:

* Check Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

__ See Measuring Value Blocks (MVB)

__ Perform Output Test

__ Perform Basic Setting

* Check/Repair Wiring and Connectors

http://www.youtube.com/watch?v=HyiYdJXYD5w

post-965-0-88478100-1351351673_thumb.jpg

Modificat de misufha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca convertesti 4f7 = 1271 :

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68): Faulty

Possible Causes:

* Wiring/Connectors from/to Positioning Motor for Temperature Flap (V68) faulty

* Positioning Motor for Temperature Flap (V68) blocked

* Positioning Motor for Temperature Flap (V68) faulty

Possible Solutions:

* Check Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

__ See Measuring Value Blocks (MVB)

__ Perform Output Test

__ Perform Basic Setting

* Check/Repair Wiring and Connectors

poti sa ma ajuti si cum dau de V68, unde-l gasesc? stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AI CEVA DE MUNCA!!! INTAI INCEARCA UN BASIC SETTINGS SI UN OUTPUT TEST

Removing

Remove dash panel → Rep. Gr.70

Loosen top of tunnel support.

Remove dash panel cross member → Item from bulkhead.

Before work can be continued, the distribution box and evaporator housing can be lifted with the help of a second mechanic.

Remove centre console → General body repairs, interior › Rep. Gr.68Removing and installing centre console.

Remove footwell vent → Item.

Remove central flap control motor → Chapter.N87-10510.png

Remove securing bolts (TORX T15) arrows A (1.4 Nm).

Carefully unclip operating rod 1 from lever arrow B with a screwdriver.

Turn operating rod 1arrow C and remove it from control motor 1.

Pull connector off.Remove control motor

post-965-0-46055400-1351352496_thumb.png

Modificat de misufha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AI CEVA DE MUNCA!!! INTAI INCEARCA UN BASIC SETTINGS SI UN OUTPUT TEST

Removing

Remove dash panel → Rep. Gr.70

Loosen top of tunnel support.

Remove dash panel cross member → Item from bulkhead.

Before work can be continued, the distribution box and evaporator housing can be lifted with the help of a second mechanic.

Remove centre console → General body repairs, interior › Rep. Gr.68Removing and installing centre console.

Remove footwell vent → Item.

Remove central flap control motor → Chapter.N87-10510.png

Remove securing bolts (TORX T15) arrows A (1.4 Nm).

Carefully unclip operating rod 1 from lever arrow B with a screwdriver.

Turn operating rod 1arrow C and remove it from control motor 1.

Pull connector off.Remove control motor

AHA, este ceva munca. In cazul 4F8 si 4FA stii ce este mai concret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4FA -recirculation flap servo motor

04F8 actuator for central flap 0x25 motor clapa centrala

Basic Settings - Flap Motor Reset

Prerequisite: The fault memory of control unit for Climatronic must be empty.

-08- Heater/A.C

-04- Basic settings

Channel 000 (leave for 30 Secs) - Values go to zero

Channel 001 (leave for 30 Secs) - Value should be zero

Channel 002 (leave for 30 Secs) - Value should be zero

Modificat de misufha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4FA -recirculation flap servo motor

04F8 actuator for central flap 0x25 motor clapa centrala

Basic Settings - Flap Motor Reset

Prerequisite: The fault memory of control unit for Climatronic must be empty.

-08- Heater/A.C

-04- Basic settings

Channel 000 (leave for 30 Secs) - Values go to zero

Channel 001 (leave for 30 Secs) - Value should be zero

Channel 002 (leave for 30 Secs) - Value should be zero

merci mult :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut prieteni...

Martor spirala buje ramane aprins....adica tot palpaie impreuna cu martor engine aprins. Ce inseamna oare?

Masina porneste fara probleme,nu simt schimbari de comportament la ea.

In umma u cca 2 saptamani ineva u un test imi zicea ca am ceva eroare la EGR - problema circuit electric EGR sau cam asa ceva.

Sa fie de acolo?...totusi numai de vreo 6 luni am pus un corp egr NOU!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o diagnoza si vezi ce iese - posibil EGR, clapeta de cut off, etc. Vezi si sigurantele - daca sunt OK (in special cele din compartimentul motor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta cutt off este cea lipita de clapeta egr?....cea care face motorul sa se inchida lin? Ca si aceasta a fost schimbata recent.

am sa fac o diagnoza sa vad ce e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, aceea este. Verifica si sigrantele din compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa spusele lu PRONET m-am apucat sa fac o verificare de rutina la motor-in special la sigurante. Ce sa vezi - mufa de pe clapeta EGR era scoasa total. Am remontat-o si mi-a disparut martorul de bujie care palpaia insa mi-a ramas aprins CHECK - oare asta se va stinge de la sine dupa o vreme sau numai din VAG se poate sterge avand in vedere ca defectul s-a remediat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Eu am doar aceste erori:

01442 - Misfire due to Lack of Fuel
        35-00 - -
01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)
        27-00 - Implausible Signal
00550 - Start of Injection Regulation
        17-10 - Control Difference - Intermittent
Se comporta foarte ciudat. Porneste imediat "la sfert" cum se zice, merge foarte frumos motorul, dar dupa 10 minute incepe sa intrerupa ca si cum nu se mai alimenteaza, motorul intra intr-o trepidatie de zici ca sare din lagare, si se opreste. dau la cheie pana se termina bateria si nu porneste. O data mi-a venit ideia sa torn putina apa desupra pe capacul de la pompa de injectie. A pornit imediat, insa dupa 5 minute a inceput la fel sa intrerupa si s-a oprit. Motorul incepe sa trepideze si sa intrerupa din ce in ce mai tare. Daca pun maneta pe D sau R, (cutie automata) dispare trepidatia si merge normal. De asemeni pe "liber" daca ridic acceleratia de la relanti la 1000 sau ceva peste dispare trepidatia pe moment. sincer nu stiu de la ce provin aceste simptome. Precizez ca au inceput dupa ce am schimbat pompa din rezervor, am pus una mai puternica. poate fi si coincidenta, nu stiu... Multumesc tuturor celor care pot sa-mi dea o sugestie sau care au mai avut asemenea simptom. Toate bune, stima.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Coduri eroare A6

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!