Jump to content

Coduri eroare A6


RALLYMAN
 Share

Recommended Posts

Masina este Audi-ul din semnatura ...

M-am pricopsit cu niste apa in motorina ... clasicul golit de rezervor, schimbat 2 filtre de motorina si golit filtrele de vreo 4-5 ori intre schimburi, scos cam 0,5 litri de apa ... nu sant probleme la pornire, dar dupa ce porneste merge cand rotund cand sacadat, la accelerare (numai cu motorul rece) da un fum gros de amestec bogat, in mers nu sare peste 2000 rpm nici cu pedala la blana decat asa cate un zvac din cand in cand, merge numai cu becul de la ESP aprins, cred ca nu da drumul la turbina decat atunci cand are zvacul (vacuumuri verificate si sant ok), ia demaraj foarte greu, viteza max. 40 la drum si 60-80 la vale.

Am o eroare care reapare imediat ce o sterg cand e motorul pornit sau daca nu e pornit reapare la prima pornire:

00550 - Start of Injection Regulation

17-10 - Control Difference - Intermittent

De la eroarea asta se aprinde becul de la ESP din bord ... citeam ca trebuie prima data sa verifici filtrul de motorina sa nu fie colmatat ...

Am citit pe un forum asta:

but there are quite afew reasons thease 2 codes apeaer and could be checked

1) pump timing (CUM SE VERIFICA ASTA ?)

2)air in fuel lines (change the one way valve on the fuel filter or check line for leaks,this is when you also having problems at cold start or rough warm up) (ASTA O INCERC MAINE, SCHIMB FILTRUL+VALVA)

3)needle lift sensor located on rear injector right bank (ASTA NORMAL DADEA EROARE PE VAG DACA ERA DUS)

4)start of injection solenoid( in the pump) (CUM SE VERIFICA ASTA? sI UNDE ESTE LOCALIZATA ?)

O sa incerc sa schimb maine inca un filtru de motorina impreuna cu supapa in forma de T care se afla pe filtru ... nu stiu insa cum sa scot aerul intrat in pompa de injectie ... am dat drumul la conductele injectoarelor cu motorul pornit dar nu iese decat motorina pulverizata ... mai exista alta metoda ? De fiecare data cand scoteam filtrul sa-l golesc intrau cateva bule spre pompa de injectie dar masina pornea la sfert apoi ... am inteles ca eroarea asta apare si de la aer pe instalatie ... dar nu mai pornea daca era asa.

Am incercat sa fac un log dimineata ... de fapt doua ... la unul din ele m-am trezit dintr-odata cu un nor imens de fum alb in spate de am oprit circulatia ... cred ca atunci a dat drumul la turbina si apoi am simtit cum a taiat-o din nou ... apoi pina acasa inca vreo 25 km nici un gram de fum ... pun aici logurile ca eu nu stiu sa le citesc, poate mi le traduce cineva (se sterge extensia .txt de la urma):

Ma poate ajuta cineva cu un sfat !

LOG_01.csv.txt

LOG_02.csv.txt

Edited by RALLYMAN
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • razvand

    12

  • EEXCALADE

    5

  • climatic

    7

  • CT91MOC

    6

Trebuie verificata pompa de injectie.Senzorul de avans e pozitionat pe carcasa pompei in apropierea distribuitorului(capului hidraulic),plan vertical partea de jos.Are la masurare ohmetrica valoarea cuprinsa intre 9 si 14.Il poti intalni in scurtcircuit sau intrerupt.In ambele cazuri avansul de injectie e marit cu circa 15 grade.Daca solenoidul prezinta valorile specificate,problemele tin tot de avansul dinamic vinovata insa fiind partea mecanica responsabila cu acesta(carcasa,piston)

Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca este vorba de cel din poza de mai jos unde scrie VENTIL ... dar nu vad sa aiba niciun fir care sa iasa din el ... si de desfacut banuiesc ca numai dupa ce dai pompa jos pentru ca e locul foarte inghesuit acolo ... sau macar conductele ... poti fi mai explicit cum se desface si se masoara senzorul de avans respectiv ?

Pe poza mai este incercuit ceva ... ce reprezinta ? Pot oare scapa de chestia asta fara sa dau pompa jos de pe masina ? ... nu de alta dar era foarte bine reglat avansul si motorul pornea (chiar si la -20 de grade) si mergea excelent ... de altfel si acum cand se stinge becul de la ESP din bord merge de rupe ... adica perfect.

Nu am avut timp de ea saptamana care a trecut ... nici macar sa o pornesc ... am fost plecat ... dar de luni vreau sa desfac pompa din rezervor sa verific sita de filtrare sa nu fie colmatata ... cam greu la quattro ca are o conducta care trece motorina dintr-un lob in altul al rezervorului ... si niste fire ... dar vad eu.

Oare sa fi ramas apa pe fundul pompei de injectie ? Cum pot goli pompa de toate lichidele din ea sa fiu sigur ca nu are niciun fir de apa sau altceva ? Nu-mi explic de ce functioneaza cu intermitenta ...

Am inlocuit din nou filtrul si supapa de pe acesta ... am verificat senzorul de pe injector (needle lift sensor) cu ohmmetrul si are 120 ohm si nici nu da la masa ... deci este bun ca se incadreaza intre 90-120 ohm am inteles ... ar mai fi de verificat punctul 1) de mai sus cu pump timing ... dar nu stiu cum se face ... si punctul 4) de care mi-ai spus tu si la care mai am ceva neclaritati ...

Cum se fac masuratorile de avans, timing, etc. cu vagcomul ... ca desi am interfata nu am invatat sa lucrez cu ea la fineturi dinastea ?

As avea nevoie de un raspuns cat mai urgent ... chiar si de la alti cunoscatori sau care s-au lovit de chestiile astea.

Iar pe a doua poza ce reprezinta fiecare ventil in parte ? Pate asa invat si eu cate ceva despre pompele astea de injectie ...

Mi-ar fi de ajutor si niste link-uri unde se vorbeste despre pompa de injectie VP44 de pe motorul de 2,5TDI ... poze, filmulete, orice ...

post-293-1281255180_thumb.jpg

post-293-1281255377_thumb.jpg

Edited by RALLYMAN
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
bogdannovaceanu

foarte interesat si eu de cum o remediezi pe asta cu "start of injection regulation", ca si eu am patit-o cind am venit pe 50 de grade din oras si am oprit la cora in parcarea subterena, iar dupa o juma de ora de shopping cind sa o pornesc a trebuit sa o las cam 5-7 secunde sa invirteasca pina a reusit sa porneasca si apoi dupa 50 de metri a aparut semnul de la abs cu cel de alte pericole, a stat 10 sec, in timp ce mergeam apoi a disparut....ajung acasa, dau cu vag-comu in ea, la engine, pac fault codes, il sterg dispare.............atasez log-ul sa il vedeti.

ce e interesant ca am schimbat distributia de 1000 de km si daca la inceput cantitatea de motorina injectata la relanti era de 9-12 acum din 6-6,6 nu mai sare si s-a diminuat si consumul in general.

de asta astept si eu sa vad cum ii dai de cap si apoi ma duc la dragos voinea sa ii rescriu mapa de pornire la cald, ca injectorul cu senzor e in garantie, schimbat acu 2 ani la audi.....

uite si log-ul, eroarea a 2-a ca prima e de la firul de la placute care imi freaca de gradul de la disc :

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 907 389 D

Component and/or Version: ABS/ESP front D56

Software Coding: 06257

Work Shop Code: WSC 02325

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B2 907 401 E

Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G000AG D05

Software Coding: 01011

Work Shop Code: WSC 02325

Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75886150181

Additional Info: 00014059 130 106EC150_1.R75886150181

1 Fault Found:

00550 - Start of Injection Regulation

08-00 - Control Limit Surpassed

b20nbe.txt

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

si eu am avut aceeasi problema si am remediat-o cu o solutie de la WINNS,DIESEL SISTEM PURGE care curata sistemul de alimentare si avertizarea din bord mi-a disparut

nu se toarna in rezervor.scoti furtunele de tur si retur si le bagi in bidonul respectiv si pornesti motorul.il lasi sa mearga la relanti pana se termina sol din vas aprox 1h.sol este f inflamabila si nu uita sa scoti sig de la pompa de motorina.

costa 60 ron si are 1l

la mine a avut efect.bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

In momentul in care, ti-au aparut cele doua erori 18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent respectiv 00550 - Start of Injection Regulation

08-00 - Control Limit Surpassed, automat ai ABS-ul aprins si/sau daca masina este cu transmisie automata, aceasta este in regim de avarie. Daca aveti aceste simptome, recomand cu mare caldura sa dati pompa de injectie jos si sa o duceti la un stand specializat de verificare. Am intalnit 5 cazuri pana acum, si nu s-a remediat decat prin repararea pompei sau inlocuirea acesteia cu una SH

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Va salut. Masina este un Audi A6 3.0TDI 239Cp Euro5 2009. A stat parcata cam 2 luni (ianuarie si februarie). Am inceput sa merg cu ea saptamana asta, vineri era sa raman in pana desteptului, masina mai arata ca mai am doar 10km de mers, asa ca am oprit la un Petrom si am bagat de 50 RON motorina, deoarece m-am nimerit la pompa de camioane, capatul de la pistol era prea mare ca sa intre in buson si mai mult am "scurs" aia aproape 10L de motorina ... ideea e ca dupa aceea cum am trecut de 3000 de ture, a aparut eroarea din poza ... Am oprit motorul, am plecat din nou, nu mai se aprinde, dar cum trec de 3000rpm iar apare ... Am bagat motorina de la Rompetrol din aia scumpa, am mai oprit, apoi nu a mai aparut, chiar daca am trecut masina pe Sport si am forjat-o ...

Azi iar a facut figura, m-am gandit ca e DPF-ul de vina, am oprit la o benzinarie MOL, iar am bagat motorina cea mai scumpa, si am iesit pe autostrada A2, i-am dat blana, nu a mai facut figuri, am incetinit, iar blana chiar si pana la zona rosie (4500rpm), tot nu a mai aparut, am mers pe A2 pana la Fundulea, unde am intors, am oprit sa bag niste aer in roti, deoarece se aprinsese si senzorul de presiune roti. Am plecat, am mers vreo 3km pana la autostrada fara probleme, dar cand sa intru pe autostrada s-a aprins IAR !!! OK, am inteles ca la DPF trebuie sa mergi cu 70km/h in a 3-a pe manual, ca sa o tii la 2400-2500ture, ca sa isi faca regenerarea ... am mers asa pe pilot automat pana la Bucuresti, nu s-a stins. Am intrat in Bucuresti, oprit motor, pornit, blana, aprins, plecat iar pe autostrada, am mers cu 70km/h pana la Lehliu Gara vreo 55km unde am intors, nu s-a stins, apoi am venit pana la Bucuresti cu 150km/h in manual in a 6-a ca sa o tin tot la 2400 ture, Degeaba ....

Idei ?!?

Ce reprezinta eroarea aia ? E de la DPF sau de la altceva ?

Am un amic care are un A8 2011, 3.0TDI. L-a tinut in targ vreo 2 luni, si cand a plecat de acolo a patit cam la fel, "i s-au aprins becuri" in bord, a incercat sa mearga tot asa ca mine, dar nu a facut nimic, si a zis ca "i-a rupt ficatii" mergand cu 200 pe autostrada si s-au stins becurile ... Sa fac si eu asa ?!?!?

Ideea e ca atunci cand e martorul ala aprins, masina in Drive sau Sport nu mai trece de 2500 de ture ...

Sa merg cu ea pe Manual la 3000-3500 de ture ?!?!?

Please HELP

audi_eroare.jpg

Link to comment
Share on other sites

Martorul este de la bujiile incadescente ! Poate sa se fi dus.. de a-i simtomele astea

EDIT:Ai pus-o pe VAG? El are de dat verdictul !

Edited by CT91MOC
Link to comment
Share on other sites

Sarma aia galbena cred ca se aprinde pt ORICE eroare de motor, nu numai de la bujii ... cred

Link to comment
Share on other sites

Stiu cum e ala de DPF, e ca o cutie cu niste puncte in ea ...

Asa ... deci nu e de la DPF ?

Bujiile cum se verifica ? :D

Edited by razvand
Link to comment
Share on other sites

Pai le scoti pe rand. si le pui.. pe baterie. si vezi daca se inrosesc.. sau cu un voltmetru de la un electrician ! ai carte la masina ?

Edited by CT91MOC
Link to comment
Share on other sites

Manual sau carte service ? Am ... in germana :( .. o sa ma duc la un service atunci sa le verifice ...

Link to comment
Share on other sites

Da si ii poti face si o verifacare..pana atunci cauta pe forum .. ca sa fii cat de cat informat. despre alte cauze. Stii ca cu dieselu' nu prea ai voie sa il lasi sa "hiberneze" !

Link to comment
Share on other sites

Chiar nu stiam de treaba asta cu hibernarea :o

Luni o sa ma duc la un service, sa o pun pe un VAG ... ma gandeam ca a mai patit cineva asa ceva ...

Edited by razvand
Link to comment
Share on other sites

Adica. faza e ca.. la diesel scoate fum ( la diesel fumul este o chestie de finete ) dar ramane pe trasee, turbo , intercooler etc.. si ii dauneaza pe cand la benzinar.. nu prea e asa de rau.. ( ma refere la cele aspirate ) adica nu scot fum ca alea noastre si au mai putine piese in miscare si mai putin "poluate"

De obicei de unde pui motorina ?

EDIT: eu pe a mea nu o las mai mult de 2-3 zile neporinta..! dau cateva ture cu ea si gata , daca nu am timp...

Edited by CT91MOC
Link to comment
Share on other sites

Masina o am din iulie anul trecut, si am pus motorina de peste tot si nu au fost probleme ... am pus inclusiv de unde am pus ultima data, de foarte multe ori, ca e langa mine ....

Link to comment
Share on other sites

cand ai regenerat ultima data DPF-ul ?

Edited by CT91MOC
Link to comment
Share on other sites

never :D am mers cu masina vreo 3000km maxim, de cand am luat-o :) masina are vreo 90000km

Edited by razvand
Link to comment
Share on other sites

nu bajbai

pune-o pe tester si vei afla sigur ce problema are.

Link to comment
Share on other sites

1.pune-o pe tester..

2.martorul acela de bujii incandescente poate arata o defectiune la bujii (arsa sau stricat ceva la sistem) , care poate cauza computerului de bord sa limiteze turatiile la 2500 .

3. vezi ce eroare iti da pe tester si apoi poti cat de cat sa iti dai seama....

parerea mea este ca problema este de la computerul de bord care primeste un semnal de la ceva electronic care limiteaza motorul la 2500 rpm pentru a nu avea probleme....adica pe scurt o piesa electrica a intrat intr-un gen de limp mode....si pt mai multa siguranta calculatorul de bord a pus aceasta restrictie....vezi ce iti da pe tester....

cu stima,

Link to comment
Share on other sites

OK, multumesc pt raspuns :)

Link to comment
Share on other sites

A pus un amic testerul pe ea, aveti in atasament fisierul text ... Eroarea pare a fi :

Address 02: Auto Trans Labels: 09L-927-760.lbl

Part No SW: 4F2 910 156 Q HW: 09L 927 156 C

Component: AG6 09L 3,0 TDI RdW 0030

Revision: --H04--- Serial number: 4500348

Coding: 0000001

Shop #: WSC 00000 785 00200

1 Fault Found:

005913 - Functionality limited due to Engine Control Module

P1719 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100010

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 10 (cred ca a aparut de vreo 10 ori, ca eu mai opream motorul, porneam, si aparea iar daca o calcam peste 3000rpm)

Mileage: 89218 km

Time Indication: 0

Date: 2012.03.16

Time: 13:48:58

Hmmm .... Idei ?!?!?

Log-101DRS-WAUZZZ4F39N028436-89470km-55594mi.txt

Edited by razvand
Link to comment
Share on other sites

P1719 Skip Shift Solenoid Circuit - asa o traduce eroarea asta.....un buletin de service...

Este parte a erorilor ce tin de transmisia automata a cutiei de viteze...

Ca rezolvare este sugerata verificarea lui " Auto Control Module (Auto ECU)" care este intermitent si nu mai face bine contact sau este defect ceva...

daca aflu mai multe revin...cu stima...

Link to comment
Share on other sites

  • cogdao changed the title to Coduri eroare A6

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!