Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Master_Blaster

Vazut masina sambata dimineata in fata la Dedeman pe Valea Cascadelor, cu numarul in parbriz. 

 

Nu arata a Polo cu bara aia.  :icon_thumleft:

 

Acum fiecare cu pasarelele lui, mie mi se rupe de numere, le lipesc daca stau pe tabla iar pe bara daca nu am suprafata care sa imi para mie suficienta pentru banda, bag popnituri, simplu. Suportii normali sunt urati iar aia mici de pe ebay.de nu se impaca cu periile de la spalatorie. Dar revenind la cazul de fata, magnetii imi par o rezolvare foarte eleganta.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

In fine ... a zis Ego ce era de zis. Bara mi se pare mult prea misto ca sa stea tot timpul acoperita de numarul de inmatriculare, iar solutia asta imi da posibilitatea de a-l scoate si de a-l pune repede pe pozitie. Si magnetii aia sunt foarte puternici. as fi putut sa folosesc doar doua perechi la cat de puternici sunt. Asa, cu sase perechi, nu am absolut nici un stres.

 

Acum doua weekenduri am facut un drum pana in Ungaria. Cand am plecat am mers pe la Craiova, Severin, Lugoj, Timisoara si am iesit din tara pe le Cenad. Mi-a placut foarte mult drumul. Am avut bafta si l-am prins numai bun de testat comportamentul in depasiri. Din Orsova am plecat pe la 10 seara, asa ca pana la Timisoara am mers pe noapte. In final, pana la Timisoara, am avut o medie de 84km/h si un consum la pompa de 6.97%.

 

La intoarcere am intrat in tara pe la Nadlac si am venit acasa pe Arad, Sibiu, Valcea, etc. Am prins, de asemenea, destul de liber si intr-un anumit context particular :), am reusit 1000 de km cu un plin. E foarte misto si traseul asta, numai sa nu il prinzi aglomerat. Initial, la dus, am zis ca sub nici o forma nu merita sa iesi din tara mergand prin Sibiu. Dar facand si varianta asta la intoarcere m-am razgandit. Bine ... conteaza foarte mult sa nu prinzi aglomerat.

 

post-4613-0-42619700-1435958753_thumb.jp

Dupa care am alimentat 54.7 litri :)

 

Mi-a placut foarte mult cum s-a miscat Maurul. Sper ca upgrade-ul de soft din toamna sa se simta.

 

 

Link către comentariu

La intoarcere tot noaptea ai mers? Ai folosit autostrazile?

Ma surprinde ca ai reusit autonomie de 1000km pt ca de obicei nu mergi la consum

Link către comentariu

Am făcut niște poze la Orșova, dar n-a ieșit cine știe ce.

De întors m-am întors pe ziua, dar a fost destul de liber.Însă viteza maxima a fost 100 de km/h. În fine... n-a fost chiar ușor :-) dar am reușit.Sincer o zic, aveam dubii ca voi reuși, dar uite ca s-a putut.

Ce nu mi-a plăcut a fost cât de rău s-a afumat evacuarea.Dar ma rog, nu le poți avea pe toate.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Absolut greșit.
Acum am nevoie de gândul cel bun pentru a alege culoarea etrierelor. Apoi trebuie sa ma decid dacă sa sablez sau nu și fuzetele, iar dacă o fac, sa ma hotărăsc dacă are apoi sens sa le si vopsesc.
Iar intre timp ar fi bine dacă m-as decide și în privința discurilor și a plăcutelor.
post-4613-14376456888833_thumb.jpg

post-4613-1437645781035_thumb.jpgpost-4613-14376457992729_thumb.jpg

Modificat de Dun
Link către comentariu

Ce reprezinta aceste bucati de metal si cauciuc? Eu votez pentru negru. 

Link către comentariu

Reprezinta aspirația mea către o frânare mai târzie :-)

 

Eu ma gandeam ca as avea si varianta sa le asortez ori cu amortizoarele - galbene - ori cu arcurile - albastre.

Sau poate as putea sa le fac si argintii ...

Modificat de Dun
Link către comentariu

sau poate ai putea sa lasi fuzetele in pace

si sa vopsesti numai etrierii si suportii de etrier argintii

:D

Link către comentariu

Eu aş sabla şi fuzetele, le-aş asorta la culoare cu arcuri/amortizoare.

Pentru portetrier şi etrier aş merge pe ceva închis la culoare, negru lucios sau un gri închis. Totul vopsit electrostatic pentru protecţie, durabilitate şi aspect.

Dacă le faci pe astea merită făcute şi apărătoarele de praf/noroi şi nu vei mai avea treabă cu rugina.

Link către comentariu

Si eu zic argintii, negri sau rosii pentru acei 5% rosu, dar tie nu-ti place rosul asa ca negri sau argintii.

Si fuzetele nu ai de ce sa le vopsesti, nici sa le sablezi,  poti sa le cureti, dar atat. Ar fi bani aruncati aiurea pe ceva ce oricum nu se vede.

 

In rest, eu zic discuri OEM si placute Ate Ceramic, nu ca ar frana mai bine, pentru  ca nu o fac, dar nu se mai umplu rotile de atata praf, ca ale tale sunt si greu de curatat.

Link către comentariu

Mergi pe placute Pagid. Ce dimensiune vor avea noile discuri? 312? Daca da atunci mergi linistit pe discuri Ate( fara fanfaronerii de genul desene si gaurele pe discuri). Iar etrierii...negru lucios.  :icon_thumleft:

 

Ca idee negrul va contrasta foarte frumos cu jantele tale si cu discurile. Parerea mea.

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Eu nu as pune Pagid nici daca mi-ai da bani ca sa le pun

Eu nu as pune Pagid nici daca mi-ai da bani ca sa le pun

Link către comentariu

Cu afirmații din astea scurte cu aer de sentința nu ma ajutați deloc.

Afirmația lui Rave o înțeleg și ea răspunde la unul din aspectele care ma interesează: cât mai puțin praf negru, din placute, pe jante.

Alt aspect de mare interes pentru mine este o frână cât mai viguroasa, cu consistenta maxima pe o perioada de timp cât mai mare. Sa pot frâna de cât mai multe ori 120- 40 km/h fără a pierde prea mult din forța de frânare.

Și asta în condițiile unei mașini de oraș, care sa nu scârțâie ca o apucata pana ajung la munca pentru ca nu au ajuns plăcuțele la nu știu ce temperatura.

Și da Cristi, voi merge pe discuri de 312.

Link către comentariu

Cu afirmatia lui Rave sunt total de acord. Praf putin, frane ok in conditiile pe care ti le

doresti.

Cu afirmatia lui Cristi referitor la placutele Pagid nu sunt deloc de acord.

Experienta proprie cu placute Pagid:

2 frane de la 230 kmh la 30 si iesea fum din cele 4 roti ale masinii si putere de franare aproape de zero ( Audi A5 3,0 quattro)

Link către comentariu

Daca vrei frane multe si energice, lichid de frana Motul RBF660 sau ceva asemanator de la ATE (racing blue parca).

In rest s-a zis ce era de zis. ATE ca placute si discuri. Da, "ceramice" pentru mai putin praf. 

Daca vrei ceva mai deosebit si sa meaga foarte bine pe strada, intreaba-l pe Fusco de Pagid RS29.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Alea imi par a fi frane de 312mm de Skoda octavia rs 1 , sau mi se pare? In alta oridine ca sa sablezi fuzete trebuie sa dai jos rulmenti , si apoi odata vopsite electrostatic se va ingrosa lacasul unde intra rulmentul din cauza pudrei ! Ca si placute ATE si placute la fel !

PS : arata groaznic pistonasele de la etrieri , si schimba si garniturile ! 

Link către comentariu

Evident ca zboară tot ce se poate schimba acolo, la etrierele alea. Probabil ca după vopsire, ca sa evit problema care ma împiedică să vopsesc și fuzetele ?

Link către comentariu

Vrei tu neaparat sa vopsesti fuzetele alea care nici din fabrica nu vin vopsite si care oricum nu se vad in spatele discurilor, aparatoarelor de praf si a amortizoarelor...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!