Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Viorel mi-a spus, cand am luat bara spate, ca nu poate obtine ceva mai bun nici cu acatiste, ca ... unghiul de vopsire, ca perla, ca campul electrostatic de la fabrica si asa mai departe.

Nu a existat nici o propunere pentru o alta incercare. Desi eu am intrebat si am incercat.

 

De curiozitate te intreb: ai vopsit ceva la el si tie ti-a luat cu aparatul mostra de culoare?

Link către comentariu

Nu, a luat cu un paletar mare cam cat unul de lavabila, asa :)) Si bara spate a iesit perfect, dar Candy White nu e metalizat ce-i drept, poate e mai usor asa...

Link către comentariu

Imi pare rau ca nu ti-a iesit nuanta de pe masina. Te inteleg f bine ce simti, ca doar am trecut si eu prin aceleasi frustrari acum 2 ani. Intre timp m-am linistit, diferenta de nuanta nu mai ma deranjeaza asa de mult. Singura solutie e sa faci toata partea pe care ai elementul vopsit si apoi un blend pe bara fata-spate si eventual capota.

Sa o mai scoti acum la aceeasi culoare doar pe element, dupa ce l-ai vopsit in totalitate e aproape imposibil.

Link către comentariu

Axl, nu iti impartasesc opinia. Am vopsit anul trecut aripa de pe stanga la PBN si a iesit identica. Deci se poate.

 

Ceea ce am simtit ieri a fost legat de faptul ca a trebuit sa bat mult drum si sa pierd mult timp ca sa constat superficialitatea cu care a fost tratata lucrarea asta chiar si in conditiile in care era la a doua incercare. Atat.

Sunt multumit ca am gasit la ei intelegere in legatura cu grija cu care trebuie sa umble cu masina (e curata inauntru, era spalata si stearsa bine spre deosebire de alte experiente ratate din acest punct de vedere). Si avand in vedere ca am cu ce sa circul nu sunt atat de traumatizat de exeperienta asta. Sunt constient insa ca altii, care ajung sa repara unica lor masina, cea cu care se deplaseaza zilnic si de care sunt legati pentru a-si duce rudele la serviciu, scoala, gradinita, etc, sau pentru a rezolva chestiile curente legate de afacerile pe care le desfasoara, nu ar putea sa faca ceea ce fac eu, adica sa lase masina cam pe termen nedefinit la service.

Link către comentariu

In cazul ala exista masina la schimb...

Oricum de curiozitate i-am intrebat ce culoare nu o considera dificila(prea sa vaiatu mai de toate culorile banale) si au zis alb dar conform unui coleg de mai sus au probleme si cu aia.

Cand obtii nuanta care trebuie sa nu uiti sa le ceri codul exact de culoare ca pe viitor sa nu mai astfel de probleme.

Link către comentariu

Am cu ce sa circul si nu vreau sa imi complic existenta cu chestia asta cu masina de la ei. Desi stiu ca sunt 100% indreptatit sa cer acest lucru. Poate daca nu iese nici a treia oara am sa le cer o masina, dar ... mi se pare ca mai mult ma complic.

 

Am sa le cer codul de culoare in ideea ca voi mai trece pe la ei si ca vor pastra acelasi furnizor de vopsea, ca asta este o variabila foarte importanta in ideea ca degeaba voi avea eu codul combinatiei castigatoare daca nu vor mai fi disponibile vopselurile folosite pentru obtinerea combinatiei.

 

Cat priveste treaba asta cu culoarea dificila a masinii mele, aceeasi poveste mi-au livrat-o si pentru vechea masina care era un albastru antracit. La acel moment aceea era cea mai dificila culoare de obtinut. Acum aflu ca de fapt cea mai dificila este actuala culoare. Care evident ca va fi declasta de urmatoare pe care o voi avea. Asa ca ... sa ma lase. Sa pastreze aceste consideratii pentru ei si pentru sezatorile la foc de tabara din eventualele teambuilding-uri in care vor mai merge (desi nu cred ca ii duce nimeni pe negrisorii astia din service-uri in astfel de iesiri extravagante) :)

Link către comentariu

e bine ca ai rabdare si o dacie cu care circuli.

sper sa fie si la ei rabdare si sa nu bage nisip in ulei :P

degeaba ceri cod de culoare, daca o mai vopsesti peste 2 ani, nuanta este diferita ca o "bate" soarele.

Link către comentariu

Nu o bate chiar asa tare  iar in plus mai exista si polish. Oricum se poate pune si coeficient de imbatranire si nu e degeaba daca nu vrei sa mearga din nou pe incercate, este cea mai apropiata varianta. Am avut masini in culori mai dificile vopsite pe alte meleaguri si nu au fost probleme.

Link către comentariu

In legatura cu vopsirea anterioara, ti-am spus ca, mai mult ca sigur, nu ti-au vopsit elementul in totalitate.

Eu le urez sa reuseasca sa ti-o vopseasca si sa nimereasca nuanta dar repet, fara sa vopsesti tot lateralul nu iti va iesi veci.

Link către comentariu

Nu mai fii asa sigur, astea sunt gogosi, poate foarte bine sa iasa, mi-au fost vopsite si mie aripa si usa  la un golf 5(culmea tot argintiu) si au iesit perfect.

La noi in serviceuri anormalul a devenit normal.

Modificat de TDR
Link către comentariu

7.5" ET 46. Eu acum am 7.5" cu ET 38. Deci nu ar fi pe gustul meu din punctul asta de vedere.

 

Plus ca sunt prea mari. Astea poate sa fie jante de show. Si cred ca sunt si convexe, ceea ce iar nu este pe gustul meu. Dar pretul este bun. Si jantele sunt in stare foarte buna.

Oare cum o fi pus asta mana pe ele?

Link către comentariu

Pentru ca nu stiu pe unde Dumnezeu as mai putea circula cu masina cu talon de 35. Nu uitati ce fel de suspensie are Polo. E primitiva pe langa ce aveti voi pe masini !!!

 

Si Rave ... eu nu pun abtibilduri pe masina :)

Link către comentariu

Sef...ai o problema...mare!!!

Piticii aia si-au sapat adanc tuneluri printre urechile tale.....go big or go home!!!

Link către comentariu

Sef...ai o problema...mare!!!

Piticii aia si-au sapat adanc tuneluri printre urechile tale.....go big or go home!!!

+1. Talon de 35 imi pun si eu,poate ne infratim la suferinta :))

Link către comentariu

La cat sta masina, nu ai avea probleme cu 18".
Lasand gluma de-o parte inteleg reticenta. Nu e atat de suspensie cat 215/35 te face sa pierzi din placerea condusului. Ajungi acasa obosit de cat ai stat cu ochii la fiecare groapa.

L.e.: Se pun 215/35, nu 205. Asta din ce scrie prin review-uri de r wrc.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Eu zic ca exagerati...sincer...ca d aia ziceam de pitici. Eu teoretic sunt acum cu 225 pe 8j cum ar fi el cu 215 pe 7.5j...si nu ocoloesc o groapa...dar serios...nici una. Iar masina mea are 1500kg. Si care e problema? D aia avem arcuri si bucse din caucic.

Link către comentariu

Cu riscul de off-topic însă de dragul maurului îmi dau și eu cu părerea :)

Am avut 215/35 R17 pe un polo cross și mă indragostisem de ele, fai un cadou frumos :p

Tot off-topic: la mărimea mea însă au fost și 1050ron bucata pneurile primăvară trecută

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!