Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Sunt curios daca au reusit sa ii faca ceva la aripa aia la masinuta. Pacat de ea cat de frumoasa e si sa fie mazgalita in halul ala. Argintiul ala e cea mai nenorocita nuanta de culoare. Am aceeasi problema ca a lui Dun pe o Octavia II. Numai ca eu nu am vopsit elementele intr-un service VAG ci in unul multimarca. Cand mi-au predat masina, initial am zis ca nu vad bine si i-am pus sa revopseasca. Ba chiar am ales personal culoarea din paletar si tot degeaba. Problema e din particulele de metal din vopsea (fiind metalizata culoarea) care nu se vor aseza veci la pulverizare intr-un layout similar cu cel al elementului vecin. Asa ca cel mai bine e sa vopsesti toata partea. Sau cel putin partile care se imbina in unghiuri drepte. Aia cu retusul pe elementul apropiat nu va merge, tot vor fi diferente.

Link către comentariu

In 2011 PBV1 mi-a vopsit aripa stanga si atunci a iesti ... identica.

Anul trecut PBN mi-a vopsit aceeasi aripa. La fel, a iesit identica.

Link către comentariu

Ti-a vopsit-o toata sau ti-a retusat-o? Ca e o diferenta. Cei mai multi fac retus pe element (daca e o zgarietura, infundatura etc) tocmai pentru a evita discrepantele de nuante. Doar daca schimbi elementul cu totul, atunci se revopseste integral.

Link către comentariu

Au vopsit-o integral de fiecare data.

Dar ... la retus ... nu tot dracul ala este? Adica ... ok, trebuie sa vopseasca o parte din element, dar de ce este alta poveste fata de situatia cand se vopseste integral ?

Link către comentariu

La retus se da cu vopsea partial pe zona de retusat, se face apoi blend-uire pe o zona mai extinsa din element si apoi se da cu lac. In felul asta nu se mai vad diferentele de nuanta.

Link către comentariu

Las-o balta ca la noi in tara toate culorile sunt dificile si e din cauza vopselurilor astora ecologice, nu le prieste aerul de Romania, ca pe alte meleaguri ies din prima.

@Dun data aviatoare cand iese ce trebuie cere sa notezi codul de culoare de pe cartela(nu ala generic al masinii)...

Modificat de TDR
Link către comentariu

Cica pentru fiecare culoare in parte exista intre cinci si sapte nuante disponibile.

 

In plus, din discutiile pe care le-am avut cu ocazia acestui placut evenimente (reparatii si vopsitoreli la masina) am aflat ca PBN foloseste vopselurile unui anumit producator, iar cei de la PBV1 folosesc un altul. Si probabil ca fiecare service are libertatea de a folosi ce produse doreste. Asa ca ma intreb si eu: pentru ca reperele vopsite sa iasa la nuanta masinii, vopselurile astea nu ar trebui normate de fabrica?

Link către comentariu

Nu are nicio treaba. Exista considerabil mai multe nuante, nu doar 5-7. Eu le-am vazut exact si era un teanc serios. Conteaza cantitatea de pigment, de perla etc.

Oricum daca te duci la un atelier de vopsitorie oarecare si iti nimereste nuanta, fii sigur ca nu are treaba cu fabrica :D. Vezi cum a fost cu bara spate la Viorel.

Link către comentariu

Ce producator foloseste pbv?Glasurit?

Modificat de TDR
Link către comentariu

Am fost chemat sa-mi iau Dunomobilul acasă.

Abia aștept sa-l văz!!!

Link către comentariu

Pai sa lasi aici un set de poze, cu ocazia asta! Il vedem in cartier intr-o seara saptamana asta? De preferat miercuri! Bafta!

Link către comentariu

Macar sunt pe drumul cel bun?E mai mare sau mai mica diferenta?

Ai intrebat de colorimetru?

Link către comentariu

Doi inși voiau sa îmi dea lovitura de gratie cu "aparatul".

N'am vrut sa îmi complic existenta și le'am spus ca ii las sa se joace fi cu aparatul respectiv în service cu scopul de a obține pe cele doua repere aceeași nuanță ca pe restul mașinii.

Link către comentariu

Ce aparat? Trebuia sa ceri sa iti arate ce si cum. Plus sa scoata paletarul si sa va uitati concret ce nuanta a iesit vs ce nuanta este pe celelalte elemente.

Nu de alta, dar se joaca cu el in service pe timpul tau. A totalizat masina 7 zile calendaristice in cele 2 sesiuni de vopsit?

2 repere? Nu era doar aripa?

http://encycolorpedia.com/cdd2d2

Ceva imi spune ca te-ai lecuit de pbv1 :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Ce vorbesti, maaaahh!

Am dat in fundatura suprema: culoare dificila, asiguratori bulangii, furnizori in faliment si colac peste pupaza si clientul pretentios.

 

Deci a ramas ca vor fi chemati trei furnizori de vopseluri (dintre care unul aflat in faliment, deci p'asta s-ar putea sa nu il mai cheme) care sa dea solutia suprema astfel incat sa iasa treaba cum trebuie - ce-mi place sintagma asta. Dupa care, daca nu se poate si nu se poate, o sa se vopseasca la PBN (cel putin asta am inteles eu).

Eu atat le-am spus: avand in vedere conjunctura defavorabila si cerinta mea cu atat de multe variabile renunt la factorul timp si ma axez pe rezultat.

 

Prima data a stat de pe 9 pe 16, iar acum de pe 20. Cica ar fi fost gata de joi, dar nu a avut cine sa ma anunte. Eh ... un fleac, ne-am incurcat intre noi p'aici.

Cat priveste colaborarea cu PBV1, daca reusesc sa ii dea de cap, nebun as fi sa ma mai duc in alta parte avand in vedere cat de complicat este. Raman cu ei pana la moarte.

 

Ma duc sa mananc o inghetata. Am pierdut patru ore cu aceasta noua escapada. Dar va spun sincer: uit de toti nervii si de toate sentimentele negative daca reusesc sa o faca, vorba lor, "cum trebuie".

Stiam eu ce stiam cand am zis la inceput ca ma ia cu ameteala cand ma gandesc la ce urmeza si la toate etapele intermediare. Pentru ca dupa faza asta urmeaza o pauza de doua saptamani necesare stabilizarii lacului pentru ca apoi sa pot pune folia de protectie pe bara fata, doua saptamani in care masina va sta, pentru ca nu am de gand sa risc vreo zgarietura sau ciobitura. Apoi montarea pragurilor si a evacuarii cu cine stie ce alte peripetii. Si este foarte posibil ca masina sa nu fie gata pana la intalnirea de luna viitoare :)) .

 

Avand in vedere ca am timp berechet ... hai sa facem o lista cu locurile pe care sa le iau in calcul pentru montarea pragurilor. Astia de la PBV1 mi-au zis ca cica GTI-urile (care vin cu pragurile montate din fabrica, montarea fiind facuta mecanic prin gaurirea pragului de tabla) nu beneficiaza de nici un tratament special in zona respectiva si ca daca voi monta pragurile cum zice procedura nu voi fi cu nimic mai neprotejat impotriva posibilelor infiltratii lichide decat este un GTI.

Link către comentariu

Pana la urma de data asta au recunoscut ca nu a iesit cum trebuie?

Prima oara au dat vina pe terti, pe Mercur retrograd etc, iar acum si-au recunoscut incompetenta.

 

Daca le iese a 3a oara nu ai nicio garantie ca la o eventuala vizita ulterioara pt vopsit le va iesi la fel. Nu stiu daca ai fost ironic ca ramai cu ei, dar eu chiar nu vad vreun motiv.

Cum nu vrei sa pui pragurile la PBV1? :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

La 500 de lei montajul ? Nu.

Adica ... sper ca voi gasi alta varianta.

 

Am fost si nu am fost ironic. Vorba este ca nu luasem in calcul ca nu va iesi nuanta. Ma asteptam sa fie puncte de mizerie in vopsea, sa nu fie aliniate reperele corect, sa ... calc intr-un rahat, dar la asta nu ma gandisem. Iar acum mi se pare fantastic de complicata treaba asta cu potrivirea nuantei ...

Link către comentariu

Stai linistit cu reprezentantele , am ajuns la concluzia ca sunt cea mai mare pierdere de BANI , TIMP si sunt total neprofesionisti . Incearca sa te abureasca in tot felul de moduri numai sa scape basma curata . Eu unul am renuntat sa le mai calc pragul , toti incepatorii sunt angajati la ei si isi fac mana pe masinile noastre si tot noi suntem nesimtiti ca vrem sa iasa o treaba bine facuta . 

Bucura-te de masina si incearca sa o faci in alta parte , eu am avut un mic incident asta iarna si am patit acelas lucru ca si tine , doar ca pe ALB .... , am vreo 3 nuante deja pe masina , la vara vreau sa o vopsesc toata alb perlat , cu ocazia asta scap si de cameleonul de pe masina .

Link către comentariu

Tocmai ca in primul rand la diferenta de nuanta trebuia sa te astepti. La restul nu aveai motive: repere oem si vopsire in conditii optime.

Graba si lipsa de interes a vopsitorului insa e des intalnita la reprezentante. Degeaba are el toate conditiile, toate vopselurile (pentru ca NU vopseaua e in culpa aici) daca nu potriveste la fix nuanta.

E complicat cu potrivirea nuantei pentru ca ai dat peste unii care fac sa para intreg procesul asa complicat, vopseaua sa para ea atat de speciala ca sa mai ascunda din incompetenta lor.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Daca intrebai, trebuia sa o faci pe toata unde ai facut si bara spate, si gata. Lua nuanta direct de pe masina, iesea din prima, plateai de doua ori mai putin si nici nu mai aveai batai de cap...

Unele lucruri NU trebuie facute la reprezentanta. Vopsitul, daca nu e parte a vreunei reparatii, e unul dintre aceste lucruri.

Link către comentariu

Aaaa ... poate n-am fost clar: nici bara spate nu este la culoarea masinii.

Iar PBV1 am ajuns in baza dosarului de dauna pentru cand a dat ala peste mine, in februarie, la Razoare.

Link către comentariu

Pentru ca nu te-ai dus cu masina sa ia nuanta de pe ea. Daca te duceai eu zic ca iesea la culoare...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!