Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

link!

 

Ps: e un link peste care am dat accidental, nu imi asum raspunderea pt veridicitatea lui.

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Niste Rotor 5x100 cum are acel gti nu ar strica, dar sunt de 18. Oricum ultralejerele nu te astepta sa se gaseasca ieftine si cu 215/40 prin Bucuresti de mers..nu stiu.

Link către comentariu

As face pasul asta pentru a usura directia.

 

Acum merg pe 215/40 R17, actualele jante fiind 7.5x17" ET 38, dar avand 12.2 Kg bucata. Astea au 7.5 Kg parca.

Link către comentariu

Directie mai buna, greutate mai mica care conteaza mult la dinamica. Insa realistic Bucurestiul taxeaza serios prin gropi si e de ajuns una mai serioasa. Adica e mult prea expusa o janta light cu asa mic talon. Nu o faci track car ca sa beneficiezi din plin.

Arata foarte ok si asa.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Oho !

Pai este departe de a fi solutia ideala. Dar m-ar ajuta mult pe franare(asta ma intereseaza pe mine) si pe accelerare. Si ar pastra integral comportamentul actual din punctul de vedere al aderentei si al stabilitatii. Dar, intr-adevar, daca (de fapt cand) voi nimeri vreo groapa mai nasola exista mari sanse sa se sparga janta respectiva.

 

Cred ca rotile alea ar costa foarte aproape de 3.000 la mine la usa. Nu e mult pentru valoarea lor, mai ales ca vin si cu cauciucuri FIX marimea mea. Dar parca nu as face pasul acum, fir-ar sa fie.

 

Hm ... ma mai gandesc. Deja sunt in buda cu banii. Rau de tot.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Poti sa mergi linistit si cu alea. Atata timp cat nu dai ca taranul in gropi e ok. Oricum mergi atent si franezi la linii de tramvai si restul, asa ca e ok...

Link către comentariu

Eu am avut jante ATS DTC Superlight pe 17, luate de noi, cu anvelope 225/45 si le-am facut praf in 5 luni (strambe, nu sparte), fara sa iau vreo groapa serioasa...doar din mersul zilnic prin Bucuresti.

Intr-adevar, Ultraleggera sunt mai ok ca si calitate, dar tot moi sunt.

Link către comentariu

Din semnatura vad ca faci jumate urban, jumate extraurban. Beneficiul real pe franare, accelerare nu cred ca ti-l da urban decat daca mergi mult peste limita legala si cu slalom. Unde mai pui ca in drumul taberei se face metrou si gropile sunt cam peste tot. 

 

Plus daca vrei accelerare si franare mai bune automat umbli la motor si la frane, nu primul lucru jantele. Care oricum ar fi cele mai costisitoare, ai merge cu si mai mare atentie pe orice drum si atuu-ul greutatii mai mici nu il poti exploata din plin.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Prea smecher Maurul! Acum ca i-ai facut o mica operatie estetica la fata, cred ca are nevoie si de alti ochi.

Link către comentariu

link!

 

Ps: e un link peste care am dat accidental, nu imi asum raspunderea pt veridicitatea lui.

Rotile care le are acum arata mult mai bine, Oz-urile zici ca sun pe 16'

 

P.S De milioane bara :) 

Link către comentariu

@Ego - nimic din ce am facut la masina nu am facut din ratiuni practice, deci socotelile legate de cat merg in afara localitatii, de cate viraje iau sau mai stiu eu ce alte chestii nu isi au rostul. Ele nu ar face altceva decat sa dovedeasca ineficienta financiara a procesului de modificare :D

 

@Rave - daca voi avea jantele astea nu mi-as face griji pentru drumurile curente pe care le fac si imperfectiunile inerente ale strazilor, ci pentru evenimentele neprevazute si catastrofale la care, din pacate nu suntem imuni. Am depasit fara probleme doua astfel de situatii de cand merg cu Polacul, dar in ambele situatii eram cu rotile de iarna.

 

@Hayate - eram determinat ca anul asta sa iau de la CarSystems un set nou-nout. Dar avand in vedere ce s-a intamplat in acest debut fulminant de primavara nu prea imi mai vine sa fac treaba asta. Am sa caut poate voi gasi ceva la mana a doua la pret decent, care pentru mine ar insemna la 50% din valoare lor de noi, dar ma indoiesc ca voi gasi. Dar ... vedem.

 

@Robi - vreo 20. Plus inca diverse marutinsuri colaterale.

 

Abia astept sa o vad azi...


Rotile care le are acum arata mult mai bine, Oz-urile zici ca sun pe 16'

Pai nu pentru aspect le-as lua  :).

Link către comentariu

Bravo, polacul a fost transformat, arata woow! Acum ca s-a mai incalzit poate il vedem live la Plazza, la o spontana.

Asteptam mai multe poze!

Link către comentariu

Da, da, si eu as vrea sa facem o spontana la Plaza in week-end-ul asta, sa o putem admira live.

Link către comentariu

Bravo domnule, alta viata! Arata super pe argintiu, mai bine decat inspiratia initiala pe alb.

 

Ori am ratat eu momentul in paginile trecute, dar ce, cum, unde, cat? :)

 

Te vedem la intalnirea de primavara sa pipaim si noi o bara WRC?

Link către comentariu

Cu unii probabil ca ma voi vedea pana atunci .

Vorba este: acolo sunt locuri duble de parcare :D ? Ca altfel nu vin.

Link către comentariu

Aaa ... n-a ieșit aceeași culoare cu mașina :-(

Modificat de Dun
Link către comentariu

Am avut de vopsit aripa și bara.Se vede chiar și în poza asta făcută cu telefonul diferența dintre nuanța aripii și celelalte repere(ușă,stâlp)

post-4613-0-07578200-1429198531_thumb.jp

Și explicația este ca ei au schimbat tipul vopselei.Și ca cică singura varianta este sa vopsească parțial zonele de proximitate ale celorlalte repere care vin în "contact" cu aripa ...

Link către comentariu

Diferenta de nuanta este majora si destul de deranjanta la ochi, sa nu ii lasi asa. Ar trebui sa o refaca pana nimeresc nuanta potrivita a vopselei. Ca idee, care este service-ul cu pricina?

Link către comentariu

"Lasă boss face băieții un degradeu frumos pe stâlp și ușe"

Modificat de Muale
Link către comentariu

Am vazut masina live azi,intr-adevar este diferenta de nuanta,no comment.... Cat priveste bara fata,este de mare efect,am ramas masca cat de bine arata,chiar merita fiecare banut,bravo maestre !!!

Link către comentariu

Cam mare diferenta :( Arata dubios rau nuanta aia.

Tehnica de vopsire partiala a elementelor alaturate este foarte comuna in alte parti si chiar recomandata pentru ca se obtine mereu un rezultat perfect (diferenta de nuanta imperceptibila).

Dar la tine sunt ca multe de vopsit, capota, usa si stalp A :(

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!