Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

nu toti ne permitem sa bagam benzina in masinile noastre, in prezent avem un research group unde eu si Dun cautam solutii de scadere a costurilor deplasarii cu masina (magneti pe la motor, GPL secvential SH, bineinteles, oprirea motorului in pante, "limitatoare" la pedala de acceleratie, etc).

bafta la a o aduce la starea initiala. ma bucur mult ca ai decis sa mergi cu suspensia in continuare :).

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Bara de GTI inca nu o am, dar ia te uita ce minunatie de spoilere am vazut in china.

Varianta 1

Varianta 2

Al doilea mi-ar placea mai mult, nu neaparat in finisarea carbon. Cunoasteti pe cineva care aduce din China :) ?

 

Legat de bara: eu caut o afacere buna pentru una de GTI. Daca va pica ceva in fata ochilor, dati si voi de veste.

Link către comentariu

Asta se intampla cand omul si-a terminat cautarile prin Europa .....

Link către comentariu

Asta o fi acelasi lucru?

Si de ce o fi costand cu 10 euroi mai putin?

 

Ma gandesc sa combin bara asta cu spoilerul de la Riegier.

Link către comentariu

De grindina asta am scapat la limita saptamana trecuta.

 

post-4613-0-67040700-1399802160_thumb.jp  post-4613-0-53509500-1399802161_thumb.jp  post-4613-0-57938000-1399802162_thumb.jp  post-4613-0-47195100-1399802163_thumb.jp  post-4613-0-99459200-1399802202_thumb.jp

 

Link către comentariu

De doua ori in cursul anului trecut.

Acum stau cu ele in punga si nu imi vine sa le montez. Poate le voi pune la anul, in speranta ca suiedez-ul a uitat adresa mea.

Link către comentariu

Gata! Am pus-o pe masina.

Pe spate am reusit sa mai cobor inca 1 cm. Avand in vedere ca inca nu am capace centrale pe jante nu am putut sa mai fac masuratorile pe care le-am facut anul trecut. Dar masurat din buza jantei pana la aripa, pe spate am un drop de 3.5 cm (12.4 cu suspensia stock, 9 cu ... B14), fata de doar 2.5 cat avusesem anul trecut. Adunand si cei 1.5 cm pe care i-a avut masina mea in minus (suspensie sport) fata de una stock, rezulta ca am coborat spatele cu 5 cm.

 

Am profitat de ocazie si, in ciuda impotrivirii furnizorului meu de servicii mecanice (ha,ha) care prin angajatii lui mi-a spus ca pe partea de articulatii masina este tipla, am inlocuit flansele amortizoarelor (voi reveni cu numele prodocatorului) - 100 de lei ambele - si bieleta dreapta (Lemforder) - 50 lei. Din fericire pentru mine se pare ca am fost inspirat facand asta pentru ca acum senzatia de sleampat pe care mi-o lasa masina la anumite gropi sau damburi a disparut. Iar eu sunt tot un zambet.

 

Masina are acum 29.700 km si pare facuta dintr-o bucata. Nu caraie (exceptand lantisorul), nu maraie. Va trebui doar sa ma reobisnuiesc cu senzatiile provocate de suspensie !!!

 

In alte ordine de idei, baietii lui Florin s-au razgandit si de data asta au montat arcurile spate ca si pe cele de pe fata: cu partea mai deasa in sus.

 

Bonus: am pe masina, pe puntea spate, de proba, o pereche de distantiere de 10 mm cu buza pentru sustinerea si centrarea jantei. Plus prezoanele corespunzatoare. Avand in vedere ca imi place cum arata cred ca saptamana viitoare voi comanda un set de H&R-uri de 10 mm cu prezoanele de rigoare.

Pretul? Undeva in jur de 460 de lei.

Senzatia de beatitudine tampa din sufletul meu? Nepretuita.

 

Afara e nasol? Ploua?

Asa si? La mine lucrurile stau cum am spus mai sus. 

:soare:

Link către comentariu

Felicitari! Ai luat cea mai buna decizie.

Cu toate modificarile e din nou alta masina. Sper ziua de azi sa iti permita cateva poze :D.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Nu cred ca apuc astazi sa fac vreo poza. M-am tot chiorat azi de dimineata la ea si cred ca voi mai ridica spatele cu 5 mm.

In teorie e perfect sa ai loc de doar doua degete intre aripa si roata la partea de sus. In practica ... nu arata chiar asa de bine.

 

Privita din lateral-fata, sau din spate, arata genial, dar din lateral nu imi place cum se vede. S-a mai discutat undeva pe un topic ca perfect ar fi ca roata sa aiba un spatiu egal pe toata circurferinta ei fata de golul din caroserie si eu impartasesc total acest punct de vedere. La mine acum arata bine sus, dar pe lateral, coborand catre sol, arata ca si cum caroseria s-ar largi - nu ca nu ar fi asa - iar faptul ca roata este atat de sus nu ajuta deloc la aspectul exterior.

 

Baietasii de la service-ul lui Florin se tavaleau pe jos de placere cand au vazut-o asa, dar eu parca nu sunt 100% impacat. Mai vedem. Am de unde face reglaje.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Hai sa bag si niste poze facute cu telefonul.

 

Atat aveam cand am ajuns la Razoare. Plus maxim inca 10 pana la Florin si rezulta km la care am pus la loc suspensia pe masina.

post-4613-0-89773300-1400224186_thumb.jp

 

Cateva imagini din service si cu suspensia de pe spate.

post-4613-0-92178300-1400224191_thumb.jp  post-4613-0-95702900-1400224187_thumb.jp  post-4613-0-14186400-1400224189_thumb.jppost-4613-0-51850500-1400224190_thumb.jp

Piesa aceea de reglaj al inaltimii este fieltata si pe ea ar mai fi venit o piulita de grosima 5 mm. Acea piulita nu mergea pana sus, ca nu era filet pana la capat, ci se oprea la alti 5mm de marginea de sus. In total 10 mm. De aici castigul de care ziceam.

Din nou partea dreapta a iesit mai jos cu 5mm. Am compensat cu niste saibe de dur-aluminiu de 5mm pe care mi le-a facut un prieten in Italia, la fabricala care a lucrat anul trecut.

 

Pus ... cateva poze de pe strada

post-4613-0-27299600-1400224185_thumb.jp  post-4613-0-30359500-1400224193_thumb.jp

Link către comentariu

La mine se pot pune doar intr-un fel arcurile pe spate; nu mai tin minte cum sunt, dar am incercat si invers si nu se puteau monta - parca nu intra piesa de reglaj al inaltimii ok sau ceva de genul.

Arata foarte foarte bine, ma bucur ca ai revenit la setup-ul asta; felicitari!

Link către comentariu

ai un disc de frana fisurat?

arata f bine masina, din toate unghiurile.  :icon_thumleft:

in centrul jantelor nu se pot pune niste capace?

Link către comentariu

Acum vb altfel  :icon_thumleft:

 

Acel furtun care este pus pe arc, asa venit sau l-ai pus tu?

 

Nu cred ca are disc cracapat, mai ales ca e discul din spate, mai mult ca sigur s-a facut asa de la placuta cand avea frana de mana trasa.

Modificat de robi_zet
Link către comentariu

furtunasul ala e pus de bilstein in incercarea de a preveni spring binding-ul

Link către comentariu

Arata foarte bine, dar fata n-ar trebui lasat inca un pic ? Din poze imi pare un pic mai ridicata decat spatele (la aripi ma refer) sau e aceiasi iluzie optica ca si la mine ?

Link către comentariu

Frumos  :icon_thumleft:

 

daca renunti si la folia de pe stopuri ma faci fericit

Modificat de I ffocus I
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!