Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Bine, teoretic nici de pe Automat nu trebuie scos pentru ca el variaza actuatoarele foarte des in functie de ce are nevoie si nu raman mult timp pe o pozitie ca dupa aceea (in timp) sa va plangeti ca sufla intr-o parte mai tare si in alta aproape deloc..."

 

Azi de dimineata mi-am mai dat seama de o chestie: vad ca pe partea mea, a soferului, fluxul de aer la picioare este semnificativ mai mic decat cel de pe dreapta. Observasem de vreo saptamana ca parca mi-e mai frig la picioare, senzatie pe care inainte nu o incercam, dar azi am si compilat ce simt si am verificat senzitiv, cu manuta si am constatat chestia asta.

:(

 

Pai uite ca tot Hayate ti-a argumentat si problema asta.

 

Concluzia postului f bun al lui Hayate e asta: se apasa butonul de AC la cumpararea masinii si se uita de el pana cand masina ajunge in raiul masinilor. Mai ales la climele moderne si complet automatizate.

Link către comentariu

Daca vrei sa fie un ulei "deosebit", in speranta ca va rezolva sau va ameliora simptomele, iti recomand fie Liqui Moly Synthoil( ceva mediu si bun) sau un ulei potrivit pentru motorul tau de la Red Line/  Royal Purple/ Amsoil/ Fuchs, in ordinea asta( za best).

 

Are cineva idee de unde pot lua ulei RedLine - ma refer la o sursa serioasa, de incredere, care sa aiba rulaj si de la care sa pot obtine un ulei recent imbuteliat?

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Azi de dimineata am dus masina la PBN si am trecut urmatoarele doua aspecte pe fisa de service:

 - conducta care zbarnaie la ralanti

 - martor EPC aprins intr-una dintre zilele trecute. Pe margine acestui subiect am discutat atat cu consilierul cat si cu un inginer din service si le-am relatat ca intr-o in care am avut de facut trei- sau patru drumuri, la fiecare pornire a masinii mi s-a aprins EPC-ul.

 

Acum am fost sunat de la service si mi s-a comunicat ca au repozitionat nu stiu conducta de combustibil, iar motorul a fost inspectat si nu are nici o problema, iar eu am de plata 167 de lei. Avand in vedere ca

 - masina este in perioada de garantie suplimentara de 2 ani

 - nu au putut identifica nici o problema in urma careia mi s-a aprins martorul ala EPC

nu inteleg motivul pentru care trebuie sa platesc acesti bani.

 

Ce ma sfatuiti sa fac?

Link către comentariu

Pai e simplu, nu platesti!

E o defectiune cauzata de exploatarea ta? Nu! Asadar, nu tu platesti.

Link către comentariu

Le reamintesti ca este in garantie si acest defect este acoperit de garantie. Daca nu ma insel este un fapt cunoscut cu aceste conducte, asa ca nu vad niciun motiv pt a te taxa.

Link către comentariu

Mda ... ei vor sustine ca au facut investigatii in legatura cu acel martor pe care eu l-am reclamat ca fiind aprins si ca pentru asta m-au taxat.

In plus ... mai mult ca sigur imi vor argumenta ca acea lucrare la conducta minune nu mai era acoperita de garantie.

Link către comentariu

Pai:

 

1. le ceri diagnoza in care apare eroarea aia stocata. Daca ea apare acolo, inseamna ca nu ai raportat ceva aiurea. Daca ei nu au gasit nimic de remediat, aia e, dar nu esti tu bun de plata.

 

2. vezi ce scrie in certificatul de garantie. Nu stiu exact ce acopera, dar asta imi pare genul de defect ce ar trebui sa fie acoperit, nu doar explozia motorului sau stricarea cutiei de viteze.

Link către comentariu

nu inteleg motivul pentru care trebuie sa platesc acesti bani.

asta e motivul:

motorul a fost inspectat si nu are nici o problema

Ce ma sfatuiti sa fac?

Sa nu mai duci masina la PBN!
Link către comentariu
Master_Blaster

Si ce sa faca masina e in garantie iar Porsche e importator si dealer in romania. Martorul EPC e insotit de alte probleme? Adica motorul nu trage, intra in limp mode. Sigur apare o eroare in masina nu are cum alfel sa apara un martor in bord si totul sa fie normal.

Link către comentariu

Sa nu mai duci masina la PBN!

Si unde mama masii sa o duc? Masina este inca in garantie.

 

Deci sunt verde de furie. Mi se pare atat de injusta situatia asta. I-am dat mail celui care apare pe site-ul PBN ca fiind directorul service-ului, dar nu sunt deloc optimist in legatura cu chestia asta.

Link către comentariu

Foarte bine ca ai dat mail directorului de service.

 

Master Blaster, eu vad treaba asa. E ca si cum te-ai duce si le-ai spune: am impresia ca amortizoarele au probleme. Masina in garantie, rulaj (sa zicem) 7.000 km. Normal ca aia fac testul de amortizoare, nu constata nimic si te pun sa platesti testul.

La fel si cu EPC. Dun, in locul tau faceam poza cu EPC-ul aprins, le faceam o sesizare in scris, le atasam poza si le scriam in sesizare ca, in cazul unor investigatii nu voi plati nimic deoarece masina e in garantie. Daca vor sa investigheze, bine. Daca nu, sanatate. Tu oricum erai acoperit in caz de ceva.

 

Apoi, eu fac sesizari din astea cand ma duc la revizie, oricum se uita pe la fieratanie asa ca nu te taxeaza de 2  ori

Link către comentariu
Raspunsul directorului de service este:

 

Colegul Doru Vasilache,coordonatoru de service,va asteapta maine dimineata incepand cu 8:30.

 

Numai bine ca am timp sa dau si pe la farmacie inainte, sa-mi iau niste pastile, ca sa nu care cumva sa fac vreo comotie cerebrala.

Problema ramane deschisa: 

- in Jermania lui BWWLAN i-au schimbat turbina pentru o instiintare similara cu cea pe care am facut-o eu acum

- pe mine ma pun sa platesc si imi spun ca totul este in regula.

Avand in vedere urmatorul pasaj din mail-ul pe care l-am trimis directorului de service

 


Totusi, avand in vedere 

 - seriozitatea problemei remarcate

 - faptul ca masina este inca in garantie

 - logica bunului simt de a nu trece cu vederea o astfel de eroare 

 - recomandarea manualului masinii in cazul aprinderii acestui martor "Solictati imediat verificarea motorului la un service autorizat"

va rog sa aveti amabilitatea sa imi lamuriti motivul pentru care am de platit aceasta suma in conditiile in care, din discutia telefonica pe care am avut-o cu domnul Stancu, a rezultat ca nici macar nu a fost depistata vreo problema in legatura cu comportamentul reclamat de mine.


 

Certificatul de garantie este cel standard. Va rog sa imi oferiti in continuare sugestii legate de modul in care pot combate aceasta situatie si de argumentele pe care le pot folosi in favoarea mea.

Modificat de Dun
Link către comentariu
Master_Blaster

Pai bine bine, dar dece ii recomanzi sa nu se duca la PBN, eu acolo m-as duce. Si cat e in garantie orice problema la motor ar trebui sa fie reparata de producator. Dar asta e, si pe mine m-au taxat ca au cazut piulitele de la acutator dupa ce au pus saiba si ambele operatiuni au fost facute la PBN, in cazul meu piulitele alea 2 si saibele aveau pret de nimic asa ca am zis treaca de la mine. Dar daca pica turbina logic ca trebuiau sa o schimbe pe banii lor. Faza nasoala e daca ramai cu banii dati masina tot stricata si in garantie, mi-e sila de reprezentante. 

Link către comentariu

PBN...

 

In mod normal nu trebuie sa platesti nimic. Tu ai reclamat o problema si ei au obligatia sa o verifice/remedieze gratis, masina fiind in garantie. Cand te-ai dus cu zgomotul de lant de ce nu te-au taxat, desi nu s-a auzit prima data. Eu am fost cu tzacanitul la motor de nenumarate ori si al naibi nu se mai auzea la ei, totusi n-am platit nimic. 

 

 

Sa inteleg ca, garantia extinsa este diferita de garantia de 2 ani, avand in vedere ca au specificat si acest aspect ?

Link către comentariu
Master_Blaster

BTW Cumparati un adaptor bluetooth pt mufa obd si daca iti mai face faze verifica ce erori da. Asa daca e o problema cu masina si ajungi in service stii sigur ca ceva e in neregula.

Link către comentariu

Garantia extinsa este prin "bunavointa" importatorului, Pia, pe cand cea de 2 ani este data de fabrica.

Vezi ce conditii speciale are aceasta garantie extinsa. Cum era de asteptat, la garantie extinsa incep sa traga sa le iasa si lor ceva.

 

Eu nu inteleg ceva. Eroare in bord, inseamna eroare stocata din cate stiu eu. La o scanare serioasa cu VAS-ul nu s-ar vedea? Daca apare atunci realmente e un abuz sa iti ceara vreo suma.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Certificatul de garantie extinsa este plin de fraze care pot fi completate cu orice alte explicatii pentru a intoarce situatia in favoarea lor.

Nici certificatul de garantie pe primii doi ani si nici cel de garantie extinsa nu trateaza lucrurile in mod clar. Ambele lasa loc de foarte, foarte multe interpretari. Pentru mine si multi altii care nu au nici un fel de pregatire juridica acel certificat de garantie se poate tranforma in orice moment in act de condamnare.

 

Prin urmare ... poate se gaseste cineva dintre voi care sa ma ajute cu o rastalmacire in favoarea mea a celor scrise prin actele pe care le am.

Spre exemplu ... manualul de utilizare scrie in clar sa dai fuga la ei la service daca ti se aprinde martorul de EPC. Iar eu ma aflu inca in perioada de garantie. Daca ieseam din garantie intelegeam sa exista ceva posibilitati sa ajung sa platesc, dar asa ?!

Link către comentariu

La un PBV1 sau Midocar ai incercat sa te duci?

 

Btw - fa si tu ca Bwwlan - si fa poza cu EPC-ul aprins... macar sa ai ceva la mana...

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Poate totusi se rezolva. Din moment ce omul ti-a dat mail sa te vezi cu acel consilier la 8:30, poate a fost si acela instiintat ca e vorba de operatiuni pe garantie.

 

Investigarea martorului de EPC intra sub incidenta garantiei. End of story. Eroare vizibila la scanare care se poata corobora cu spusele tale.

Mai grav ar fi sa-ti zica ca nu au facut scanarea masinii si ca va costa in plus.

 

In definitiv suma de 167 pentru ce este ?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Afla Dun maine dimineata pentru ce trebuie sa plateasca 167 lei. Momentan nu stie nici el.

Master Blaster, eu intreb de ce PBN? Ceilalti de la restul service-urilor autorizate VW din Bucuresti nu au VAS si nu stiu sa faca o scanare?

Ce are atat de deosebit PBN de e musai sa te duci la ei?

Link către comentariu

Nu e musai. Dar ideea este ca la precedenta masina am procedat cam cum spui tu si am umblat prin diverse service-uri pentru remederea problemelor in garantie.

Doar ca la un moment dat, cand mi-a picat electroventilatorul, au inceput sa dea vina unii pe altii. La fel si cand a inceput sa maraie compresorul instalatiei de aer conditionat. Si asta pana cand am iesit din garantie cand mi-au dat papucii.

 

Si as vrea sa evit sa mai ajung in astfel de situatii. Teoretic nu ar trebui sa conteze in care service te duci, mai ales daca este unul din reteaua lor. Dar ... s-ar putea sa aflam la un moment dat ca era mai bine sa te duci la service-urile importatorului (?). Evident ca este posibil sa fie situatii in care sa fie mult mai bine si sa rezolvi mult mai multe lucruri si intr-un fel mult mai usor, intr-un service al unui concesionar.

Link către comentariu

Avand garanyie, reclami ceva. In urma investigatiei se dovedeste ca pridusul este ok, platesti constatarea.

Se gaseste un defect, se repara si nu platesti nimic.

Asta e cam universal valabila. Poza cu eroarea in bord e vax, diagnoza are raspunsul (ei nu au scanat-o la constatare?!).

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!