Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Eh ... aseara a avut loc o intalnire intre mine, QWK si Rave. Dupa care, mai tarziu, a venit si Fredy.

Rave saracul a iesit cel mai sifonat de frig, pentru ca a stat pe margine si ne-a privit pe mine si pe QWK cum schimbam roti intre noi.

 

post-4613-0-06173100-1387461786_thumb.jp  post-4613-0-69218700-1387461786_thumb.jp  post-4613-0-61240100-1387461785_thumb.jp

 

Concluzia este simpla: mi-ar placea si mie jantele astea, dar ar trebui sa pun pe ele cauciucuri 195/55 R15. Cum eu nu as lua cauciucuri la mana a doua si cum un Alpin A4 la dimensiunea asta este 450 lei ... nu ma pot  baga la distractia asta.

 

In rest ... aseara am facut baita Maurului la AFI si apoi l-am tratat cu laptisor de ceara Sonax Full Efect. De spalat se spala bine la AFI, dar substanta lor este destul de dura, iar baietii care lucreaza acolo nu isi dau un foarte mare interes pentru lucrare. Au insa noroc ca substanta face treaba buna.

Link către comentariu

Nu e chiar asa mare diferenta intre jante, ambele modele mi se par faine.

Link către comentariu

Sonax Full Ef. este pt curatat jantele din cate stiu, nu e ceara.

Fara sa fiu influentat de faptul ca si eu am jantele alea, Avus vin bine pe polo ;)

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

Nu stiu daca te-am mai intrebat, dar ce se mai aude cu suspensia reglabila?

 

Imi pare rau ca n-am ajuns si daca ajungeam era cam la spartul targului.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Ego,l-am intrebat eu.....raspunsul este incert ! Nu vreau sa ma bag,insa mie mi se pare lipsa de bun simt din partea vanzatorului,dar asta este alta discutie.

Link către comentariu

Ma, voi va schimbati jantele intre voi in parcare? Nu sunteti cu toata tabla pe casa! :lol:

Link către comentariu

Bah ... era prea frig in coltul ala de langa intrare. Plus ca nu prea mai aveam nici idei despre modul in care sa socializam, asa ca am scornit jocul asta cu schimbatul rotilor intre noi.

Link către comentariu

Acum vreo saptamana am fost si am facut un Dyno Test la Racing Code. Au avut o promotie cu 100 de lei testul, promotie de care tot Q mi-a zis.

La momentul testului aveam in masina benzina de 95 de la Petrom - benzina pe care o folosesc de cand am luat masina.

 

Intr-o prima faza priviti-l pe Polac inlantuit

post-4613-0-75994500-1387894061_thumb.jp  post-4613-0-25250800-1387894061_thumb.jp

 

Dupa care, iata si harta rezultata, dar si o harta teoretica, prezentata de producator

post-4613-0-21004900-1387894136_thumb.pn  post-4613-0-98815600-1387894135_thumb.pn

 

In acte, motorul are trecut un cuplu de 175 Nm. Masuratoarea mea a relevat un cuplu de 180 Nm. La putere, producatorul mi-a zis ca as avea 105 CP, iar masuratoarea a relevat un maxim 103 CP.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Pai cum asa, curba de cuplu e albastra, nu!? Deci ai 175 NM.

Curba de putere e rosie, nu!? Deci ai probabil 77-78 kw, deci 77*1,36=104-105 CP.

 

Gresesc eu undeva?

Din ce se vede, puterea maxima se obtine la 5000+iar cuplul maxim cam 1300-3800 rot, putin diferit de cartea tehnica.

 

A, scuze,  :))ulterior am vazut ca ce am citit eu e ceea ce a dat producatorul masinii.

in cazul asta , performantele sunt cam ca in carte, mai ales cu benzina de 95! 

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu

Exact asa mi-a atras atentia si cel de la Racing Code: benzina noastra este semnificativ mai proasta decat cea din Germania, iar rezultatele obtinute sunt extraordinare prin prisma acestui lucru. Omul mi-a spus ca daca as alimenta cu o benzina buna, lucrurile ar sta si mai bine. Evident ca, nu cu foarte mult mai bine, dar oricum, ar arata mai bine decat ce am obtinut la masuratoarea asta.

 

Mi-a mai spus ca pentru sanatatea masinii ar fi bine sa ma orientez catre Rompetrol sau catre MOL, chiar daca voi alimenta tot cu benzina de 95.

Link către comentariu

Avand in vedere ca promotia respectiva s-a terminat, daca te hotarasti sa te duci, platesc eu ce este peste 100 de lei.

Link către comentariu

Da, chiar o sa vreau dupa Craciun sa vad ce numere arata, dar fara sa stie proprietarul ca masina e resoftata. Vreau sa o masoare ca pe una stoc...

Link către comentariu

@Rave - abia astept sa imi spui ce ai facut. Sa imi spui cand  mergi, ca sa pregatesc decontul.

 

@cogdao - cred ca cel putin dublu pentru masinile cu tractiune fata.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Racing Code...sunt cumva aceia de care se plange un forumist cum ca patronul i-ar fi vandalizat masina? ?:))

Link către comentariu

Ce tare...chiar ma gandeam cum ar fi ca cele doua parti sa aiba cunostinte comune :) si sa iasa la lumina ce s-a intamplat de fapt :))

Link către comentariu

Un test dyno, in mod normal, stiu ca este pe la 100 euro.

 

Oricum, se pare ca nu sunt singurul cu mai putini ponei decat cei mentionati de fabrica :soothe[1]:  :icon_santa:

Modificat de qwk
Link către comentariu

Mi-a mai spus ca pentru sanatatea masinii ar fi bine sa ma orientez catre Rompetrol sau catre MOL, chiar daca voi alimenta tot cu benzina de 95.

Ti.am spus eu:))

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4

Link către comentariu

Eu zic ca arata foarte bine cifrele si curbele de putere/cuplu. Pe langa faptul ca cifrele sunt foarte apropiate de cele de fabrica, curbele arata si ele similar ceea ce cred ca este cel mai important (palier de cuplu, turati de putere maxima etc). Nu cred ca exista vreun dinamometru care sa aiba o precizie mai buna de 5%. Asta inseamna daca esti intre 100 si 110cp masuratoarea e foarte buna.

Link către comentariu

Cifrele obtinute sunt bune, zic eu. Trebuie tinut cont si de faptul ca dyno-ul lui Sebastian este printre cele mai pesimiste din tara(e un dyno corect pentru multi), asadar, avand in vedere si benzina cu care rulai, totul e foarte bine.

De exemplu, aceeasi masina a scos la Exelixis 302CP, iar la Racing Code doar 252, daca tin bine minte. Asta spune multe! :D

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!