Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

ahahah, tocmai pe masina celui care le contesta cel mai tare le-ai gasit gazda :)).

prietenii buni fac sacrificii mari :D.

Altfel, da, arata bine cu stopurile rosii.

Link către comentariu

Tocmai ce am ratat o licitatie pentru LED-urile de la numarul de inmatriculare.

http://www.ebay.de/itm/Original-VW-LED-Kennzeichen-Beleuchtung-VW-Golf-Polo-/271311986630.

 

Din pacate nu mai gasesc nici un alt vanzator dispus sa trimita in Romania.  :(

Poate ma lipesc de vreun neamt sa mi le aduca in Romania.

Link către comentariu

Vorbeste cu Bwwlan, ti le poate cumpara el de pe ebay.de si ti le aduce in Romania de sarbatori cand vine in tara.

Link către comentariu

De ce nu le iei de la polonezi...? Eu de acolo le am si sunt ok.

Si da, ai dreptate, stopurile sunt prea deschise pentru culoare ta. Dar eu ma gandesc sa fie fumurii ca stopurile de Golf VI HL, nu negre ca masina donatoare :)

 

8589734411_4f465cbcc6_c.jpg

Link către comentariu

Pe masina asta as vrea sa incerc cat mai mult sa am doar doua culori: argintiu sau negru. Indiferent cate impunsaturi voi primi, stopurile alea nu am cum sa le las rosii, ca nu sunt de acolo.

 

La CarSystems costa in momentul asta 40E (nu am nevoie si de rezistentele alea, ca am probat led-urile lui EGO la mine si nu dadeau nici o eroare). Iar transportul cu UPS-ul costa 12E. Rave, tu pentru care varianta de transport ai optat? Ar fi o solutie transportul ala de 3E?

Acolo pe eBay costa 51.69E + 10.49E transport.

La licitatiile alea pe care le-am vazut eu pe eBay costul este undeva in jurul a 25-30E. Daca nu are cine sa le aduca in Romania moka, mai costa transportul inca 9.5E.

 

D-asta as prefera sa incerc sa castig una dintre licitatiile alea de pe eBay. Oricum ... multam fain pentru link,TDR.

Link către comentariu

Cand le-am luat eu era transport gratuit, acelasi care acum e 3 euro, si asta insemna ca era cam cel mai mic pret pe care l-am gasit.

Am stat o saptamana si, parca chiar doua, dupa ele dar nu m-a deranjat lucrul asta, daca le vroiam peste noapte plateam sa le am peste noapte.

 

Cu stopurile nu sunt de acord. Orice pe lumea asta are nevoie de putin rosu, mai ales un lucru predominant gri, poti sa vopsesti si etrierii ca sa nu fie singura pata de rosu de pe masina :)

Link către comentariu

Da, la tuning fanatics fara adaptoare sunt 45 +8 transport, deci iesi cu 10 euro mai scump dar eu ma feresc de CS deoarece m-au tepuit cu garantia la un far iar produsele lor au provenienta discutabila.

http://www.ebay.de/itm/Original-VW-LED-Kennzeichenbeleuchtung-Set-Polo-9N-9N3-E-Prufzeichen-/110877978642?pt=DE_Autoteile

De la TF mi-am luat stopurile si led-urile pt nr si toate au venit in cutii originale .

Link către comentariu

Luni am facut ITP-ul si apoi fuguta mi-am recuperat si stopurile. Operatiunea asta cu ITP-ul a decurs fara evenimente neprevazute.

 

Azi de dimineata am trecut la rotile de iarna. Din pacate, in loc sa fie o activitate reconfortanta, schimbarea rotilor mi-a provocat un car de nervi pentru ca nu am putut sa desfac unul dintre prezoanele cu antifurt. Sincer sa fiu ... as cam renunta la antifurturile de la roti, pentru ca, daca astazi as fi fost undeva in camp si aveam pana ... sugeam degetul si urlam la stele.

 

post-4613-0-79065500-1384336658_thumb.jp  post-4613-0-38176600-1384336659_thumb.jp

 

Aseara am castigat o licitatie pentru ledurile de la numar. Acum astept un raspuns de la nemtalau, ca in anunt zicea ca nu vrea sa trimita in Romania.

Link către comentariu

Majoritatea trimit unde vrei tu atata timp cat platesti transportul. Chiar crezi ca mu treceai ITP-ul cu stopurile tale sau a fost preventiv?

Link către comentariu

Prezon blocat .

Iti recomand si tie, nu le strange cu pistol pneumatic, la vulcanizare pune-i pe baieti sa stranga cu cheie dinamometrica.

Excat pe ideea ta (daca erai in camp, cu pana) merg si eu de cand a trebuit sa pun o teava de 2m sa desfac un prezon...de atunci le strang cu mana (bine, mana pe cheia din dotarea masinii)

Link către comentariu

Ultima data le-am strans cu mana mea pe toate, atunci cand am schimbat suspensia. Eram patit si i-am rugat pe baietii lui Florin sa nu imi stranga prezoanele cu pistolul. La fiecare roata am strans moderat cele patru prezoane normale, iar pe cel cu antifurt l-am strans mult mai putin. Dovada este ca la celelalte trei roti s-au desfacut fara probleme.

 

Problema prezoanelor astora cu antifurt este ca daca sunt intepenite trebuie aplicata o forta longitudinala lor care sa fixeze antifurtul pe prezont, sa nu ii permita ca din miscarea de rotatie sa alunece in exterior. Doar marea majoritatea dintre noi nu au nici cheia potrivita si nici forta sa faca asta. De obicei problema se rezolva la vulcanizare cu pistolul pneumatic. Dar daca ai pana ... esti mancat. Ori distrugi cauciucul - daca distanta pana la o vulcanizare este rezonabila - ori chemi platforma.

Link către comentariu

Eu nu cred ca avem roti chiar asa de scumpe incat sa merite prezon antifurt, astia de la VW sunt cam paranoici de le pun standard, eu am renuntat la ele de cum am luat masina. Oricum antifurturile sunt pentru oameni cinstiti. :p

Link către comentariu

Stii de un caz de jante furate, de pe un vw, si ma refer la alea oem.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 2

Link către comentariu

:D

Nu. Dar nici nu vreau sa aflu. Si cu atat mai mult nu vreau ca eu sa fiu subiectul unei astfel de stiri.

Link către comentariu

Astazi am schimbat lichidul de spalat geamurile. Am trecut la ala de iarna. Nu stiu daca am mai spus asta - probabil ca am facut-o, ca am mai umplut si alta data rezervorul - dar clar intra 5 litrii si ceva de zeama.

Cu ocazia acestei operatiuni am descoperit cu stupoare si profunda mahnire ca imi curge lichid prin duza spalatorului lunetei (azi este prima zi in care face ghidusia asta). Dupa ce am observat grozavia, sperand ca poate sunt nebun, am sters bine luneta si am tamponat cu un servetel duza respectiva si locul dimprejurul ei. Dupa care am pornit mai departe la drumurile zilei. Iar lichidul a continuat sa picure-curga. Am si spalat luneta de cateva ori (actionand maneta din masina), sperand ca in felul asta voi opri miraculos scurgerea. Dar ... nu, nu am avut bafta. Am sa mai tin sub oservatie situatia, dar tare mi-e frica ca ma paste un drum pe la un service.

Daca are cineva cunostinta de o actiune pentru remedierea acestei probleme ... astept vesti. La Golf VII sigur exista ceva de genul asta, ca atunci cand am fost pe la PBN cu problema amortizorului era un coleg cu un Golf VII care venise exact pentru problema asta.

 

In alta ordine de idei ... de cand am trecut la rotile de iarna calatoriile sunt extraordinar de comode. Asta o spun ca sa auda Rave, care vrea sa treaca pe un setup ceva mai rigid.

Link către comentariu

Ai golit rezervorul de tot inainte sa il umplii? Poate a intrat aer pe furtun, ai turnat lichid si il preseaza ca pe un piston. Stropeste cateva secunde incontinuu si vezi daca mai curge.

Nu ar trebui sa mai faca, vasul e mai jos ca duza (acelasi principiu cand scoti vin din butoi, vase comunicante, etc)

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!