Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Vin la fix ca ET si design. 

In clipul al doilea par putin cam indoite, dar mai merg :))

 

Ai resimtit la directie, demaraj greutatea mai mare?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Am dat sa "corecteze" tremuriciul mainii..si asa a scos clipul, cu jantele ovalizate :|

 

Acuma i-am dat sa revina la tremuriciul meu decat la ovalizarea jantelor :))

Link către comentariu

Mda, sunt ce trebuie. Acum ramane problema foliei de pe stopuri...

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu

Cred ca v-ati molipsit de la Fredy. Oglinzile am sa le rezolv anul asta. Stopurile, insa, raman asa cum sunt.

 

Am avut impresia la plecarea in cursa ca este ceva mai greoi demarajul. Ulterior parca a disparut senzatia. Dupa ce voi pune cauciucurile pe ele o sa cantaresc rotile rezultate. Dar nu cred ca vor fi surprize: o sa fie cu vreo doua sau trei kg mai grele. Si evident ca asta se va simti la demaraj. Dar perceptia acestei diferente va disparea foarte repede si ma voi obisnui cu noua configuratie.

 

Sorine ... aacum am vazut ce titlu ai pus filmelor de pe youtube. Schimba-l ca induci lumea in eroare. Astea sunt hante Arietta, nu Aristo. Eventual pune si un comentariu cu codul lor.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Off. Si doar am discutat astazi despre asta. Indiferent de ce spun codurile - problema asta cu codurile nu am studiat-o - treaba este clara: Aristo sunt jantele de 18", cu o mica buza, la care spitele se opresc in acea buza, iar Arietta sunt jantele de 17" care nu au nici un fel de buza si la care spitele se termina aproape de marginea jantei.

 

Arietta si Aristo

 

Uite si niste poze cu una dintre jantele mele

post-4613-0-82182000-1370724374_thumb.jp  post-4613-0-49302100-1370724375_thumb.jp  post-4613-0-62912400-1370724373_thumb.jp

Modificat de Dun
Link către comentariu

In postul 432, in centul ultimei poze, este codul care apare pe spatele uneia dintre spitele jantelor pe care le-am luat eu. Codul este cel pe care l-am trecut si la postul 414: 1J0 601 025 BC.

Adica nici BA, nici BB, ci BC

 

Prin urmare zic sa mai sapam daca vrem sa lamurim aspectul asta.

Link către comentariu

Continuam discutia aici, ca eu zic ca nu ai dreptate.

Pe site-ul pe care l-ai dat tu, apar si jantele de 17" si cele de18", dar ambele sunt numite Aristo.

Link1 si link2

Link către comentariu

Arata bine, sunt originale, ce naiba conteaza cum se numesc? Hai cu cauciucuri pe ele :p

Link către comentariu

Sa le porti sanatos si sa te bucuri toti kilometrii de ele bre! Arata extraordinar. Modelul asta nu cumva e pe Cup Edition?

Link către comentariu

Ba da.

Ai niste cataloage de prezentare pentru Polo 9N3 in care sa apara informatia asta? Ma intereseaza numele sub care au fost vandute de VW ca avem p-aici o controversa in sensul asta. Am pornit o discutie si in topicul "Ce model de jante sunt acestea?". Daca nu il stii, este link in postul meu 436.

Link către comentariu

Zilele astea am fost un harnicurt.

Vineri de dimineata, cu mana mea, i-am facut Polacului o decontaminare cu argila, apoi Cristi mi-a scos cu polish zgarieturile de pe bara spate, dupa care i-am dat o ceara si apoi l-am sters de am "zlabit" cel putin un kg. Poze n-am, dar credeti-ma pe cuvant ca arata ca nou si stralucea de-ti lua ochii cand am finalizat operatiunea.

Profit de ocazie ca sa ii multumesc lui Cristi si sa va recomand tuturor sa va duceti masinile pe la Dub Detailng macar de doua ori pe an. Prinde bine la increderea de sine a posesorilor si roade ficatii vecinilor sau colegilor de serviciu pe baza de invidie: "bai cum poate sa arate masina aluia!".

 

Astazi am profitat de elanul muncitoresc si pentru ca mi-a placut extraordinar de mult ce a facut Sonax Full Efect pentru jantele originale m-am delectat cu curatarea jantelor de 17 pe care le-am luat saptamana trecuta. Rezultatul este exceptional, chiar daca jantele nu erau chiar asa de jegoase.

post-4613-0-38383300-1371402210_thumb.jp  post-4613-0-59944400-1371402211_thumb.jp  post-4613-0-85111200-1371402212_thumb.jp  post-4613-0-01086700-1371402214_thumb.jp

ca sa va faceti o idee ceva mai exacta despre cum erau si cum sunt acum, iata un comparativ cu interiorul unei jante

post-4613-0-02871600-1371402595_thumb.jp  post-4613-0-39511900-1371402215_thumb.jp

I-am disperat definitiv pe baietii de la spalatoria din fata blocului meu cand le-am luat la mana, pe fiecare dintre ele, cu o periuta de dinti. Mai intai pe exterior. Apoi interiorul. La final, dupa ce le-am sters, am scos si ultimele puncte negre cu solutia de bitum Nigrim (Teer und Baumharzentferner). La inceput radeau de mine, dar cand le-au vazut cum au iesit au zis ca nu-i adevarat. Nu stiu ce-or gandi altii despre astfel de operatii, dar mie mi-a facut o placere nebuna sa le scot la fata. La final nu imi mai incapeam in piele de fericire privindu-le cum straluceau in soare.

 

Cu ocazia asta am putut sa apreciez corect starea lor. Janta a doua este cea mai nasolita. Toate patru prezinta zgarieturi mai mici sau mai mari, mai superficiale sau mai adanci, insa nici una dintre ele nu este ciobita in carne. Sunt cateva locuri unde lacul este sarit, dar ... cred ca privite din picioare, de la 1-2 metri vor parea impecabile atunci cand le voi pune pe masina.

Daca puteti sa imi recomandati pe cineva care sa le reconditioneze profesional - cred ca aplicarea unui lac pe zonele afectate si apoi un polish ar rezolva problemele lor - v-as fi recunoscator.

 

Pentru ca nu m-am putut mobiliza saptamana asta care s-a incheiat sa imi cumpar cauciucuri, pana ma intorc din concediu trag jantele pe dreapta in balcon.

post-4613-0-54437200-1371402216_thumb.jp  post-4613-0-19497500-1371402209_thumb.jp

Modificat de Dun
Link către comentariu

Cam cat de ingust sa fie locul in care inca sa mai intre Polacul?

 

post-4613-0-03296800-1371551146_thumb.jp    post-4613-0-39624500-1371551146_thumb.jp

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

O prima parte a concediului de anul asta mi-am petrecut-o in Romania. Ocazie cu care am surprins un numar frumos pe BC-ul Maurului.

post-4613-0-08688600-1372259093_thumb.jp

 

Am stat trei nopti la Coltii Brezei, o pensiune din localitatea Breaza de sub Munitii Fagaras. Locul este fantastic, linistit, cu acces direct la muntii Fagaras. Cabana Urlea, actualmente parasita, este la circa trei ore de pensiunea asta si asigura accesul la creasta Fagarasului, cel mai apropiat varf fiind Mosu, care are “decat” 2231m, dar care nu va face de rusine palmaresul nimanui daca va fi cucerit fara rezerve suplimentare de oxigen si fara serpas.

post-4613-0-21691000-1372259120_thumb.jp  post-4613-0-57209500-1372259121_thumb.jp 


De aici am mers la Turda pentru ca voiam de multa vreme sa vad salina din localitate. Pe care am gasit-o spectaculos amenajata, dar extraodrinar de mica in comparatie cu cea de la Slanic Prahova. Romanisme “gen” PET-uri,pachete de tigari, ambalaje diverse exista si aici aruncate prin diverse locuri in salina.Este adevarat ca intr-o cantitate mult diminuata fata de alte zone ale tarii, dar exista. Plus parcari amenajate tipic romaneste.

Am facut si o plimbare prin Cluj, al carui centru este linistit si placut de vizitat, in mare parte pentru a revedea Gradina Botanica.


La intoarcerea spre casa am oprit si la Brasov pentru o masa la un restaurant care mie imi place mult – Green Saloon. Am profitat de ocazie si am vizitat si cateva din vestigiile vechii cetati a Brasovului din zona de S-V a orasului.


Ruta pe care am mers a fost Bucuresti – Ploiesti – Predeal – Rasnov – Codlea – Fagaras – Sibiu – Alba Iulia – Turda – Tg Mures – Sighisoara – Brasov – Predeal – Ploiesti – Bucuresti. Afara de drumurile proaste din zona Cluj – Turda – Tg Mures nu am ce sa remarc. Am prins o vijelie mare in Brasov care a tinut pana pe la Comarnic – nu mai vazusem niciodata un puhoi atat de mare, care sa curga de peste tot, dintre case, de prin curtile oamenilor si care sa aduca la vale plastice, gunoaie, crengi, cotete, hanie, jucarii si mult pietris si mal care sa inunde drumul. Am vazut pe viu interventia celor de la CNADNR pentru curatarea drumului si mi-a lasat un gust extrem de amar sa vad cat de rudimentari suntem in abordare.Oamenii lucrau cu lopeti si roabe pentru a curata portiuni de zeci de metri de drum national acoperit de pietris, resturi lemnoase si tot felul de gunoaie. Senzatia mi-a fost amplificata de fizicul pipernicit al unora si de fetele negre si scurse pe care le afisau. Parca ne calcase apocalipsa, asa arata scena.


La Otopeni am prins accidentul in care un Logan fusese efectiv desfiintat si transformat intr-un morman de fiare de un Nissan Patrol proiectat de un autobuz de pe sensul Bucuresti-Ploiesti pe sensul catre Bucuresti. Am vazut apoi intreg DN1-ul blocat de politie in Otopeni si trei benzi pline ochi de masini pe o distanta de aproape in 1 km – si in timp ce eu mergeam spre Bucuresti masinile care ieseau continuau sa alimenteze coada. Asta iarasi a fost o imagine apocaliptica.


Am facut un total de 986 de km cu o medie de 64 km/h si un consum de 6.1% conform BC. O sa revin dupa ce voi alimenta. Cand am ajuns la Bucale, dupa 816 km de la ultima alimentare BC-ul zicea ca mai am o autonomie de 110 km, in conditiile in care pe BV-Bucuresti am avut un consum de 5.2% (am cam mers la consum de la Predeal incolo). In rest, prin tara, depasiri la greu, toate in forta. Si cel mai semnificativ aspect este ca de weekend-ul trecut merg cu statie.

 



Inca doua poze de pe valea Pojorata.

post-4613-0-89135500-1372259516_thumb.jp post-4613-0-69321300-1372259517_thumb.jp

 

Si o poza cu Polacul dupa o noapte furtunoasa.

post-4613-0-81833000-1372259559_thumb.jp

 

Link către comentariu

Ma bucur ca mai dai bani si pe plimbari :)

Ps: jeep-ul de pe DN1 era Range Rover Sport

Link către comentariu

Scuzati. Nu vad prea bine la distanta, altfel nu se explica cum poti confunda un Nissan Patrol cu un Range Rover Sport  :vaidecapulmeu: :biggrin:

 

Hai sa bag si pozele de la Turda.

post-4613-0-53536100-1372262309_thumb.jp  post-4613-0-81220400-1372262310_thumb.jp  post-4613-0-24386500-1372262312_thumb.jp  post-4613-0-07928100-1372262307_thumb.jp

Link către comentariu

@Rave: oho! Si inca ce actiune.

@Fredy: cauciucurile, cel mai probabil, dupa mijlocul lui Iulie. Ma voi ocupa de problema dupa ce ma intorc de la Greci.

 

Am facut ieri plinul si la pompa consumul a fost, de fapt, de 6.335%. Am alimentat 53.8 L in conditiile in care BC-ul imi mai arata o [cenzurat] din cele patru care impart ultimul sfert al rezervorului.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!