Jump to content

Broasca (incuietoare) de Golf 4


mihaic99
 Share

Postare recomandată

  • 3 weeks later...

are cineva idee cat ajunge un set de 4 incuietori????adica pentru toate 4 portierele?

am eu fix-ul asta sa le schimb pe toate :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vrei sa stii cat sunt 4 noi? 30mil. scurt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

650 lei. bucata.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@razvanrudy-nu te supara, insa este absurd sa cumperi yale noi indiferent cat de fixa este ideea.....in primul rand si daca le iei noi, tot vei avea probleme cu ele in 2-3 ani. in al doilea rand exista switch-uri ORIGINALE pe care le poti inlocui si in al treilea rand nu exista probleme la yale care sa nu poata fi remediate.bine.....doar daca e distrusa partea mecanica sau rupta vrea piesa, dar chiar si asa exista dezmembrari. cu banii pe care i-ai da pe yale ai cumpara un ambreiaj sau amortizoare sau orice alte piese care nu pot fi reparate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Nu mai pot deschide usa din fata dreapta doar din interior.Am constatat ca mi s-a rupt cablul de la maner.Imi poate spune cineva daca pot sa-l schimb eu(pt.masina din semnatura) sau trebuie dusa la un service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa il schimbi, doar ca trebuie data jos yala de pe masina. Ca sa demontezi yala, trebuie dat jos si panoul de metal, din interior - cel cu macaraua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa-mi fac timp sa o demontez.Imi poti spune te rog daca stii, acel cablu se poate cumpara separat sau trebuie cu tot cu maner?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e separat.... vreo 30 lei - nou, original....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

observ diferente la broastele de golf... de exemplu am desfacut alta decat cea a mea, si switch-ul cel bucluclas este prins in 2 nituri de plastic pe partea mecanica.... la mine e prins intr-o clema din tabla otelita care e foarte tare, si se scoate foarte usor..

broasca asta desfacuta de mine... trebuie sa rupi acele nituri si apoi sa prinzi cu altceva

de asemenea observ ca motorasul la broasca asta are ceva in plus... acea bucata mare maro de plastic are un fel de contactor sub ea pe axul care se invarte motorasul.. ce este ??? eu nu am asa ceva la broasca mea

prima e broasca mea, iar a doua e cea desfacuta acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar sunt mai multe variante de yale pe gama VAG. cea cu acea "caciula" maron pe axul actuatorului am observat ca sunt mai zgomotoase fata de cele cu axul simplu doar cu rotita. nu stiu nici eu care este rolul acelei caciulite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are un boltz pe interior, iar rotita are o camasa de cupru pe care se invarte boltul care e fix pe axul motorasului...

deci cine stie care e rolul acestui sistem ?

nu pot scoate acel boltz de pe ax, ca sa am acces la colectorul bobinei... ce sistem de cacao :D

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel bolt actioneaza roata doar sub actiunea fortei centrifuge,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce rol are ? invarte rotita ?

e stupid, broasca mea avea rotita prinsa fix pe ax, si se invartea cu totul.. asta invarte boltul care invarte si rotita, iar in cazul de fata, nu am putut scoate partea superioara a motorasului sa curat colectorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt modele cu bolt, modele fara.

desfa urechile ce metal - cele 2 - care vin din carcasa motorasului, peste partea de plastic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am facut, a iesit frumos carcasa de fier a motorasului cu magnetii, dar partea de plastic nu o pot scoate de pe ax, pentru ca se opreste in boltz, care e prinsa pe ax cu o saiba la cald probabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai de de sa o scoti de pe ax... o lasi acolo, doar o ridici mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu vroiam sa am acces la colector, sa curat lamelele de cupru pe care face contact motorasul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tragi de lamele si ridici plasticul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soila se refera la faptul ca datorita boltului nu ai acces corespunzator la colector. nu ai ce sa-i faci soila, boltul e fix. cu o penseta fina "racai" usor pe colector pana ramane curat si fa-i o baie cu alcool izopropilic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are, am inteles.... trebuie sa se descurce... trage de lamele un pic si incearca sa ridice un pic partea de plastic alb, baga un smirghel foarte fin - eu folosesc de 2500 - dupa aia, curatat totul cu spray de contacte - uscat sau cu alcool izopropilic... si iese nebunie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am frecat putin cu o surubelnita subtire, si am pus putina vaselina pentru un contact mai bun :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se pune vaselina pe colector....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!