Jump to content

Broasca (incuietoare) de Golf 4


mihaic99
 Share

Postare recomandată

bbogdanmircea

Salut, i-am dat 19V de la o bormașină dar nimic între pinii violet și albastru.

Am măsurat rezistența și îmi arată circuit deschis.

Fac ceva greșit?

17 al doilea din dreapta sus 7 al treilea din dreapta jos nu trebuie pus contact sau ceva nu îi dau direct la motor voltaj cred?

IMG_20241003_185958.thumb.jpg.65aece7d861f1ef964ed81d54b9a2970.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ii dau 24v pe motoras si la tensiunea asta se invarte si deschide. Trebuie sa nimeresti sensul bun de rotatie, sa se invarta astfel incat sa se descuie. ii dau cate 3-4 secunde si poti lovi usor in usa in dreptul broastei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

I-am dat 19V de la un acumulator de bormașină dar nu face scânteie nu nimic în ambele sensuri când apropii acolo pe conector și măsor rezistență infinită cu multimetrul, ori e dus de tot ori e un contact deschis undeva o să încerc să dezizolez puțin firele aproape de yala să văd dacă tot așa măsor vast că sunt pinii 1 și 2 din mufa care intră la yală și aceleași culori.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Până la urmă am dat 2 găuri și am făcut o tăietură, se vede clar acel pinten îl ridic cu șurubelnița dar tot nu se deschide?

Mă duc să iau o hală din dezmembrări poate îmi dau seama ce se întâmplă dar ar trebui să meargă dacă doar ridic acel pinten, mai trebuie făcut ceva?

 

IMG_20241004_105041.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atata timp cat e pe safe nu o sa poti ridica acel pinten. O poti debloca doar din interiorul yalei si aici e mai complicat, trebuie sa stii unde dai gaura in broasca si ce actionezi in interior.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Am broasca ah, văd că are un tort pe acel pinten, dacă îl desfac tot nu iese din safe?

Doar cu motorașul acționat sare?

IMG_20241004_113016.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Am reușit am măsurat din nou și am văzut 24 Ohmi pe fire, pe cea SH aveam 11 i-am dat din nou și a mers!!!

De acum mă apuc de schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca s-a deschis pana la urma. N-ar fi rau ca pe cea SH(sau pe cea de pe masina, depinde pe care o montezi) sa o desfaci, cureti motorasele si intaresti lipiturile. E posibil dupa ceva timp sa ajungi in aceeasi situatie. Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Mda nu am mai avut curaj să-i fac operațiunea de curățare, și așa am pierdut enorm de mult timp cu pusul la loc cred că scos și pus la loc de vreo 3 ori broasca că tot uitam câte ceva.

Nu am ce zice totul e super bine făcut și de calitate dar dacă nu te uiți un pic pe net să știi ce ai de făcut cred că faci ușa bucăți.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta iti spun ca dupa multi nervi si demontari de usi, tot la o broasca noua ajungi. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand în vedere vârstă acestui model, asa este 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma numar si alatur si eu printre cei cu usa spate blocata la un cordoba. e drept ca dupa aproape 20 ani linistiti.

am scos fata de usa si am avut noroc ca de la vibratiile din timpul desprinderii clipsurilor de caroserie, si-a dat drumul si broasca.

 acum urmeaza sa desfac panoul si apoi broasca sa vad cum arata in interior si daca o reconditionez cat mai tine...

desi am inteles ca cele de producator sunt slabe, aveti ceva experiente pozitive cu vreunul, e vreunul ceva mai calitativ sa tina macar 2-3 ani?

gasesc vemo, febi, aic, metzger, cam toate la acelasi pret.

habar nu am cine face broasca originala si nu stiu care e cea mai reusita varianta - reconditionarea, alta second la risc (chiar desfacuta si curatata) sau una pe un producator cat de cat calitativa daca exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bugiad sau originala 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si Metzger sunt ok.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experiența voastră, ați merge pe recondiționare sau pe bugiad/metzger?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, F l o r i n said:

Bugiad sau originala 

 

12 hours ago, daddy0307 said:

Din experiența voastră, ați merge pe recondiționare sau pe bugiad/metzger?

 

La vârsta acestor mașini, recomand numai noua. Deoarece au îmbătrânit componente și recondiționarea nu mai este o soluție viabila in timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus Metzger.

S a montat fara probleme și destul de ușor, se aude ca celelalte, închide deschide bine, vedem câți ani duce... sau vede următorul.

Ceva mai greu cu cele 3 nituri de la prinderea ce vine în colțul panoului metalic, la VW sunt clipsuri plastic. A trebuit să scot niturile și să pun șuruburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
marius1982.11

Broastele after tin fix 12 luni si sunt mai putin calitative decat una de 20 de ani peste 12 luni, ca ele nu se pot reconditiona. Asta din spusele altora. 

Eu am reconditionat ale mele, care erau luate de pe masina mai noua si mai putini km la bord(120k km). Toate au picat una dupa alta, la o saptamana incredibil. Culmea, cu ale mele originale nu am avut niciodata problema asta cu motorasele "afumate". Le-am demontat imediat cum a dat simptom pt ca riscam sa dau gauri in tabla. Este extrem de greu de decapsat motorasul ala, tabla ft tare si nu prea ai cum sa faci parghie decat pe un plastic. Pe perii dai doar cu spray de curatat frane, nu folositi de contacte care lasa reziduu umed/uleios. Contactele de la rotor cu un smirghel fin de 1000 si aia e. Apa paie si bataie, nu uitati piese/mufe la remondaj.

 

Eu am aruncat partea aia de plastic cu 3 nituri, este (aproape) inutila si si asa era rupta.

20241010_151702.jpg

20241010_151707.jpg

20241010_152214.jpg

20241010_153152.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!