Jump to content

Broasca (incuietoare) de Golf 4


mihaic99
 Share

Postare recomandată

acele switch-uri(daca nu scriu corect,scuzati-ma,nu ma prea impac cu scrisul in engleza)din iala se schimba greu?adica,pot intampina ceva probleme mai mari?si m-ar interesa daca au ceva denumiri sau coduri.eu am vazut o poza pusa de tine,unde aveai o rigla langa el pentru a arata lungimea lui,dar vreau sa stiu daca e ceva mai special la ele.ala principal,l-am gasit aici pe forum,stiu ce sa cer la magazin.

oricum,dupa rezolvare o sa scriu aici daca am reusit,sau daca s.a lasat cu schimbatul yalei.

Modificat de mirceamad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea e mai greu cu ele sa gasesti exact ce este pe masina, dar mai mult ca sigur, este de la lipiturile reci, nu de la switch-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lipiturile nu cred ca mi-ar da mari batai de cap,mai tare i-mi erea teama de alea si de decapsatul yalei,si separatul ei(partea electronica de partea mecanica).mersi de sfaturi si de faptul ca prin felul cum i-mi spui ce e de facut,si tu si ceilalti colegi,i-mi dati curaj sa fac si eu.oameni de nota 20:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in DIY-ul de mai sus, ai tot ce iti trebuie, pentru a finaliza operatiunea ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

nu mai lucreaza switch ul la vw golf 4 . vreau sa cumpar alta broasca dar nu stiu cod piesa. ma puteti ajuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU mai bine reconditionezi broasca ta ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, stanciui69 said:

nu mai lucreaza switch ul la vw golf 4 . vreau sa cumpar alta broasca dar nu stiu cod piesa. ma puteti ajuta?

sa cumperi alta SH - merge de la Golf 4, Bora, Passat b5 si b55, Seat Leon 1, Skoda Fabia 1, Superb 1 .... s.a.m.d.

piesa noua OEM este in jurul la 650 lei... cu banii astia reconditionezi vreo 6-7 yale.... iar after market sunt numai porcarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, F l o r i n said:

sa cumperi alta SH - merge de la Golf 4, Bora, Passat b5 si b55, Seat Leon 1, Skoda Fabia 1, Superb 1 .... s.a.m.d.

piesa noua OEM este in jurul la 650 lei... cu banii astia reconditionezi vreo 6-7 yale.... iar after market sunt numai porcarii.

voi incerca sa te contactez. Nu prea am drumuri in Bucuresti dar daca nu dureaza si stabilm o data fixa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am o problema nasoala (nici nu se putea un moment mai bun) cu broasca spate dreapta, nu mai sta inchisa. Am incercat cu surubelnita sa imping carligul din portiera, la capat de cursa nu sta blocat acolo, revine inapoi, se misca foarte usor.

Este vreo rezolvare (macar provizorie) care sa nu implice sa iau broasca jos, de tot ?

LE: atasez poza, am impins cu surubelnita in directia sagetii, dar nu sta

broasca.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate fara sa dai jos broasca sa o desfaci si sa vezi ce s-a rupt pe acolo nu ai nici o sansa sa inchizi masina. Schimbarea e cea mai buna solutie. Ia una din dezmembrari si ai rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit cumva sa inchid usa, cand o imping, trebuie sa trag tare de manerul exterior. Reparatia trebuie sa astepte vremuri mai calde :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate se blocheaza de nu o mai desfaci....decat sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutare, a apărut pe piață o broasca aftermarket fiabila? Sau mă apuc sa o recondiționez pentru lipiturile reci? Îmi tot sare pe spate închiderea la una din usi. Mulțumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt ok colectoarele la motorase, refaci lipiturile la a ta, schimbi switchul,  cureti colectoarele. O yala ok aftermarket in jurul la 400..450 lei, cea originala noua este mult mai scumpa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Bună dimineața! Am avut probleme la un Golf 4 cu ușa dreapta față în sensul că nu se mai descuia decât din multe încercări. Ca să nu mai pierd timp cu reparatul, am cumparat o yală nouă Sidat 610051A2 echivalentă cu cea de pe mașină 3B1837016AD. 

Totul e ok, lucrează doar că nu îmi intră în Safe Lock. Dacă încui mașina din telecomandă nu se aprind avariile, ci doar la descuiere. Celelalte uși nu le pot deschide din interior dacă încui mașina din telecomandă, dar pe aceasta nouă da. Și problema cea mai mare este că dacă apăs o dată pe lacătul de la telecomandă îmi încuie toate ușile, iar dacă mai apăs o dată mi se descuie cea din dreapta și ledul roșu se stinge. Dacă apăs a 3a oară iar se încuie și cea din dreapta și se aprinde ledul roșu și tot așa. 

Pe vagcom îmi dă eroare 00929 unitate inchidere centralizată (F221) pasager 27-00 semnal neplauzibil.

Trebuie "învățată" yala sau modulul de la ușă să între în Safe sau îi lipsește ceva din construcție?

Vă mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu ai ce sa programezi la yala. Probabil ca nu este construita ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mă gândeam că se poate împerechea yala cu modulul din motoraș. M-am mai jucat cu vagcom la deschiderea selectivă a ușilor, am setat să se deschidă la prima apăsare doar cea de la sofer, și se deschide și cea din dreapta la prima apăsare...cred că le desfac pe amândouă...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am rezolvat...le-am desfăcut pe amândouă și cea nouă nu avea piesa verde din mijloc care bloca melcul alb care venea deasupra și în plus îi mai lipsea și al doilea switch. Așa că am luat motorașul nou și melcul și le-am pus în yala veche...switchul de la clanță l-am schimbat anul trecut. Am uns tot cu spray de vaselină albă și acum intră în Safe și se aprind și avariile când o încui...

20220908_210526.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca s-a potrivit. De cele mai multe ori, ceea ce gasesti in yalele aftermarket, nu are nicio legatura cu ceea ce gasesti in cele originale 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare,

Am o problemă cu yala spate stânga la al meu Golf 4.

Nu se mai deschide decât intermitent câteodată.

Întrebarea ar fi cum să fac să deschid ușa în primul rând, m-am uitat cu VCDS și îmi arată Safe tot timpul pe respectiva ușă.

Iar a doua întrebare este dacă sigur este iala și să caut una sau poate fi și altceva.

Am codul de eroare era ceva cu F220 și Intermitent.

Mulțumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta broasca. BAti usor in usa si apesi pe telecomanda pe deschis, poate ai noroc si se descuie, altfel e mai complicat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am reușit cu mare greutate să dau jos fața de ușă, am suspendat geamul și am îndepărtat masca pe care e prinsă macaraua, însă tot nu reușesc să deblocheze yala.

Am văzut pe YouTube un tip a zis că a reușit prin gaura aia unde este un șurub cumva să ridice acea siguranță dar nu îmi dau seama cum .

Dacă scot geamul ăla mic oare pot de deasupra să deblocheze ușa?

Asta ar fi ultima soluție înainte să bag flexul și să tai acolo să am access la yala ... orice indiciu e binevenitIMG_20241003_165912.thumb.jpg.d10b70c53b278b95aff5daeb4cbc6d45.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am avut aceeasi problema si am reusit sa o deschid alimentand motorasul broastei cu o tensiune mai mare de cei 12V pe care ii furnizeaza masina(eu am folosit o baterie de 14V de la o bormasina). Pinii pentru motoras ii gasesti in mufa motorasului de la geam( Pin 17 +, Pin 7 -).  Am alimentat broasca si concomitent am actionat butonul de deschidere. Solutia am gasit-o tot prin topic-ul asta. Atasez diagrama circuitului.

diagram golf4.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai desfăcut mufa de pe motorașul de la geam și ai alimentat între 17 și 7 cu 14V tot timpul sau în impulsuri sau cum ai procedat mai exact?

Ai idee am ce curent trage motorașul și ce voltaj maxim pot să-i dau acolo?

Oare de la un redresor autoar merge, ăla cred că dă 14.4 V ?

Cred că încerc problema că înainte tot se mai auzea ceva slab când țineam urechea lângă yală și dădeam la cheie, acum nimic, să nu fie mort de tot motorașul...

 

Altă soluție mă gândeam să bag o cameră cu endoscop poate reușesc să apăs acea pârghie care eliberează yala cumva, am văzut că e posibil dar habar nu am unde cum trebuie să apăs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca da, mufa scoasa de pe motorasul geamului si pe pinii respectivi am pus 2 fire de la bateria despre care spuneam. I-am dat pe deschis de cateva ori(desi nu prea cred ca a avut sens pentru ca oricum era deconectata mufa) si concomitent am batut cu surubelnita in ea si s-a deschis imediat. Motorasul nu cred ca e mort, doar ca are depuneri de carbune pe colector si de asta nu mai reuseste sa miste ca sa deblocheze incuietoarea. Cu un surplus de tensiune s-a pus in miscare. Dupa ce am deschis am dat incuietoarea jos, curatat colectorul, refacute lipiturile si totul functioneaza ok momentan.

Nu stiu ce sa zic despre redresor, cele actuale masoara mai intai tensiunea bateriei pe care ar tb sa o incarce si probabil ca nu o sa iti scoata nimic daca il pui pe pinii aia.

Eu am incercat sa o deblochez ca in clipul despre care mentionai mai sus, dar nu am reusit. In principiu trebuie sa ridici manual piedica incercuita cu rosu, de care se prinde si sarma care duce la pin-ul de pe usa, ca sa permita parghiei incercuite cu albastru sa se miste pt a debloca. 

image.png.9bc66cf2d1615f153bd48321eef9aedb.png

 

Nu incerca sa scoti geamul mic pentru ca ghidajul lui are unul din suruburi pe cantul usii si nu il poti desface decat cu usa deschisa. Plus ca tot nu ai avea mai mult acces la incuietoare.

Modificat de Alex265
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!