Jump to content

bord polo


teh
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Am obsesia asta de cand am luat masina, insa m-am luat cu altele si am uitat de ea. E vorba de bord.. chiar sub plasticul ala a intrat praf, exact pe langa zilier ca se vede acolo sdunat in jurul lui. As vrea sa stiu daca pot sa scot plasticul ala, sau e nevoie de un pistol cu aer? Si daca tot intreb de plastic.. al meu e plin de zgarieturi (masina a apartinut unei tipe care pe unde a umblat a zgariat cu unghiile - e valabil si la portiere, portbagaj, etc). As putea sa-l polishez cu ceva sau daca nu e scump sa-l inlocuiesc?

Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista un polish pt plastic (cam 14 E/tubulet). Am vaz la cei care vand telefoane ca-l folosesc la "intinerirea" :offtopic: display-ului.

Modificat de cc_seat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai cautat si eu si am gasit curatitor pentru plastic ( http://magazin.expertdetailing.ro/subcateg....php?articol=44 ) si polish din aceeasi gama ( http://magazin.expertdetailing.ro/subcateg....php?articol=54 ). polish-ul e ideal pentru masini, motociclete, barci si avioane :lol: Oricum, astea doua in total sar de 1 mil si ma intreb daca nu o fi si plasticul ala pe la acelasi pret. deci, cine stie cum se scoate plasticul ala e binevenit sa impartaseasca :offtopic: mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la geamul de plastic de la ceasurile de bord sa stii ca nu se vinde separat, ci numai cu tot instrumentarul, care e mega-scump!

nu stergeti cu acetona, spirt sau diluant geamul ala ca se albeste instant si nu mai vedeti ninmic prin el.

nu stiu cum se scoate geamul la 9N, stiu doar la 6N2, ceea ce am facut pentru a sterge praful pe interior, care se stransese ca la ceasurile elctronice mai vechi.

uneori se abureste iarna geamul ala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci, mai vrea cineva sa-si curete geamul ala si sa puna bani de solutie? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema.....dar un pr de al meu are polish pt plastic,cu care mi-am facut fata la fostul tel.A iesit chiar bani,asa ca nu ma bag la bani pt solutie.

Ce te sfatuiesc este sa vb cu astia de la firme de telefoane sa vezi cat iti cer pt polisharea plasticului de la bord.

Referitor la praf si eu am aceeasi problema,intra pe langa gaurile facute pt butonul de resetare jurnalier,cred ca o sa bag pistolul cu aer comprimat mai de departe sau cu presiune mai mica.....ma gandesc totusi sa nu stric ceva,sa vedem!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana una-alta trebuie sa aflu cum iese plasticul ala de acolo. masina e in service dar azi sau maine o iau si incep sa trag de el :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca tre sa dai cesurile cu totu jos si apoi are niste cleme ceva de desfacere....oricum ar fi nu tregae in nestire ca poate ramai cu el in mana de tot..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca dati ceasurile jos, aveti grija sa decuplati INAINTE bateria de la + preferabil (asta daca scoateti si mufele) pentru ca doar scosul cheii din contact si/sau sigurantei de la ceasurile de bord nu este suficient. Computerul masinii va pierde comunicarea cu ceasurile si riscati sa va treziti cu vreun martor aprins(gen airbag) care nu se mai stinge.

cineva cred ca a zis pe alta sectiune ceva de genul "nu va mai bagati ca nu stiti, cum sa apara pe bord asa ceva?" intamplator eu am patit-o, iar pe forumul francez sunt 4 fraieri care au patit acelasi lucru. La PORO mi s-a spus ca intr-adevar se inregistreaza o anomalie daca se demonteaza ceasurile de bord si iti aprinde martorul cu airbag care din cate stiu eu, la 6N2 e singurul care nu merge pacalit din sigurante, numai cu diagnoza (TEST 5051- la PORO)

eu am scos ceasurile cu tot cu mufa ca sa schimb folia de la ceasurile de bord (am vrut sa pun una cu fond alb, de LUPO) si pana la urma a iesit un vax si m-am mai dus si la PORO.

orice ghidusie faceti la ceva electric/electronic, decuplati bateria inainte!

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca o faceti de oaie in mod artistic, ajungeti la situatii din-astea, cand bordul arata multi calutzi verzi pe pereti :D

daca observati, aici acul turometrului ne arata si cata motorina mai avem, ceea ce nu s-a gandit niciodata VW :lol:

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai cautat si eu si am gasit curatitor pentru plastic ( http://magazin.expertdetailing.ro/subcateg....php?articol=44 ) si polish din aceeasi gama ( http://magazin.expertdetailing.ro/subcateg....php?articol=54 ). polish-ul e ideal pentru masini, motociclete, barci si avioane  :scratch: Oricum, astea doua in total sar de 1 mil si ma intreb daca nu o fi si plasticul ala pe la acelasi pret. deci, cine stie cum se scoate plasticul ala e binevenit sa impartaseasca :rolleyes: mersi

<{POST_SNAPBACK}>

Vezi si http://www.sonax.com/sonax-e/katalog_produ..._product=305000. Il gasesti la Augsburg la vreo 8E din cate imi aduc aminte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi, am sa trec pe la augsburg luni sa vad :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca il iei sa ne spui cum iese, eventual si o poza inainte/dupa :)

M-ar tenta si pe mine, dar e cam scump pentru ce am eu de curatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-Se decupleaza bateria

-Se ia jos tot ansamblu instrumente bord(sint o gramada de operatii de facut)

-plasticul se desface din spate

Am vazut operatiile pe un site german ,la montarea de inele cromate in jurul vitezometrului si turometrului.Daca il regasesc,iti trimit adresa.MULTA GRIJA si Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit site-ul:

http://www.polo9n.info/page.php?p=anleitun...acho%20ausbauen

POT SA SE IVEASCA 2 PROBLEME:

-Daca nu termini repede,s-ar putea ca airbagurile sa nu mai functioneze--trebuie sa fie reactivate la VW

-La fel si gemurile electrice,dar asta se rezolva introducand cheia in usa si tii pe inchis mai mult timp.Succes!

Modificat de dpolo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu airbagurile nu e adevarata.

Modul corect de lucru este decuplarea bateriei, demontare bord si ce ai tu nevoie, executarea lucrarilor, montare bord, etc, montare borne si apoi pus contact. Daca faceti asa nu se intampla nimic. Daca luati numai contactul, sigur nu obtineti decat probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu airbagurile o spune neamtul care a dat jos bordul,eu am reprodus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor si surorilor, eu tocmai am scris mai sus ca trebuie sa scoateti bateria, pentru ca se intampla sa va apara martorul de airbag. moderatorii vad ca nu mai sunt atenti si nu se prind cand lumea se repeta intr-o veselie

:P

Am scris mai sus asta:

daca dati ceasurile jos, aveti grija sa decuplati INAINTE bateria de la + preferabil (asta daca scoateti si mufele) pentru ca doar scosul cheii din contact si/sau sigurantei de la ceasurile de bord nu este suficient. Computerul masinii va pierde comunicarea cu ceasurile si riscati sa va treziti cu vreun martor aprins(gen airbag) care nu se mai stinge.

cineva cred ca a zis pe alta sectiune ceva de genul "nu va mai bagati ca nu stiti, cum sa apara pe bord asa ceva?" intamplator eu am patit-o, iar pe forumul francez sunt 4 fraieri care au patit acelasi lucru. La PORO mi s-a spus ca intr-adevar se inregistreaza o anomalie daca se demonteaza ceasurile de bord si iti aprinde martorul cu airbag care din cate stiu eu, la 6N2 e singurul care nu merge pacalit din sigurante, numai cu diagnoza (TEST 5051- la PORO)

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Salut! Stie careva daca cu o interfata (cablu cd) pot da km inapoi !? :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!