Jump to content
Cristi Popescu

Martori ABS, Directia electrica (galben) si semnul exclamarii (rosu) la viteza de 90 - 100km/ora

14 postări în acest subiect de discuţie

Cristi Popescu   
Cristi Popescu

Salutari,

De o saptamana mi se aprind martorii: ABS si volanul cu galben iar semnul exclamarii cu rosu. Toate acestea can am viteza apropiata de 100 km/ora. Daca opresc motorul si pornesc se sting martorii si un timp nu se mai aprind, cum prind viteza iarasi se aprind.

Daca merg prin oras o saptamana cu viteza pana in 60km/ora nu se aprinde nici un martor!

Alta neregula, am observat ca intra ABS-ul si pe uscat!

Pana acum am curatat senzorii ABS de pe fata (oricum nu erau murdari).

Inainte sa se aprinda cesti martori am schimbat rotile de iarna cu unele de vara si cele de vara nu sunt la fel, fata este 195/55R15 iar spatele 195/65R15. Sa fie de la roti !?

Am mai citit pe forumuri ca este posibil de la vreun fir intrerupt sau mufa scoasa !!!

A mai patit cineva ?!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

Cel mai usor - fa o scanare si posteaza eroarea.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristi Popescu   
Cristi Popescu

De unde pot sa cumpar o interfata ieftina, sa citesc aceste coduri de erori !?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

Ieftina,.... nu e criteriul cel mai bun de selectie.

cauta pe forum, avem colegi care comercializeaza asa ceva.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
bysus   
bysus

Pune roti de aceeasi dimensiune si vezi daca mai face. 99% e de la dimensiunea diferita a rotilor.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristi Popescu   
Cristi Popescu

Sambata fac operatiunea cu rotile!

Va tin la curent.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Mallus   
Mallus

Si eu cred ca e din cauza dimensiunilor diferite a gumelor,in functie de cauciucuri se modifica si viteza de rotatie a rotii.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian_S   
Adrian_S

Cristian, 100 % iti spun,e patita de mine,eu aveam 195 65 15 pe jante(asa le cumparasem) toate 4.Insa imi atingeau pe fata si am zis sa le schimb.Nu am avut timp sa le schimb pe toate 4 ca ma grabeam in ziua respectiva si le-am schimbat decat pe cele de pe fata si aveam 195 50 15 si pe spate 195 65 15.De la 80 km/h incepea sa se manifeste la fel,poate si la viteza mai mica. Deci schimba rotile,sa fie toate 4 la fel,nu o sa mai faca si nu iti ramane nicio eroare stocata :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristi Popescu   
Cristi Popescu

Am pus rotile mai mari pe fata si pe cele mai mici pe spate - > nu se mai aprinde nici un martor !

Multumesc pentru raspunsuri !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Julius1979   
Julius1979

Buna ziua,

am schimbat discuri frana + placute frana + rulmenti cu butuc (MAPCO). Problema este ca intra ABS foarte repede, la 50 km/h la franare pe uscat pedala se intareste si caraie. Pe tester nu apare nici o problema cu senzorii ABS. Am inteles
ca ar putea fi o problema la rulmenti, pe care este montata banda magnetica cu care lucreaza senzorul ABS.
V-ati mai intalnit cu aceasta problema, aveti idee cum s-ar putea rezolva? E de la rulmenti sau de la montaj?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy

verifica cu vCDS turatia rotilor , sa fie aceeasi. 

Modificat de Al Bundy

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Julius1979   
Julius1979

Imi cer scuze ca postez aici dar nu pot sa deschid topic nou.

Am schimbat pompa servo (skoda roomster 1,4 TDI), directia merge normal dar apare la scanare VAG un cod de eroare ceva legat de steering sensor ce nu poate fi sters. Care ar putea fi problema, ar trebui pompa inregistrata cumva, trebuie recalibrat senzorul de unghi? Puteti sa-mi spuneti asa cativa pasi ca sa stiu ce sa le cer alora de la service? Ca in mod sigur doar au montat-o si atat (service agreat CASCO....).

Senzorul de unghi directie este conectat la pompa servo?

Si ar mai fi o problema, s-a schimbat unul dintre proiectoarele acelea mici rotunde din bara. Cand pun contactul, se aprinde pe bord, cu semnal acustic, indicatorul de eroare cornering lights, care se stinge dupa cateva minute. Aveti idee ce ar putea fi? Masina nu este dotata cu optiunea cornering lights.

Va multumesc

Modificat de Julius1979

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy

Trebuie codata astfel incat sa stie de unde sa citeasca info de senzor de volan,. NU stiu codarile pe de rost, dar cine foloseste VCDS e usor sa-si dea seama cu el in fata.

Si legat de becuri, ce eroare e pe tester?

Modificat de Al Bundy

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

Poate iti da eroare doar ca nu e calibrat , poate ca vrea sa il citeasca pe cel de pe caseta - caz in care trebuie dedifat de pe 16-Steering whell - Steering angle sensor (G85) conected to Steering Whell Control Module (J527)

 

.... dar nu facem decat sa povestim - daca cei de la service nu se descurca, macar sa-ti dea scanarea masinii, sa vedem despre ce e vorba.

 

daca nu vede G85, normal ca nu stie cum sa lucreze cornering-ul.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×