Jump to content

STOP. Oil pressure. Engine off


Vali Cretu
 Share

Postare recomandată

Pompa originala,cea care a fost infundata si careia i s-au anulat balansoarele 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am rezolvat partial problema, greseala de montaj al capacului chiuloasei,mecanicul a pus silicon si a astupat canalele de ungere.Dupa curatare si punere gel de etansare totul a fost ok.A intervenit o alta problema,dupa curatarea motorului si schimbarea filtrului de ulei impreuna cu uleiul (liqui molly molygen 5w 40), masina a inceput sa manance ulei,practic joja este pe minim dupa 300 de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut 

A mai pățit cine recent sa îi apără eroarea oil pressure engine off cu canistra roșie și dacă a pățit cum a mai rezolvat problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce cod de motor este vorba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bmp 2.0 tdi 2007 an 

Mi sa aprins în mers martorul " stop oil pressure engine off" iar până acasă mai aveam 5 km și am continuat cu ea până acasă dar nu sa auzit absolut nimic ciudat, motorul se auzea normal

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se intrerupe rotatia dintre arborele de echilibrare si pompa de ulei.

Necesita urgent inlocuire/rectificare.

In cei 5 km posibil sa fi facut turbina praf

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mașina merge in parametrii normali turbina a tras normal 

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut! Am un golf 5 gti motor BWA! La mine problema cu presiunea de ulei apare dupa ce se incalzeste motorul bine, dupa vreo 35-40 km! Uleiul pe joja aproape la maxim. Am zis in prima faza ca poate este de la ulei, schimbat uleiul (Liqui Moly 5w40) dar nimic nu problema persista! Cu un sfat ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ai presiune mica la pompa de ulei...nu mai merge ca faci ca mine si schimbi motorul,poti incerca totusi sa schimbi senzorul de presiune si vezi daca scapi mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
eduardcarabet

Salut Colegi! 
întâmpin și eu aceasta problema la 1.4 tsi. Am schimbat uleiul, filtrul de ulei, senzorul de presiune și pompa de ulei. Presiunea pe manometru este 1 la relanti și creste la 3 in turații. Mai am de verificat cablajul. 
avetii idee din ce ar putea sa mai fie? Voi cum ați mai rezolvat aceasta problema? 
Îmi mănâncă toți nervii mașina asta 🤦🏻‍♂️

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Ai verificat cu manometru daca ai presiune de ulei sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eduardcarabet

După cum am scris, da am verificat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
Florin Manole

Salut. Va voi povesti si eu patania mea, legata de primul post facut pe thread-ul acesta. Masina mea este un Seat Leon 1P1 (2009), 1.8 TSI 160 CP. In interval de 30 de zile, am primit de 2 ori pe bord eroarea "Stop. Oil Pressure. Engine Off. Check User Manual". Dupa scoatere contact si punere inapoi, eroarea disparea. Daca prima data am verificat nivelul de ulei si am considerat ca trebuie sa completez, a doua oara m-a inspaimantat si am sunat la mecanic. Am fost la el, i-am explicat si mi-a zis ca este cam dificil de diagnoisticat daca nu se reproduce tot timpul si, poate fi, in functie de cost, senzorul, pompa de ulei sau probleme la cuzineti. L-am rugat sa-mi schimbe senzorul si a facut acest lucru de fata cu mine. Pur si simplu a scos mufa din senzorul vechi, la montat pe cel nou, a repus mufa si gata. Cost 30 RON. Dau sa plec si... surpriza... mi-a aparut eroarea. L-am chemat sa verifice si mi-a zis ca am presiune si sa vin la o zi distanta sa verifica mai in detaliu. Mi-a recomandat sa fac schimbul de ulei (il facusem cu aproximatie in urma cu 12000 de KM) si urma sa dea baia de ulei jos sa verifice sorbul (nu stiu daca am inteles bine) de impuritati. Am dus masina in ziua urmatoare, cu morcovul in fund din cauza erorii din bord, a curatat sorbul care avea ceva impuritati, facut schimbul si ma suna pentru a o ridica. Mi-a comunicat ca eroarea nu a disparut si mi-a verificat presiunea de ulei cu manometrul si era in parametri. Mi-a recomandat sa merg la un electrician pentru ca ar fi o problema fie din computerul de bord, fie din ceasurile de bord. Am luat masina si ma indreptam spre electrician... vreo 20 de KM pana la el. Surpriza... eroarea nu a mai aparut deloc. Am zis sa las totusi masina la el sa verifice. A verificat si problema era de la cablaj si mufa care venea in senzor. Am scapat ieftin.

Modificat de Florin Manole
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare colegi de suferinta!

Here's the story:

Am aceeasi eroare la o Skoda Yeti 2.0 TDI 170 cp cod motor CFJA an 2014 DSG 4x4.

 

Eroarea aparea doar vara dupa mers de autostrada(140 km/h) ,imediat la iesire de pe ....temperatura ulei intre 115-120 grade.

In rest(iarna,toamna,primavara) nu aparea deloc eroarea!In urma verificarilor /discutiilor cu mai multi mecanici,pompa de ulei a fost scoasa din schema de inlocuire pentru ca rulasem suficienti kilometri de la aparitia erorii...daca era pompa de ulei defecta ,motorul crapa!Au pus in discutie uleiul,ca poate s-a subtiat de la regenerari etc s-a propus sa-i schimbam ulei ,filtre etc si vedem daca mai face la vara cand vine caldura...zis si facut,a venit vara cu caldura,dupa prima tura pe autostrada ,la iesire de pe ea: TURN ENGINE OFF!OIL PRESSURE...intermitent continuu.Apoi:

 

Acum 3 saptamani,am inlocuit senzor presiune ulei(de origine) la service,mers si probat pe A3 ..dat forja pe sport,mers cu 170km/h ,temperatura ulei 125 grade ,iesit si intrat de pe A3 de cateva ori si eroarea nu a mai aparut!Bucurie maxima!

Plecat in vacanta in Grecia,la dus tot asa forja pe unde am putut,totul ok!

La intors,pe dealurile spre granita Makaza ,surpriza :TURN ENGINE OFF!OIL PRESSURE...intermitent continuu !M-au luat toate transpiratiile si toti nervii din lume!Ma si imaginam chemand platforma pana acolo...eram si cu copii dupa noi!!!!

Eram in deal ,in tunel ...120 grade ulei,viteza mica-60 km/h ca e camera radar acolo- ,temperatura afara 35 grade!

Oprit ,verificat ulei ,pornit la drum ,a mai aparut mai traziu prin Bulgaria doar scurt 1 secunda(tot cam 35 afara,116 ulei motor) ,nu am mai tras pe dreapta decat pentru pipi de cateva ori mai tarziu!

Am ajuns acasa cu bine!

Ieri am scos-o iar la o proba pe A3 si nu a mai dat eroare....35-36 grade afara....ulei motor nu a sarit mai mult de de 116 grade!

Mecanicul zice sa incercam cu o inlocuire de pompa ulei...imi e frica ca dau banii degeaba pe pompa si manopera!

 

Extra info:

-ulei Castrol 504/507 5W30 inlocuit in iarna acum 6-7000 km;

-de cand a aparut eroarea asta,am facut circa 15-20K km;

-motorul nu bate,nu nimic...trage bine,nu consuma ulei...de la revizie nu am adaugat deloc;

-temperatura lichid racire motor(tachometru bord) nu a sarit niciodata mai mult de 90 grade ;

-primavara trecuta ,inlocuit racitor ulei cu tot cu carcasa(aparea eroarea si inainte)....avea scurgeri antigel,carcasa era sparta;

 

E normal ca uleiul sa ajunga la asa temperaturi(120-125 grade) in timpul verii?In manualul masinii e specificat faptul ca nu trebuie fortata masina daca temperatura uleiului ajunge la 130 grade...dar pe asta nu am atins-o vreodata!

In speranta ca poate v-ati lovit de problema sau aveti cunostinte,

ma puteti ajuta va rog cu ceva sfaturi /idei?1656751581523.jpg.39a0b901bf2a8dd535dab15f4f420e71.jpg

Multumesc!

Modificat de VladOrlo
Added extra info!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este topicul potrivit DAR .. pana la urma este o problema de motor, care este universal la VAG

primul pas este sa dai jos baia de ulei sa vezi in ce stare este sorbul de la pompa de ulei

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sorbul e curat,filtrul si uleiul inlocuit ,atunci e o problema interna,des intalnita la CGLG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca, cautarile ar tebui sa inceapa de pe la axele cu came/tacheti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut , nu am stiut deloc unde sa scriu , nici nu am acces , ca sa deschid un topic  . De circa 2 zile ma confrunt cu o problema . In curbe (doar si doar ) pe partea dreapta sau in giratorii , imi apare mesajul Stop Oil pressure Engine off , mentionez ca la pornire  sau daca iau curbele super usor fara "brutalitate" nu imi apare nimic  , Schimb ul de ulei l-am facut acum circa 5300 KM . Masina este un Passat b6 2006 DSG , BKP .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
mateipredescu@gmail.com

De vreo 2 luni am si eu eroarea Oil pressure. Engine off! la un Golf 5 1.4 TSI. Am schimbat senzor presiune si pompa ulei si vreo luna a fost liniste. Dar de cateva zile apare frecvent eroarea. Tind sa cred ca are legatura si cu temperatura, deci o problema electrica. Am facut programare la un electrician, sper sa fie la cablaj problema. Altfel, raman cuzinetii. Dar motoarele astea sunt cunoscute sa aiba probleme la cuzineti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de electrician, se scoate senzorul de presiune, se pune manometrul si se verifica presiuna. Abia dupa aceea, se poate trage o concluzie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, aceeasi problema o am si eu la o Jetta din 2008, 1.9 tdi, imi apare STOP! OIL PRESSURE Engine off! iar pe tester apare doar eroarea 006481-Radiator Fan 2(v177)

p1951-000-Movement restricted/jammed-intermittent.

Defectul a aparut in mers direct cu rosu, uleiul este la nivel(max 2000 km de la schimb), nu bate motorul merge rotund, normal.

Motorul porneste normal si la relantii nu indica nimic, doar dupa ce plec cu ea dupa loc.

Aveti idee la ce sa ma astept, nu as vrea sa schimb jumate de masina ca sa aflu dupa aia ca era de la ceva minor.
Multumesc anticipat.

SmartSelect_20220726-154223_Gallery.jpg

SmartSelect_20220726-154400_Gallery.jpg

Modificat de andreykrt
completare poze
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablajul de la senzorul de presiune de langa filtrul de ulei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara cu un manometru presiunea de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
Robertvictorthree

Salutare,

Problema mea este urmatoarea...detin un vw caddy din 2013, 2.0 tdi, cod motor CFHC, 140 cai, automat DSG.De putin timp, la turatii mici intre 1200-1600 mi se aprinde martorul ^low pressure oil, stop engine^

S-au facut urmatoarele: -schimbat ulei(pus ulei Ravenol VMP USVO 5w30 fullsynth), s-a inlocuit racitor ulei+carcasa filtru ulei(racitorul era partial infundat-aveam temperaturi ulei de pana la 140-145grade).Problema a fost partial rezolvata dar dupa aprox 3000km iar a aparut martorul low oil pressure in bord.

S-a verificat presiunea uleiului cu manometru si s-au constatat urmatoarele: la rece, la ralanti am o presiune de 1.7 bari DAR in timp ce motorul se incalzeste presiunea scade pana la 0.1- 0.2 bari atunci cand motorul atinge temperatura de 95 grade. -mentionez ca senzorul presiune ulei este sus in chiulasa

Am in vedere urmatoarele: sa desfac baia si sa verific sorbul daca este infundat, sa verific cureaua de angrenare pompa ulei, sa verific pompa ulei + retur ulei.Apoi, o sa veirific uzura de la axele cu came(la axele cu came, cateodata aud un tacanit ca de culbutor neincarcat suficient)

Mentionez ca in ultima perioada, becul se aprinde doar cand motorul este solicitat, ca de ex. cand urc o pana si efectuez o depasire sau cand merg cu viteza (140km si las motorul la ralanti)

Aveti alte sfaturi???

Multumesc anticipat.

WhatsApp Image 2023-03-06 at 11.37.42 (3).jpeg

WhatsApp Image 2023-03-06 at 11.37.42.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!