Jump to content

Golf 6 - 2.0 TDI 140 cp - 2011


sintaxxa

Postare recomandată

@blordc: Multumesc.

Dupa un studiul mai amanuntit(deschis cartea de plan-service) am aflat ca masina este o versiune TREND cu urmatoarele coduri:

B0A component parts set without country-specific design requirement

C5V alloy wheels 7 1/2 J x 16 (4F0 601 025 E) offset 45

G0K 6-speed manual transmission

HH7 tires 205/55 R 16 91V

J0N battery 330 A (61 Ah)

1AT electronic stabilization program (ESP)

1G2 steel spare wheel with original equipment tires

2PP heated audio leather steering wheel for airbag system

1NL covers for alloy wheels

5RQ outer right rear view mirror: convex

5SL outer left rear view mirror: non-spherical

0BD rear stabilizer

3V1 child bench seat

QG1 service interval prolongation

8GU alternator 140A

8ZH antenna for AM/FM reception, "diversity"

1KD disc brakes, rear

1ZE disc brakes, front (Geomet D)

G07 front shock absorption

0Y1 standard climatic zones

4UP driver's and front passenger airbag withknee airbag and front passenger airbag deactivation

4X4 side airbag, front and rear with curtain airbag

4R4 power windows with comfort operation andcircuit breaker

4K3 radio remote controlled central locking operated from inside and safe securing

N2Z seat covering for special editions

5MA decorative inserts

8RM eight loudspeakers (passive)

2JD sports bumpers

E7E Style

0AD front stabilizer

0BD rear stabilizer

2UA standard design

2G5 filler neck module 1 without insert

1JA rear shock absorption, basic design 1

L13 suspension range 13

0YC weight category rear axle weight range 3

Pentru urmatoarele coduri nu am gasit o semnifiacatie:

D91

TL4

8AI

7MG

Imi poate da cineva mai multe detalii despre aceste coduri?

Link către comentariu

D91 = 4-cyl. turbo diesel engine 2.0 l/103 kW (4V) TDI common rail; Base engine: TG3/ TJ3/TU3/TU4/TL4/TP4/TM3/TW3/TR4/TS1/TN5

TL4 = 4-cylinder diesel engine 2.0 l unit 03L.L

8AI = Radio "RCD510 MP3"

7MG = Emission standard EU5

http://igorweb.org/e...ec/Default.aspx

Modificat de nervoss
Link către comentariu

La cati mai multi km!Foarte bine echipata masina ... si motorul chiar face toti banii (Calin stiie!)

Un cod de echipare mi-a atras atentia : 2PP heated audio leather steering wheel for airbag system

Volan incalzit?

Link către comentariu

@nervos: Multumesc pentru explicatii. TL4 ce inseamna mai exact?

@manatee: Nu am reusit sa folosesc masina inca pe timp foarte rece, cu volan inghetat. Dar pot spune pana acum ca daca aceasta optiune exista... este insesizabila.

Link către comentariu

Poze recente. In acelasi timp au aparut si primele zgarieturi pe masina.

img1ios.jpg

img2xp.jpg

img3al.jpg

img4ev.jpg

img5zy.jpg

img6c.jpg

img8j.jpg

Modificat de sintaxxa
Link către comentariu
Master_Blaster

F frumoasa si f curata, zici ca e noua. :icon_thumleft:

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Sa mai stergem putin praful de pe acest topic...

Inevitabilul s-a produs iar masina a primit un tatuaj 3D (din profil seamana cu un golf 6) datorat neatentiei, vitezei prea mari de intrare in curte precum si a unei usi partial-deschise. Cred ca se poate cataloga ca si... tuning exterior involuntar. Acesta este rezultatul:

tatuaj1.jpg

tatuaj2.jpg

...cadou pentru implinirea numarului de 20.000 km...

Reparatia a fost realizata pe Casco. Baietii au facut o lucrare buna pot spune. Rezultatul:

reparatie2.jpg

reparatie1.jpg

Concluzia: viteza mica, atentie sporita. In special dimineata...

Modificat de sintaxxa
Link către comentariu

frumoasa masina, pacat de acest incident neplacut dar bine ca ai rezolvat treaba si a iesit bine! cat mai multi km fara incidente neplacute! super masina :emthup:

Link către comentariu

Am decis sa nesocotesc sugestiile tuturor si am amanat realizarea service-ului pana la implinirea a 30.000km(asa cum dealtfel sugera si calculatorul de bord al masinii impreuna cu dealerul VW). Acest lucru s-a intamplat la revenirea din concediu: mai precis la 29.500km.

Revizia a fost facuta acum o saptamana la o reprezentanta VW din afara tarii. Pentru prima data am parte de o experienta pot spune... negativa: am cerut inlocuirea tuturor filtrelor precum si service-ul de ulei Longlife. Cand am venit sa ridic masina am constatat ca s-a realizat doar service-ul Longlife (schimbat ulei+filtru ulei+filtru polen)... Scuza? Mi-au s-a spus ca ei nu considera ca ar trebui schimbat filtrul de motorina si de aer la acel numar de km datorita "carburantilor de inalta calitate" precum si a aerului curat din tara lor. Asa ca a trebuit sa realizez o noua programare in ziua urmatoare pentru schimbat restul de filtre(nu toata lumea traieste doar in tara lor).

Altfel: serviciu de calitate, inspectia masinii, curatare si spalare interior+exterior+motor, garantie un an de zile pe lucrul efectuat precum si piesele schimbate. Consider ca merita deranjul. Urmatoare intrare in VW pentru serice la 60.000km.

Modificat de sintaxxa
Link către comentariu

Ca o mica idee. Dupa implinirea a 30.000 km masina nu beneficiaza de niciuna din modificarile dorite... Au ramas totusi cu prioritate sistemul Bluetooth, camera pentru marsarier precum si alarma. Restul... cand va fi timpul.

Singurul lucru care l-a primit este o camera GoPro Hero2 Motorsport pe care o imparte cu o alta masinarie pe 2 roti. Consider ca acest echipament isi merita banii. Pentru auto este putin inadecvat fara o carcasa skeleton cu acces la mufa de alimentare (bateria tine undeva la 2 ore jumatate - 3 ore).

Dupa implinirea acestui numar de km pot trage urmatoarele concluzii:

  • masina accelereaza incredibil de bine, chiar daca este incarcata mediu + 3 pasageri. Acelasi lucru il pot spune si despre franare. Unul dintre cele mai bune sisteme de franare pe care l-am folosit;
  • stabilitatea in curbe ridicata, chiar la viteze putin prea mari pentru abordarea acelor tipuri de curbe (iesiri - intrari pe autostrada de exemplu.);
  • un greier da semn ca ar dori sa apara. Nu am reusit sa imi dau seama de unde provine... pare ca de la bancheta din spate;
  • modulul Auto pentru blocul de lumini este extraordinar. Efectiv nu mai trebuie sa iti bati capul cu aprinderea/stingerea pozitiei - farurilor. Nu acelasi lucru il pot spune si despre faza lunga in mod automat. Senzorul e foarte sensibil la murdarie (parbrizul trebuie continuu sa fie curat). In conditii de ceata aceasta functie este aproape nula.
  • modulul Auto pentru stergerea parbrizului e de asemenea foarte folositor. (exemplu: autostrada ingusta; depasire camion pe banda 2, in spatele unui moto; rulaj pe vreme de ploaie. La un moemnt dat de pe partea opusa alt camion trece printr-o "balta enorma" si genereza un val urias care il acopera atat pe motociclist cat si pe mine. Totul tine de fractiuni de secunda. Instant stergatoarele au marit viteza de deplasare pentru a degaja apa de pe parbiz permitandu-mi sa observ motociclistul care frana puternic, probabil orbit si el de "valul" naravas). Consider o functie foarte utila!
  • comenzile pe volan pastreaza atentia concentrata la sosea cand se actioneaza asupra functiilor radiului;
  • tempomatul nu e ceea ce am crezut ca va fi(conduc frecvent masini ale companiei ce beneficiaza de aceasta optiune). E adevarat: ofera comoditate la drum intins si... consum crescut. Desi nu pun accentul numai pe consum dar aproape 1l/100km in plus se aduna la nota de plata.
  • functia mirror down cand este selectat marsalierul - extrem de utila la parcarile laterale (inainte manevram oglinda din buton pentru acest rezultat);
  • consumul mediu al masinii e undeva intre 5.2 si 5.4. Oras: 5.6 - 6.4 (si poate urca daca piciorul drept este greu). Exterior: 4.5 - 5.2. Sub 5 doar daca se merge in limita legala (Romania max 100km/h. Autostrazi 135km/h).
  • viteza maxima atinsa a fost de 210km/h pe drum fara restrictii de viteza. Am considerat ca e de ajuns fara sa exagerez. Masina urca rapid in viteza, mult mai repede dacat iti dai seama si cu atentionarea la 160 se aud in mod frecvent bip-uri.
  • este indicata achizitionarea unei roti de dimensiuni mici ca roata de rezerva. Daca aceasta e de dimensiuni normale limiteaza foarte mult spatiul in portbagaj. Vizibil si neplacut pentru cei care sunt obisnuiti sa poarte multe bagaje asupra lor tot timpul.
  • atat deocamdata...

Per total, in 30.000km a fost nevoie doar de 4 lucruri:

  1. alimentare motorina;
  2. spalare si curatare;
  3. alimentare lichid parbriz;
  4. o intrare in service pentru revizia de 2 ani sau 30.000km.

Si pe incheiere cateva poze:

20miikm.jpg

30miikm2.jpg

30miikm3.jpg

30miikm.jpg

Link către comentariu

Foarte frumoasa si dotata masina "consatene" :) ...un lucru nu l-am inteles, cum adica tempomatul iti creste consumul? la masina din dotare dupa ce i-am pus tempomat a scazut consumul cu max 1l/100km daca drumul era cat de cat drept si nu am umblat des la el, la viteza de croziera de 100km/h in ro si afara 140 pe autostrada...s-auzim numai de bine !

Link către comentariu

Salut JustinTM. Este doar o parere personala: am observat aceasta intamplator, dupa un drum de 600-700 km unde am folosit tempomatul in mod continuu setat pe 145. In mod obisnuit acel drum il parcurg cu un consum de 5.4-5.5 la viteza de 140-150 fara tempomat. De aceasta data consumul mediu indica 5.7 - 5.8. Drumul nu este intins in totalitate(sunt prezente urcarile pe deal/munte precum si coborarile), dar e pe autostrada si cu un trafic normal. Am tinut sub observatie "problema" si am constatat urmatorul lucru.Pentru a pastra viteza constanta, consumul instant crestea la urcare panta (ceea ce este perfect normal); DAR consumul nu scadea nicidecum la coborarea din panta. Cand nu folosesc tempomatul dau drumul pedalei de acceleratie in majoritatea pantelor (sau cel putin o slabesc) urmand un consum de 0 sau 2; adica infim. La folosirea tempomatului acest lucru nu se intampla deloc pe tot parcursul drumului. Tot ce pot sa banuiesc ca acesta e motivul pentru care consumul mediu final era mai mare decat in cazul nefolosirii lui. Pentru a nu fii dubii asupra problemei: ambele tipuri de mers au fost incercate in mod repetat(aceleasi portiuni de autostrada) pe distante mai lungi de drum(peste 500km) cu trafic normal.

Altfel este o optiune folositoare care iti da posibilitatea sa te relaxezi la parcurgerea unor distante mai mari.

Rog pe cineva sa imi spuna daca gresesc, sau daca la el se manifesta in alt mod functionarea tempomatului.

Link către comentariu

hmm interesant, si la mine creste consumul instant pe tempomat cand urca panta, dar la coborare o tine in frana de motor automat ( ca sa nu depaseasca viteza setata) eu nu umblu la nimic, si am consum instant 0. poate la g6 e alt sistem.

Link către comentariu
  • 9 months later...
Publicat (modificat)



Masina a implinit 2 ani de cand a fost produsa si a trecut pragul a 60.000km parcursi. 

 

img01b.jpgimg02az.jpgimg03u.jpg

 

img04lp.jpgimg05gu.jpgimg06n.jpg

 

img07g.jpgimg08s.jpgimg09x.jpg

 

img10i.jpgimg0011llr.jpgimg12qe.jpg

 

img13qs.jpg

 

Multumirea si incantarea fata de masina si ceea ce ofera a ramas aceeasi. O masina fiabila (pana in acest moment) care, afara de revizii si spalari, nu a necesitat alte investitii. Masina este folosita in proportie de 60-70% pe autostrada. Precizez ca a depasit de multe ori viteza de 200km/h fara sa piarda din stabilitate pe drum drept sau curbe si fara sa ofere ocupantilor ei nesiguranta. 

Aici as dori sa il citez pe un coleg de forum care a precizat ca "la viteze mari zgomotul trecerii aerului e prietenul tau". Din pacate acelasi comportament l-am simtit si pe noul passat.

 

Consumul mediu general este in jurul valorii de 5.2 l/100km. La deplasarea in afara localitatilor (nu doar pe autostrada ci si drumuri nationale, montane etc): daca viteza obligatorie este respectata, chiar cu mici escapade, consumul se situeaza undeva la valoarea 4.8. Ceea ce, din punctul meu de vedere, o face o masina economa la drum intins.

Totusi, raman la parerea ca nu este o masina recomandata pentru cazul in care majoritatea drumurile se realizaza in oras. Nu doar din cauza consumului (situat la 7,8 in cazul unui trafic de oras aglomerat) ci si a faptului ca trebuie tinuta cu o turatie in jurul valorii de 2000 (treapta 3-a) pentru a evita regenerari multiple ale filtrului de perticule.

 

Masina nu este abuzata in vre-un fel, nu a avut de a face cu franari violente la viata ei(pana acum), trece orice denivelare sau trecere de cale ferata cu viteza foarte mica si gropile care le-a nimerit se pot numara pe degetele de la 4 maini. 

Cu toate acestea nu mai e la fel de rigida ca si la inceput. Posibil ca acesta sa fie comportamentul normal, dar parea mult mai stabila cand avea suspensia rigida.

Spatiul ramane o problema doar in cazul necesitatii de a transporta un volum mare de bagaje. Posibil ca barele transfersale si "sicriul" sa rezolve acest inconvenient.

 

km60mii.jpg

 

Cu ocazia implinirii celor 60.0000km parcursi s-a realizat si a 2-a revizie a autoturismului: schimb ulei, filtru ulei, filtru polen, un set de stergatori fata si o inspectie completa a autoturismului. Cost total: 240eur. 

Nefiind intr-o reprezentanta VW care sa foloseasca ulei Castrol si neavand pe stoc acest tip de ulei, cei de la service mi-au recomandat ca fiind cu proprietati asemanatoare: Shell Helix Ultra Extra 5w-30 (ulei long-life). 

Sper ca decizia de a accepta acest ulei nu a fost o una gresita.

Mi s-a sugerat service-ul sistemului de climatizare: curatare si dezinfectare conducte + schimbare freon. Nu l-am acceptat, decizie gresita. La oprirea aerului conditionat, sistemul emana un miros "dubios" pentru o scurta perioada de timp. In plus racirea la 18 grade pare sa nu mai fie atat de pronuntata cum era la inceput. 

Cand va fi posibil va trebui revenit pentru realizarea acestei operatiuni.

 

Cum in viata nu e totul frumos si perfect voi enumera cateva din "problemele" aparute in tot acest timp de folosire.

 

Masina a acumulat numeroase zgarieturi si ciobituri oferite de pietrele de pe carosabil. Unele dintre ele au reusit perforarea stratului de lac pe capota si plafon. Posibil ca si vopseaua sa fie alterata pana la stratul de grund.

As dori o recomandare pentru rezolvarea acestei probleme. Precizez ca nu ma incanta ideea de a revopsi masina. Exista kituri de retus, dar nu stiu daca pot rezolva astfel de probleme.

gaurabarafata.jpggauracapota.jpg

 

gauraparbriz.jpggauraplafon.jpg

 

Inevitabilul s-a produs pe un drum national, in timp ce mergeam in coloana cu 40km/h. O piatra venita de nicaieri s-a infipt exact in mijlocul campului vizual al soferului, motiv pentru care a trebuit luata decizia schimbarii acestuia. Precizez ca daca aceasta lovitura s-ar fi produs in orice alta parte a parbrizului nu m-ar fi deranjat sa ramana in acest fel.

Datorita pozitiei "craterului" nu a fost posibil sa revin cu masina in tara pentru reparatie Casco asa ca a fost luata decizia de a inlocui parbrizul la un service VW Porche din afara tarii (decizia acceptata de Casco). Si in acelasi timp o decizie nu atat de buna. De ce?

Am cerut service-ului sa fie folosit exact acelasi tip de parbriz ca si cel original: Saint-Gobain Sekurit. Mi s-a spus ca nu e nici o problema, operatiunea se va face exact "ca la carte" folosindu-se un parbriz original VW. Masina a fost gata a 2-a zi.

Cu stupoare am vazut ca folosisera un alt tip de parbriz: AGC AUTOMOTIVE. Abia atunci am aflat ca acela este singurul tip de parbriz care VW il furnizeaza pentru tara respectiva, chiar daca masina venea cu parbrizul din fabrica produs de S.G. Intr-un final a trebuit accept ce se intamplase. Cost operatiune: 700euro.

Lucrarea a fost executata slabut: tapiteria am gasit-o murdara, nu curatasera senzorul inainte de aplicarea unui nou strat de gel (au refolosit senzorul vechi), carcasa oglinzii nu era montata corect, elemntul de plastic care acopera parbrizul in partea dreapta era pus de forma (il pierdeam la primul drum). Murdaria a iesit cu detailing interior, iar celelalte elemente le-am putut ajusta singur. Nota lucrare: 5/6. 

Dezamagirea mare a fost cauzata de folosirea altui tip de parbriz decat cel original. Compensarea ar fi ca de atunci au trecut 10.000km si nu am avut vreo o problema cu acest parbriz: nu prezinta deformatii, nu ploua in masina si pare ca rezista bine la pietricelele care le-a primit.

Colac peste pupaza, cei de la Casco nu au achitat factura(chiar daca plata a fost acceptata si actele se afla "pe biroul celor de la contabilitate") si incep sa am mari indoieli ca o vor mai face vreodata (au trecut 4 luni de la incident) - Nu doresc sa creez nici o polemica pe tema Casco.

Parbriz original: parbrizoriginal.jpg  Parbriz actual: parbrizactual.jpg

 

Jantele nu au scapat in a fi atinse si ele, datorita lipsei de atentie sporita la parcarea paralela. Am cerut verificarea acestora inainte de a fi montate caucicurile de vara si pana in acest moment nu prezinta deformatii sau indoituri.

juliturajantafata.jpgjuliturajantaspate.jpg

 

Referitor la zgarieturi: am avut nesansa de a ajunge la o spalatorie auto manuala (ok din punctul meu de vedere pana in acel moment) unde cel care a sters masina probabil a avut o pietricica pe laveta sau ceas pe mana... idea e ca a trasat o dunga de jumatate de metru lungime pe plafonul autoturismului.

Am observat-o abia a 2-a zi.

zgarieturaplafon.jpg

 

Tot aici voi adauga si rezultatul care a aparut la ceva timp dupa efectuarea lucrarii de reparatie: vopseaua si chitul folosit au cazut, rezultatul fiind urmatorul.

rezultatreparatiecasco.jpg

 

Consider insa ca aceste aspecte negative sunt doar de ordin estetic, iar functionalitate corecta si completa este elementul cheie al oricarei masini care trebuie sa primeze.



Modificat de sintaxxa
Link către comentariu
Publicat (modificat)
Saptamana aceasta am avut ocazia sa conduc noul model: VW Golf 7. Asa ca voi lasa cateva impresii din partea unui posesor de G6, cat inca sunt proaspete.

 

Descriere atovehicul: Golf 7, 1.6 TDI (din pacate nu am cautat nivelul de echipare), 7400km in momentul receptiei. Masina am condus-o timp de 2 zile, in jur a 1000km. Mi-a amintit de momentul achizitiei masinii proprii (8400km).

Suspensia foarte rigida, stabilitate mare pe curbe si serpentine.

img0005ly.jpgimg0006dc.jpg

 

img0007mo.jpg 

 

Masina se conduce excelent, nu induce oboseala la drumuri lungi si este aspectuoasa. Poate prea aspectuoasa pentru un Golf: ai impresia ca interiorul de pe Passat CC a fost mutat (cu mici modificari) in Golf. 

Materialele folosite la interior nu dau sentimentul de lucru ieftin. Singurul minus care il notez fiind culoarea neagra lucioasa: existenta pe volan la acest model. Consider ca necesita mult timp investit in curatire cu atat mai mult cu 

cat este prezenta pe intreg panoul de bourd la alte modele. 

img0008yz.jpg

 

Maneta franei de mana a fost inlocuita cu buton. Personal nu sunt in favoarea acesti modificari. Am intalnit-o pentru prima data acum 3 ani la Audi A4: franaautohold.jpg

Asistenta in panta (Auto-hold) este trecuta in mod manual: consider ca e o imbunatatire fata de cea automata existenta pe G6. Posibilitate a de alege cand sa asiste la pozitia in panta si cand nu este excelenta. 

Previne cazurile cand se face stationare in panta mica, urmata de tentativa de demarare: rotile fiind blocate am simtit o fortare a intregului sistemului de franare.

 

Un accesoriu excelent avut pe masina este magazia de SD: mediile de stocare digitale-flash fiind moda actuala. Cititorul SD impreuna cu CD-ul se aflau situatie in torpedoul masinii.

magaziesd.jpg

 

Comparatie interior G6 vs G7:

Interior G6: interiorcomparareg7.jpg     Interior G7: interiorg6.jpg

 

Cu toate acestea masina nu m-a impresionat intr-atat de mult incat sa imi doresc schimbarea actualei cu modelul nou. 

Motorul 1.6 TDI este foarte zgomotos(cel putin fata de 2.0), posibil ca antifonarea sa nu fie cea mai buna(am mai condus si Golf6 cu motor 1.6TDI si nu a parut atat de galagios la acea vreme) si devine tot mai zgomotos cu cat accelerezi.

De asemenea, in momentul in care se depaseste viteza de 120km/h, zgomotul cauzat de curentul de aer devine din ce in ce mai mare.

Nu s-a rezolvat problema care exista la G6 cu stergatoarele (si care la Passat nu exista): nu se face stergerea corecta si completa pe partea dreapta a parbrizului, ci apa este imprastiata de-a lungul parbrizului in stropi dupa stergere(in fata pasagerului din dreapta).

Masina prezenta sistemul start-stop(nu stiu daca este distribuit acum pe toate masinile): sistem care devine agansant cand stai in trafic intens timp de 1 ora. Din fericire exista posibilitatea de a dezactiva acest sistem. Dar dezactivarea tine doar pana in momentul urmatoarei proniri a masinii.

Fiind prima masina fara senzori de parcare care am condus-o in ultimii ani recunosc ca le-am dus lipsa.

 

Ca si concluzie: o masina frumoasa atat interior cat si exterior, cu aer de masina premium, dar care nu motiveaza un posesor de G6 sa o cumpere.
Modificat de sintaxxa
Link către comentariu
  • 5 months later...
Masina a trecut pragul de 80.000km fara incidente majore. Odata cu numarul de km a mai adaugat unele mici zgarieturi sau ciobituri de pietre care nu au putut fi evitate indiferent cat de mult as incerca sa o protejez sau de drumu pe care ruleaza.

 


jauk.jpg    

 

3lwt.jpg

 

ylp5.jpg

 

8qm4.jpg

 

p21t.jpg

 

8x0y.jpg

 

r1fj.jpg

 


 

Prima componenta care a cedat pana acum pe masina este lampa de ceata spate. Ramane pana in acest moment o masina fiabila si deloc gurmanda. Consumul mediu general se mentine in jurul valorii de 5.4.

 

Urmeaza revizia de 90.000 km cand va avea parte de o interventie putin mai extinsa. 
Link către comentariu
  • 5 months later...
Masina a implinit 3 ani de cand a iesit pe portile fabricii si a trecut recent pragul psihologic de 100.000km  :icon_thumright: .
 
post-66797-0-69112200-1396873918_thumb.p      post-66797-0-43921500-1396873923_thumb.p
 
Cu ocazia implinirii acestui numar de km masina a primit o inspectie a directiei; rezultatul fiind surprinzator si placut in acelasi timp: nici un joc, bataie sau unghi modificat. Masina tine drumul drept la orice viteza. 
Precizez ca 20-30% din km au fost facuti pe drumurile din tara. Pana in acest moment masina ruleaza cu toate piesele stock... afara de parbriz (datorat celor 20%). 
 
In cadrul reviziei de 90.000km s-a schimbat uleiul si toate filtrele si s-a facut o inspectie generala: motor, sistem electric, sistem franare etc. In plus a fost facuta si curatarea instalatiei de climatizare plus schimbare freon (operatiune pe care o consider necesara la 2-3 ani). In continuare revizia va fi facuta la intervalul de 30.000 km.
 

Din momentul achizitiei a existat o singura problema tehnica si mai multe probleme optice, mai mici sau mai mari...  :dry:

Link către comentariu
  • 1 month later...
Publicat (modificat)

S-au implinit 100.000 km parcursi in cei 2 ani jumatate de cand a fost achizitionata: in momentul actual avand 109.000km si indreptandu-se spre a 4-a revizie, cea de 120.000 km. In tot acest timp a fost un partener de incredere oricand a fost nevoie a fi folosita, indiferent de distanta, teren sau vreme. 

 

post-66797-0-13621800-1400165808_thumb.j post-66797-0-20759900-1400165813_thumb.j post-66797-0-72201000-1400165829_thumb.j

Continuare...

 

post-66797-0-53292500-1400166820_thumb.j post-66797-0-86953600-1400166824_thumb.j post-66797-0-86555700-1400166828_thumb.j post-66797-0-28006900-1400166944_thumb.jpost-66797-0-01493600-1400166834_thumb.j post-66797-0-31662000-1400166842_thumb.j post-66797-0-02417800-1400166873_thumb.j

post-66797-0-60701900-1400166977_thumb.j post-66797-0-01878000-1400166982_thumb.j post-66797-0-81168300-1400166986_thumb.j post-66797-0-50929500-1400166992_thumb.jpost-66797-0-46889800-1400167068_thumb.j post-66797-0-14692100-1400167079_thumb.j post-66797-0-94089400-1400167084_thumb.j post-66797-0-77959000-1400167089_thumb.j

post-66797-0-66996200-1400167152_thumb.j post-66797-0-13743800-1400167157_thumb.j post-66797-0-09830100-1400167162_thumb.j post-66797-0-41065800-1400167167_thumb.jpost-66797-0-22477700-1400167239_thumb.j post-66797-0-47876200-1400167244_thumb.j post-66797-0-52828500-1400167256_thumb.j post-66797-0-91114200-1400167260_thumb.j

post-66797-0-07644500-1400167267_thumb.j post-66797-0-33439300-1400167272_thumb.j post-66797-0-78436200-1400167280_thumb.jpost-66797-0-42147300-1400167326_thumb.j post-66797-0-46595000-1400167332_thumb.j post-66797-0-83288000-1400167337_thumb.j post-66797-0-99910300-1400167346_thumb.j

post-66797-0-14358500-1400167408_thumb.j post-66797-0-91655800-1400167412_thumb.j post-66797-0-23324500-1400167417_thumb.j post-66797-0-68903900-1400167424_thumb.jpost-66797-0-80009500-1400167481_thumb.j post-66797-0-53797300-1400167486_thumb.j post-66797-0-80798300-1400167490_thumb.j


... e bine sa nu se uite ca in cele din urma toate ajung la fel:

 

post-66797-0-03673100-1400167730_thumb.j

 

 

Modificat de sintaxxa
Link către comentariu

Pana ajunge asa ai drum lung de batut. Ma bucur sa aud ca nu ai avut nicio problema pana acum, pozele sunt superbe la fel si peisajele, sa nu mai vorbim si de masina.  :)

 

Multi km fara probleme in continuare si sa ai grija de ea ca pana acum. 

Link către comentariu

Ce poze frumoase. Ai plimbat-o ceva, daca doar in doi ani si jumatate ai facut atat :)

Link către comentariu
  • 3 months later...
La 120.000km s-a efectuat a 4-a intrare in service pentru verificarea periodica si schimbul de consumabile. Schimb ulei (Shell long-life), filtru ulei, aer, polen, combustibil. Cu ocazia aceasta a fost inlocuit si lichidul de frana plus o verificare completa a masinii + gresarea tuturor balamalelor. Cost operatiune: 302,99 euro.
Baietii din service au fost la un pas sa puna un nou kit de distributie... aceasta operatiune fiind indicata de calculatorul de service celor care locuiesc in locuri aride. Cureaua o voi schimba conform manualului la 210.000km, daca nu se rupe pana atunci...
 
La 125.000km am vazut pentru prima ora in bord martorul "check-engine" aprins in momentul in care am pornit dimineata masina. Cu usurare am aflat ca a fost cauzat de regenerare, el stingandu-se cateva minute mai tarziu. Banuiesc ca se datoreaza mersului subturat de o zi inainte, in care s-a mers constant in coloana, cu tempomatul pus, pe o distanta mai mare, fara accelerari notabile.
 
post-66797-0-45336500-1408450562_thumb.j
 
Pe parbriz a aparut o a doua "cicatrice". Prima, de dimensiuni mici, a fost reparata folosindu-se rasina speciala pentru astfel de cazuri. Aceasta a doua are o lungime de 5cm si s-a propagat oblic spre al doilea strat... nu va mai fi reparata, iar in momentul in care se extinde voi schimba parbrizul. Ar fi a doua schimbare de parbriz...
 
post-66797-0-86938200-1408450580_thumb.j
 
Din nefericire am zgariat pe o suprafata mai mare o janta, intr-o dimineata, in momentul parcarii paralele cu bordura. 2 dintre jante aveau deja mici "avarii" putin vizibile. Din pacate aceasta este mult mai mare. Pacat. Voi cauta o modalitate sa o polishez si repar in regie proprie. 
 
post-66797-0-32692100-1408450602_thumb.j
 
Posibil sa fie nevoie de alte jante pentru cauciucurile de vara in momentul in care vor fi schimbate cu unele de dimensiune mai mare, iar aceste jante sa ramana doar pentru cele de iarna. 
Cauciucurile de vara au fost achizitionate impreuna cu masina (Bridgestone Turanza), iar pana in acest moment au rulat peste 70.000km. La sfarsitul verii vedem daca mai pot rula in siguranta o vara sau vor fi inlocuite. Important este ca si-au indeplinit datoria onorabil pana acum.
 
Ca fapt divers: din momentul achizitionarii nu a fost nevoie vreodata sa fie umflata vreo roata afara de umplerea initiala cu azot la schimbarea cauciucurilor de sezon.Cu o singura exceptie: pe drumul de intoarcere dintr-o calatorie mai lunga s-a aprins o singura data martorul de presiune pneuri. Verificat la ochi, totul ok; resetat martor; mers inca 2000km fara sa mai apara vreo eroare. Ca sa fiu linistit am ajuns intr-un final la o vulcanizare pentru verificarea integritatii rotilor. Intr-unul din cauciucuri au gasit un cui, gros de jumate de cm, infipt perpendicular. Cauciucul reusise sa etanseze in jurul cuiului si sa nu mai permita scaparile de azot. Anvelopa a fost vulcanizata si de atunci nu au mai fost probleme.

In ultimele luni masina a facut cateva plimbari mai lungi, acumuland km, zgarieturi de jante, vopsea caroserie dar si ciobituri parbriz. Cea mai lunga dintre ele fiid de aprox. 8000km in regim de road-trip, pe parcursul a doua saptamani. Consum mediu: 5.2 (autostrazile reprezentand 30-35% din distanta).
 
post-66797-0-89682800-1408451208_thumb.j post-66797-0-48107700-1408451212_thumb.j post-66797-0-55018300-1408451216_thumb.j post-66797-0-14556900-1408451221_thumb.j post-66797-0-12370000-1408451229_thumb.j post-66797-0-08989300-1408451237_thumb.j post-66797-0-48067500-1408451242_thumb.j post-66797-0-45351200-1408451246_thumb.j

 

post-66797-0-25606100-1408451432_thumb.j post-66797-0-06350500-1408451436_thumb.j post-66797-0-08560100-1408451440_thumb.j post-66797-0-01194100-1408451449_thumb.j post-66797-0-90605600-1408451453_thumb.j post-66797-0-33818500-1408451458_thumb.j post-66797-0-68078100-1408451462_thumb.j post-66797-0-37177100-1408451466_thumb.j 

 

post-66797-0-12544200-1408451602_thumb.j post-66797-0-84622900-1408451606_thumb.j post-66797-0-46064400-1408451617_thumb.j post-66797-0-50779600-1408451622_thumb.j post-66797-0-34333300-1408451626_thumb.j post-66797-0-13252600-1408451631_thumb.j post-66797-0-61549200-1408451634_thumb.j post-66797-0-87026100-1408451638_thumb.j

 

post-66797-0-44001900-1408451678_thumb.j post-66797-0-06564100-1408451684_thumb.j post-66797-0-14819200-1408451688_thumb.j post-66797-0-94534200-1408451691_thumb.j post-66797-0-31650100-1408451784_thumb.j post-66797-0-86802800-1408451790_thumb.j post-66797-0-65563800-1408451793_thumb.j post-66797-0-41633700-1408451796_thumb.j 

 
In momentul intoarcerii dupa un drum putin mai lung, am amanat oprirea la vreo benzinarie de pe autostrada pana acul ce indica nivelul de combusitil in rezervor a coborat pe ultima [cenzurat] rosie, iar in bord erau afisati ca fiind posibil de efectuat numai 10km. Concluzia a fost ca s-a putut merge putin peste 1050km cu un singur plin de combustibil in regim normal (munti, dealuri, vai; autostrazi, drumuri nationale, drumuri comunale etc). Recunosc ca nu as mai repeta experimentul decat daca am in portbagaj o rezerva de combustibil.
 

post-66797-0-99972500-1408451802_thumb.j post-66797-0-80012900-1408451805_thumb.j post-66797-0-13212000-1408451833_thumb.j post-66797-0-45029200-1408451838_thumb.j post-66797-0-97283600-1408451844_thumb.j post-66797-0-07454300-1408451847_thumb.j post-66797-0-92931900-1408451874_thumb.j post-66797-0-20308200-1408451879_thumb.j

 

post-66797-0-97384400-1408451882_thumb.j post-66797-0-14899500-1408451887_thumb.j post-66797-0-45800100-1408451924_thumb.j

Modificat de sintaxxa
Link către comentariu

Pe un drum fara limita de viteza... in bord aveam 220km/h. Masina nu trage nici macar 1km mai sus...

post-66797-0-43369900-1408462516_thumb.j

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina , sa o stapanesti sanatos !   Imi place ca o plimbi mult si ca o bagi pe drumuri nu tocmai ortodoxe , exact ca mine :)

 

Spune si denumiriile locurilor care le afisezi in poze , sunt superbe si pe unele as vrea si eu sa le vizitez! 

 

Bafta ! 

Modificat de Doomy
Link către comentariu
micuzzu_marius

Foarte fain Golful si extraordinare peisajele pe unde ai mers. :icon_thumleft:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!