Jump to content

Turbina Passat B6 - Functionare OK / Probleme de functionare


Florin Mandras
 Share

Postare recomandată

Multumesc, @Florin. Dupa verificare, revin cu amanunte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat! Un furtunas de vacuum rupt.... Inlocuit si deocamdata, e liniste in bord. Multumesc pt indrumare, a fost la obiect! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare. Stie cineva forta de strangere a suruburilor de la turbo? Am vazut ca sunt din cupru, daca nu ma insel si sigur pot pati ceva daca se strang prea tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat la Ajusa si mi-au dat filmuletul asta. Las link-ul poate ajuta si pe altcineva.

Si inca un link pentru  conducta de alimentare cu ulei

 

Modificat de lcatalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Imi puteti da un sfat cu privire la codul de eroare gasit. Poate sa fie senzorul de citire al presiunii defect chiar daca nu da cod de eroare? Am atasat si log-ul in mers. Multumesc.

1 cod a gasit:
16618 - Reglare presiune turbo 
            P0234 - 006 - limita superioarã depãºitã în sus - intermitent - MIL aprins
             înprejurari cod:
                    Stare defect: 10100001
                    Priorit.defect: 5
                    Frecv. defect: 14
                    Resetare contor: 43
                    rulaj: 223444 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2018.12.03
                    timp: 20:21:31

             înprejurari cod:
                    RPM: 2720 /min
                    Text:    184    Nm            
                    viteza: 84.0 km/h
                    Text: 53.9    %               
                    tensiune: 14.13 V
                    Text:   1889    hPa           
                    Text:   2229    hPa          

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
MihalacheDanny

Salut am și eu un passat B6 2006 BKP si de la 130 îmi intra in limp mode și nu mai trage deloc dar dacă o opresc și o pornesc trage din nou dar tot asa pana la 130 și din nou intra 

stie cineva de la ce este am dus o la un serivice dar mi a zis ca se duce turbina atât 

multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Trebuie făcut un log în mers cu vcds ul. Se interpretează datele obținute și în funcție de asta vedem unde este problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună, am o problema cu senzorul G235, de pe turbina, după anumiți km se desurubeaza, am pus și pasta și tot degeaba, din ce cauza? Știe cineva... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Expun si eu aici cazul meu. Initial intampinam doar eroarea de EGR, l-am desfacut si curatat, l-am facut luna si am incercat sa curat si teava metalica care intra in el. L-am remontat si se auzeau zgomte ciudate din zona lui la repornire. L-am desfacut si am observat ca bucati de calamina il impiedicau sa inchida complet. L-am recurata si montat si aparent functiona corect.

Mai rar dar to mai primesc erori de egr:

001025 - EGR System 
               P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 207896 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2048.14.27
                    Time: 06:24:02

Insa ulterior incep sa am erori legate de turbo ce se manifesta prin aprinderea intermitenta a martorului bujii si intrarea in limp. Imi intra in limp la drumuri externe (la drumuri zilnice prin Buc - IF nu se manifesta), in treptele superioare (4, 5, 6) pe depasiri sau urcari pante, de aici concluzionez incarcare mare pe turbo. Ca si frecventa imi apare cam o data la 200-300 km.

000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 208289 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2048.14.27
                    Time: 19:39:03

            Freeze Frame:
                    RPM: 2415 /min
                    Speed: 104.0 km/h
                    Load: 55.3 %
                    Absolute Pres.: 2203.2 mbar
                    Absolute Pres.: 1785.0 mbar

Am cititi acest topic si o cauza posibila ar fi capsula vacuumatica insa nu mi-e clar cum se verifica daca tine vacuum? Inteleg ca acea capsula e componenta in care intra furtune din spatele motorului.

image.thumb.png.be1267fda5b84968051144d838e543a4.png

Pot avea legatura problema de la turbo cu curatarea egr, sa fi intrat ceva bucati de calamina pe undeva?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga un furtunas în ea, trage și vezi dacă tine vacuumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian-Cosmin Alexandru

Salut! Am si eu aceeași problemă, de aseara spirala se aprinde la 130km/h Si checkul in permanență aprins....pe vcds da eroare p0299,am verificat cu furtunasul actuatorul si totul e in regula......ce poate fi?trebuie schimbat actuatorul?atașez poza cu eroarea 

20190729_155115.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca da 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus aseara un furtun si neetansand bine l-am strans cu un soricel (posibil si asa sa nu fi etansat bine). Am suflat si am tras si am observat ca atunci cand trageam aer debitul era mult mai mare ca atunci cand suflam. Inteleg ca asta inseamna ca nu tine vacuum?

Si o poza cu furtunul de test.

image.thumb.png.402fb7f015bfcad3ba7ce1870f83fd51.pngimage.thumb.png.52f6a64e193b00f2e90faa065fac0552.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vacuum...duoa ce tragi, tine limba în furtunas. Dacă e ok, nu îți dă drumul. Empiric.. Altfel, folosești pistol pt vacuum care are și ceas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, ccristian said:

debitul era mult mai mare ca atunci cand suflam

nu ai ce sa sufli,doar tragi ...daca tragi aer capsula trebuie inlocuita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos, deci nu am vacuum, puteam sa si respir prin furtunasul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, alt actuator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat capsula vacuumatica si masin zburda din nou. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pierd ulei pe langa turbina destul de mult si pana saptamana viitoare cand sunt programat la mecanic vroiam sa va aud parerile despre ce ar putea fi.

La 1500km am completat 400 Gr. Nu fumega, nu are eroare, nu face zgomote.

Multumesc. 

 

Modificat de maxxgabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa eviți deplasările, dacă e asa mare pierderea. Posibil sa ai uzura mare în axul turbinei. Se va rupe, va face autoaprindere, trăgând uleiul în loc de carburant și în cel mai rău caz, pa turbina, pa motor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare

detin un passat 2.0 140fps din 2010,acum 1 saptamana mi s-a aprins in bord martorul galben gen "arc galben"(Diesel Engine Pre-Glow Before Engine Start-Up, If the light is flashing, there is a diesel engine malfunction, but if the light is solid, then the diesel engine pre-glow system is on.)mentionez ca apare si dispare in timpul mersului,iar masina nu trage ca atare in parametri normali,

pe tester imi apare eroarea- turbocharger boost control position sensor A circuit range/performance-p2565

sambata a fost schimbat senzorul insa eroarea a reaparut iar consumul imi este undeva la 13 litri

orice sfat este bine venit

multumesc anticipat

 

test.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod de motor ? Ce senzor ai inlocuit ?

Eroarea indica o problema la actuatorul turbinei sau lipsa vacuum

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am inlocuit senzorul turboo boost si Boost Pressure Control Valve...problema e ca dupa toate astea martorul in bord mi se tot aprinde din cand in cand...pe tester da eroarea cum ca valva nu e in pozitie corespunzatoare,deja am fost de 5 ori la acelasi service si de fiecare data regleaza pe ea

masina  trage ok insa acel martor PRE GLOW apare in bord pt 1 secunda si dispare..

sincer m am saturat deja de vizitele facute la service ..

as avea rugamintea daca cineva poate sa imi scrie cum se regleaza acea valva ,daca se da jos turnina de pe masina sau se poate regla cu turbina montata,

motorizarea este 2.0 dti 140 hpi

tip 3C

VARIANT =AACBABX0

VERSION-FM6FM62Q009ST7MGSVR0

MULTUMESC

 

sensor.jpg

turbo valve.jpg

Modificat de Manuel N.
Nu era nevoie de quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Engine off, no vacuum 120.4 should read about 3.5V

Engine Off, apply 17 Inches of mercury, 120.4 should drop to about .7V

Engine at idle, 120.4 should read about .7V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu 17 inch mercury m-am blocat, In mbar cat o fi ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!