Jump to content

Turbina Passat B6 - Functionare OK / Probleme de functionare


Florin Mandras
 Share

Postare recomandată

Din cate am observat uleiul este pierdut deoarece cand am demontat acest furtun am gasit ulei pe el. Poate fi scapat pe langa semeringurile de la supape si sa se duca pe acolo deoarece fum albastru nu scoate.20180106_212515.thumb.jpg.35c53eda87deb7f9d6debf9e0404e15f.jpg

Modificat de IonutVal17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul vine din turbina in furtunul ala,ce scapa pe la simeringurile de supape iese pe evacuare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, 

Mai nou masina mea intra in limp modedin ce in ce mai des cand este fortata. Eroarea este: 

P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition)

Am atasat un log facut in mers intr-a 3-a cu acceleratia la maxim - logul este facut pana cand masina a intrat in limp. Ma ajutati va rog cu interpretarea lui?

Este un Passat B6 2006 motor BKP, kilometri ireali :)

Multumesc

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geometria turbinei trebuie curatata...de verificat axul turbinei,iar daca are joc o trimiti direct la reconditionat sau cumperi alta noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut sper sa postez unde trebuie de data aceasta.

Este vorba despre un pasat b6 2.0TDI 140 CP bmp,238539 km.de 2 saptamani sta in parcare la servis.problema sta in felu urmator,se accelera foarte incet pana in 2000 de rotatii dupa 2000 de rotatii totu era bine,nu puteam sa merg asa cu masina am abandonato in parcare si am plecat la lucru,precizez nici un martor aprins in bord.dupa ce am iesit de la lucru am zis sa mai incerc odata sa vad ce are...si problema era mai grava pornea facea un zgomot ciudat si se oprea singura dupa 10 secunde.am duso la mecanic el a spus ca e dpf-ul infundat.dupa ce a dat jos dpf-ul a spus ca nu este problema de la dpf si de la turbina.citez ce a spus mecanicul"este dusa geometria variabila a turbinei si baga toate gazele in motor" se poate asa ceva? Sa se opsesca motoru singur de la turbina?

Ce pot sa fac in situatia asta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate EGR-ul sa fie de vina..... geometria nu are de unde sa bage gaze in turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am membrana actuatorului fisurata. Masina inca merge dar, cand accelerez brusc intra in limp mode. Una cu alta trebuie sa il schimb. Turbina e KKK si actuatorul este cu comanda electronica. Stie cineva unde pot gasi actuatorul? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update turbina a fost dusa la verificat si curatat dar nimic grav.sa montat turbina pe masina si aceleasi sintome... egr-ul  a fost verificat si nu a gasit nimic la el. Pe la cilindru 3 am ceva scurgeri este umed...la cilindru 1,2 si 4 sunt doar afumate.

Sintomele sunt,pornesc motorul  merge 5 secunde face un zgomot ca si cum  ai  bate 2 fiare si dupa moare nici un martor aprins in bord.daca scot furtunul ce intra in egr imi scoate toate gazele si tot fumul pe la egr.doua intrebari am.

Se poate sa aiba sintomele astea daca este sarita distributia? Am facut doar 13000 km de cand am schimbat distributia.

Vreau sa stiu daca e necesar sa desfaca motoru...poate este altceva si il desface degeaba...

Pe tester ii scrie "neeliminare gaze".

Mecanicul a spus ca urmeaza sa desfaca motorul sa vada ce sa intamplat..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

test de compresie ti a facut mecanicul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a facut test de compresie..dar el este "prea destept" si a zis ca desface motoru ca sigur sa intamplat ceva in motor...eu tot am impresia ca este de la egr dar el a zis ca l-a verificat si totu e normal...se poate sa bata un piston?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Sintomele" par a indica o defectiune in interiorul motorului - piston, tacheti, axa cu came etc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,  am un passat 2l tdi cr cod cbab din 2009, în ultima perioada în treapta a cincea după 2800 de turati îmi dă limp mode,  problema este ca nu se aprinde nimic in bord iar pe tester  ( dedicat vw) nu dă nimic.., am verificat dacăturbina are vacum în limp mode și da..este. . La tester mecanicul a scos mufa de la egr și surpriză, nu se aprinde nimic in bord și nici pe tester nu dă,  el spune ca probabil a fost remapata înainte să o iau și ar trebui să o reprogrameze la softul de fabrică  ( așa zice el), vă mulțumesc anticipat și aștept ceva sfaturi și părerile voastre. .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspuns,  mai am o rugăminte, nu găsesc nicăieri schema de la panouri de siguranțe la cbab 2009.. Mă poți ajuta? ,multumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 7/4/2018 at 1:37 AM, Mantaionut said:

Salut sper sa postez unde trebuie de data aceasta.

Este vorba despre un pasat b6 2.0TDI 140 CP bmp,238539 km.de 2 saptamani sta in parcare la servis.problema sta in felu urmator,se accelera foarte incet pana in 2000 de rotatii dupa 2000 de rotatii totu era bine,nu puteam sa merg asa cu masina am abandonato in parcare si am plecat la lucru,precizez nici un martor aprins in bord.dupa ce am iesit de la lucru am zis sa mai incerc odata sa vad ce are...si problema era mai grava pornea facea un zgomot ciudat si se oprea singura dupa 10 secunde.am duso la mecanic el a spus ca e dpf-ul infundat.dupa ce a dat jos dpf-ul a spus ca nu este problema de la dpf si de la turbina.citez ce a spus mecanicul"este dusa geometria variabila a turbinei si baga toate gazele in motor" se poate asa ceva? Sa se opsesca motoru singur de la turbina?

Ce pot sa fac in situatia asta???

Salut, acelasi motor aceleasi simtome. Acum am fost la in service la o diagnoza .Mi-a spus ca e turbina. Trebuie reconditionata, mi-au zis ca e undeva pe la 1200 lei reconditionarea pe care nu o fac ei si 1800 lei dat jos si pus la loc si garniturile schimbat filtre si uleiul desi le-am schimbat acum o luna si nu mai stiu ce. Nu e cam mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, bercei said:

Trebuie reconditionata

cum s a dedus asta?   

turbina o reconditionezi cand e rupt axul sau paletii ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin, am luat masina de la acel service care mi-au dat acest raspuns doar dupa o diagnoza fara a da jos macar furtunele de la turbina. Dupa o verificare, turbina e ok , in schimb am schimbat egr-ul care era blocat. Mai am de luat furtunul de la intercooler care e crapat intr-un capat. O sa revin sa va anunt daca problema s-a rezolvat.

 

On 7/18/2018 at 1:58 PM, GTD said:

Mult comparativ cu ce ?

Mult ( 1800 lei )pentru demontat-montat turbina schimbat ulei si filtre si ceva garnituri (sper sa nu spun prostii) .

 

Modificat de bercei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Am cumpărat o turbosuflantă second-hand care la inspecția vizuală arată destul de bine, nu este recondiționată, nu are urme de ulei, nu este ruginită. Există vreo posibilitate de a o proba înainte de a monta-o pe mașină? Auzisem o discuție că trebuie făcut vacuum cu gura, sau ceva de genul dar nu am înțeles bine.

A doua chestie ar fi: cum pot ști dacă turbosuflanta recondiționată acum 2 ani de pe mașina mea este problema zgomotului infernal de tobă spartă care se aude groaznic din interiorul mașinii? Toba este în regulă nu este găurită, în schimb turbina este un pic afumată în partea din spate (cum te uiti de dedesubt, din spate spre motor). Aș putea vedea ceva pe VCDS? Mecanicul spune că turbina intra la 3000 de ture, dar nu știe cauza. Aș vrea să mă lămuresc un pic înainte de a ajunge din nou la service.

 

Mulțumesc.

Modificat de Manuel N.
Foloseste functia "search". Citeste regulamentul forumului. First/last warning.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba mecanicul, mergi la cineva care se pricepe. Nu mai cumpara piese de care nu stii daca ai nevoie. Este posibil ca paletii turbinei sa atinga carcasa si sa produca zgomot. Dar mecanicul care nu stie de ce turbina care merge incontinuu intra doar la 3000 de ture trebuia sa-si dea seama.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Se poate monta turbo de pe CBBB pe CBAB fara probleme (direct plug&play) sau este nevoie de anumite modificari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut mie imi fluiera de ls 1500 turatii catre 2000.nu stiu sa manance ulei iar de la 2000 de ture in sus nu se mai aude asa tare fluieratul acela.e un b6 cr 140 cai din 2009 dar are cip pt 185 cai.sa fie turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/28/2018 at 4:49 PM, bercei said:

Revin, am luat masina de la acel service care mi-au dat acest raspuns doar dupa o diagnoza fara a da jos macar furtunele de la turbina. Dupa o verificare, turbina e ok , in schimb am schimbat egr-ul care era blocat. Mai am de luat furtunul de la intercooler care e crapat intr-un capat. O sa revin sa va anunt daca problema s-a rezolvat.

 

Mult ( 1800 lei )pentru demontat-montat turbina schimbat ulei si filtre si ceva garnituri (sper sa nu spun prostii) .

 

Salut! Am schimbat si furtunul de la intercooler, dar mai aveam furtunul flexibil de la evacuare gaze fisurat si binenteles ca nu l-au schimbat. Iar acum imi mai baga gaze inauntru. Am facut deja 3500 km cu masina, dar nu mai este aceeasi masina. Nu mai are acelasi cuplu in sensul negativ si consumul imi este mai mare cam cu 1l/100km.

Intrebarea mea este: la schimbarea egr-ului trebuie facuta ceva recalibrare ?

Sper sa nu fiu offtopic

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Posed un Passat 2006, 2.0 TDI motor BMP. Toate bune si frumoase, cand într-o dimineata intra in limp mode+martorul bujii clipind. Opresc, repornesc si își revine. Peste alte 2 zile la fel. Mai merg 5-6 zile fara probleme dupa care iar limp mode, opresc, repornesc, iar limp mode, repornesc si isi revine. Dupa o zi se repeta scenariul 2 cu 2 limp-uri. Eroarea apare la accelerari usoare, daca ii dau talpa nu face. Fum nu da ca are DPF, fluierat nu se aude, turbina este sh (nu cunosc km ei). Codul erorii este

000665 - Boost presure regulation

P0299-000 Control range not reached - Intermitent

Atasez si poza cu valoarea presiunii date de tester la eroare, poate ma indruma careva. Mulțumesc, cu stima. 

IMG_20180927_083325.jpg

IMG_20180927_084334.jpg

Modificat de Vicentiu1979
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtune vacuum, grup electrovalve și actuator turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!