Jump to content

Bucse bascula, pivoti, etc. Care firma?


daniel80
 Share

Postare recomandată

ieri am schimbat si eu bucsele de la bascula, toate 4 si am pus Lemforder, si la puntea spate la fel. ca si fabricatie, bucsele la bascula erau toate cu made in Germany, iar cele mari de la punte erau din Slovenia. o fi sau nu un plus de calitate asta ramane de vazut, dar eu zic ca cel mai mult conteaza sa fie puse bine, cu presa, la semn, nu cu barosul.

in fine, ce m-a surprins, a fost faptul ca toate bucsele care le-am dat jos, erau cele puse de constructor, stantate cu cod si semnele VW si Audi. deci au rezistat 12 ani si 210.000 km. sper si astea noi sa reziste macar un sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate,masina e setata catre comfort,dar eu am ales in necunostinta de cauza amortizoarele astea si nu am de gand sa mai cheltui alti bani sa repar gresala. Am obtinut totusi o stabilitate considerabil mai buna in detrimentul comfortului. Bucsele pline sunt acolo din cauza ca am schimbat 5 bucse in mai putin de un an,ultima inainte de astea pline era Topran si parca era din guma de mestecat,asa era de moale. Nu as fi pus Topran in ruptul capului dar am constatat  cu o zi inainte de ITP ca cea de dinainte era rupta si asta avea service-ul pe stoc in seara respectiva.Evident,bucsele cedasera din pricina montajului incorect. Acum cateva zile am aflat ca suruburile ce trec prin bucsele aste se strang cu masina pe sol,ceea ce nu s-a facut. :mad:

 

foarte bine venit feedback-ul tau pentru ca si eu voiam sa aleg aceleasi amortizoare KYB,dar voi renunta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei comfort,alege amortizoare originale sau Sachs cu ulei. Sachs cu gaz sunt si ele tari dar nu in asa hal cum sunt Kayaba.

Daca vrei sa simti Octavia cu Kayaba da-mi un PM si ne intalnim undeva sa dai o tura.

Modificat de Dexterino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am schimbat si eu bucsele la bratul fata dreapta am pus Lemforder, discul de 60 si mosorelul. Dar am zbarcit-o cu bucsele spate, de la magazin mi-a dat tot Lemf. cu camasa exterioara de plastic si la o cota de 72mm. Dam jos bucsa veche, tot cu camasa exterioara de plastic, masuram si cota este de 68, ma rog cam conica pe alocuri si pe partea cealalta a gauri subleru arata chiar 70. Mecanicu ca i-am adus bucse gresite , ma duc inapoi la magazin, si mi le schimba cu altele mai mici, aproximativ 68,5mm, dar cu camasa exterioara metalica, nu mai erau Lemforder, cred ca Topran, dar cu cauciucul plin, cica modelul pentru drumuri grele. Acuma mecanicul, ca aduce el de la furnizorul lui bucse Lemf, se duce cu codul masinii, si se intoarce cu 2 bucse exact ca cele pe care eu le dusesem inapoi sa le schimb!

Bun zic eu pune-le pe care vrei! S-a apucat sa le puna pe cele cu camasa metalica, a rupt 4 tije filetate, si tot nu a reusit sa termine treaba decat atunci cand a adus o tija filetata facuta la strung cu filet patrat, si din otel special.

Asa ca acuma stiu ce cote am la puntea spate, data viitoare o sa caut bucse cu camasa de plastic.

Culmea este ca bucsele mai mergeau, daca fata trebuia schimbata, spatele nu prea, uneori iarna se mai simtea un zgomot usor pe spate! Acuma am inceput sa aud ca bate telescopul de pe spate, ma gandesc sa-l schimb si pe asta ca i-o fi venit vremea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat si eu din nou bucsele pe fata cele de la brate si capetele de bara.

 

Bucsele le-am ales ca si prima data oem, insa ce vreau sa subliniez e calitatea (extraordinara) celor oem.

 

Dupa 70.000 Km, erau in stare foarte buna, incomparabila cu cele oe care le-am schimbat acum 6 ani la 110.000 km.

Cu cele de prima echipare masina a mers 90.000km pe plaiurile nemtesti insa dupa cunsotinta cu plaiurile mioritice sincer confortul a avut de suferit, desi la o prima examinare nu pareau in stare rea.

 

Bucsele le-am schimbat din cauza bucsei din spate de pe partea dreapta a bratului (cea rotunda ma mare); am ramas suspendat pe puntea fata acum 5 ani cand am fost odata la spital (nu comentez aici starea execrabila a aleilor spitalului municipal din Bacau) si de atunci am observat ca acea bucsa a inceput sa crape mai mult decat o facea cealalata de pe partea stanga, Ulterior, acum 2 ani sa inceapa sa se rupa, fiind rupta cam jumatate in momentul schimbarii.

Cealalata bucsa era doar usor superficial crapata in locurile unde lucreaza, iar cele din fata, cele mici erau perfecte.

Le-am schimbat totusi pe toate ca asa-s eu, mai de scoala veche, daca schimb ceva sa schimb ca la carte totul.

 

Pe spate, bucsele schimbate acum 70.000 Km sunt in stare exceptionala, isi fac treaba perfect, nu acelasi lucru am putut sa spun in 2007 de bucsele oe.

 

Ca productie nu stiu unde sunt facute, nu am vazut sa scrie pe ele nicaieri tara de provenienta, insa cert e ca bucsele oem indeosebi cele de la bara stabilizatoare si de pe puntea spate, care sunt revizuite sunt mult mai durabile decat cele de prima echipare.

 

Atat timp cat se respecta reteta, dupa mine nu conteaza tara in care sunt facute, un Iphone e facut in china insa ca asamblare e de top, deci conteaza caietul de sarcini, nicidecum chinezul care executa o sarcina.

 

Bucsele si capetele le-am achizitionat de la reprezentanta, au venit in pungulite si desi scria in nemteste pe ele, pungile respective am vazut ca sunt personalizate, mai exact eticheta, pt ca imi aparea pe fiecare vin-ul masinii, deci la fel, nu ma pot pronunta dupa scrisul de pe etichete locul de fabricatie.

 

Dar, aratau idendic ca si inscriptii cu cele cumparate in 2008.

 

In incheiere, recomand inca o data oem-ul, nu da dureri de cap nici la calitate, nici la montaj, nici la durabilitate.

Poate putin la buzunar, insa merita din pctul meu de vedere fara doar si poate.

 

Drumuri bune.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

@Muraru Dan, ce pret ai avut pentru piese? Nu de alta, dar am cerut si eu niste preturi la o reprezentanta si am ramas  cu gura cascata. 

 

- Pivoti  - Original:257 RON/BUC

- Capete de bara - Original:195 RON/BUC
- Bielete complete st/dr - Original:560 RON/BUC
 
Stiu ca e un topic mai vechi :)
Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai retin preturile, o sa incerc sa gasesc factura sa-ti spun insa comparativ cu Lemforder, preturile primite de la reprezentanta au fost cu putin mai mari.

Fata de Febi sau alte firme, mult, mult mai mari insa merita din pctul meu de vedere cu varf si indesat, oem-ul dandu-ti garantia longevitatii fara discutie.

Acum depinde de buget, de cat vrei sa tii masina, etc.

 

O sa caut factura, oricum pe 2 capete de bara, 2 bucse mari de la brate fata, 2 bucse mici de la brate fata + suruburile aferente si acele piese in V in care se prind pivotii m-au costat 600 lei. 60 lei am dat doar pe suruburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare, am schimbat toata bucsaraia la masina( b6 ) acum aproximativ o luna jumatate( lemforder toate bucsele). Abia am facut 2000 km si deja bucsele de la basculele de pe fata sunt varza, au ditamai jocul. Explicatia celor de la service a fost ca sunt bucse cu 2 brate pentru fabia, polo etc. si ca mie imi trebuie bucse cu 4 brate. Stie cineva la ce se refera sau ce ar trebui sa cumpar ca sa ma tina ? Thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ancearca asa ceva, dar sa te astepti la rigiditate.

 

IMG_20160603_195212.jpg

IMG_20160603_195157.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat anul trecut (Mai 2015), bielete directie cu capete de bara Lemforder, pivoti Moog si bucsele mari la bascula Lemforder au fost schimbate in Mai 2014. Acum 2 saptamani, cand am mers sa fac geometria, am descoperit ca bieleta de pe dreapta avea un joc imens in partea spre caseta. Aveam bieletele vechi, cele cu care a venit masina din Germania care erau TRW si am montat una dintre ele, nevoit fiind pentru ca plecam in acea noapte la mare si nu mai aveam posibilitatea sa achizitionez alta. Bieleta respectiva a rezistat 2 ani pe drumurile noastre, plus inca cati altii o fi rulat in Germania si cat o mai merge acum, pana le schimb iar. Piesele au fost luate de la autokarma si erau made in Brasil. Au costat 100 lei/buc complete. Acum, suspectez si pivotul pe dreapta, n-am avut inca timp sa verific. bucsele mari de la bascula, nu sunt crapate, dar s-a slabit cauciucul si au putin joc. Ma gandesc sa merg pe TRW la bucse. Daca va fi necesar curand, voi lua si bielete TRW. De la Moog n-am mari pretentii, au tinut un an :)
Mentionez ca pana acum o luna, am avut amortizoarele varsa. Erau OE Monroe. Poate si ele au avut un impact asupra pieselor si de aceea au cedat mai repede. Acum am KYB Excel-G si mi se par foarte bune. Putin rigide, dar nu exagerat. E diferenta mare fara de cele schimbate, care erau moarte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

de cand fabrica in Brazilia si China, Lemforder are probleme de calitate.  Pivotii de Tour /golf 4 sunt facuti in China. majoritatea bieletelor ( directie, antiruliu ) sunt facute in Brazilia,....

 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si de unde sa punem piese mai de calitate? Ca nu vrei sa faci geometria din an in an..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Bucse bascula, pivoti, etc. Care firma?

Nu stiu de unde putem lua piese mai bune. Pivotii de care ziceam mai sus, au tinut putintel, sub 20.000 km. Cel de pe dreapta era distrus, cel de pe stanga era in stare buna. I-am inlocuit cu TRW acum 2 luni, mai vedem cat tin astia. Am refacut geometria de 2 ori pana acum. Cred ca imi cedeaza si capetele de bara Lemforder, pe care le-am pus in 2014. Am lasat bieleta schimbata in iulie si am refacut geometria fara probleme. Deci, a fost in stare buna. Toate piesele au fost luate de la autokarma, in afara de bucsele mari, care dupa o inspectie buna, s-a constatat ca nu au absolut nicio problema. Acestea au fost luate de la UNIX. Desi e mai scump, cred ca o sa iau numai de la ei de acum inainte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu conteaza de unde le iei, toate sunt la fel de proaste.

Pana si ATE face discuri de frana in China..

IMG-20161013-WA0027.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
On 9/24/2016 at 4:39 PM, andrei_221 said:

de cand fabrica in Brazilia si China, Lemforder are probleme de calitate.  Pivotii de Tour /golf 4 sunt facuti in China. majoritatea bieletelor ( directie, antiruliu ) sunt facute in Brazilia,....

 

Am comandat si eu bucse Lemforder pentru bascula de la autokarma si erau Made in China, nu aveau holograma, aratau de parca le-am facut eu pe strung, iar pe ele aveau codul de original nestantat, doar printat cu cerneala. Le-am refuzat si o sa comand OEM, nu am chef sa le schimb in fiecare an, nici nu mai stii ce si de unde sa cumperi... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si  originale sunt facute in China dar asta nu inseamna ca sunt proaste....

am pus de 1 an aproape un suport motor "VW" facut in China si e ok ( 20 mii Km rulaj) care l-a inlocuit pe altul "VW" facut in DE si care a tinut 7000km. deci, cum iti este norocul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Am comandat pivoti fata pentru Octavia 1/2004, SKF, ca ziceam eu ca e un brand sigur. Vin cei 2 pivoti, din prima, vad 2 cutii diferite ca marime, magazinul zice, pai avem furnizori diferiti.

Bun, inauntru, un pivot zincat, unul de culoare neagra, iar mi se aprind ledurie! Si cea mai mare problema pe care o am este ca nu apare pe pivot acel R si acel L care sa spuna mecanicului pe ce parte sa se monteze!

Intrebare, sa-i duc inapoi sau mai nou asa se fac pivotii? Multumesc pentru comentariile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt de la furnizori diferiti. Provin din loturi diferite. Si sunt ambalati de la producatori diferiti.

retur si comanda Lemforder, trw sau delphi.

 

Nu trebuie sa aiba L si R pentru montaj, flansa cu cele 3 suruburi are inclinarea de asa natura ca se vede pe ce parte trebuie montat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!