Jump to content

Bucse bascula, pivoti, etc. Care firma?


daniel80

Recommended Posts

Dupa iarna asta voi fi nevoit sa schimb bucse bascula,pivoti,etc.

Anul trecut pe vremea asta am schimbat tot,bucse,pivoti,capete de bara cu Lemforder si constat acum ca parca nici nu le-am schimbat.

Voi ce ati folosit si de ce firma sunte-ti multumiti?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andrei_221

    9

  • emilvef

    8

  • SL1210

    5

  • Muraru Dan

    5

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Cele mai bune piese sunt cele OEM , eu sunt multumit de ele..adica sunt originale ,au fost si pe maine de cand era "fata mare" :)) sau cele de la firme de top sau specializate..si aici sunt multe exem

oricum ele crapa superficial destul de timpuriu, chiar daca bucsa este inca in stare buna.   Lemforder a inceput de mai multa vreme sa nu mai fie foarte calitativ... am vazut destule piese de lemforde

ieri am schimbat si eu bucsele de la bascula, toate 4 si am pus Lemforder, si la puntea spate la fel. ca si fabricatie, bucsele la bascula erau toate cu made in Germany, iar cele mari de la punte erau

Posted Images

...nu cred ca era nevoie sa deschizi un topic nou, fiind o gramada pe temele astea, dar na'...

Eu unul recomand Febi(Bilstein), Moog sau SWAG....pe de alta parte NU RECOMAND firma Delphi.

PS: Se scrie 'sunteti'

Link to post
Share on other sites

ok. se poate inchide daca incepem sa cautam greseli gramaticale.Din cate stiu eu febi sunt printe cele slabe. dar na'...

Link to post
Share on other sites

da,febi sunt destul de proaste,am avut pe alta msina pivoti si dupa 1 an erau praf.Lemforder sunt bune.stiu ceva lume care a pus pe masina si sunt multumiti(din grup vag).

Link to post
Share on other sites
vw golf 2001

Lemforder sunt clar cele mai bune piese pe producator. Nu stiu de ce ai avut tu probleme cu ele poate ai luat ceva contrafacut (ca sunt si contrafacute turcesti). Cauta un magazin mai serios si ia tot Lemforder si poate o sa ai noroc de data asta. Lemforder stiu ca e firma care produce si pe original pt VAG.

Link to post
Share on other sites
liviuplaton

Lenforder produce pe original pt VAG dar ce gasesti la noi in magazin e facut sub licenta prin china, am luat si eu o teapa cu 2 pivoti lenforder facuti in china, acum is curios cat ma tin, mare girja ce comandati de la inernet sa nu aveti suprize daca scrie made in china sau brazilia, bafta.

Link to post
Share on other sites

Eu comercializez piese auto si recomand cu toata increderea lemforder, pe partea de bucse, pivoti etc. parerea mea ca sunt cei mai buni.

Link to post
Share on other sites

Cele mai bune piese sunt cele OEM , eu sunt multumit de ele..adica sunt originale ,au fost si pe maine de cand era "fata mare" :)) sau cele de la firme de top sau specializate..si aici sunt multe exemple pe care si colegii le-au spus .

Link to post
Share on other sites

Sincer lucrez intr-un service auto, iar in materie de pivoti, bucse, elemente directie si franare, recomand Lemforder, TRW si Delphi, cu conditia sa fii foarte atent de unde le iei, pentru ca au elemente de securitate pe cutie, adica monograma aceea. In general majoritatea fabricantilor de masini echipeaza cu Lemforder, TRW si chiar si Delphi. Intr-adevar cele mai bune piese sunt cele OEM, dar niciune din firmele de mai sus nu vor face ca piesa montata sa reziste atat cat a tinut piea originala. Respect.

Link to post
Share on other sites

Lemforder am pus si eu si am aproximativ 20-30 k km , si nu aud nici o bataie ,se comporta foarte bine.... si gropi tot au fost + jante pe 17 " ('care ar omora bucsele ')

Edited by silv33r
Link to post
Share on other sites

Este posibil ca ce am avut eu sa fi fost chinezari pt ca si eu stiam de lemforder ca fiind bune.

Ca idee pivotul din cutie se misca mai usor ca cel de pe masina. Nu avea joc dar era cam moale. Dupa aprox 15000km imi bate pe stanga de zici ca nici nu a fost schimbat nimic. A fost schimbat pivoti,bucse bascula,flanse si rulmenti amortizoare,bucse bara stabilizatoare toate lemforder.

Link to post
Share on other sites

Eu am schimbat cu SWAG si sunt multumit pana acum !

Link to post
Share on other sites

Asa cum ai zis si tu e posibil sa fi fost niste chinezarii, uita-te pe cutie si vezi unde sunt fabricate, de obicei pe cutiile lemforder scrie made in france sau germany.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
cristy_rediu

mi-am cumparat si eu din germania cele 4 bucse de la bascula fata, bieletele antiruliu si bucsele de la bara stabilizatoare, toate Febi Bilstein. Astazi am avut timp sa le schimb doar pe partea stanga unde erau mai uzate si am constatat ca nu se mai simte acel balans al rotii la accelerare si decelerare, in schimb atunci cand merg in linie dreapta volanul e f putin virat spre stanga. Poate fi din cauza ca pe o parte sunt toate noi si pe celalalta inca nu, sau trebuie neaparat facuta geometria dupa ce le schimb pe toate? Am desfacut doar cele doua suruburi de la bucse, pivotul din cele trei suruburi mici si bieleta antirului si nu inteleg cum s-ar fi putut modifica unghiul sau geometria.

Link to post
Share on other sites

Cand schimbi bucsele la bascula, din cate stiu eu se face si geometria, cel putin eu asa am facut.

Link to post
Share on other sites

Nu e musai sa efectuezi reglarea geometriei dupa inlocuirea bucselor de bascula. Doar daca schimbi puntea, capete de bara sau bieletele de directie e obligatoriu.

Link to post
Share on other sites

si eu am patit-o cu bucsele de la bascula...le-am schimbat si cand am plecat de la service...tragea stanga...

am mers inapoi si mi-a pus mecanicul bratele cum au fost, fara sa dea importanta acestui fapt de la inceput

Edited by bn64and
Link to post
Share on other sites
cristy_rediu

scuze bn64and, dar nu cred ca am inteles ce vrei sa spui, cum adica ti-a pus bratele cum au fost si la ce nu a dat importanta de la inceput? nu cred ca se pot pune bratele si altfel decat in pozitia normala.

Link to post
Share on other sites

nu a dat importanta la pozitia bratelor pe 'jugul' fata (puntea fata) si nu le-a mai pus la punctul care au fost...le-a pus cum i-a venit.......la lucrul asta m-am referit ca nu a tinut cont de la inceput, sa le puna EXACT cum au fost, fara deplasare de nici macar 1cm

Link to post
Share on other sites
cristy_rediu

Am schimbat astazi si in partea dreapta bucsele si bieleta antiruluiu si am constatat ca directia se modifica intr-adevar din cele 3 suruburi in care este prins pivotul, dar nu si din prinderea bucselor, acolo este fix. Momentan mi-am reglat singur si directia prin metoda foarte clasica cu firul tras de la roata spate si chiar merge foarte drept acum si sta si volanul perfect drept, insa va trebui sa ii fac oricum directia la un service, dar asta dupa ce ii schimbi si pivotii sa fie totul nou macar.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ce bucse bara stabilizatoare imi recomandati pentru Octavia 1.6 2003, AVU?

Link to post
Share on other sites
cristy_rediu

Lemforder sau Trw ar trebui sa fie cele mai bune, oricum sunt ieftine astea chiar si de la cel mai scump producator.

Link to post
Share on other sites

Sunt 35 de lei la reprezentanta. E scump?

Link to post
Share on other sites

Nu este, chiar fac toti banii, diferenta e de la cer la pamant intre bucsele OE si cele aftermarket.

Link to post
Share on other sites

Am contactat si eu reprezentanta Bacau si mie mi-au spus la Octavia 1 2003 la bucsele pentru bara stabilizatoare fata 32 lei pe bucsa si manopera 49 lei ceva e genu. E mult? Stiti cumva cu ce fel de piese se lucreaza in reprezentante?

Link to post
Share on other sites
  • kthor changed the title to Bucse bascula, pivoti, etc. Care firma?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...