Jump to content

Bucse bascula, pivoti, etc. Care firma?


daniel80
 Share

Postare recomandată

nu exista burduf reparatie pt pivot. eventual cumparat cel mai ieftin pivot si incercat transplant de burduf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt pt masina din semnatura e posibil sa fie mai scumpe ,eu am O1 ,poze nu pot sa pun ca le am montat ,cele OEM ao ca o ceara pe ele..



Ce o fi gresit... pretul celor de la PoRo? Revin, pretul comunicat e de 108Ron/buc pt bucsele mari - cele ce se schimba, pt Octavia I, de la PoRo Bucuresti Nord.

 

Chestia cu sigla e foarte interesanta... am basculele vechi, cu tot cu bucse, si nu au nici o sigla bucsele.... basculele au.

 

Ai vreo poza? Sunt curios cum arata. Mai stii, poate bucsele cu care a venit masina mea nu sunt de origine :)

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu ma refer la O2. Am si o O1, Tour, motor de 1.9ALH. La asta am schimbat bucsele, si - interesant ca ai mentionat - cele Lemforder au ca o chestie pe ele... cand dai cu degetul se face un alb-albastrui... daca insisti, se ia. Preturile la PoRo Buc sunt de 110Ron/busa mare - cate 1/bascula.

 

Am basculele vechi (originale) - am cumparat 2 bascule 2nd hand ca sa nu stau cu ea desfacuta... mi le-am presat singur. Daca vrei, pun poze cu bascula de origine - si bucsele inca la locul lor. Ale mele nu au nici o sigla cu W sau VW.

 

E adevarat ca acum am vazut si eu la PoRo ca au mare campanie cu "piese originale" - pana si pe bujii au sigla W  sau VW stilizat.... ma face sa rad, pt ca sunt 0 sanse sa faca VW bujii!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niciodata VW nu a zis ca produce piesele .. ci doar ca sunt facute de furnizori agreati, care produc dupa standardele impuse de VW....

 

Nici macar nu incearca sa ascunda originea pieselor (vezi filtre care poarta sigla VW Audi alaturi de  mann, mahle, fitlron, purflux, ufi , valeo ; bujii cu sigla Vw alaturi de NGK, bosch, brisk, champion ; electrice Vw- hella, bosch, beru, valeo; geamuri Vw - splintex, saint gobain, pilkington; placute frana Vw - textar, trw; etc)

 

Ca sa nu mai vorbim de faptul ca nici chiar cu tara de origine nu se rusineaza in multe cazuri...  vezi filtrul UFI de benzina pt 14 si 1.6 mpi - made in china, filtrul de aer UFi pentru 1.6 mpi si 1.4 tsi - Made in china; difuzoare Blaupunkt made in maroc, etc

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la volskman  parca erau in jur de 50 roni OEM uite si codul 1j0407181

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niciodata VW nu a zis ca produce piesele .. ci doar ca sunt facute de furnizori agreati, care produc dupa standardele impuse de VW....

 

Nici macar nu incearca sa ascunda originea pieselor (vezi filtre care poarta sigla VW Audi alaturi de  mann, mahle, fitlron, purflux, ufi , valeo ; bujii cu sigla Vw alaturi de NGK, bosch, brisk, champion ; electrice Vw- hella, bosch, beru, valeo; geamuri Vw - splintex, saint gobain, pilkington; placute frana Vw - textar, trw; etc)

 

Ai dreptate, asa era acum ceva timp. Daca mergi insa la reprezentanta acum, te asigur ca vei fi uimit... totul e "de origine", asta inseamna facut de VW. Ca daca ai cumparat piesa si stii unde te uiti inca mai vezi cine o face (cu toate ca am senzatia ca incep sa ascunda, vezi postul lui emilvef de mai sus) insa varianta celor de la vanzari piese e: este de origine.

 

Acum, e adevarat ca in anumite cazuri - de ex la cureaua de distributie - intre Contitechul cumparat in kit si Dayco de la reprezentanta, era diferenta mare. Am cumparat Dayco (cureaua a fost 300+ ron) si am montat-o cu intinzator/role de Conti - care erau INA :) insa in general, piesele au fost la fel indiferent de canal cat timp sunt de la acelasi producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsa bascula G4/O1 Lemforder,cu cod de original stantat pe ea.

 

post-64586-0-56221700-1371276144_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot in genul asta, Gabi ar putea sa va povesteasca de multe piese neoriginale  de BMW care au codul OE polizat de pe ele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand Lemforfer, merg de peste 1 an cu bucse Lemforder si suspensie sport si nu am probleme nu sunt fisurate etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am  toata directia RTS si am 45mii km si totul este perfect ! Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vw nu fabrica bucse, ci doar impune anumite cerinte, cerinte ce sunt mai stricte in ceea ce priveste controlul calitatii decat aceeasi piesa ce va fi vanduta ca aftermarket de producatorul piesei.

Cele mai stricte din punctul de vedere al calitatii sunt piesele om, ce sunt folosite pe linia de asamblare.

Doar acest control al calitatii le diferentiaza, de aici si pretul mai mare, ele fiind in speta aceeasi piesa.

 

Putin offtopic

Acelasi lucru se aplica peste tot, si in it, unde spre exp procesoarele din mijlocul waferelor vor fi cele mai stabile, in nr mar mare functional decat cele de pe margine, desi toate au fost fabricate pe acelasi wafer de siliciu. Deci controlul calitatii va face diferentierea intre procesorul de 3 Ghz si altul de 2 GHz.

 

Revenind la bucse, ca piesa aftermaket, atata timp cat e o diferenta mai mare de pret se poate merge pe Lemforder fara nici un fel de problema, comparativ cu alti producatori de bucse sunt fff buni.

 

Eu cand mi-am schimbat absolut toate bucsele de pe masina, la 115.000km, am ales oem, in 2008 m-au costat 700 ron, iar daca alegeam sa pun Lemforder, ma ajungeau 500 ron. Procentual e o diferenta, nu spun ca nu, insa, mai ales ca eram total novice in alegerea pieselor am facut alegerea pieselor direct din reprezentanta si cum nici nu eram constrans financiar am facut alegerea fara nici un regret. Am aflat cat m-ar fi costat Lemforder ulterior, cand dupa lecturarea forumului am stiut cine produce bucse pt vw.

 

Nu pot spune ca sunt procentual tot atat de longevive comparativ cu lemforder, dar cert este ca, eu am luat masina la 89.000 km si desi fusese rulata doar in Germania, multe bucse dadeau semne de oboseala iar la gropi mai mari, hopuri, denivelari mari se simteau ca erau obosite.

 

Acum, am 170.000 km iar cu bucsele curente care oricum au fost revizuite ( mai ales pt puntea spate), rulate exclusiv pe plaiurile mioritice, pot spune ca masina se comporta impecabil, nu am pic de batai sau zgomote suspecte, singurele bucse care au urme de uzura sunt cele de la bascula fata care au niste crapaturi superficiale, normale de altfel din cate am inteles.

Comparativ cu piesele de prima echipare, vizibil imbunatatie sunt bucsele de la bara stabilizatoare, ce au acum o cocoasa si poate cele mai revizuite sunt bucsele de pe puntea spate, avand complet o alta constructie.

 

Pivotii, capetele de bara si ce tine de directie inca sunt cele originale ale masinii, fiind facute de trw.

Momentan sunt inca in stare buna si nu necesita a fi schimbate.

 

Legat de bujii, daca tot am luat in discutie piesele oem, eu am gasit bujiile oem mai ieftine in reprezentanta decat daca as fi cumparat acelasi tip de bujii insa aftermarket din magazinele de piese din oras.

La fel si cu bobinele de inductie, putin mai ieftine in reprezentanta decat tot aceleasi bobine oem din magazin.

 

Pana la urma alegerea va apartine, daca nu sunteti constransi financiar si vreti sa dati tot ce-i mai bun pt masina, mergeti pe oem, daca vreti ceva bun insa sa va coste mai putin, mergeti pe Lemforder.

 

Insa, foarte important e ca demontarea, respectiv montarea noilor bucse sa fie facuta profesional, corect, cu mecanici seriosi care nu se grabesc si fac treaba cum trebuie.

 

Apoi,iarasi f important e si cum se merge cu masina, recunosc eu o menajez la maxim pe a mea, prefer sa ajung cu jumatate de ora mai tarziu daca e drumul prost, insa sa nu-mi zdruncin rinichii sau sa-mi sara plombele din gura din cauza denivelarilor sau a gropilor.

 

Drumuri bune.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
PopaAlexandruGabriel

salut!am si eu o octavia 1 si de la un timp se aude un zgomot pe partea dreapta cand dau in denivelari cu viteza mica.am verificat eu  daca ar avea joc dar la mana nu  mi-a iesit nimic.eu banuiesc  pivotul.o sa cumpar saptamana aceasta bucse bascula si  pivoti.din cate am inteles cele mai bune avand in vedere raportul calitate pret ar fi Lemforder.am uitat sa zic masina are 300.000 de km si  nu stiu cand a fost umblat la bucse pivoti...sper sa nu fie amortizorul de vina pentru zgomotul acela..voi ce credeti ca ar putea fi?am schimbat in iarna bucsele la baara stabilizatoare..ar mai fi bieletele antiruliu care nu le-am verificat daca sunt bune..va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
PopaAlexandruGabriel

salut!mi-am cumparat bucsele pentru fata marca lemforder.nu le-am montat inca.pe unele scrie ca sunt  facute in  slovenia(cele mari)iar  pe celelalte in Brazilia.sper sa nu fie  contrafacute...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat si eu pivoti lemforder si cand i-am primit scria ca is fabricati in china asa ca nu va luati dupa brand , astea au fabrici peste tot in lume, nus contrafacute dar nu tin, deja pe partea  staga sa dus pivotul.

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am tot ce tine de suspensie/articulatii pe masina marca Lemfoerder.

Sunt schimbate acum 4 ani de zile,si sunt ca in prima zi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PopaAlexandruGabriel

nu stiu ce sa zic dar sper sa nu-mi fi luat teapa cu ele.am vazut aici pe forum ca ar fi probleme cu cele facute in china si am cautat  fabricate in alta tara..o sa ma uit ce am avut pe masina ca stiu sigur ca pivoti nu au fost schimbati niciodata.o sa imi iau si bieletele antiruliu tot lemforder sa le schimb poate imi dispare zgomotul acela...va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lemforder de China nu am vazut pana acum.  Koreea, Brazilia, etc am vazut, dar China inca nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat a doua oara intr-un an bucsele mari de la bascule, din cauza montarii gresite. Am luat Lemforder, pentru Audi TT,pline. Pana acum,in 2000 Km totul e bine. Am schimbat si bieletele de directie,tot cu Lemforder. Bucsele si bieletele sunt facute in Brazilia. Dupa ce le-am cmparat si montat am aflat despre caliatatea mai slaba a pieselor facute in Brazilia,dar nu mai am ce sa fac, decat sa sper ca vor tine.

Dealtfel si la masina unui coleg,un Opel,tot Lemforder ii monteaza mecanicul pretinzand ca ii pune piese originale. In urma unui accident,i-am reparat eu masina si la ce am inlocuit,bieleta de directie si bieleta stabilizatoare tot Lemforder am folosit.

Modificat de Dexterino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Naspa bucsele alea pline de TT,suspensia devine rigida,simti orice flegma in sosea dar se inclina la fel de mult in curbe.

Abia astept sa scap de ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Potoliti-va cu astfel de pareri precum ca Lmi-urile facute in Brazilia sau Turcia sunt mai proaste.

Nu exista astfel de probleme sau nu poti face astfel de comparatie.

Daca gasesti un calculator de R8 facut in China...inseamna ca masina este proasta?

Cu ce va incanta pe voi ca vedeti pe piese scris Made in Germany ?

Daca e sa comparam piesele dupa tara in care sunt produse,achizitionati-va piese de genul placutelor de frana STC,made in germany....si care sunt niste puscarii de placute ordinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaderea de calitate apare in orice fabrica (inclusiv germania, austria, etc) si nu are legatura cu tara de provenienta. Datorita situatie actuale cand toti producatorii trebuie sa ieftineasca produsele pentru a fi competitivi, apar problemele de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

SL1210,sunt mai tari bucsele dar eu am si amortizoare Kayaba Excel-G,cu gaz si astea sunt oricum tari rau asa ca nu se simte mai deloc diferenta. Normal ca se inclina la fel cu bucsele astea relativ la cele normale. Stabilitatea marita o datorez amortizoarelor. E un compromis intre o stabilitate mai buna decat  cu amortizoarele OEM si un comfort cat de cat. Testat pe serpentine in Grecia si Bulgaria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Potoliti-va cu astfel de pareri precum ca Lmi-urile facute in Brazilia sau Turcia sunt mai proaste.

Nu exista astfel de probleme sau nu poti face astfel de comparatie.

Daca gasesti un calculator de R8 facut in China...inseamna ca masina este proasta?

Cu ce va incanta pe voi ca vedeti pe piese scris Made in Germany ?

Daca e sa comparam piesele dupa tara in care sunt produse,achizitionati-va piese de genul placutelor de frana STC,made in germany....si care sunt niste puscarii de placute ordinare.

Gabi,eu am luat filtre de motorinaSTC germany,la al meu 1.9SDI( vreo 6-7 bucati),ca erau 27RON bucata,sau ceva de genu,si nu vad vreo diferenta intre alte marci premium.care costa dublu,sau poate triplu.Nu zic,or fi si piese proaste facute de STC.

Am nimerit kit de ambreiaj KM germany,unde mi-a crapat placa de presiune,dupa maxim 5000km.Deci...depinde...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SL1210,sunt mai tari bucsele dar eu am si amortizoare Kayaba Excel-G,cu gaz si astea sunt oricum tari rau asa ca nu se simte mai deloc diferenta. Normal ca se inclina la fel cu bucsele astea relativ la cele normale. Stabilitatea marita o datorez amortizoarelor. E un compromis intre o stabilitate mai buna decat  cu amortizoarele OEM si un comfort cat de cat. Testat pe serpentine in Grecia si Bulgaria...

 

Octavia e o masina slaba din pc de vedere dinamic,sportiv,nu merita sa strici confortul,ca oricum nu o faci mai sportiva ci doar mai proasta.

Daca vrei sa stea mai bine pe curbe prima oara ii pui bara stabilizatoare pe spate,eventual si o bara de rigidizare pe fata

 

Nu o spun din experienta proprie dar am citit mult in privinta asta,sunt oameni care le-au incercat pe toate si tot la suspensia standard s-au intors

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate,masina e setata catre comfort,dar eu am ales in necunostinta de cauza amortizoarele astea si nu am de gand sa mai cheltui alti bani sa repar gresala. Am obtinut totusi o stabilitate considerabil mai buna in detrimentul comfortului. Bucsele pline sunt acolo din cauza ca am schimbat 5 bucse in mai putin de un an,ultima inainte de astea pline era Topran si parca era din guma de mestecat,asa era de moale. Nu as fi pus Topran in ruptul capului dar am constatat  cu o zi inainte de ITP ca cea de dinainte era rupta si asta avea service-ul pe stoc in seara respectiva.Evident,bucsele cedasera din pricina montajului incorect. Acum cateva zile am aflat ca suruburile ce trec prin bucsele aste se strang cu masina pe sol,ceea ce nu s-a facut. :mad:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Bucse bascula, pivoti, etc. Care firma?

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!