Jump to content

Bucse bascula, pivoti, etc. Care firma?


daniel80
 Share

Postare recomandată

Dupa iarna asta voi fi nevoit sa schimb bucse bascula,pivoti,etc.

Anul trecut pe vremea asta am schimbat tot,bucse,pivoti,capete de bara cu Lemforder si constat acum ca parca nici nu le-am schimbat.

Voi ce ati folosit si de ce firma sunte-ti multumiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...nu cred ca era nevoie sa deschizi un topic nou, fiind o gramada pe temele astea, dar na'...

Eu unul recomand Febi(Bilstein), Moog sau SWAG....pe de alta parte NU RECOMAND firma Delphi.

PS: Se scrie 'sunteti'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. se poate inchide daca incepem sa cautam greseli gramaticale.Din cate stiu eu febi sunt printe cele slabe. dar na'...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,febi sunt destul de proaste,am avut pe alta msina pivoti si dupa 1 an erau praf.Lemforder sunt bune.stiu ceva lume care a pus pe masina si sunt multumiti(din grup vag).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lemforder sunt clar cele mai bune piese pe producator. Nu stiu de ce ai avut tu probleme cu ele poate ai luat ceva contrafacut (ca sunt si contrafacute turcesti). Cauta un magazin mai serios si ia tot Lemforder si poate o sa ai noroc de data asta. Lemforder stiu ca e firma care produce si pe original pt VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lenforder produce pe original pt VAG dar ce gasesti la noi in magazin e facut sub licenta prin china, am luat si eu o teapa cu 2 pivoti lenforder facuti in china, acum is curios cat ma tin, mare girja ce comandati de la inernet sa nu aveti suprize daca scrie made in china sau brazilia, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu comercializez piese auto si recomand cu toata increderea lemforder, pe partea de bucse, pivoti etc. parerea mea ca sunt cei mai buni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele mai bune piese sunt cele OEM , eu sunt multumit de ele..adica sunt originale ,au fost si pe maine de cand era "fata mare" :)) sau cele de la firme de top sau specializate..si aici sunt multe exemple pe care si colegii le-au spus .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer lucrez intr-un service auto, iar in materie de pivoti, bucse, elemente directie si franare, recomand Lemforder, TRW si Delphi, cu conditia sa fii foarte atent de unde le iei, pentru ca au elemente de securitate pe cutie, adica monograma aceea. In general majoritatea fabricantilor de masini echipeaza cu Lemforder, TRW si chiar si Delphi. Intr-adevar cele mai bune piese sunt cele OEM, dar niciune din firmele de mai sus nu vor face ca piesa montata sa reziste atat cat a tinut piea originala. Respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lemforder am pus si eu si am aproximativ 20-30 k km , si nu aud nici o bataie ,se comporta foarte bine.... si gropi tot au fost + jante pe 17 " ('care ar omora bucsele ')

Modificat de silv33r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil ca ce am avut eu sa fi fost chinezari pt ca si eu stiam de lemforder ca fiind bune.

Ca idee pivotul din cutie se misca mai usor ca cel de pe masina. Nu avea joc dar era cam moale. Dupa aprox 15000km imi bate pe stanga de zici ca nici nu a fost schimbat nimic. A fost schimbat pivoti,bucse bascula,flanse si rulmenti amortizoare,bucse bara stabilizatoare toate lemforder.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat cu SWAG si sunt multumit pana acum !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum ai zis si tu e posibil sa fi fost niste chinezarii, uita-te pe cutie si vezi unde sunt fabricate, de obicei pe cutiile lemforder scrie made in france sau germany.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

mi-am cumparat si eu din germania cele 4 bucse de la bascula fata, bieletele antiruliu si bucsele de la bara stabilizatoare, toate Febi Bilstein. Astazi am avut timp sa le schimb doar pe partea stanga unde erau mai uzate si am constatat ca nu se mai simte acel balans al rotii la accelerare si decelerare, in schimb atunci cand merg in linie dreapta volanul e f putin virat spre stanga. Poate fi din cauza ca pe o parte sunt toate noi si pe celalalta inca nu, sau trebuie neaparat facuta geometria dupa ce le schimb pe toate? Am desfacut doar cele doua suruburi de la bucse, pivotul din cele trei suruburi mici si bieleta antirului si nu inteleg cum s-ar fi putut modifica unghiul sau geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand schimbi bucsele la bascula, din cate stiu eu se face si geometria, cel putin eu asa am facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e musai sa efectuezi reglarea geometriei dupa inlocuirea bucselor de bascula. Doar daca schimbi puntea, capete de bara sau bieletele de directie e obligatoriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am patit-o cu bucsele de la bascula...le-am schimbat si cand am plecat de la service...tragea stanga...

am mers inapoi si mi-a pus mecanicul bratele cum au fost, fara sa dea importanta acestui fapt de la inceput

Modificat de bn64and
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze bn64and, dar nu cred ca am inteles ce vrei sa spui, cum adica ti-a pus bratele cum au fost si la ce nu a dat importanta de la inceput? nu cred ca se pot pune bratele si altfel decat in pozitia normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a dat importanta la pozitia bratelor pe 'jugul' fata (puntea fata) si nu le-a mai pus la punctul care au fost...le-a pus cum i-a venit.......la lucrul asta m-am referit ca nu a tinut cont de la inceput, sa le puna EXACT cum au fost, fara deplasare de nici macar 1cm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat astazi si in partea dreapta bucsele si bieleta antiruluiu si am constatat ca directia se modifica intr-adevar din cele 3 suruburi in care este prins pivotul, dar nu si din prinderea bucselor, acolo este fix. Momentan mi-am reglat singur si directia prin metoda foarte clasica cu firul tras de la roata spate si chiar merge foarte drept acum si sta si volanul perfect drept, insa va trebui sa ii fac oricum directia la un service, dar asta dupa ce ii schimbi si pivotii sa fie totul nou macar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce bucse bara stabilizatoare imi recomandati pentru Octavia 1.6 2003, AVU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lemforder sau Trw ar trebui sa fie cele mai bune, oricum sunt ieftine astea chiar si de la cel mai scump producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 35 de lei la reprezentanta. E scump?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este, chiar fac toti banii, diferenta e de la cer la pamant intre bucsele OE si cele aftermarket.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am contactat si eu reprezentanta Bacau si mie mi-au spus la Octavia 1 2003 la bucsele pentru bara stabilizatoare fata 32 lei pe bucsa si manopera 49 lei ceva e genu. E mult? Stiti cumva cu ce fel de piese se lucreaza in reprezentante?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Bucse bascula, pivoti, etc. Care firma?

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!