Jump to content

imi variaza relantiul cand scot masina din sarcina


milika
 Share

Postare recomandată

Am un Golf III GTI, 2000, 115 cp, cod 2E.

Am urmatoarele probleme si va cer sfatul ca am fost cu ea in sevice si nu am rezolvat nimic.

Toata problema am observat ca pleaca de la pornire

(sa intamplat ai dupa ce masina a pornit bine si mergea foarte bine, o singura data sa faca pe nebuna)

Cand pun masina pe liber turatia motorului se duce pana aproape de zero (in unele cazuri se si opreste), dupa care isi revine dar turata 1500-2000.

Si trebuie sa ma opresc sa repornesc motorul de cateva ori pana nu imi mai variaza relantiul asa.

In schimb masina merge bine trage, fuge, porneste frumos.

Cum v-am si zis am fost si cu ea in service la RADACINI (slab pregatiti), pana sa merg la ei nu mi-a facut.

La ei am fost ca imi fierbea mi-au spart radiatorul, dupa care sa constate ca este garnitura, mi-au consumat un plin de benzina cica pe teste si tot cu masina farmata am plecat de la ei.

Ei zic ca este de la regulatorul ala de aer pt relanti daca m-am exprimat bine, l-au curatat. am plecat cu masina de la ei am mersi 3 zile fara sa faca nimic si a inceput iar.

Va rog daca puteti sa imi dati niste sfaturi.

Ce are?

Unde sa ma duc sa o fac?

Va multumescu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti din Bucuresti, suna-ma! Posibil sa-ti rezolv eu problema!

Modificat de cc_seat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti din Bucuresti, suna-ma! Iti rezolv eu problema! :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

daca esti in stare sa rezolvi problema cred ca ai fi mult mai in spiritul forumului daca ai si explica public cum se face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unele sfaturi, ar trebui date... eu unul am primit si la randul meu am si dat... este mai bine!

De asta suntem aici sa ne ajutam nu ??? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca esti in stare sa rezolvi problema cred ca ai fi mult mai in spiritul forumului daca ai si explica public cum se face.

<{POST_SNAPBACK}>

Cu placere! Numai ca tre sa vad masina, s-o testez si in fct de ce afiseaza, sa fac operatiunile in continuare.

Edit: am adaugat la postul anterior "Posibil" ca sa nu se faca prea mult OT :blink:

Modificat de cc_seat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Si eu am avut la un moment dat problema asta(am acelasi masina).S-a rezolvat prin curatarea clapetei de acceleratie si a regulatorului de relanti.Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar imi place cat de repede se misca lucrurile pe aici.

Care este clapeta aia??

Regulatorul l-au curatat aia in sevice, mi-au zis ca in principiu nu mai tr sa am probleme cu el.

Dar am abservat ca atunci cand isi pierde relantiul masina el se comporta ciudat, ceva este blocat in el sau nu stiu ce are ca daca pun mana pe el vibreza ingrozitor, cand masina merge in parametri normali numai vibreaza asa.

Am mai vb cu diverse persoane si oricum mi-au zis ca pot sa il curat cat vreau eu daca a facut uzura mare tr sa il schimb, de reparat nu imi dau seama ce ai putea sa repari la el.

M-am interesat si am aflat ca este in jur de 100 euro, (dar sunt eu sigur suta la suta ca este de la el?) sa nu arunc banii degeaba.

Una peste alta ma mai lovit si un bou ieri seara asa ca sunt tare norocos :offtopic: .

Poate imi dati si un sfat unde o repar acum sa iasa treaba treaba.

Asta avea sigurare obligatorie la ARDAF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

sar putea sa-ti dau eu raspunsul

cand teai dus la "doctori" nu tiau zis nimik de pompa de benzina ,pt ca eu la passatul meu am patit aceiasi chestie ;)

din cauza la benzina de "foarte buna calitate"sita de la sorbul de la pompa se infundase si tot aceiasi chestie(trebuia sal turez de sal omor ,cand eram in sarcina mergea struna ,cum il lasam la relanti incepea sa se balbaie pana murea ;) )

daca te duci la "doctor" spunei sa se uite si la sorb ;)

PS: eu am pompa in rezervor

Daca rezolvi problema sa ma anunti si pe mine... Apropo eu din cate stiu G3 gti sunt cam nereusite la aprindere

bafta si sper sa rezolvi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

s-au mai discutat manifestari similare, vezi si aici. patania mea :offtopic: - incepind cu postul #24.

din cate stiu eu regulatorul de relanti nu se poate curata (este capsulat (?) sau ceva de genul asta). dar poate nu stiu eu bine.

Modificat de suri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este de la pompa de benzina pt ca eu daca turez masina merge nu am probleme se tureaza foarte bine nu am treaba totul se intampla cand o scot din viteza (o scot din sarcina).

Aprinderea nu am de unde sa stiu pe voi va aud ca nu sunt reusite.

Asta ramane sa vad (tipul de la care am luat masina a zis ca schimbat o data aprindera de cand are masina '93 in rest nu a mai avut probleme cu ea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Saluty!

Am citit topicul si am obs ca problema mea se identifica cu cea prezentata aici, mai mult de atat motorul este tot vw 2E.Eu am un Seat Toledo Gt '92,

116 cai, si am aceeasi problema...mi se intampla sa moara cand o scot din viteza..dar numai in mers..cineva mi-a dat aceeasi sugestie...care am mai vazuto pe aici...regulatorul de aer defect...inca nu am apucat sa schimb nimic la ea...si ma gandesc sa iau atitudine intr-un fel ca a inceput sa ma sece...ma bucur ca am gasit postul si m-am documentat mai bine...sper sa nu iau teapa daca schimb regulatorul si nu este de la ala beleaua :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regulatorul ala de aer unii ii zic ventil de aer, ar trebui sa probam cu altul pana sa il schimbam, la mine costa 14 mil.

Oricum incearca sa ii scoti mufa de alimentare cand iti face asa, eu am incercat si nu mai imi face in concluzie cred ca de la el este.

Mie imi face rar am pandid ceva timp pana am reusit sa vad daca este de la el.

Mai incearca sa pui contactul de mai multe ori pana sa o pornesti (asta cand iti face asa).

La mine daca o pornesc si o scot din sarcina si imi moare motorul, asa imi face pana o repornesc.

Eu am incercat sa curat ventilul ala la sevice bine inteles si am primit si o explicatie (a facut uzura si agata o supapa acolo).

Nu ai nici o sansa sa il repari.

Daca mai afli ceva sa mai imi zici si mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regulatorul ala de aer unii ii zic ventil de aer, ar trebui sa probam cu altul pana sa il schimbam, la mine costa 14 mil.

Oricum incearca sa ii scoti mufa de alimentare cand iti face asa, eu am incercat si nu mai imi face in concluzie cred ca de la el este.

Mie imi face rar am pandid ceva timp pana am reusit sa vad daca este de la el.

Mai incearca sa pui contactul de mai multe ori pana sa o pornesti (asta cand iti face asa).

La mine daca o pornesc si o scot din sarcina si imi moare motorul, asa imi face pana o repornesc.

Eu am incercat sa curat ventilul ala la sevice bine inteles si am primit si o explicatie (a facut uzura si agata o supapa acolo).

Nu ai nici o sansa sa il repari.

Daca mai afli ceva sa mai imi zici si mie.

Eu m-am interesat si cica ar fi vreo 4 mil si ceva(maxim 5) nou la bolidul meu..deocamdata nu m-am aruncat dar e in plan...mai ales ca mia zis un amic ca fiind defecta jucaria cu aerul iti papa si fuel de aiurea...ar fi o idee si cu schimbatul asa de test...dar cum??eu is din iasi(am impresia ca s-ar potrivi ca e acelasi tip de motor)..vizavi de faza cu cu contactul de mai multe ori...nu are nici un efect...eu o pornesc is sta asa pe loc fara sa se opreasca...dar dupa ce merg un pic si opresc la o interesectie..ma cam astept :P ...de reparat nu mai am ce( si am inteles ca nici nu prea se poate) ca a mai fost "reparat"..se vede pe el.. :P ...de fapt amicul de la care am luato mia zis problema initial...dar mia convenit pretul..si am hotarat sa schimb eu...

Regulatorul ala de aer unii ii zic ventil de aer, ar trebui sa probam cu altul pana sa il schimbam, la mine costa 14 mil.

Oricum incearca sa ii scoti mufa de alimentare cand iti face asa, eu am incercat si nu mai imi face in concluzie cred ca de la el este.

Mie imi face rar am pandid ceva timp pana am reusit sa vad daca este de la el.

Mai incearca sa pui contactul de mai multe ori pana sa o pornesti (asta cand iti face asa).

La mine daca o pornesc si o scot din sarcina si imi moare motorul, asa imi face pana o repornesc.

Eu am incercat sa curat ventilul ala la sevice bine inteles si am primit si o explicatie (a facut uzura si agata o supapa acolo).

Nu ai nici o sansa sa il repari.

Daca mai afli ceva sa mai imi zici si mie.

Am uitat sa mai adaug ceva..tu ziceai ca daca scoti mufa nu mai face..!?...si daca il las nealimentat.. :P ..nu pot sa merg asa?? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut."Apropo eu din cate stiu G3 gti sunt cam nereusite la aprindere " :P

La faza cu aprinderea zic ..LOL... :P ..eu zic ca mai nereusite is troacele de passat...am un prieten care are un G3 gti...merge nava de tot...papa cam mult fuel..Das stimmt :P ..dar merge nu se joaca.. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IS06BLU eu iti zic ca la mine merge cu faza - pus contactul de mai multe ori dupa care o pornesc sau sa o pornesc pana nu mai face de mai multe ori.

De reparat nu stiu ce poti sa repari la el decat sa il cureti poate este capsat.

Am gasit si eu acum unul la 7 mil cel mai mic pret la care am putut sa il gasesc.

Unde l-ai gasit tu la 4 mil m-ar interesa si pe mine, o sa revin sa iti zic codul, poate gasesti si pt mine daca vrei sa te uiti.

Eu GTI am in 8 valse 115 Cp, nu consuma asa mult cum zic altii, la drum intins daca merg pana in 140 merg cu 6,.. si in Buc daca nu sunt nervos cu ea cred ca pana in 10.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IS06BLU eu iti zic ca la mine merge cu faza - pus contactul de mai multe ori dupa care o pornesc sau sa o pornesc pana nu mai face de mai multe ori.

De reparat nu stiu ce poti sa repari la el decat sa il cureti poate este capsat.

Am gasit si eu acum unul la 7 mil cel mai mic pret la care am putut sa il gasesc.

Unde l-ai gasit tu la 4 mil m-ar interesa si pe mine, o sa revin sa iti zic codul, poate gasesti si pt mine daca vrei sa te uiti.

Eu GTI am in 8 valse 115 Cp, nu consuma asa mult cum zic altii, la drum intins daca merg pana in 140 merg cu 6,.. si in Buc daca nu sunt nervos cu ea cred ca pana in 10.

Al meu este GT 16valve..deci se pare ca nu e acelasi tip de motor...dar in certificat e vw 2E. Eu am gasit la MoldoTrans (se cheama firma) - e un importator de piese auto dupa catalog. Sincer nu am intrebat eu personal care e pretul acolo...dar mi-a zis cineva aprox(oricum nu e 14 mil sigur).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa va zic ca exista posibiliatatea sa nu fie de la acea valva de relanti, mai mult ca sigur, cel putin sper din toata inima.

M-am intalnit cu "cc_seat" caruia oricum vreau sa ii multumesc iar pe aceasta cale si am ajuns la concluzia ca este de la clapeta de relanti, era murdar rau de tot acolo nu stiu cum mai mergea..........

Oricum acum sunt in probe ramane sa o mai testez si promit ca va anunt!

PS: cc_seat nu mai da in nas (ne se mai gatuie asa cum ti-am zis cand o las putin subturata), se pare ca totul este OK, am reusit sa prind bine furtunul ala si nu mai are acea fluctuatie la(de) relenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa va zic ca exista posibiliatatea sa nu fie de la acea valva de relanti, mai mult ca sigur, cel putin sper din toata inima.

M-am intalnit cu "cc_seat" caruia oricum vreau sa ii multumesc iar pe aceasta cale si am ajuns la concluzia ca este de la clapeta de relanti, era murdar rau de tot acolo nu stiu cum mai mergea..........

Ce clapeta de relanti? Poti sa detaliezi? Suspectez aceeasi problema si la mine si vreau sa curat "auxiliar air valve" - cred ca asa se numeste. Sper ca se poate curata. Despre asta e vorba sau despre clapeta de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa va zic ca exista posibiliatatea sa nu fie de la acea valva de relanti, mai mult ca sigur, cel putin sper din toata inima.

M-am intalnit cu "cc_seat" caruia oricum vreau sa ii multumesc iar pe aceasta cale si am ajuns la concluzia ca este de la clapeta de relanti, era murdar rau de tot acolo nu stiu cum mai mergea..........

Oricum acum sunt in probe ramane sa o mai testez si promit ca va anunt!

PS: cc_seat nu mai da in nas (ne se mai gatuie asa cum ti-am zis cand o las putin subturata), se pare ca totul este OK, am reusit sa prind bine furtunul ala si nu mai are acea fluctuatie la(de) relenti.

Care e clapeta de relanti(e aceeasi cu cea de acceleratie??)?..As vrea sa desfac si eu sa vad ce e murdar acolo.. :P ...ar fi o faza sa scap de ventil de aer..sa nu mai dau bani :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da aia este clapeta de acceleratie, pe care eu am curatat-o si sa schimbat mult din mersul motorului.

Pana sa desfac am facut un test "cc_seat" ma ajutat puteti sa vb cu el daca nu aveti unde sa faceti testul.

Oricum el mi-a testat si ventilul ala si mi-a arataqt ca merge.

Si mie mi-a dat eroare cand am facut testl la senzorul clapetei asa ca am desfacut era jegoasa rau de tot.

Deocamdata sunt in teste vad ca merge super bine pana acum.

Va pun o poza so v-am incercuit zona.

Spor la lucru!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da aia este clapeta de acceleratie, pe care eu am curatat-o si sa schimbat mult din mersul motorului.

Pana sa desfac am facut un test "cc_seat" ma ajutat puteti sa vb cu el daca nu aveti unde sa faceti testul.

Oricum el mi-a testat si ventilul ala si mi-a arataqt ca merge.

Si mie mi-a dat eroare cand am facut testl la senzorul clapetei asa ca am desfacut era jegoasa rau de tot.

Deocamdata sunt in teste vad ca merge super bine pana acum.

Va pun o poza so v-am incercuit zona.

Spor la lucru!!

Mersi..cum am un pic de timp incerc sa vad..eu am curatat alta clapeta cred:D..aia pe unde vine aeru cand accelerezi..era si aia murdara dar nu foarte... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Si eu am avut la un moment dat problema asta(am acelasi masina).S-a rezolvat prin curatarea clapetei de acceleratie si a regulatorului de relanti.Succes!

Idem dar la golf 4 1.4 75 CP benzina :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost la RADACINI pe Marasesti si prima data a incercat cu un sprei dar nu a mers si dupa la bagat intr-o baie (dar nu ma intreba ce fel de "baie" ca nu stiu sigur si nu vreau sa iti zic prostii) si dupa a inceput sa mearga era foarte murdar si agata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!